Wat lief dat hij er zo naar uitkijkt dat je terugkomtquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:36 schreef miss_sly het volgende:
Wat een schattige, dappere kleine mannetjes
Omdat ik dit topic recentelijk herontdekt heb en zo trots ben op mijn neefjes, hier even een redelijk recente update: net voor we op vakantie gingen zijn ze even langs geweest om ons nieuwe huis te bekijken en afscheid te nemen:
Op het zitgedeelte van het kookeiland stonden onze laptops, en dat vonden de heren interessant:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jens vond het wel interessant dat we op vakantie waren, maar was er toch niet helemaal gerust op. De eerste anderhalve week zei hij bijna dagelijks: Ik denk dat miss_sly vandaag weer terugkomt van vakantie:Y . Daarna werd het een tijdje stil en begon hij er niet meer over en vanochtend (hij wist nog niet dat we terug waren) zei hij: ik denk niet dat miss_sly nog terugkomt
Ik zal hem zondag nog eens vertellen dat, he lang ik ook op vakantie ga, ik ALTIJD weer terugkom![]()
Gefelicitieerd met aanstaande neefje of nichtje, zou leuk zijn als het nu een meidje was, maar eerste prioriteit is natuurlijk gezond en gelukkigquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 23:48 schreef miss_sly het volgende:
Het zijn twee schatten van mannetjes
Jens en Nick en in mei komt er nog zo een leuk neefje of nichtje bij![]()
Kan bijna niet wachten tot het zover is, weer zo'n klein hummeltje om mee te knuffelen
Jens en ik hebben wel een echt speciale band, dat zegt mijn zusje tenminste ook telkens. Ik weet wel dat ik dat zo voel, maar mijn zusje zegt dat ze dat bij Jens toch ook voelt naar mij toe. Vind het ook zo leuk dat hij er echt naar uitkijkt
Uiteraard is het opvoedgedeelte hun taakquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 08:05 schreef rena het volgende:
[..]
Gefelicitieerd met aanstaande neefje of nichtje, zou leuk zijn als het nu een meidje was, maar eerste prioriteit is natuurlijk gezond en gelukkig![]()
Ik hoop dat ik ook zo'n goede band krijg met mijn neefjes, ik ben in ieder geval van plan om een leuke tante te worden. Het opvoeden laat ik aan mijn zus en haar man over
Ik hoopte al stiekem dat een up in dit topic van jou kwam Rena, met het nieuws over de verhuizing, jippie wat fijn!!!!!!!!quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:24 schreef rena het volgende:Newsflash
![]()
Vandaag verhuizen de jongens naar de highcare, dit is echt al een stap in de goede richting![]()
![]()
Ze groeien ook gewoon megaaaagoed!! Kleine T. was gisteren 1320 en S. 1375 gram
We beginnen er nu echt vertrouwen in te krijgen dat het gewoon goed komt!! Niet te hard roepen ook weer, ik weet het..
Jaquote:Op woensdag 15 oktober 2008 14:02 schreef DaviniaHR het volgende:voor Sam en Tijn!
Is de ROP-waarde nog hetzelfde?
Ach gossiequote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:53 schreef Fannetje het volgende:
Wat goed zeg, van Sam & Tijn!
Ik zit nu in een bungalowpark in Groenlo, mét mijn zus en aanhang. Erg gezellig!
En ook al ben je bijna vijf en vind je dat je best de hele dag actief kan zijn, vakantie kan toch nog best vermoeiend zijn....(foto is 5 min geleden genomen):
[ afbeelding ]
Merci.quote:Op vrijdag 17 oktober 2008 13:07 schreef DaviniaHR het volgende:
Volgens mij waren ze geboren met 25 weken zwangerschap, dat is net geen 6 maanden, dus ongeveer 3,5 maand te vroeg
Wat een mooi meisje Fannetje!quote:Op woensdag 15 oktober 2008 13:53 schreef Fannetje het volgende:
Wat goed zeg, van Sam & Tijn!
Ik zit nu in een bungalowpark in Groenlo, mét mijn zus en aanhang. Erg gezellig!
En ook al ben je bijna vijf en vind je dat je best de hele dag actief kan zijn, vakantie kan toch nog best vermoeiend zijn....(foto is 5 min geleden genomen):
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 oktober 2008 21:28 schreef rena het volgende:
Ook Sam zijn hersenbloeding lijkt helemaal geen schade aangericht te hebben
Zo'n ding waarmee je een kleine baby in een groot bad kunt laten drijven. Een soort voorgevormd zakje is het (met van die korrels erin) waar je het kindje op legt. Je kunt dat hele geval dan in bad laten drijven. Bij het hoofdje zit een ophoging, zodat het droog blijft. Het lijfje ligt nét onder water. Heel fijn cadeau voor als de aanstaande ouders een bad hebben. Te koop bij (oa) Prenatal, volgens mij 20/25 euro. Een topcadeau!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 13:29 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Omdat ik ook 1 dezer dagen voor t eerst tante wordtde vraag wat jullie voor cadeautje hebben gegeven?
Wellicht nog mensen met originele ideeën?!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |