abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62300119
Ik zal zo wel weer even spammen met de kerels Ben zo trots!
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_62300166

[ Bericht 71% gewijzigd door rena op 11-10-2008 08:03:52 ]
And you know I might
  Moderator vrijdag 10 oktober 2008 @ 23:36:43 #153
5428 crew  miss_sly
pi_62300351
Wat een schattige, dappere kleine mannetjes

Omdat ik dit topic recentelijk herontdekt heb en zo trots ben op mijn neefjes, hier even een redelijk recente update: net voor we op vakantie gingen zijn ze even langs geweest om ons nieuwe huis te bekijken en afscheid te nemen:

Op het zitgedeelte van het kookeiland stonden onze laptops, en dat vonden de heren interessant :

Jens vond het wel interessant dat we op vakantie waren, maar was er toch niet helemaal gerust op. De eerste anderhalve week zei hij bijna dagelijks: Ik denk dat miss_sly vandaag weer terugkomt van vakantie:Y . Daarna werd het een tijdje stil en begon hij er niet meer over en vanochtend (hij wist nog niet dat we terug waren) zei hij: ik denk niet dat miss_sly nog terugkomt

Ik zal hem zondag nog eens vertellen dat, he lang ik ook op vakantie ga, ik ALTIJD weer terugkom
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_62300419
Kleine Tijn aan het duimen en kleine Sam Ik hoop dat de knappe mannetjes het zo goed blijven doen Rena.

Miss_sly; wat heb je leuke neefjes Geweldig om ze zo te zien zitten op die krukken Lieve koppies beide
pi_62300484
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 23:36 schreef miss_sly het volgende:
Wat een schattige, dappere kleine mannetjes

Omdat ik dit topic recentelijk herontdekt heb en zo trots ben op mijn neefjes, hier even een redelijk recente update: net voor we op vakantie gingen zijn ze even langs geweest om ons nieuwe huis te bekijken en afscheid te nemen:

Op het zitgedeelte van het kookeiland stonden onze laptops, en dat vonden de heren interessant :

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Jens vond het wel interessant dat we op vakantie waren, maar was er toch niet helemaal gerust op. De eerste anderhalve week zei hij bijna dagelijks: Ik denk dat miss_sly vandaag weer terugkomt van vakantie:Y . Daarna werd het een tijdje stil en begon hij er niet meer over en vanochtend (hij wist nog niet dat we terug waren) zei hij: ik denk niet dat miss_sly nog terugkomt

Ik zal hem zondag nog eens vertellen dat, he lang ik ook op vakantie ga, ik ALTIJD weer terugkom
Wat lief dat hij er zo naar uitkijkt dat je terugkomt Hoe heet het andere mannetje? De grootste is Jens, denk ik ?
And you know I might
  Moderator vrijdag 10 oktober 2008 @ 23:48:56 #156
5428 crew  miss_sly
pi_62300558
Het zijn twee schatten van mannetjes
Jens en Nick en in mei komt er nog zo een leuk neefje of nichtje bij Kan bijna niet wachten tot het zover is, weer zo'n klein hummeltje om mee te knuffelen

Jens en ik hebben wel een echt speciale band, dat zegt mijn zusje tenminste ook telkens. Ik weet wel dat ik dat zo voel, maar mijn zusje zegt dat ze dat bij Jens toch ook voelt naar mij toe. Vind het ook zo leuk dat hij er echt naar uitkijkt
  † In Memoriam † zaterdag 11 oktober 2008 @ 06:53:46 #157
37843 lady-wrb
kortaf
pi_62303338
wat een leuke neven miss-sly

rena: wat zijn het toch hummeltjes
pi_62303448
quote:
Op vrijdag 10 oktober 2008 23:48 schreef miss_sly het volgende:
Het zijn twee schatten van mannetjes
Jens en Nick en in mei komt er nog zo een leuk neefje of nichtje bij Kan bijna niet wachten tot het zover is, weer zo'n klein hummeltje om mee te knuffelen

Jens en ik hebben wel een echt speciale band, dat zegt mijn zusje tenminste ook telkens. Ik weet wel dat ik dat zo voel, maar mijn zusje zegt dat ze dat bij Jens toch ook voelt naar mij toe. Vind het ook zo leuk dat hij er echt naar uitkijkt
Gefelicitieerd met aanstaande neefje of nichtje, zou leuk zijn als het nu een meidje was, maar eerste prioriteit is natuurlijk gezond en gelukkig

Ik hoop dat ik ook zo'n goede band krijg met mijn neefjes, ik ben in ieder geval van plan om een leuke tante te worden. Het opvoeden laat ik aan mijn zus en haar man over
And you know I might
  Moderator zaterdag 11 oktober 2008 @ 08:47:35 #159
5428 crew  miss_sly
pi_62303599
quote:
Op zaterdag 11 oktober 2008 08:05 schreef rena het volgende:

[..]

Gefelicitieerd met aanstaande neefje of nichtje, zou leuk zijn als het nu een meidje was, maar eerste prioriteit is natuurlijk gezond en gelukkig

Ik hoop dat ik ook zo'n goede band krijg met mijn neefjes, ik ben in ieder geval van plan om een leuke tante te worden. Het opvoeden laat ik aan mijn zus en haar man over
Uiteraard is het opvoedgedeelte hun taak Ik ben er ook alleen voor de leuk
Mijn band met Jens is volgens mijn zusje zo goed, omdat ik vooral in het begin heel veel bij ze was en heel veel met hem heb gedaan. Nick heb ik veel minder gezien in het begin en die vindt het leuk me te zien, maar heeft veel meer met bijv. mijn ouders

Dus: heel vaak bij ze langs gaan (niet zo vaak dat ze je de toegang gaan verbieden uiteraard ) en in bad doen, eten geven, vasthouden, tegen ze praten en vooral (vind ik) ze ook hun gang kunnen laten gaan als ze zelf spelen ofzo en dan gewoon maar kijken en genieten
pi_62347711
Newsflash

Vandaag verhuizen de jongens naar de highcare, dit is echt al een stap in de goede richting Ze groeien ook gewoon megaaaagoed!! Kleine T. was gisteren 1320 en S. 1375 gram We beginnen er nu echt vertrouwen in te krijgen dat het gewoon goed komt!! Niet te hard roepen ook weer, ik weet het..
And you know I might
pi_62347770
Voor S am en T ijn. Wat fijn dat het de goede kant op lijkt te gaan met die twee kleine ventjes.
Hardloper.
IG @webkim
pi_62356199
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 12:24 schreef rena het volgende:
Newsflash

Vandaag verhuizen de jongens naar de highcare, dit is echt al een stap in de goede richting Ze groeien ook gewoon megaaaagoed!! Kleine T. was gisteren 1320 en S. 1375 gram We beginnen er nu echt vertrouwen in te krijgen dat het gewoon goed komt!! Niet te hard roepen ook weer, ik weet het..
Ik hoopte al stiekem dat een up in dit topic van jou kwam Rena, met het nieuws over de verhuizing, jippie wat fijn!!!!!!!!
  † In Memoriam † maandag 13 oktober 2008 @ 17:46:52 #163
37843 lady-wrb
kortaf
pi_62403336
Wat goed zeg, van Sam & Tijn!

Ik zit nu in een bungalowpark in Groenlo, mét mijn zus en aanhang. Erg gezellig!

En ook al ben je bijna vijf en vind je dat je best de hele dag actief kan zijn, vakantie kan toch nog best vermoeiend zijn.... (foto is 5 min geleden genomen):

woensdag 15 oktober 2008 @ 14:02:18 #165
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_62403598
voor Sam en Tijn!

Is de ROP-waarde nog hetzelfde?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  woensdag 15 oktober 2008 @ 14:04:06 #166
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62403657
Goed nieuws Rena!
pi_62404159
Rena, wat fijn!
Fake it till you make it...
  Moderator woensdag 15 oktober 2008 @ 14:33:42 #168
5428 crew  miss_sly
pi_62404562
Rena, wat een goed nieuws Fijn dat het zo goed met de knulletjes gaat

Fannetje, wat een lieve foto
pi_62404769
Fijn Rena
There is no love sincerer than the love of food.
pi_62406878
Wat fijn Rena
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  Jubileum moderator woensdag 15 oktober 2008 @ 20:45:09 #171
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_62415106
Geweldig nieuws Rena!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_62416630
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 14:02 schreef DaviniaHR het volgende:
voor Sam en Tijn!

Is de ROP-waarde nog hetzelfde?
Ja Is nog hetzelfde als 3 weken terug (weet niet meer precies wanneer het voor het laatst gemeten is toen), maar ze zitten nu in stadium 1 en dat is het gunstigste voor zover ik weet

Ook Sam zijn hersenbloeding lijkt helemaal geen schade aangericht te hebben, het bloed is mooi opgedroogd/opgelost (weet ook niet precies hoe dat werkt ).

Bedankt voor alle superlieve reacties

Wat lief dat ik in het update topic sta Het is natuurlijk ook fantastisch!
And you know I might
pi_62416667
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 13:53 schreef Fannetje het volgende:

Ik zit nu in een bungalowpark in Groenlo, mét mijn zus en aanhang. Erg gezellig!

En ook al ben je bijna vijf en vind je dat je best de hele dag actief kan zijn, vakantie kan toch nog best vermoeiend zijn.... (foto is 5 min geleden genomen):

[ afbeelding ]
Ach gossie Is zij alweer 5 ? Ik lurk al vrij lang hier, dus het lijkt zo snel te gaan dan allemaal he
And you know I might
pi_62419434
Ze wordt bijna 5, op 28 oktober

Echt al een oudste kleuter, met letters en cijfers bezig en ze maakt erg mooie tekeningen
pi_62425529
gaaf miss sly, die kids achter de pc, ze hebben nog net geen tong uit de mond van de concentratie.
en jouw nichtje fannetje, wat lief, zo ontspannen en tevreden.
en sam en tijn, zet hem op!!!
( volgende week komen de uitslagen van de sectie op stijn, hopelijk komt er niks bijzonders uit en kunnen broer en schoonzus het opnieuw proberen.)
pi_62456360

[ Bericht 40% gewijzigd door rena op 17-10-2008 16:55:14 ]
And you know I might
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 12:02:47 #177
229476 Libell
Mama v Aiken,Iben,Junah,Marten
pi_62456448
Ooooo, wat een kleine mannetjes.
Maar fijn dat het allemaal de goede richting uitgaat!
pi_62457180
Hoeveel te vroeg zijn die eigenlijk geboren? (In maanden graag, weken zegt me niks. )
Ik vind alle baby's op elkaar lijken eigenlijk dus ik zie geen verschillen of speciale overeenkomsten maar ze hebben ze vast.
  vrijdag 17 oktober 2008 @ 13:07:53 #179
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_62458097
Die frons is wel precies hetzelfde idd

Superschattig

Volgens mij waren ze geboren met 25 weken zwangerschap, dat is net geen 6 maanden, dus ongeveer 3,5 maand te vroeg
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_62458434
Jeetje wat een kleintjes zeg!
Wat een droppies Die handjes
Niets te vergelijken met dat kleine draakie dat mijn nichtje is
pi_62458723
quote:
Op vrijdag 17 oktober 2008 13:07 schreef DaviniaHR het volgende:
Volgens mij waren ze geboren met 25 weken zwangerschap, dat is net geen 6 maanden, dus ongeveer 3,5 maand te vroeg
Merci.
Dat is echt vroeg.

Ik vind die bovenste foto leuk met dat handje onder het kinnetje. De denker.
pi_62459033
Wat een kleine urmpies, beide zo'n frons schetig
  Moderator vrijdag 17 oktober 2008 @ 13:47:15 #183
5428 crew  miss_sly
pi_62459195
Wat een kleine mannetje
En wat kijken ze toch wijs!
pi_62460230
Wat lief

Ze beginnen idd steeds meer op elkaar te lijken!
pi_62464340
Leuk he die frons Ze hebben echt al hun eigen uitdrukkingen lijkt het wel

Ze zijn inderdaad net op de 25 weken grens geboren, ze hadden nu al haast Ze wegen nu 1450 en 1495 gram!!!

Bedankt voor de lieve reacties
And you know I might
pi_62465676
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 13:53 schreef Fannetje het volgende:

[ afbeelding ]
Wat een mooi meisje Fannetje!
quote:
Op woensdag 15 oktober 2008 21:28 schreef rena het volgende:

Ook Sam zijn hersenbloeding lijkt helemaal geen schade aangericht te hebben
Wat onwijs fijn Rena...
  † In Memoriam † vrijdag 17 oktober 2008 @ 21:32:07 #187
37843 lady-wrb
kortaf
pi_62470639
verdorie weer de foto's gemist
maar wat fijn dat het zo goed met ze gaat
  zaterdag 18 oktober 2008 @ 00:37:50 #188
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_62475553
Ik heb vandaag een neefje gekregen!!!

Mijn zus baarde om 5 uur vannacht sharp haar eerste kind. En dat betekent dat ik voor het eerst tante ben geworden! Heel leuk, vind ik dat!

Hij is lief!
En mooi!
En stoer!
En zoet!

Een heerlijk diertje is het!

pi_62478432
Gefeliciteerd tante Renzell
pi_62503515
Gefeliciteerd renzell!
And you know I might
pi_62504105
Gefeliciteerd!
pi_62504369
Gefeliciteerd Renzell
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
  zondag 19 oktober 2008 @ 15:29:20 #193
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_62504489
Renz, gefeliciteerd! En Neef Julius natuurlijk ook! En hoe heet je neefje?
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_62510485
Tante Renzell gefeliciteerd!!!! Wat leuk! Ik ben ook benieuwd naar de naam
  zondag 19 oktober 2008 @ 20:52:35 #195
105888 renzell
pi_62512567
Dank jullie wel! Wát een mannetje is het zeg! Echt een knapperd hoor! Ik ben voor het eerst tante, dus ik mag ongeneerd trots zijn! En mijn zus is helemaal zen. Echt een soort van oermoeder ineens. Grappig om te zien, want ze is 5 jaar ouder dan ik, maar nu pas moeder dus. Gek, om mijn oudere zus ineens met een baby te zien, terwijl dat voor mijzelf al weer bijna 4 jaar geleden is. Ze heeft trouwens een TOPbevalling gehad. Eén om over naar huis te schrijven zo relaxed. Ik was er met terugwerkende kracht jaloers op.

Ik weet eigenlijk niet of mijn zus wil dat ik die naam zomaar op internet zet, dus dat doe ik dan heel beleefd maar niet, sorry.

[ Bericht 18% gewijzigd door renzell op 19-10-2008 21:04:41 ]
pi_62516290
mooie foto's rena, ik zag ze dus nog wel.
en renzell, gefeliciteerd!!!
pi_62640362
Omdat ik ook 1 dezer dagen voor t eerst tante wordt de vraag wat jullie voor cadeautje hebben gegeven?

Wellicht nog mensen met originele ideeën?!
pi_62641667
gefeliciteerd renzel

en wat een goed nieuws van sam en tijn!
pi_62655481
wat leuk liefkleinmeisje!
kadosuggestie?
ik vond het leuk iets "nuttigs"te geven, hij is mn enige broer, dus mocht het wel wat groter ook!
het is een campingbedje geworden, plus wat ik "onderweg" nog tegenkwam ,natuurlijk, zoals dat spijkerbroekje maat 68, te snoepig!!
( we wisten dat het een jongetje zou worden)
gewoon overleggen hoor,anders zitten ze dadelijk met 3 wipstoeltjes en 2 maxi-cosi's.

en het had nog veel meer moeten zijn dat we zouden geven...

voor degenen die eerder meelazen: uit de uitslagen die broer en schoonzus vandaag in het ziekenhuis kregen, is gebleken dat het niks erfelijks is geweest, het enige dat afweek was de niet helemaal goed doorbloedde placenta.
waar dat door komt, is niet duidelijk geworden, maar er staat dus niets in de weg om het op nieuw te proberen!

dus dubbel, hij is toch een beetje voor niks gestorven, aan hen lag het niet, aan hem ook niet, botte pech noemen ze dat...
  vrijdag 24 oktober 2008 @ 22:59:31 #200
105888 renzell
pi_62655883
quote:
Op vrijdag 24 oktober 2008 13:29 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Omdat ik ook 1 dezer dagen voor t eerst tante wordt de vraag wat jullie voor cadeautje hebben gegeven?

Wellicht nog mensen met originele ideeën?!
Zo'n ding waarmee je een kleine baby in een groot bad kunt laten drijven. Een soort voorgevormd zakje is het (met van die korrels erin) waar je het kindje op legt. Je kunt dat hele geval dan in bad laten drijven. Bij het hoofdje zit een ophoging, zodat het droog blijft. Het lijfje ligt nét onder water. Heel fijn cadeau voor als de aanstaande ouders een bad hebben. Te koop bij (oa) Prenatal, volgens mij 20/25 euro. Een topcadeau!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')