abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62087781
De kinders mogen nu af en toe in een hangmatje liggen (dit lijkt op hoe ze in de buik lagen en dit schijnen ze wel fijn te vinden).

Sam Dat gezichtje is zo onwijs ontspannen op deze foto, zo fijn om te zien Mijn zus denkt toch dat hij het meeste last van alles heeft, daar wijzen zijn gezichtsuitdrukkingen af en toe op, dat hij toch veel last van al het gesjor aan zijn lijfje heeft. Tijn is wat relaxeder over het algemeen.

Tijn

Ook zijn beiden nu al een keer in bad geweest en dat vonden ze allebei heel erg fijn! Ook mochten ze toen even zonder beademing en ze hielden dit goed vol. Maar ze hoeven dit gelukkig voorlopig nog niet op eigen kracht te doen, het is wel een goed teken dat ze niet gelijk een daling krijgen als het er af gaat.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  donderdag 2 oktober 2008 @ 20:54:04 #127
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_62087926
rena! wat goed !
En wat zijn ze schattig zo in die hangmat!

@kleinetrom deze smiley is *O * , maar dan zonder de spatie
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_62088006
Ach, wat lief zeg!
pi_62088933
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 20:49 schreef rena het volgende:
De kinders mogen nu af en toe in een hangmatje liggen (dit lijkt op hoe ze in de buik lagen en dit schijnen ze wel fijn te vinden).
[ afbeelding ]
Sam Dat gezichtje is zo onwijs ontspannen op deze foto, zo fijn om te zien Mijn zus denkt toch dat hij het meeste last van alles heeft, daar wijzen zijn gezichtsuitdrukkingen af en toe op, dat hij toch veel last van al het gesjor aan zijn lijfje heeft. Tijn is wat relaxeder over het algemeen.
[ afbeelding ]
Tijn

Ook zijn beiden nu al een keer in bad geweest en dat vonden ze allebei heel erg fijn! Ook mochten ze toen even zonder beademing en ze hielden dit goed vol. Maar ze hoeven dit gelukkig voorlopig nog niet op eigen kracht te doen, het is wel een goed teken dat ze niet gelijk een daling krijgen als het er af gaat.
Tijn Sam
pi_62089214
Dank jullie wel! Ik ben zo onwijs trots

Ik weet dat dit normaal gesproken plaats vind als je zelf een kind krijgt , maar zijn jullie ook emotioneler geworden sinds jullie neefjes/nichtjes geboren zijn? Als ik nu zielige kindjes en dergelijke op tv zie ben ik er veel gevoeliger voor dan eerst

Verder alles goed met jullie neefjes en nichtjes? Foto's ?
And you know I might
  donderdag 2 oktober 2008 @ 21:44:24 #131
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_62089873
Och Rena, wat een prachtige en aandoenlijke mannetjes! Zo lief hoe relaxed ze in die hangmatjes liggen! Hoe gaat het met je zus en haar man/vriend? Houden zij het een beetje vol allemaal?
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  donderdag 2 oktober 2008 @ 21:48:03 #132
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62090023
Oh kijk nou! Hoe schattig zeg, in die hangmatjes! Zo lief!
pi_62090325
Lishe, lief dat je het vraagt , mijn zus en zwager zijn inmiddels gewend aan de situatie (in hoeverre je kunt wennen aan zoiets, natuurlijk) en zijn volgens mij alleen maar blij met elke goede dag die de mannetjes doormaken en dat ze gewoon lekker blijven groeien! Inmiddels groeien ze ook lekker (gisteren was er zelfs sprake van te veel, wat dan weer effect kan hebben op de botten en spieren, het is ook nooit goed ). Mijn zwager is wat nuchterder dan mijn zus, ik merkte het vooral toen ik zaterdagavond op bezoek was bij de mannekes, en er ineens weer een infuus in Sam bleek te zitten (achteraf bleek dat om bloed toe te dienen, en dat is alleen maar goed) en toen zag ik mijn zus gewoon bleek wegtrekken.. Het is gewoon ook niet leuk, al die naalden en infusen in zulke kleine tere lijfjes Ze lijken op de foto's ook groter dan ze in het echt zijn, moet ik zeggen. Maar het zijn zulke kleine vechters Ik kan alleen niet wachten tot ik ze ook mag vasthouden en knuffelen

En mijn zus was al zus al een megalieve en geweldige zus, maar sinds ze moeder is ben ik alleen nog maar trotser op haar geworden! Zij en haar man doen het zo onwijs goed als ouders, ook al is de situatie heel anders dan dat het normaal zou moeten gaan..

Maar nu gewoon op naar de 2000 gram
And you know I might
pi_62090643
Ik word ook tante.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_62091051
*0* tnx!
trots ben ik ook, ondanks dat er dan geen kindje meer is, ik vind ze ( mn broer en schoonzus) zo dapper en er zo goed mee omgaan! en de band die er tussen hen en ons en tussen hen is, wordt met dit soort dingen alleen maar sterker. supertrots dus!!

mindermutsig, gefeli!!!
pi_62091076
haha, nou dat werkt weer lekker !!!
pi_62091800
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 22:09 schreef kleinetrom het volgende:
*0* tnx!
trots ben ik ook, ondanks dat er dan geen kindje meer is, ik vind ze ( mn broer en schoonzus) zo dapper en er zo goed mee omgaan! en de band die er tussen hen en ons en tussen hen is, wordt met dit soort dingen alleen maar sterker. supertrots dus!!

mindermutsig, gefeli!!!
Knap dat ze er zo goed mee om kunnen gaan, het blijft toch heel moeilijk zoiets Hoop dat jullie in de toekomst alleen maar mooie dingen te wachten staan!

Mindermutsig, gefeliciteerd! Wanneer mogen jullie de kleine in de armen sluiten ?
And you know I might
pi_62093776
Half maart is ze uitgerekend.
Hadden ze wel iets beter mogen plannen trouwens, in die periode zijn er al zoveel in onze familie jarig.
pi_62095078
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 22:01 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik word ook tante.
Gefeliciteerd

En maartneefjes of nichtjes zijn leuk hoor, ik heb er ook 1 die aanstaande maart 2 wordt en om op te vreten is
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_62098516
allemaal weer goede berichten hier! Heerlijk rena hoe het met de dappere mannetjes gaat
en kleine trom ondanks dat het zo verdrietig allemaal is ook mooi te horen dat je gewoon supertrots bent

minder mutsig gefeliciteerd!
pi_62098831
quote:
Op donderdag 2 oktober 2008 21:26 schreef rena het volgende:
Dank jullie wel! Ik ben zo onwijs trots

Ik weet dat dit normaal gesproken plaats vind als je zelf een kind krijgt , maar zijn jullie ook emotioneler geworden sinds jullie neefjes/nichtjes geboren zijn? Als ik nu zielige kindjes en dergelijke op tv zie ben ik er veel gevoeliger voor dan eerst
Ik vind het een heel vreemd gevoel. Ik had dat al in mindere mate toen mijn beste vriendin bevallen is een tijdje terug maar nu mijn zus zwanger is nog veel meer. Ik heb vrij weinig met kinderen en ik heb ook helemaal geen kinderwens. Bovendien hebben wij een tijd terug al besloten dat, mocht ik ooit last krijgen van rammelende eierstokken, dat we dan toch sowieso geen kinderen zouden nemen vanwege mijn gezondheid en de nodige erfelijke dingen in de familie. En toch heb ik wel even een traantje gelaten in de weken nadat mijn zus zei dat ze zwanger was en het spookte toch ook wel even door mijn hoofd. Wat als... En volschieten als je zielige baby's ziet of als je babyspulletjes staat uit te zoeken voor een van die kids. Ik schrok joh! Mensen die mij wel eens over kinderen hebben zien posten zullen dit wel erg hilarisch vinden.
Maar volgens mij is het meer verdriet omdat ik de keuze eigenlijk niet heb dan dat ik verdrietig ben omdat ik geen kinderen heb of zal krijgen.

En het grote voordeel van neefjes, nichtjes en kinderen van goede vrienden is natuurlijk dat je ze schaamteloos kan verwennen en een goed excuus hebt om naar de efteling te gaan maar dat je geen last hebt van de sugar rush 's avonds als ze naar bed moeten.
pi_62269440
Hoe is het met Sam & Tijn, rena?

Hierbij een recent fotootje van Emma, die inmiddels ook alweer één is geworden, maar nog wel een lekker klein frutje is

pi_62273006
Wat een mooie blauwe kijkers heeft Emma

Met de jongens hier gaat het goed, ze groeien redelijk goed (nu 1195 en 1330 gram) en ze beginnen zich echt te ontwikkelen. Tijdens het kangaroeen zijn ze al op zoek naar de borst en ze liggen soms echt al te smakken met hun mondje volgens mijn zus Ze willen nu ook duimen, en als mijn zus ze helpt met het vinden van die duim liggen ze daar echt al flink op te zuigen Ze mogen misschien ook binnenkort naar de high care afdeling, en dat is echt al een stapje in de goede richting!
And you know I might
  donderdag 9 oktober 2008 @ 22:43:51 #144
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_62273615
Goed zeg!
  † In Memoriam † vrijdag 10 oktober 2008 @ 09:25:28 #145
37843 lady-wrb
kortaf
pi_62279749
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 22:28 schreef rena het volgende:
Wat een mooie blauwe kijkers heeft Emma

Met de jongens hier gaat het goed, ze groeien redelijk goed (nu 1195 en 1330 gram) en ze beginnen zich echt te ontwikkelen. Tijdens het kangaroeen zijn ze al op zoek naar de borst en ze liggen soms echt al te smakken met hun mondje volgens mijn zus Ze willen nu ook duimen, en als mijn zus ze helpt met het vinden van die duim liggen ze daar echt al flink op te zuigen Ze mogen misschien ook binnenkort naar de high care afdeling, en dat is echt al een stapje in de goede richting!
wat goeeeeeeed
pi_62279804
Fijn!
Wat is kangeroeen?
pi_62298080
dat is een heel klein ingepakt kindje op je blote huid en dan knuffelen, om een band op de bouwen voornamelijk en het met jou (w geur) vertrouwd te maken.
klopt wel een beetje zo toch??

emma is lief!!!
pi_62299119
Wat kleinetrom zegt klopt helemaal Het is sowieso heel goed voor de ontwikkeling, waarom precies weet ik niet, maar ik weet wel dat ze dan ook heel erg ontspannen (het groeien en in de couveuse liggen vraagt erg veel energie van die kleine lijfjes )
And you know I might
pi_62299266
onze jongste vond het heerlijk om bij de buurvrouw te liggen terwijl haar man akoestische gitaar speelde...toen al een druk mannetje haha!!!
en bij die ene vriendin van ons kon hij een hele tijd gewoon rustig zitten op schoot, zal wel iets met haar hartslag te maken hebben of zo.
( de oudste is nog steeds rustig van zichzelf)
pi_62300029
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 22:28 schreef rena het volgende:
Ze mogen misschien ook binnenkort naar de high care afdeling, en dat is echt al een stapje in de goede richting!
Ohhh wat fijn Rena En de kleine mannetjes al aan het duimen
quote:
Op donderdag 9 oktober 2008 20:38 schreef Fannetje het volgende:
Hoe is het met Sam & Tijn, rena?

Hierbij een recent fotootje van Emma, die inmiddels ook alweer één is geworden, maar nog wel een lekker klein frutje is

[ afbeelding ]
Wat een prachtig meisje Fannetje
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')