Tijnquote:Op donderdag 2 oktober 2008 20:49 schreef rena het volgende:
De kinders mogen nu af en toe in een hangmatje liggen (dit lijkt op hoe ze in de buik lagen en dit schijnen ze wel fijn te vinden).
[ afbeelding ]
SamDat gezichtje is zo onwijs ontspannen op deze foto, zo fijn om te zien
Mijn zus denkt toch dat hij het meeste last van alles heeft, daar wijzen zijn gezichtsuitdrukkingen af en toe op, dat hij toch veel last van al het gesjor aan zijn lijfje heeft. Tijn is wat relaxeder over het algemeen.
[ afbeelding ]
Tijn![]()
![]()
Ook zijn beiden nu al een keer in bad geweest en dat vonden ze allebei heel erg fijn! Ook mochten ze toen even zonder beademing en ze hielden dit goed vol. Maar ze hoeven dit gelukkig voorlopig nog niet op eigen kracht te doen, het is wel een goed teken dat ze niet gelijk een daling krijgen als het er af gaat.
Knap dat ze er zo goed mee om kunnen gaan, het blijft toch heel moeilijk zoietsquote:Op donderdag 2 oktober 2008 22:09 schreef kleinetrom het volgende:
*0* tnx!
trots ben ik ook, ondanks dat er dan geen kindje meer is, ik vind ze ( mn broer en schoonzus) zo dapper en er zo goed mee omgaan! en de band die er tussen hen en ons en tussen hen is, wordt met dit soort dingen alleen maar sterker. supertrots dus!!
mindermutsig, gefeli!!!
Gefeliciteerdquote:
Ik vind het een heel vreemd gevoel. Ik had dat al in mindere mate toen mijn beste vriendin bevallen is een tijdje terug maar nu mijn zus zwanger is nog veel meer. Ik heb vrij weinig met kinderen en ik heb ook helemaal geen kinderwens. Bovendien hebben wij een tijd terug al besloten dat, mocht ik ooit last krijgen van rammelende eierstokken, dat we dan toch sowieso geen kinderen zouden nemen vanwege mijn gezondheid en de nodige erfelijke dingen in de familie. En toch heb ik wel even een traantje gelaten in de weken nadat mijn zus zei dat ze zwanger was en het spookte toch ook wel even door mijn hoofd. Wat als... En volschieten als je zielige baby's ziet of als je babyspulletjes staat uit te zoeken voor een van die kids.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 21:26 schreef rena het volgende:
Dank jullie wel! Ik ben zo onwijs trots
Ik weet dat dit normaal gesproken plaats vind als je zelf een kind krijgt, maar zijn jullie ook emotioneler geworden sinds jullie neefjes/nichtjes geboren zijn? Als ik nu zielige kindjes en dergelijke op tv zie ben ik er veel gevoeliger voor dan eerst
![]()
wat goeeeeeeedquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:28 schreef rena het volgende:
Wat een mooie blauwe kijkers heeft Emma![]()
Met de jongens hier gaat het goed, ze groeien redelijk goed (nu 1195 en 1330 gram) en ze beginnen zich echt te ontwikkelen. Tijdens het kangaroeen zijn ze al op zoek naar de borst en ze liggen soms echt al te smakken met hun mondje volgens mijn zusZe willen nu ook duimen, en als mijn zus ze helpt met het vinden van die duim
liggen ze daar echt al flink op te zuigen
Ze mogen misschien ook binnenkort naar de high care afdeling, en dat is echt al een stapje in de goede richting!
Ohhh wat fijn Renaquote:Op donderdag 9 oktober 2008 22:28 schreef rena het volgende:
Ze mogen misschien ook binnenkort naar de high care afdeling, en dat is echt al een stapje in de goede richting!
Wat een prachtig meisje Fannetjequote:Op donderdag 9 oktober 2008 20:38 schreef Fannetje het volgende:
Hoe is het met Sam & Tijn, rena?
Hierbij een recent fotootje van Emma, die inmiddels ook alweer één is geworden, maar nog wel een lekker klein frutje is
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |