quote:Wat moeten de users niet van de moderators en (forum)admins verwachten?
Je moet vooral niet verwachten dat wij scheidsrechtertje gaan spelen bij onderlinge conflicten. Daar hebben we de zin niet in, noch de tijd voor. Dop je eigen boontjes, gedraag je fatsoenlijk en negeer de mensen waar je niet goed mee op kan schieten. FOK! heeft een heleboel gebruikers en er zullen altijd mensen zijn waarmee je botst. Ga dat gewoon uit de weg.
Wat we ook niet doen is op verzoek posts verwijderen, usernames verwijderen of wijzigen (om welke reden dan ook !), topics sluiten of users bannen.
quote:Iedereen kan meelezen en je posts, foto's, icoontjes, etc elders gebruiken dan jij voor ogen had. Ook kunnen je berichten en alles daarin (foto's, usericons, signatures e.d. bijvoorbeeld) gequote of gebruikt worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en zullen ons daar doorgaans ook verder niet mee bemoeien en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto's, tekeningen, plaatjes en teksten in andere topics opduiken.
quote:
quote:Suzanne(L). says:
En jij lijkt op Ryan Scheckler!!
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:52 schreef Paaskonijn het volgende:
DIE JONGE PROF SKEETBORDER DIE OOK OP MTV ZOEEN SERIE HAD, DIE HOMO, DIE KNEUS!!
M'n ui? Deze nigger heeft geen uien, maar cheezburgers. jewaids.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ook hallo, wat is gebeurd met je ui?
Dus wel. Google maar.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:53 schreef BigKahuna het volgende:
WTF DIE KEN IK NIET, MAAR T IS DAN VAST GEEN HOMO CQ KNEUS!
JAMAN!!quote:
Doe eens snel een UI fixen want nu ben je echt een kneus.quote:
Honger !quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:54 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
M'n ui? Deze nigger heeft geen uien, maar cheezburgers. jewaids.
Het is maar een subjectieve meningquote:
Ligt aan haar mood jewaids.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:56 schreef GasTurbine het volgende:
Ik vraag me wel 1 ding af;
juicyhill = [ afbeelding ] of [ afbeelding ]
HIJ LIJKT WEL ECHT OP JOUquote:
Wel een lekkerding.quote:
Nu al naar bedquote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:57 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ga! Alvast welterusten enzo
Trusten, je roept maar als je hulp nodig hebt.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:57 schreef Breathtaking het volgende:
Ik ga! Alvast welterusten enzo
quote:
quote:4EBE says:
ehm nee, ik geloof dat diegene die dat gezegt heeft een beetje scheel is... (no offence)
In je fobo staan 2 wijven en nu vind je dat weer lekker? Wat ben jij voor iets?quote:
4EBE is een vrouwmens die mening telt niet.quote:
quote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:00 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nu al naar bedheb je aids ofzo
IK WIL EEN ZEE-EGEL!@!!quote:
Scherp waargenomen.quote:
Ik weet niet waarom maar ik moest lachenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Jaquote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:14 schreef Paaskonijn het volgende:
Ik heb nu 3 puicke cd's naast me liggen hè Robin.
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik was even hooi halen,
Ik luister nu die cd van 1965-1969quote:
hooi?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik was even hooi halen, is hier nog wat leuks gebeurt?
Wist ik al.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:18 schreef jordeeeh het volgende:
Boh ik heb zo iets vets uitgevonden he![]()
Als je een rietje zo op je vinger zet:
[ afbeelding ]
En dan heel hard aan het andere einde gaat zuigen, kriebelt heel vaag in je vinger, zo vet![]()
![]()
Heb je nog de groeten aan boer Teunus gedaan?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik was even hooi halen, is hier nog wat leuks gebeurt?
haha dat deed ik ook altijd toen ik 6 wasquote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:18 schreef jordeeeh het volgende:
[ afbeelding ]
En dan heel hard aan het andere einde gaat zuigen, kriebelt heel vaag in je vinger, zo vet![]()
![]()
Werkt dat alleen met je vinger of ook met andere lichaamsdelen?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:18 schreef jordeeeh het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
K zal zo m'n teen eens proberen.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:22 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Werkt dat alleen met je vinger of ook met andere lichaamsdelen?
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:21 schreef Paaskonijn het volgende:
Liedje 2 van mijn heerschende CD>
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:28 schreef McFearless het volgende:
Hoi kankerlesbies ik ben naar de klote, tot morgen.
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:20 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Heb je nog de groeten aan boer Teunus gedaan?
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:28 schreef McFearless het volgende:
Hoi kankerlesbies ik ben naar de klote, tot morgen.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
Je kan zelf niet de links uit de OP copy pasten in een PM naar arcee?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:45 schreef De_Ananas het volgende:
Kan iemand arcee ofzo pmen met de links van 1 t/m 100 zodat we stats krijgen? :p
Nee.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:57 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je kan zelf niet de links uit de OP copy pasten in een PM naar arcee?
Wat ben je ook een teringlijer, waarom krijg ik dat niet te horen?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:57 schreef BobbyB het volgende:
Hallo vervelende kutusers!
Breathtaking, bedankt voor de mooie Hilary pics!
Ik was ineens weg omdat ik zag dat Heroes inmiddels begonnen was met een dubbele aflevering. 2 uur Hayden dus!Hoewel ik alles al een keer gezien heb
Jij was toch geestelijk vader? Doe er maar wat voorquote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:57 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Bobby-B krijgt van mij de eer om het te regelen, net als hij altijd de OP enzo regelt
De leider regelt alles van bovenaf, hij laat het voetvolk alles doen.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij was toch geestelijk vader? Doe er maar wat voor
Jij bent al lang geen leider meer.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:59 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
De leider regelt alles van bovenaf, hij laat het voetvolk alles doen.
Omdat ik het ook te laat zagquote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:58 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Wat ben je ook een teringlijer, waarom krijg ik dat niet te horen?
Ik wijs deze beschuldiging van mij af.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:59 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Jij bent al lang geen leider meer.
Maar welk seizoen was het dan?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Omdat ik het ook te laat zagik zag ineens die ganzgeile kop van Hayden. Kut RTL
De hele tijd krijg je fucking irritante reclame in het beeld over kansloze programma's maar niet dat ze de week erop eerder beginnen en 2 afleveringen doen
Ja, seizoen 2.quote:
Nu jij me uitmaakt voor voetvolk heb je je kans wel verkeken, dat snap je natuurlijk ook welquote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:59 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
De leider regelt alles van bovenaf, hij laat het voetvolk alles doen.
Een echte leider laat zijn volk niet in de steek in moeilijke tijdenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:01 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik wijs deze beschuldiging van mij af.
Ooooh dan maakt t niet uit.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:01 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, seizoen 2.
[..]
Nu jij me uitmaakt voor voetvolk heb je je kans wel verkeken, dat snap je natuurlijk ook wel
Dat was eenmalig om de modjes onder druk te zettenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:01 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Een echte leider laat zijn volk niet in de steek in moeilijke tijden
Je bedoelt die moeilijke tijden waarin zowel Maisnon, als 4EBE als Breathtaking hun tieten niet willen posten?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:01 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Een echte leider laat zijn volk niet in de steek in moeilijke tijden
Nee. Je zette 'jouw' eigen volk onder druk.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:03 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat was eenmalig om de modjes onder druk te zetten
Dat zijn ook moeilijke tijden ja.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je bedoelt die moeilijke tijden waarin zowel Maisnon, als 4EBE als Breathtaking hun tieten niet willen posten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |