quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:32 schreef cerror het volgende:
[..]
Een leuke beschrijving van wat er op het album staat lijkt me ook wel charmant.
Daar heeft het al maanden gestaan lolslof, en harstikke goed gedaan.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:18 schreef Roflpantoffel het volgende:
Dit hoort toch niet in onzin?
Nogal ja, graag ontopic nu. Painten of oprotten.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:28 schreef Maisnon het volgende:
Er komt geen enkel geluid aan heel het gebeuren te pas en de vorige keer was exact hetzelfde als dit.
Het lijkt wel alsof jullie zeuren om het zeuren zeg.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 02:36 schreef remlof het volgende:
Dit is een kutband. En het is kutmuziek. Dat gezegd hebbende moet je dit album vooral kopen als je van nietszeggende loungemuziek zonder ook maar een enkel orgineel aspect houdt. Het nummer "Balloons for your birthday" slaat wel alles, het duurt 6 minuten 53 seconden waarin continu een loop van 20 seconden wordt herhaald. Dat past niet zul je zeggen en daar heb je gelijk in, want ze komen aan 713 seconden door een fade out te gebruiken, tevens het hoogtepunt van het nummer. Mijn god wat slaapverwekkend, ik hoop oprecht dat deze band een fataal ongeluk krijgt met hun bus tijdens de eerstvolgende tour.
Enya Font, http://www.urbanfonts.com/fonts/Enya.htmquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:10 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Welk lettertype is dat mirwai etc
Ik heb dit topic al eens verward met het laastgekochte cd topic in MUZ toen ik ze allebei in een andere tab open had staan.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:23 schreef Sabinee het volgende:
Jaaa WurM, bedankt voor het openen!
Ik vind dit zo'n goed topic, sommige covers lijken zo ontzettend echt.
Ik vind het inderdaad een geweldig topic! Prachtig idee!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:23 schreef Sabinee het volgende:
Jaaa WurM, bedankt voor het openen!
Ik vind dit zo'n goed topic, sommige covers lijken zo ontzettend echt.
Nog even een TVP in de vorm van mijn laatste post in het vorige topic:
[ afbeelding ]
Nou wat je met tekenen niet doet maak je vet goed met schrijven, waar haal je het vandaanquote:
Voor me in woorden uitdrukken heb ik doorgeleerd, voor tekenen nietquote:Op vrijdag 5 september 2008 17:06 schreef Manono het volgende:
[..]
Nou wat je met tekenen niet doet maak je vet goed met schrijven, waar haal je het vandaan
Welke studie als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:46 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Voor me in woorden uitdrukken heb ik doorgeleerd, voor tekenen niet
quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:46 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Voor me in woorden uitdrukken heb ik doorgeleerd, voor tekenen niet
quote:Op maandag 8 september 2008 23:17 schreef Moozze het volgende:
Het basketball seizoen is weer afgelopen en de mannen van de franse nationale ploeg hadden tijd voor iets nieuws. Coach Hendreaux was opgevallen dat veel van zijn spelers niet alleen kundig waren met ballen maar dat sommigen ook bekwaam waren met zingen. Met een paar van zijn beste spelers besloot hij een album uit te brengen, want "talent dat je hebt moet je gebruiken". Aldus de coach. Een maand na dit besluit was 'Every Evil It's Good' al klaar.
Het resultaat is een diepzinnige, ietwat grimmige, franstalige plaat die een paar luisterbeurten nodig heeft om gewaardeerd te kunnen worden. Als je de muziek een paar keer hebt gehoort dringt ineens de pracht van de eenvoud tot je door. Kristalheldere klanken afgewisseld met bombastische percussielijnen. Dit alles aangevuld door de stemmen van Frankrijks beste basketballers en je hebt een muzikaal meesterwerkje. Het enige nadeel is het feit dat de fransen de engelse taal niet geheel beheersen.
[ afbeelding ]
ga je ook nog wat paints posten, of blijft je deze bagger posten?quote:Op donderdag 11 september 2008 23:01 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ook van het magnefieke album van Stekelruwhaai:
Voet in de goot
Ik verdien waar ik lig
Tussen afval en frietzak
Beste vriend, kapotte fles
Ik moest hem wel gooien
Naar de poster van jou
Jouw glimlach kijkt op me neer
zoals jij altijd hebt gedaan
Koude witten tanden die ik
ooit zo heb gelikt
Mond op mond
waren wij nu ben ik
Slechts een voet in de goot
ijskoude perfectie jij
ooit was in mijn bed
Honing zoet, bevroren tong
Die nu weer spreken kan
Laster klinkt zo goed
Koude witte tanden die ik
ooit zo heb gelikt
Mond op mond
waren wij nu ben ik
Niemand kan begrijpen
waarom een domme vraag
Antwoord is, slechts een waan
Zwijgen doe ik toe
Mijn schoenen zijn zo nat
Koude witten tanden die ik
ooit zo heb gelikt
Mond op mond
waren wij nu ben ik
Als de mods dit zien wordt het vast verwijderd omdat ik dit topic kaap als ego voertuig...maar ik heb een schrijfbui. Wie plaats er eens iets nieuws?
Voorlopig lig ik een aantal paints op je voor in elk gevalquote:Op donderdag 11 september 2008 23:04 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ga je ook nog wat paints posten, of blijft je deze bagger posten?
Ik vond die songteksten vet! Had ze nog niet gezienquote:Op donderdag 11 september 2008 23:04 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ga je ook nog wat paints posten, of blijft je deze bagger posten?
Bedoel je die van mij? De meningen daarover waren verdeeld geloof ik....quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:27 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik vond die songteksten vet! Had ze nog niet gezienwas tof gedaan
quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:23 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Hun pricipe om niets over te dubben, maar alleen muziek te maken die ze tegelijk kunnen spelen zorgt er op 'No tree' voor dat Mark Koda een gitaar laat vallen om een mandoline te kunnen grijpen...waardoor het halve nummer de snaren van het gevallen instrument meevibreren. Storend, welnee. Ter plekke wordt het onderdeel van het nummer.
Ik wil best weer wat random teksten in elkaar gooien, als iemand de muziek maakt...maar dan moet eerst iemand zich serieus melden, ik heb geen zin weer dingen te schrijven die dan alleen maar worden afgekraakt in dit topic, het moet wel ergens om gaan.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:59 schreef Jan_De_Nul het volgende:
Nu nog random muziek maken,
Die random albumcovers lijken te spreken: "Wij willen muziek!"
TVP
![]()
Kunst is fictie!
De filosofische diepgang komt vanzelf
quote:review van musicmeter.nl:
Na het veel belovende debuut 'to be corrupt, too' uit 2005 alweer, komt uit het gelijknamige Turkse plaatsje afkomstige Sargöl met een gloed nieuw album genaamd 'they agree with us'. Maar ik moet helaas bekennen dat ik nog niet helemaal 'eens' ben met hun op dit album. Waar op het vorige album vooral de nadruk lag op de vocalen van zanger Slănic Moldova, zullen we deze hier, na het droevige grasmaaier ongeluk in eind 2006, uiteraard moeten missen op dit album. Dit is dan ook waarschijnlijk de voornaamste reden waarom dit album geheel instrumentaal is geworden. Opener "Attercliffe Road railway station" begint vrij stevig, maar laat ook direct horen waarom drone en banjo's niet goed samen gaan. Dit nummer gaat wel weer heel subtiel over in 'Brantford Collegiate Institute' waarin ook violiste 'Sayeed Hassan Kanan' goed tot haar recht komt. Op het nummer 'Cichociemni' laat Sargöl zich eens van zijn vrolijke kant zien en de draaiorgels worden hier dan ook goed vertegenwoordigd. Het album eindigt in het nogal epische 'Deltora Quest 1' dit 49 minuten durende nummer begint sterk, bouwt op tot heuse orgy van lawaai. Het is dan wel weer jammer dat die banjo de andere 48 minuten volt pingelt.
Ik heb het originele topic geopendquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:26 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
@maisnon: begrijp je wel dat het random plaatjes en quotes moeten zijn zoals in de OP geschreven is? Die ene heeft namelijk maar twee woorden ipv. vier en ik ben tussen die quotes nog nooit een nederlandse quote tegen gekomen.
verder wel mooi gedaan, maar het is juist zo leuk als het random gebeurt.
okquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:34 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik heb het originele topic geopend
Halverwege de vorige pagina heeft remlof een Nederlandse versie geopperd, en de wiki artikelen en de quotes zijn van nederlandse websites
Estron is iets van een vrouwelijk hormoon, en Five Card Draw is nou eenmaal de naam voor een pokerspelletje
En die word count, achja, beetje artistieke vrijheidanders is alles exact hetzelfde.
quote:Op woensdag 10 september 2008 00:59 schreef remlof het volgende:
Het kan ook in het nederlands natuurlijk.
Nah, het idee komt niet origineel van mij hoorquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:46 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
[..]
ok. wat tof, jij bent de bedenker van dit alles!!!
nou, wat een eer om met u gesproken te hebben
Geweldig, met die tracklist erbijquote:Op donderdag 9 juli 2009 16:34 schreef Sequencial het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk, dat hadden we nog niet: een volwaardige Rock-opera van Nederlandse bodem! De rockband Van Gilse doet een dappere poging om het concept van beroemde albums als Tommy, The Wall en War Of The Worlds in onze moerstaal om te smelten.
quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:42 schreef Sequencial het volgende:
[ afbeelding ]
FLOTSAM AND JETSAM - DOSTOYEVSKY WITHOUT HIS EPILEPSY?
1. Dostoyevsky without his epilepsy?
2. Cocker without his spasms?
3. Anderson without her boobs?
4. Warhol without his art?
5. Bond without his car?
6. Hefner without his bunnies?
7. Monroe without her Mr President?
8. Powers without his mojo?
9. Nero without his Rome?
10. Hilton without her chihuahua?
11. Rain Man without his autistic disorder?
12. Wonder without his blindness?
13. Album without a final track?
Whehe, dat is een bestaande speedmetalband!quote:Op dinsdag 10 november 2009 14:42 schreef Sequencial het volgende:
[ afbeelding ]
FLOTSAM AND JETSAM - DOSTOYEVSKY WITHOUT HIS EPILEPSY?
Tja, als je willekeurige Wikipedia artikelen opvraagt, kunnen daar bestaande bands bij zitten...quote:Op dinsdag 10 november 2009 18:02 schreef CloseToTheEdge het volgende:
[..]
Whehe, dat is een bestaande speedmetalband!
Voor de volledigheid: dit was niet de wiki van de band, maar deze: http://en.wikipedia.org/wiki/Flotsam_and_jetsam.quote:Op woensdag 11 november 2009 09:09 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Tja, als je willekeurige Wikipedia artikelen opvraagt, kunnen daar bestaande bands bij zitten...
Hihi, thanksquote:Op woensdag 11 november 2009 16:05 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[ afbeelding ]
Dromerige meisjes pop, van een dromerig meisje...voor wie er van houdt een redelijke plaat. Maar met nummers als 'je t'aime' en 'Love is mine yours to give' is het allemaal wel erg cliche...en daarbij is haar accent tenenkrommend. Maar zoals ik zei, in het genre geen slechte plaat, luistert lekker weg, en ik betrapte me erop dat ik net 'Tu es belle' zat te fluiten toen ik een omeletje aan het bakken was. Het is ook wel een pakkende plaat. Voor wie er van houdt gepakt te worden door dromerige Franse meisjes met een strohoed met margrietjes erop.
Ik kan vanhier geen foto's uploadeni dus ik moet andermans werk misbruiken...is ook leuk. Als we toch platen bijelkaar fantaseren kan de rest ook wel vind ik ;-)quote:
quote:Op vrijdag 13 november 2009 21:48 schreef Teilrasiert het volgende:
[ afbeelding ]
The Associates - Before he cuts himself
1. Waiting for the rope
2. Kiss the seringe
3. The 56nd floor
4.1 Heading the barrel
4.2 The Russian
4.3 End Game
5. Millstone
6. Cars `n Trees
7. Last Note
*8 The brave coward
*Bonus track
De grondleggers van de depri-Punk nadert hun dieptepunt. Als er een "kleur" nog zwarter was dan zwart, dan zou het dit album moeten krijgen. Een vliegende duif in een trappenhuis, is zoekende naar de vrijheid, maar kan hem niet vinden, maar vindt de vrijheid door te sterven van de honger, aldus de frontman Terrence de Ville. Zo is dit halve concept album ontstaan. Donkere tonen, zware altsaxen en een rauwe doorgerookte stem galmt door de boxen. De cd boeit nauwelijks en is gedoemd tot kleiduif.
Terug naar de roots. Naar hun eerste stroming, de hell-jazz, dat waren nog eens tijden.
quote:Op woensdag 25 november 2009 17:35 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[ afbeelding ]
Na een goed debut kon deze tweede plaat van Tharpa Publications eigenlijk alleen maar tegenvallen. 'The more highly appreciated.' is wel erg pompeus, en zou je op kunnen vatten als loze bluf die een gebrek aan inhoud moet verbergen. Maar voor de verandering is dat eens niet het geval. En als je bedenkt dat dit komt van een band wiens debuut ' The only album you'll buy this year' was, dan is het ook niet zo'n gekke titel voor een tweede plaat.
Ook moet je ze na geven, eindelijk eens een album hoes waarin wat te ontdekken valt, want met het blote oog zijn zo een paar titels op te merken, en waarschijnlijk zal bij de limited edition vinyl uitgave, met artwork op LP formaat meer duidelijk zijn. Nu zijn ' Aint no Beatle' , Price Fall (for fall)' en '10 pound poster' makkelijk te ontdekken...
Geluid als altijd, scherpe gitaar, cookie monster op de drums en een enkel piano partijtje...Goeie plaat kortom.
quote:Op donderdag 26 november 2009 14:24 schreef rk74 het volgende:
[ afbeelding ]
psychedelische acapella jazzmetal... Ngunu Nkoto zei ook nog wat trouwens... Winnie Cooper... verantwoordelijk voor het op tijd instarten van de jingle van het onderdeel moppentoppers bij de Miniplaybackshow... Limewire...
Heb je een kamillendampbad gedronken?quote:Op donderdag 26 november 2009 22:38 schreef Teilrasiert het volgende:
[ afbeelding ]
Donum Vitea - Earth wishing me well (Dubbel CD)
Deze band is een mysterie. Je komt niet veel te weten over de leden, want ze staan niet genoemd in het boekje. Het boekje is dik van de nog mysterieuzere teksten. Ze schamen zich er niet voor om een song op drie pagina's te drukken. Volle zinnen als "The moon horizons over my life, unseen truth like the darkest road I've ever taken", wie weet wat het te zeggen heeft, maar de woorden kloppen gewoon samen met de muziek. Het album sleept je mee naar een wereld waarvan je het bestaan niet wist. De nummers zijn lang, maar gevarieerd. Subtiel gitaarwerk afwisselend met mooie scheurende solo's. De zang is perfect en doet me soms denken aan Peter Gabriel. Het is een progressief album met een Floyd, Rush sausje. Een minpuntje echter zijn de teksten, ze hadden op z'n minst een kleine uitleg kunnen geven waarover het ging.
1. Deprived Redemption (27.56)
2. White Haven called Darwin (18.12)
3. The Walk against Hell (21.42)
4. Stranger Madness (15.11)
5. Black Rumour (34.27)
6. Skelethunder (29,18)
7. Immortal Souls of Wales (19.01)
8. The Afterwar Prelude (6.14)
Enjoy!
jawelquote:Op vrijdag 5 maart 2010 17:06 schreef Hameren_Yzer het volgende:
Zou er potentie zitten in een [paint]boekomslagen-topic?, Ik heb dan wel ideeën nodig voor een op!
quote:
Dat is de watermark van de uploader @ flickr.quote:
Fraaiquote:Op dinsdag 1 juni 2010 13:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[ Herbert River - Anonymous was a woman ]
Het was echt een toevalstrefferquote:Op dinsdag 1 juni 2010 15:22 schreef Captain_Fabulous het volgende:
@Pinkerton:
Was dat plaatje echt een toevalstreffer zoals in de OP staat. dat past wel zo goed bij elkaar, niet te geloven!
Paint zelf wat of ga ergens anders dequote:
Ik altijdquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Niet zo'n zin om er een beschrijving van te geven.
Wel een bazig vette coverquote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
Niet zo'n zin om er een beschrijving van te geven.
Ik had geluk met de random foto.quote:Op dinsdag 1 juni 2010 22:35 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Wel een bazig vette coverzou zo van een designstudio af kunnen komen!
quote:Op dinsdag 26 oktober 2010 01:28 schreef Mr.Grant het volgende:
De eerste mannelijke deelnemer aan het programma, de homoseksuele Björn Tröndheim, overleed na een bizar ongeluk tijdens een liveshow, dat in heel Denemarken live op de TV te zien was. Tröndheim struikelde en viel van het podium, en net toen hij opkrabbelde, kwam één van de andere deelneemsters toegesneld. Hij kreeg op ongelukkige wijze haar stilettohak in zijn oog en stierf ter plekke.
quote:goede band, photobucketOp dinsdag 26 oktober 2010 15:14 schreef ParanoidEv het volgende:
Weer eens een Nederlandse;
[ afbeelding ]
quote:nu werkt ie ook weer, vaagOp dinsdag 26 oktober 2010 15:23 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Hm, hij werkt bij mij nog na F5..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |