quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:32 schreef cerror het volgende:
[..]
Een leuke beschrijving van wat er op het album staat lijkt me ook wel charmant.
Daar heeft het al maanden gestaan lolslof, en harstikke goed gedaan.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:18 schreef Roflpantoffel het volgende:
Dit hoort toch niet in onzin?
Nogal ja, graag ontopic nu. Painten of oprotten.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:28 schreef Maisnon het volgende:
Er komt geen enkel geluid aan heel het gebeuren te pas en de vorige keer was exact hetzelfde als dit.
Het lijkt wel alsof jullie zeuren om het zeuren zeg.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 02:36 schreef remlof het volgende:
Dit is een kutband. En het is kutmuziek. Dat gezegd hebbende moet je dit album vooral kopen als je van nietszeggende loungemuziek zonder ook maar een enkel orgineel aspect houdt. Het nummer "Balloons for your birthday" slaat wel alles, het duurt 6 minuten 53 seconden waarin continu een loop van 20 seconden wordt herhaald. Dat past niet zul je zeggen en daar heb je gelijk in, want ze komen aan 713 seconden door een fade out te gebruiken, tevens het hoogtepunt van het nummer. Mijn god wat slaapverwekkend, ik hoop oprecht dat deze band een fataal ongeluk krijgt met hun bus tijdens de eerstvolgende tour.
Enya Font, http://www.urbanfonts.com/fonts/Enya.htmquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:10 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Welk lettertype is dat mirwai etc
Ik heb dit topic al eens verward met het laastgekochte cd topic in MUZ toen ik ze allebei in een andere tab open had staan.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:23 schreef Sabinee het volgende:
Jaaa WurM, bedankt voor het openen!
Ik vind dit zo'n goed topic, sommige covers lijken zo ontzettend echt.
Ik vind het inderdaad een geweldig topic! Prachtig idee!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:23 schreef Sabinee het volgende:
Jaaa WurM, bedankt voor het openen!
Ik vind dit zo'n goed topic, sommige covers lijken zo ontzettend echt.
Nog even een TVP in de vorm van mijn laatste post in het vorige topic:
[ afbeelding ]
Nou wat je met tekenen niet doet maak je vet goed met schrijven, waar haal je het vandaanquote:
Voor me in woorden uitdrukken heb ik doorgeleerd, voor tekenen nietquote:Op vrijdag 5 september 2008 17:06 schreef Manono het volgende:
[..]
Nou wat je met tekenen niet doet maak je vet goed met schrijven, waar haal je het vandaan
Welke studie als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:46 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Voor me in woorden uitdrukken heb ik doorgeleerd, voor tekenen niet
quote:Op vrijdag 5 september 2008 17:46 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Voor me in woorden uitdrukken heb ik doorgeleerd, voor tekenen niet
quote:Op maandag 8 september 2008 23:17 schreef Moozze het volgende:
Het basketball seizoen is weer afgelopen en de mannen van de franse nationale ploeg hadden tijd voor iets nieuws. Coach Hendreaux was opgevallen dat veel van zijn spelers niet alleen kundig waren met ballen maar dat sommigen ook bekwaam waren met zingen. Met een paar van zijn beste spelers besloot hij een album uit te brengen, want "talent dat je hebt moet je gebruiken". Aldus de coach. Een maand na dit besluit was 'Every Evil It's Good' al klaar.
Het resultaat is een diepzinnige, ietwat grimmige, franstalige plaat die een paar luisterbeurten nodig heeft om gewaardeerd te kunnen worden. Als je de muziek een paar keer hebt gehoort dringt ineens de pracht van de eenvoud tot je door. Kristalheldere klanken afgewisseld met bombastische percussielijnen. Dit alles aangevuld door de stemmen van Frankrijks beste basketballers en je hebt een muzikaal meesterwerkje. Het enige nadeel is het feit dat de fransen de engelse taal niet geheel beheersen.
[ afbeelding ]
ga je ook nog wat paints posten, of blijft je deze bagger posten?quote:Op donderdag 11 september 2008 23:01 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ook van het magnefieke album van Stekelruwhaai:
Voet in de goot
Ik verdien waar ik lig
Tussen afval en frietzak
Beste vriend, kapotte fles
Ik moest hem wel gooien
Naar de poster van jou
Jouw glimlach kijkt op me neer
zoals jij altijd hebt gedaan
Koude witten tanden die ik
ooit zo heb gelikt
Mond op mond
waren wij nu ben ik
Slechts een voet in de goot
ijskoude perfectie jij
ooit was in mijn bed
Honing zoet, bevroren tong
Die nu weer spreken kan
Laster klinkt zo goed
Koude witte tanden die ik
ooit zo heb gelikt
Mond op mond
waren wij nu ben ik
Niemand kan begrijpen
waarom een domme vraag
Antwoord is, slechts een waan
Zwijgen doe ik toe
Mijn schoenen zijn zo nat
Koude witten tanden die ik
ooit zo heb gelikt
Mond op mond
waren wij nu ben ik
Als de mods dit zien wordt het vast verwijderd omdat ik dit topic kaap als ego voertuig...maar ik heb een schrijfbui. Wie plaats er eens iets nieuws?
Voorlopig lig ik een aantal paints op je voor in elk gevalquote:Op donderdag 11 september 2008 23:04 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ga je ook nog wat paints posten, of blijft je deze bagger posten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |