quote:
Op donderdag 28 augustus 2008 20:23 schreef Sabinee het volgende:Jaaa WurM, bedankt voor het openen!
Ik vind dit zo'n goed topic, sommige covers lijken zo ontzettend echt.
Ik heb dit topic al eens verward met het laastgekochte cd topic in MUZ toen ik ze allebei in een andere tab open had staan.
OT:
![]()
De nieuwste band die meedoet aan de vogel-op-de-cover trend is een Canadees progrock viertal met de onuitspreekbare naam BD-10°3166 b. Over deze band doen de wildste geruchten de ronde. Zo zouden de heren een stel geflipte astronomiestudenten zijn die van hun opleiding werden geschopt nadat ze weigerden te stoppen met het aanbidden van buitenaardse beschavingen tijdens de colleges en zou de zanger, die overigens claimt geen naam te hebben, niet willen zingen zonder zijn rode badmuts.
Badmuts of niet, zingen kan hij wel. Alleen is het wel erg jammer dat de teksten niet te verstaan of te begrijpen zijn, zelf met het bijgeleverde tekstboekje. Aan afzonderlijke tracks doet deze vreemde band overigens ook niet, want -zo melden ze zelf- de muziek moet in z'n geheel door de luisteraar ondergaan worden en wel met zo min mogelijk afleiding. Gek genoeg wordt dit statement nog gerechtvaardigd ook, want het titelloze muziekstuk blijkt één grote ervaring vol verrassingen, die de luisteraar waarschijnlijk nog lang zal bijblijven.
Het wachten is op de eerste concerten van deze sensationele band die het helemaal kan gaan maken (mits we er nog op tijd achter komen hoe je die naam nou uitspreekt natuurlijk).