Ik vond die songteksten vet! Had ze nog niet gezienquote:Op donderdag 11 september 2008 23:04 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ga je ook nog wat paints posten, of blijft je deze bagger posten?

Bedoel je die van mij? De meningen daarover waren verdeeld geloof ik....quote:Op dinsdag 17 maart 2009 18:27 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik vond die songteksten vet! Had ze nog niet gezienwas tof gedaan

quote:

quote:Op vrijdag 20 maart 2009 17:23 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Hun pricipe om niets over te dubben, maar alleen muziek te maken die ze tegelijk kunnen spelen zorgt er op 'No tree' voor dat Mark Koda een gitaar laat vallen om een mandoline te kunnen grijpen...waardoor het halve nummer de snaren van het gevallen instrument meevibreren. Storend, welnee. Ter plekke wordt het onderdeel van het nummer.

Ik wil best weer wat random teksten in elkaar gooien, als iemand de muziek maakt...maar dan moet eerst iemand zich serieus melden, ik heb geen zin weer dingen te schrijven die dan alleen maar worden afgekraakt in dit topic, het moet wel ergens om gaan.quote:Op woensdag 27 mei 2009 11:59 schreef Jan_De_Nul het volgende:
Nu nog random muziek maken,
Die random albumcovers lijken te spreken: "Wij willen muziek!"
TVP
![]()
Kunst is fictie!
De filosofische diepgang komt vanzelf

quote:review van musicmeter.nl:
Na het veel belovende debuut 'to be corrupt, too' uit 2005 alweer, komt uit het gelijknamige Turkse plaatsje afkomstige Sargöl met een gloed nieuw album genaamd 'they agree with us'. Maar ik moet helaas bekennen dat ik nog niet helemaal 'eens' ben met hun op dit album. Waar op het vorige album vooral de nadruk lag op de vocalen van zanger Slănic Moldova, zullen we deze hier, na het droevige grasmaaier ongeluk in eind 2006, uiteraard moeten missen op dit album. Dit is dan ook waarschijnlijk de voornaamste reden waarom dit album geheel instrumentaal is geworden. Opener "Attercliffe Road railway station" begint vrij stevig, maar laat ook direct horen waarom drone en banjo's niet goed samen gaan. Dit nummer gaat wel weer heel subtiel over in 'Brantford Collegiate Institute' waarin ook violiste 'Sayeed Hassan Kanan' goed tot haar recht komt. Op het nummer 'Cichociemni' laat Sargöl zich eens van zijn vrolijke kant zien en de draaiorgels worden hier dan ook goed vertegenwoordigd. Het album eindigt in het nogal epische 'Deltora Quest 1' dit 49 minuten durende nummer begint sterk, bouwt op tot heuse orgy van lawaai. Het is dan wel weer jammer dat die banjo de andere 48 minuten volt pingelt.

Ik heb het originele topic geopendquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:26 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
@maisnon: begrijp je wel dat het random plaatjes en quotes moeten zijn zoals in de OP geschreven is? Die ene heeft namelijk maar twee woorden ipv. vier en ik ben tussen die quotes nog nooit een nederlandse quote tegen gekomen.
verder wel mooi gedaan, maar het is juist zo leuk als het random gebeurt.

okquote:Op woensdag 24 juni 2009 18:34 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik heb het originele topic geopend
Halverwege de vorige pagina heeft remlof een Nederlandse versie geopperd, en de wiki artikelen en de quotes zijn van nederlandse websites
Estron is iets van een vrouwelijk hormoon, en Five Card Draw is nou eenmaal de naam voor een pokerspelletje
En die word count, achja, beetje artistieke vrijheidanders is alles exact hetzelfde.

quote:Op woensdag 10 september 2008 00:59 schreef remlof het volgende:
Het kan ook in het nederlands natuurlijk.

Nah, het idee komt niet origineel van mij hoorquote:Op woensdag 24 juni 2009 19:46 schreef Dirty-Little-Monkey het volgende:
[..]
ok. wat tof, jij bent de bedenker van dit alles!!!
nou, wat een eer om met u gesproken te hebben

Geweldig, met die tracklist erbijquote:Op donderdag 9 juli 2009 16:34 schreef Sequencial het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk, dat hadden we nog niet: een volwaardige Rock-opera van Nederlandse bodem! De rockband Van Gilse doet een dappere poging om het concept van beroemde albums als Tommy, The Wall en War Of The Worlds in onze moerstaal om te smelten.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |