Je moederquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Kut LR
M'n zusje had gister klachten over haar sportmasseur.. want hij masseerde de plekken die pijn deden, en dat deed pijnquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:29 schreef swarmahoer het volgende:
houniet wat weet jij van de cursus sportmassage af?
Weet ik hetquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hoe kom jij nou weer aan accentloos Engels? Meestal leer je zoiets alleen als je er mee opgroeit en dus in het land zelf woont, anders is het relatief logisch dat je vanuit je ontwikkeling (stimulatie en gewenning van je stembanden enzo) dat op een gegeven moment niet meer kan omdat je de klanken simpelweg niet van origine kent.
Verkapte liefdesverklaring ofzo?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:25 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Waarom ik nou weer
CP wil heel graag
Mensen in Londen hebben toch zo'n cockney accentquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:31 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Weet ik hetIk was samen met 1 andere klasgenoot ook de enige die makkelijk engels kon in de brugklas terwijl de rest het verkrachtte tot iets wat meer leek op russisch
Woorden die ik nog nooit gezien had sprak ik 1e keer meteen goed uit enzo. Leraar zei ook eens nadat ik wat oplas van alsof ik in london geboren was.
Accenten vormen zich later denk ik, en die blijven vaak ook, als je bv zo'n Paul Verhoeven hoort, die woont weet ik hoelang in amerika en die heeft nogsteeds een enorm nederlands vreselijk accentEn eergister zag ik broertje van ernst paul hasselbach op tv, die woont in amerika al tijden en die spreekt weer nederlands met een amerikaans accent...
Maar goed, nu zit ik met het standaard nederlands accent
Zuchtquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:30 schreef LastRequest het volgende:
[..]
M'n zusje had gister klachten over haar sportmasseur.. want hij masseerde de plekken die pijn deden, en dat deed pijn
failquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
fipo!
Hoeveelstejaars ben jij? SGM doe je?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:32 schreef Houniet het volgende:
[..]
Zucht.
@ swarma, nee dat weet ik niet. Wil je dat gaan doen dan? In mijn opleiding zit geen massage, dat is meer iets voor Fysio.
Nee maar het is toch zo! Zou een verrassing voor em zijn bedoelde ikquote:
Mensen zeggen nog steeds dat ze wat Westers horen in mijn accentquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:33 schreef J-heronimus het volgende:
Ik praat trouwens steeds minder met een Nijmeegs accent![]()
Ik zou er graag trots op zijn, en dat ben ik ook wel. Maar het wordt gewoon niet echt gewaardeerd en heeft ook niet echt een hoog aanzien hier in Nijmegen als je met een Nijmeegs accent praat.
Verzin eens een leuke danquote:
Waar heb je zin inquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Verkapte liefdesverklaring ofzo?
En Hou damn daar heb ik zin in
Dat moest ik nog posten trouwens..
Een naam tt.quote:
Mja, accentloos bestaat ook niet echt, tijdens mn vakantie ook mensen uit londen, plaatjes boven london, manchester, liverpool etc leren kennen en accenten verschillen nogal, vooral tussen londen, manchester en liverpoolquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:32 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Mensen in Londen hebben toch zo'n cockney accent
Ik bedoelde verkapte liefdesverklaring vna Piet naar jou toequote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:33 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Hoeveelstejaars ben jij? SGM doe je?
[..]
Nee maar het is toch zo! Zou een verrassing voor em zijn bedoelde ik
zei een geboren en getogen beuningerquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:33 schreef J-heronimus het volgende:
Ik praat trouwens steeds minder met een Nijmeegs accent![]()
Ik zou er graag trots op zijn, en dat ben ik ook wel. Maar het wordt gewoon niet echt gewaardeerd en heeft ook niet echt een hoog aanzien hier in Nijmegen als je met een Nijmeegs accent praat.
Nu tweede, en volgende maand zal ik mijn P halenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:33 schreef LastRequest het volgende:
Hoeveelstejaars ben jij? SGM doe je?
Dat Londense accent heeft trouwens wel wat, moet ik altijd aan van die hooligans denkenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:36 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Mja, accentloos bestaat ook niet echt, tijdens mn vakantie ook mensen uit londen, plaatjes boven london, manchester, liverpool etc leren kennen en accenten verschillen nogal, vooral tussen londen, manchester en liverpool
Crispy m&msquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:35 schreef Houniet het volgende:
[..]
Verzin eens een leuke dan.
[..]
Waar heb je zin in?
Maar eigenlijk ben je een enorme boer en praat je plat Nimweegs?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:34 schreef Houniet het volgende:
[..]
Mensen zeggen nog steeds dat ze wat Westers horen in mijn accent.
Oohquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik bedoelde verkapte liefdesverklaring vna Piet naar jou toe
Beuningenaarquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:36 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
zei een geboren en getogen beuninger?
Nee, beetje westers nog. Aub geen boeren accent zegquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar eigenlijk ben je een enorme boer en praat je plat Nimweegs?
Ik heb hier een XL Large liggenquote:
HBO-ers moeten niet zo nuilen, vieze paupers dat het zijn.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:39 schreef LastRequest het volgende:
Topic met een TT over vreedzaam samengaan van WO'ers en HBO'ers is trouwens wel verdacht snel weggespamd
Volgens mij zijn Piet en LR best een leuk stel samenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
En terechtquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:39 schreef LastRequest het volgende:
Topic met een TT over vreedzaam samengaan van WO'ers en HBO'ers is trouwens wel verdacht snel weggespamd
Londens accent en hooligans? Wordt toch juist meer geassocieerd met kakkers vaak?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:37 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Dat Londense accent heeft trouwens wel wat, moet ik altijd aan van die hooligans denken
Ja volgens neem je altijd wel een beetje de taal/gewoontes/accenten over van de mensen waarmee je omgaat.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:41 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Londens accent en hooligans? Wordt toch juist meer geassocieerd met kakkers vaak?
Heb nu trouwens meer amerikaans/nederlands accent, door amerikaanse films en tvshows... kreeg soms ook de vraag van engelsen of ik uit amerika of canada kwam... maar de amerikanen en canadezen zelf konden toch wel weer horen dat ik uit europa kwam![]()
na een dag met een ier te hebben opgetrokken sloop er een iers accent in, echt het iers is zo'n vet accentje dat je heel snel overneemtHier in NL neem ik de spreekgewoonte over om t's achter woorden weg te laten
'ja da is' 'wee knie' enzo
Ja dat maakte ik al op uit dat plaatjequote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:39 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik heb hier een XL Large liggen.
O die zijn er zat hoorquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:46 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik kom eigenlijk amper mensen tegen met een echt zwaar ernhems of nimweegs accent moet ik zeggen. Sterft een beetje uit
Geloof me, d'r zijn veel betere spelers dan ik. Zo goed ben ik echt niet hoorquote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:15 schreef swarmahoer het volgende:
succes met t tentamen
als t niks word kan je alsnog proffessioneel kolonisten speler worden
quote:Kump'r zoon wief up mien af heut mien un krentje veur de moel'ek zeg wa moetda?
Zoek jij ze ff op?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:24 schreef swarmahoer het volgende:
top 10 quotekloots zou ook leuk zijn
dan heb je het weekend wat te doenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:36 schreef swarmahoer het volgende:
pff.. word n hele zoektocht
Als je nou de posts van jou en Yasha overslaat moet het met een dag of 2 klaar zijn toch?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:38 schreef swarmahoer het volgende:
alle topics doorlezen kan k een jaar mee zoet zijn denk ik onderhand
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:39 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Als je nou de posts van jou en Yasha overslaat moet het met een dag of 2 klaar zijn toch?
Kruupequote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:40 schreef J-heronimus het volgende:
Groadas Fan Nimwegen![]()
Platter kan volgens mij niet. Hij tevens ook diegene achter Al Mot Ik Krupe.
hij stond bij de alternatieve dingen als 2e bij je linkquote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
[..]
Kruupe
Klopt ja, die was ik aan het zoeken maar kon ik niet vinden. Toen kwam ik dit stuk tegen
Oh zo goed had ik dan weer niet opgeletquote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:57 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hij stond bij de alternatieve dingen als 2e bij je linkbeter zoeken dus
Wat ben je af en toe toch ook een heks hèquote:Op donderdag 28 augustus 2008 01:30 schreef LastRequest het volgende:
Ja joh! Laat Mikkie nou gewoon rustig leren voor z'n tentamen!
Oja, ik zit te denken om vrijdag naar Vitesse - FC Groningen te gaan, misschien kunnen 'wij' ze het zwijgen opleggenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 01:26 schreef Mikkie het volgende:
Sodeflikkerstraal nou toch eens een eind op met dat kutgroningen
ja ik zal stoppen m telkens te bellen om te zeggen dat er weer gepost isquote:Op donderdag 28 augustus 2008 01:30 schreef LastRequest het volgende:
Ja joh! Laat Mikkie nou gewoon rustig leren voor z'n tentamen!
hoax hij heeft jou geblokkeerd staanquote:Op donderdag 28 augustus 2008 01:38 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja ik zal stoppen m telkens te bellen om te zeggen dat er weer gepost is
als t is ingehaald stop ikquote:Op donderdag 28 augustus 2008 01:26 schreef Mikkie het volgende:
Sodeflikkerstraal nou toch eens een eind op met dat kutgroningen
daarom heb ik ook meer telefoons hij had maar 1 nummerquote:Op donderdag 28 augustus 2008 01:39 schreef LastRequest het volgende:
[..]
hoax hij heeft jou geblokkeerd staan
Dan heb je intro ook? Ik over 9 uur, was is opgehangen, dus nu slapenquote:
jij ook he zuipschuitje van mequote:Op donderdag 28 augustus 2008 01:51 schreef LastRequest het volgende:
Nee dan begint Mikkies tentamen
Maar veel plezier H_M en slaap lekker dan swarma!
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 01:53 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
jij ook he zuipschuitje van me
Dat gaat echt niks worden. Ik zit hier apatisch wakker te worden. Kon om de één of andere reden maar niet in slaap vallen vannacht...om half vier was ik nog wakker. Om vervolgens in slaap te vallen, maar zowel om vijf als om zes uur nog wakker te worden.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 01:51 schreef LastRequest het volgende:
Nee dan begint Mikkies tentamen
sssstquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mensen uit pauperwijken hebben vaak een sterk accent, geen idee of je met die mensen omgaat. Ik amper iigquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:46 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik kom eigenlijk amper mensen tegen met een echt zwaar ernhems of nimweegs accent moet ik zeggen. Sterft een beetje uit
Oeh leuk, dan zullen de kerstballen er volgende week ook wel weer zijnquote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Er liggen weer pepernoten in de schappen.
Zo las ik het ook jaquote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:18 schreef LastRequest het volgende:
Mikkie heeft gewonnen!
En een steek onder water voor Yasha en swarma in de post hierboven hahah.
Hey, zeg, soms post ik ook memorable dingen hoor, zo 1 keer op de 1000 posts ofzo.. dus er moeten dus zeker 8 geniale dingen tussen staanquote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:39 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Als je nou de posts van jou en Yasha overslaat moet het met een dag of 2 klaar zijn toch?
Voor deze nog, zoals mikkie zegt alleen 50,100,150,200 mogen ttloos zijnquote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:22 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nu al, zit nog niet eens op de helft
Ah op die fiets, lees nooit terugquote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Voor deze nog, zoals mikkie zegt alleen 50,100,150,200 mogen ttloos zijn
Nijmegen #179 - waar voldoende nachtrust niet getolereerd wordtquote:
Ik weet niet of ikquote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Weet je zeker dat 't niet de brandweerslang is?
Ja das Mikkie trouwensquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wie heeft er trouwens 06423xxxxx? Ik verdenk Mikkie
.
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:17 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Noem je Mikkie nou een bitch?
liever iets leuks dan lekkers ?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:17 schreef LastRequest het volgende:
Haha arme Piet!
Ik heb hongerga even iets leuks maken..
Alles wat ik maak is lekkerquote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:20 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
liever iets leuks dan lekkers ?
quote:
Ik zit nog op twee ouwequote:
quote:Burn-out is het eindstadium van langdurige roofbouw op lichaam en geest, meestal door een combinatie van werk- en privéproblemen.
die kende ik al.... maar om dat nou met een motor in n parkeergarage te doen...quote:
Zonde van je banden maatquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:05 schreef Cocktailprikker het volgende:
en deed even een burnoutGeloof dat ze wel wakker waren
Je had serieus nog nooit van een burnout gehoord?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:12 schreef swarmahoer het volgende:
je band naar de tering helpen door je voorrem in te houden en gas te geven ?
Ik wil best eens een poging wagen, tegen mijn principes in. Ik ben namelijk nog nooit op een meet geweestquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:06 schreef swarmahoer het volgende:
houniet kom je naar de meet?
Ik voeg me bij swarma's clubje.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:15 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Je had serieus nog nooit van een burnout gehoord?
ik ben gewoon netjes opgevoedquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:15 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Je had serieus nog nooit van een burnout gehoord?
Ik doe het niet, ligt bij mij net achter een nieuwe opquote:
Ik vind het ook niet super vermakend ofzo, maar het was wel even een originele manier om hun wakker te makenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:14 schreef LastRequest het volgende:
Ik snap de lol van die dingen echt niet... maar misschien komt dat omdat m'n vrienden al jaren van die dingen moeten laten zienEn dan staan wij van ..mja echt leuk joh!
ik zou t gewoon doenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:16 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik wil best eens een poging wagen, tegen mijn principes in. Ik ben namelijk nog nooit op een meet geweest.
We zijn net mensenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:17 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik zou t gewoon doen
ook nog nooit andere fokkers gezien dan ?
Gekomen komen, uiteindelijk zijn het net gewone mensenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:17 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik zou t gewoon doen
Dat wel, meer op feesten als je helemaal whoappie bentquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:17 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik zou t gewoon doen
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:24 schreef swarmahoer het volgende:
en nu is die behoefte er wel aangezien je aardig meepost met ons
(en t is een aanrader hoor vooral mikkie is een lust om naar te kijken met zn krullen
Mhwa, behoefte voor een meet is er niet eigenlijkquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:24 schreef swarmahoer het volgende:
en nu is die behoefte er wel aangezien je aardig meepost met ons
(en t is een aanrader hoor vooral mikkie is een lust om naar te kijken met zn krullen
Motorbandenmarkt.nl, en komt dan nog omleggen + balanceren (zeg 30 euro) bijquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:24 schreef Houniet het volgende:
Wat betaal je voor een setje banden CP?
Ik las rampetampenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:25 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Daar kikkert Mikkie vast van op na z'n ramptentamen hahaha
ik nietquote:
Dat zal wel meevallenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:27 schreef swarmahoer het volgende:
komt lg ook eigelijk? want yasha lr en lg zijn niet te weerstaan dan móet je gewoon komen
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:28 schreef LastRequest het volgende:
Houniet je kunt beter wel komen, LG denkt namelijk telkens dat je een meisje bent omdat ze meisjes in je ava ziet zei ze
(excuses, weet even niet meer hoe jullie dat hier noemen)
Coolquote:
Ik heb LG nog nooit gezien, ManU ook niet, Muck niet, vast nog wel een paarquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:31 schreef Houniet het volgende:
Hebben jullie elkaar allemaal al eens gezien dan [ afbeelding ]?
Woh jij hebt al een ventquote:
Ik oordeel niemand hoorquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:33 schreef LastRequest het volgende:
Dan nog mag je niet oordelen voor je ons gezien hebt, alleen omdat we Fok!ers zijn kunnen we best normaal zijn hoor!![]()
manu en muck posten ook niet zo veel hierquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb LG nog nooit gezien, ManU ook niet, Muck niet, vast nog wel een paar.
Kijk, dan zitten we op één lijn héquote:
Ik zeg ook ava, maar hier @ fok noemen ze het een UIquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:28 schreef LastRequest het volgende:
Houniet je kunt beter wel komen, LG denkt namelijk telkens dat je een meisje bent omdat ze meisjes in je ava ziet zei ze
(excuses, weet even niet meer hoe jullie dat hier noemen)
Ach, ava, ui, allemaal hetzelfde!.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:37 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik zeg ook ava, maar hier @ fok noemen ze het een UI![]()
Nog een fotoquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:37 schreef Dupje het volgende:
En heb ook nieuwe schoenen! Blauw geruite Vans met klitteband
kom je ook naar de meet eigelijk dupje ?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:37 schreef Dupje het volgende:
Whieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee heb kaartjes gewonnen voor Festival De Beschaving, dus daar ga ik zaterdag heenEn heb ook nieuwe schoenen! Blauw geruite Vans met klitteband
owjaquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je mist moblo, jd, hero, hosti, bram
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nadat ik dat LR-dinges berichtje naar Yashi teruggestuurd had een kwartier later toen ik bijna weer sliep een nutteloos berichtje sturen.
Alleen op fok kan ik mijn verhaal toch wel lullen zonder onderbroken te worden, op die terrasmeet laatst ging dat best kutquote:
heir heb je iig het gevoel dat iedereen het leestquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Alleen op fok kan ik mijn verhaal toch wel lullen zonder onderbroken te worden, op die terrasmeet laatst ging dat best kut
Net alsof we hier dan wel moeite doen om geinteresseerd je verhaal te lezenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Alleen op fok kan ik mijn verhaal toch wel lullen zonder onderbroken te worden, op die terrasmeet laatst ging dat best kut
zie mijn vorige reactiequote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:46 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Net alsof we hier dan wel moeite doen om geinteresseerd je verhaal te lezen
Ik heb moblo vorige week best vaak gezienquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:41 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
owjamoblo is samen met rene wel eens langegeweest jd maar 1x gezien horo zei ik al
hosti ook een of 2 keer en bram in het begin en aan t einde
Coiler is ook 2 keer geweestquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:41 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
owjamoblo is samen met rene wel eens langegeweest jd maar 1x gezien horo zei ik al
hosti ook een of 2 keer en bram in het begin en aan t einde
#care, ik vertelde toch stug door op die meet dusquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:46 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
heir heb je iig het gevoel dat iedereen het leest
komt ze ook naar de meetquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik heb moblo vorige week best vaak gezien
ja wel onbeschoft dat je zomaar tussen iemands verhaal door gaat praten.. net zoals die homo die dat geile mentorsletje (quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
#care, ik vertelde toch stug door op die meet dus
Jupquote:
Verstandig besluit.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:48 schreef ImMaxa het volgende:
Ik verhuis over een maand naar Nijmegen.
Je deed het zelf ook net zo goed iedere keerquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:49 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja wel onbeschoft dat je zomaar tussen iemands verhaal door gaat praten.. net zoals die homo die dat geile mentorsletje ()van je aan de haak had geslagen
Ah zijn dat die 2, ff edittenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jup, als je het meettopic zou lezen zou je dat weten.. En Irishbastard komt ook
In ieder geval dat heeft hij me beloofd!
beter dan ee n5,4 anders baalde je nog harderquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Whehehe weer een 5 voor strafprocesrecht.. Das wel kut ik had lager verwacht
Ik hoor et al, jij hoort niet op de Uni thuis met zo'n motivatie. Ga maar snel HBO rechten doenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Huh?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ah zijn dat die 2, ff editten.
Dat was die bewuste herkansingquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zie overzicht meettopic, klopt 't zoquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Huh?
Moblo's mentorpapa, hangt int RU topic rond, dus ik zei al je moet hier posten en dat heeft ie toen 's nachts gedaan maar daarna ging die weer afhakenquote:
Owjah die heb ik ook al regelmatig gezien.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:52 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb Swine inmiddels ook al 2x gezien
die had ik vlak voor de intro, maar ik had het maandag al opgegeven met leren.. Als ik dus iets meer geleerd hadquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat was die bewuste herkansing![]()
?
We gaan toch zeker niet meeten met mensen die niet postenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:54 schreef swarmahoer het volgende:
owja k zal swine ff informeren
hoe zit t dan met moblo en irish astard zien we ook nooit hoorquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:54 schreef LastRequest het volgende:
[..]
We gaan toch zeker niet meeten met mensen die niet posten
Maar moblo is een kuthoer dus die is altijd welkom. Ofzoquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:56 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hoe zit t dan met moblo en irish astard zien we ook nooit hoor
Zeker de 1equote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
radioanne is ook op een meet geweest.
Nopequote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:56 schreef Cocktailprikker het volgende:
Geen hbo uni rel meer yashi?
quote:
Ik zou ook niet weten of die Irishbastard komt, hij beweert een sociaal leven te hebben als informatiekunde student en dat is dan zijn reden dat hij niet post hier ofzo..quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:58 schreef LastRequest het volgende:
Nee voor Irish Bastard geldt hetzelfde
Moblo heeft een excuus, die woont net in Nijmegen en is druk met de verhuizing!
Hehe ja komt er ook aan, straks alles maar eens gaan fotograferen denk ikquote:
Wanneer is die?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:40 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
kom je ook naar de meet eigelijk dupje ?
donderdagavondquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:01 schreef Dupje het volgende:
[..]
Hehe ja komt er ook aan, straks alles maar eens gaan fotograferen denk ik
[..]
Wanneer is die?
had je maar niet in n koude auto moeten willen slapenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:01 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Dacht al want ik heb der nooit gezien
[04-09] De 9e (!) Nijmeegse meet - Bowlenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:01 schreef Dupje het volgende:
[..]
Hehe ja komt er ook aan, straks alles maar eens gaan fotograferen denk ik
[..]
Wanneer is die?
volgende weekquote:
makkelijk manquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:03 schreef Cocktailprikker het volgende:
Bagger man, dat posten in 2 topics tegelijk
Tis of et een of et anderequote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:03 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
had je maar niet in n koude auto moeten willen slapen
Weet ik dan nog niet, komende week begint mn stage, en moet even kijken hoe dood ik daarvan ben...quote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:09 schreef J-heronimus het volgende:
Ik ben gewoon diegene die altijd even langskomt op een meet. Maar eigenlijk zou ik er vanaf het begin moeten zijn hé
Hey, een roddelquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:22 schreef J-heronimus het volgende:
Stranger heb ik ook weleens ontmoet, dat is toch de ex van Cali?
Oh, bij de edit werd 't ongeloofwaardigquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:22 schreef J-heronimus het volgende:
En diegene die het met Moblo had gedaan ofzo iets?
Ja dat schoot me opeens ook binnen, maar blijkbaar wisten jullie dit nog niet.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oh, bij de edit werd 't ongeloofwaardig.
Hans Kazan is er niks bij, zo zie je ze , en zo zie je ze ergens anders ookquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hey, die foto's zag ik net ook.
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:24 schreef swarmahoer het volgende:
ik zag je laats rijden ik herken je nummerbord!!! ook iets met een M aan t begin!
Ik weet nergens vanquote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nadat ik dat LR-dinges berichtje naar Yashi teruggestuurd had een kwartier later toen ik bijna weer sliep een nutteloos berichtje sturen.
You know me so wellquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:25 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Daar kikkert Mikkie vast van op na z'n ramptentamen hahaha
Bellen ze daar tegenwoordig voorquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:59 schreef swarmahoer het volgende:
haha belt mn zusjes school op ze spijbelt
Dat komt me bekend voorquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:31 schreef Mikkie het volgende:
M'n tentamen is overigens voor verbetering vatbaar. Het komt erop neer dat ik Erikson, Kohlberg en Vygotsky wel van naam ken, maar wat ze nou precies bedoelden met hun theorieën
.
Ik wilde het typen maar ik dacht te voorspelbaarquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Erikson, heet zijn broer geen Sony?
quote:
ik moest lachenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Godverju, als jullie op de meet met humor van dit niveau aan komen dan weet ik wel zeker dat mijn ballen niet richting de pins gegooid wordenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik wilde het typen maar ik dacht te voorspelbaar
Dus die schijf tegen mij kop was helemaal niet per ongelukquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
[..]
Godverju, als jullie op de meet met humor van dit niveau aan komen dan weet ik wel zeker dat mijn ballen niet richting de pins gegooid worden.
Denk je dat nou nog steedsquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:42 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Dus die schijf tegen mij kop was helemaal niet per ongeluk
Je bent gewoon jaloersquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:41 schreef Mikkie het volgende:
Godverju, als jullie op de meet met humor van dit niveau aan komen dan weet ik wel zeker dat mijn ballen niet richting de pins gegooid worden.
Man, man, man. Als jullie humor in graden Celcius gemeten zou worden zouden in Friesland de rayonhoofden bij elkaar komen.quote:
Heelijke topics zijn datquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:39 schreef swarmahoer het volgende:
Heeft hij bindingsangst of ...? Ik weet het niet meer
mooie fipo
De peren zouden als perenijsjes van de bomen vallen.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:44 schreef Mikkie het volgende:
Man, man, man. Als jullie humor in graden Celcius gemeten zou worden zouden in Friesland de rayonhoofden bij elkaar komen.
Zoveel fruit, dat zuig je er echt niet uit!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De peren zouden als perenijsjes van de bomen vallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |