Wat ben je af en toe toch ook een heks hèquote:Op donderdag 28 augustus 2008 01:30 schreef LastRequest het volgende:
Ja joh! Laat Mikkie nou gewoon rustig leren voor z'n tentamen!
Oja, ik zit te denken om vrijdag naar Vitesse - FC Groningen te gaan, misschien kunnen 'wij' ze het zwijgen opleggenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 01:26 schreef Mikkie het volgende:
Sodeflikkerstraal nou toch eens een eind op met dat kutgroningen
ja ik zal stoppen m telkens te bellen om te zeggen dat er weer gepost isquote:Op donderdag 28 augustus 2008 01:30 schreef LastRequest het volgende:
Ja joh! Laat Mikkie nou gewoon rustig leren voor z'n tentamen!
hoax hij heeft jou geblokkeerd staanquote:Op donderdag 28 augustus 2008 01:38 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja ik zal stoppen m telkens te bellen om te zeggen dat er weer gepost is
als t is ingehaald stop ikquote:Op donderdag 28 augustus 2008 01:26 schreef Mikkie het volgende:
Sodeflikkerstraal nou toch eens een eind op met dat kutgroningen
daarom heb ik ook meer telefoons hij had maar 1 nummerquote:Op donderdag 28 augustus 2008 01:39 schreef LastRequest het volgende:
[..]
hoax hij heeft jou geblokkeerd staan
Dan heb je intro ook? Ik over 9 uur, was is opgehangen, dus nu slapenquote:
jij ook he zuipschuitje van mequote:Op donderdag 28 augustus 2008 01:51 schreef LastRequest het volgende:
Nee dan begint Mikkies tentamen
Maar veel plezier H_M en slaap lekker dan swarma!
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 01:53 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
jij ook he zuipschuitje van me
Dat gaat echt niks worden. Ik zit hier apatisch wakker te worden. Kon om de één of andere reden maar niet in slaap vallen vannacht...om half vier was ik nog wakker. Om vervolgens in slaap te vallen, maar zowel om vijf als om zes uur nog wakker te worden.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 01:51 schreef LastRequest het volgende:
Nee dan begint Mikkies tentamen
sssstquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik bedoelde verkapte liefdesverklaring vna Piet naar jou toe
Mensen uit pauperwijken hebben vaak een sterk accent, geen idee of je met die mensen omgaat. Ik amper iigquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:46 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik kom eigenlijk amper mensen tegen met een echt zwaar ernhems of nimweegs accent moet ik zeggen. Sterft een beetje uit
Oeh leuk, dan zullen de kerstballen er volgende week ook wel weer zijnquote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Er liggen weer pepernoten in de schappen.
Zo las ik het ook jaquote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:18 schreef LastRequest het volgende:
Mikkie heeft gewonnen!
En een steek onder water voor Yasha en swarma in de post hierboven hahah.
Hey, zeg, soms post ik ook memorable dingen hoor, zo 1 keer op de 1000 posts ofzo.. dus er moeten dus zeker 8 geniale dingen tussen staanquote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:39 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Als je nou de posts van jou en Yasha overslaat moet het met een dag of 2 klaar zijn toch?
Voor deze nog, zoals mikkie zegt alleen 50,100,150,200 mogen ttloos zijnquote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:22 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nu al, zit nog niet eens op de helft
Ah op die fiets, lees nooit terugquote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Voor deze nog, zoals mikkie zegt alleen 50,100,150,200 mogen ttloos zijn
Nijmegen #179 - waar voldoende nachtrust niet getolereerd wordtquote:
Ik weet niet of ikquote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Weet je zeker dat 't niet de brandweerslang is?
Ja das Mikkie trouwensquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wie heeft er trouwens 06423xxxxx? Ik verdenk Mikkie
.
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:17 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Noem je Mikkie nou een bitch?
liever iets leuks dan lekkers ?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:17 schreef LastRequest het volgende:
Haha arme Piet!
Ik heb hongerga even iets leuks maken..
Alles wat ik maak is lekkerquote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:20 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
liever iets leuks dan lekkers ?
quote:
Ik zit nog op twee ouwequote:
quote:Burn-out is het eindstadium van langdurige roofbouw op lichaam en geest, meestal door een combinatie van werk- en privéproblemen.
die kende ik al.... maar om dat nou met een motor in n parkeergarage te doen...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |