Oeh leuk, dan zullen de kerstballen er volgende week ook wel weer zijnquote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Er liggen weer pepernoten in de schappen.
Zo las ik het ook jaquote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:18 schreef LastRequest het volgende:
Mikkie heeft gewonnen!
En een steek onder water voor Yasha en swarma in de post hierboven hahah.
Hey, zeg, soms post ik ook memorable dingen hoor, zo 1 keer op de 1000 posts ofzo.. dus er moeten dus zeker 8 geniale dingen tussen staanquote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:39 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Als je nou de posts van jou en Yasha overslaat moet het met een dag of 2 klaar zijn toch?
Voor deze nog, zoals mikkie zegt alleen 50,100,150,200 mogen ttloos zijnquote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:22 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nu al, zit nog niet eens op de helft
Ah op die fiets, lees nooit terugquote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Voor deze nog, zoals mikkie zegt alleen 50,100,150,200 mogen ttloos zijn
Nijmegen #179 - waar voldoende nachtrust niet getolereerd wordtquote:
Ik weet niet of ikquote:Op donderdag 28 augustus 2008 10:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Weet je zeker dat 't niet de brandweerslang is?
Ja das Mikkie trouwensquote:Op donderdag 28 augustus 2008 09:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wie heeft er trouwens 06423xxxxx? Ik verdenk Mikkie
.
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:17 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Noem je Mikkie nou een bitch?
liever iets leuks dan lekkers ?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:17 schreef LastRequest het volgende:
Haha arme Piet!
Ik heb hongerga even iets leuks maken..
Alles wat ik maak is lekkerquote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:20 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
liever iets leuks dan lekkers ?
quote:
Ik zit nog op twee ouwequote:
quote:Burn-out is het eindstadium van langdurige roofbouw op lichaam en geest, meestal door een combinatie van werk- en privéproblemen.
die kende ik al.... maar om dat nou met een motor in n parkeergarage te doen...quote:
Zonde van je banden maatquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:05 schreef Cocktailprikker het volgende:
en deed even een burnoutGeloof dat ze wel wakker waren
Je had serieus nog nooit van een burnout gehoord?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:12 schreef swarmahoer het volgende:
je band naar de tering helpen door je voorrem in te houden en gas te geven ?
Ik wil best eens een poging wagen, tegen mijn principes in. Ik ben namelijk nog nooit op een meet geweestquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:06 schreef swarmahoer het volgende:
houniet kom je naar de meet?
Ik voeg me bij swarma's clubje.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:15 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Je had serieus nog nooit van een burnout gehoord?
ik ben gewoon netjes opgevoedquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:15 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Je had serieus nog nooit van een burnout gehoord?
Ik doe het niet, ligt bij mij net achter een nieuwe opquote:
Ik vind het ook niet super vermakend ofzo, maar het was wel even een originele manier om hun wakker te makenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:14 schreef LastRequest het volgende:
Ik snap de lol van die dingen echt niet... maar misschien komt dat omdat m'n vrienden al jaren van die dingen moeten laten zienEn dan staan wij van ..mja echt leuk joh!
ik zou t gewoon doenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:16 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik wil best eens een poging wagen, tegen mijn principes in. Ik ben namelijk nog nooit op een meet geweest.
We zijn net mensenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:17 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik zou t gewoon doen
ook nog nooit andere fokkers gezien dan ?
Gekomen komen, uiteindelijk zijn het net gewone mensenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:17 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik zou t gewoon doen
Dat wel, meer op feesten als je helemaal whoappie bentquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:17 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik zou t gewoon doen
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:24 schreef swarmahoer het volgende:
en nu is die behoefte er wel aangezien je aardig meepost met ons
(en t is een aanrader hoor vooral mikkie is een lust om naar te kijken met zn krullen
Mhwa, behoefte voor een meet is er niet eigenlijkquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:24 schreef swarmahoer het volgende:
en nu is die behoefte er wel aangezien je aardig meepost met ons
(en t is een aanrader hoor vooral mikkie is een lust om naar te kijken met zn krullen
Motorbandenmarkt.nl, en komt dan nog omleggen + balanceren (zeg 30 euro) bijquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:24 schreef Houniet het volgende:
Wat betaal je voor een setje banden CP?
Ik las rampetampenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:25 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Daar kikkert Mikkie vast van op na z'n ramptentamen hahaha
ik nietquote:
Dat zal wel meevallenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:27 schreef swarmahoer het volgende:
komt lg ook eigelijk? want yasha lr en lg zijn niet te weerstaan dan móet je gewoon komen
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:28 schreef LastRequest het volgende:
Houniet je kunt beter wel komen, LG denkt namelijk telkens dat je een meisje bent omdat ze meisjes in je ava ziet zei ze
(excuses, weet even niet meer hoe jullie dat hier noemen)
Coolquote:
Ik heb LG nog nooit gezien, ManU ook niet, Muck niet, vast nog wel een paarquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:31 schreef Houniet het volgende:
Hebben jullie elkaar allemaal al eens gezien dan [ afbeelding ]?
Woh jij hebt al een ventquote:
Ik oordeel niemand hoorquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:33 schreef LastRequest het volgende:
Dan nog mag je niet oordelen voor je ons gezien hebt, alleen omdat we Fok!ers zijn kunnen we best normaal zijn hoor!![]()
manu en muck posten ook niet zo veel hierquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb LG nog nooit gezien, ManU ook niet, Muck niet, vast nog wel een paar.
Kijk, dan zitten we op één lijn héquote:
Ik zeg ook ava, maar hier @ fok noemen ze het een UIquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:28 schreef LastRequest het volgende:
Houniet je kunt beter wel komen, LG denkt namelijk telkens dat je een meisje bent omdat ze meisjes in je ava ziet zei ze
(excuses, weet even niet meer hoe jullie dat hier noemen)
Ach, ava, ui, allemaal hetzelfde!.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:37 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik zeg ook ava, maar hier @ fok noemen ze het een UI![]()
Nog een fotoquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:37 schreef Dupje het volgende:
En heb ook nieuwe schoenen! Blauw geruite Vans met klitteband
kom je ook naar de meet eigelijk dupje ?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:37 schreef Dupje het volgende:
Whieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee heb kaartjes gewonnen voor Festival De Beschaving, dus daar ga ik zaterdag heenEn heb ook nieuwe schoenen! Blauw geruite Vans met klitteband
owjaquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je mist moblo, jd, hero, hosti, bram
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nadat ik dat LR-dinges berichtje naar Yashi teruggestuurd had een kwartier later toen ik bijna weer sliep een nutteloos berichtje sturen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |