Zonde van je banden maatquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:05 schreef Cocktailprikker het volgende:
en deed even een burnoutGeloof dat ze wel wakker waren
Je had serieus nog nooit van een burnout gehoord?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:12 schreef swarmahoer het volgende:
je band naar de tering helpen door je voorrem in te houden en gas te geven ?
Ik wil best eens een poging wagen, tegen mijn principes in. Ik ben namelijk nog nooit op een meet geweestquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:06 schreef swarmahoer het volgende:
houniet kom je naar de meet?
Ik voeg me bij swarma's clubje.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:15 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Je had serieus nog nooit van een burnout gehoord?
ik ben gewoon netjes opgevoedquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:15 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Je had serieus nog nooit van een burnout gehoord?
Ik doe het niet, ligt bij mij net achter een nieuwe opquote:
Ik vind het ook niet super vermakend ofzo, maar het was wel even een originele manier om hun wakker te makenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:14 schreef LastRequest het volgende:
Ik snap de lol van die dingen echt niet... maar misschien komt dat omdat m'n vrienden al jaren van die dingen moeten laten zienEn dan staan wij van ..mja echt leuk joh!
ik zou t gewoon doenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:16 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik wil best eens een poging wagen, tegen mijn principes in. Ik ben namelijk nog nooit op een meet geweest.
We zijn net mensenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:17 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik zou t gewoon doen
ook nog nooit andere fokkers gezien dan ?
Gekomen komen, uiteindelijk zijn het net gewone mensenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:17 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik zou t gewoon doen
Dat wel, meer op feesten als je helemaal whoappie bentquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:17 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik zou t gewoon doen
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:24 schreef swarmahoer het volgende:
en nu is die behoefte er wel aangezien je aardig meepost met ons
(en t is een aanrader hoor vooral mikkie is een lust om naar te kijken met zn krullen
Mhwa, behoefte voor een meet is er niet eigenlijkquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:24 schreef swarmahoer het volgende:
en nu is die behoefte er wel aangezien je aardig meepost met ons
(en t is een aanrader hoor vooral mikkie is een lust om naar te kijken met zn krullen
Motorbandenmarkt.nl, en komt dan nog omleggen + balanceren (zeg 30 euro) bijquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:24 schreef Houniet het volgende:
Wat betaal je voor een setje banden CP?
Ik las rampetampenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:25 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Daar kikkert Mikkie vast van op na z'n ramptentamen hahaha
ik nietquote:
Dat zal wel meevallenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:27 schreef swarmahoer het volgende:
komt lg ook eigelijk? want yasha lr en lg zijn niet te weerstaan dan móet je gewoon komen
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:28 schreef LastRequest het volgende:
Houniet je kunt beter wel komen, LG denkt namelijk telkens dat je een meisje bent omdat ze meisjes in je ava ziet zei ze
(excuses, weet even niet meer hoe jullie dat hier noemen)
Coolquote:
Ik heb LG nog nooit gezien, ManU ook niet, Muck niet, vast nog wel een paarquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:31 schreef Houniet het volgende:
Hebben jullie elkaar allemaal al eens gezien dan [ afbeelding ]?
Woh jij hebt al een ventquote:
Ik oordeel niemand hoorquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:33 schreef LastRequest het volgende:
Dan nog mag je niet oordelen voor je ons gezien hebt, alleen omdat we Fok!ers zijn kunnen we best normaal zijn hoor!![]()
manu en muck posten ook niet zo veel hierquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb LG nog nooit gezien, ManU ook niet, Muck niet, vast nog wel een paar.
Kijk, dan zitten we op één lijn héquote:
Ik zeg ook ava, maar hier @ fok noemen ze het een UIquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:28 schreef LastRequest het volgende:
Houniet je kunt beter wel komen, LG denkt namelijk telkens dat je een meisje bent omdat ze meisjes in je ava ziet zei ze
(excuses, weet even niet meer hoe jullie dat hier noemen)
Ach, ava, ui, allemaal hetzelfde!.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:37 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ik zeg ook ava, maar hier @ fok noemen ze het een UI![]()
Nog een fotoquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:37 schreef Dupje het volgende:
En heb ook nieuwe schoenen! Blauw geruite Vans met klitteband
kom je ook naar de meet eigelijk dupje ?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:37 schreef Dupje het volgende:
Whieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee heb kaartjes gewonnen voor Festival De Beschaving, dus daar ga ik zaterdag heenEn heb ook nieuwe schoenen! Blauw geruite Vans met klitteband
owjaquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:39 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je mist moblo, jd, hero, hosti, bram
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nadat ik dat LR-dinges berichtje naar Yashi teruggestuurd had een kwartier later toen ik bijna weer sliep een nutteloos berichtje sturen.
Alleen op fok kan ik mijn verhaal toch wel lullen zonder onderbroken te worden, op die terrasmeet laatst ging dat best kutquote:
heir heb je iig het gevoel dat iedereen het leestquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Alleen op fok kan ik mijn verhaal toch wel lullen zonder onderbroken te worden, op die terrasmeet laatst ging dat best kut
Net alsof we hier dan wel moeite doen om geinteresseerd je verhaal te lezenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Alleen op fok kan ik mijn verhaal toch wel lullen zonder onderbroken te worden, op die terrasmeet laatst ging dat best kut
zie mijn vorige reactiequote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:46 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Net alsof we hier dan wel moeite doen om geinteresseerd je verhaal te lezen
Ik heb moblo vorige week best vaak gezienquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:41 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
owjamoblo is samen met rene wel eens langegeweest jd maar 1x gezien horo zei ik al
hosti ook een of 2 keer en bram in het begin en aan t einde
Coiler is ook 2 keer geweestquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:41 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
owjamoblo is samen met rene wel eens langegeweest jd maar 1x gezien horo zei ik al
hosti ook een of 2 keer en bram in het begin en aan t einde
#care, ik vertelde toch stug door op die meet dusquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:46 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
heir heb je iig het gevoel dat iedereen het leest
komt ze ook naar de meetquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik heb moblo vorige week best vaak gezien
ja wel onbeschoft dat je zomaar tussen iemands verhaal door gaat praten.. net zoals die homo die dat geile mentorsletje (quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
#care, ik vertelde toch stug door op die meet dus
Jupquote:
Verstandig besluit.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:48 schreef ImMaxa het volgende:
Ik verhuis over een maand naar Nijmegen.
Je deed het zelf ook net zo goed iedere keerquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:49 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja wel onbeschoft dat je zomaar tussen iemands verhaal door gaat praten.. net zoals die homo die dat geile mentorsletje ()van je aan de haak had geslagen
Ah zijn dat die 2, ff edittenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jup, als je het meettopic zou lezen zou je dat weten.. En Irishbastard komt ook
In ieder geval dat heeft hij me beloofd!
beter dan ee n5,4 anders baalde je nog harderquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Whehehe weer een 5 voor strafprocesrecht.. Das wel kut ik had lager verwacht
Ik hoor et al, jij hoort niet op de Uni thuis met zo'n motivatie. Ga maar snel HBO rechten doenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Huh?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ah zijn dat die 2, ff editten.
Dat was die bewuste herkansingquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zie overzicht meettopic, klopt 't zoquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Huh?
Moblo's mentorpapa, hangt int RU topic rond, dus ik zei al je moet hier posten en dat heeft ie toen 's nachts gedaan maar daarna ging die weer afhakenquote:
Owjah die heb ik ook al regelmatig gezien.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:52 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb Swine inmiddels ook al 2x gezien
die had ik vlak voor de intro, maar ik had het maandag al opgegeven met leren.. Als ik dus iets meer geleerd hadquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat was die bewuste herkansing![]()
?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |