Zonde van je banden maatquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:05 schreef Cocktailprikker het volgende:
en deed even een burnoutGeloof dat ze wel wakker waren
Je had serieus nog nooit van een burnout gehoord?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:12 schreef swarmahoer het volgende:
je band naar de tering helpen door je voorrem in te houden en gas te geven ?
Ik wil best eens een poging wagen, tegen mijn principes in. Ik ben namelijk nog nooit op een meet geweestquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:06 schreef swarmahoer het volgende:
houniet kom je naar de meet?
Ik voeg me bij swarma's clubje.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:15 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Je had serieus nog nooit van een burnout gehoord?
ik ben gewoon netjes opgevoedquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:15 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Je had serieus nog nooit van een burnout gehoord?
Ik doe het niet, ligt bij mij net achter een nieuwe opquote:
Ik vind het ook niet super vermakend ofzo, maar het was wel even een originele manier om hun wakker te makenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:14 schreef LastRequest het volgende:
Ik snap de lol van die dingen echt niet... maar misschien komt dat omdat m'n vrienden al jaren van die dingen moeten laten zienEn dan staan wij van ..mja echt leuk joh!
ik zou t gewoon doenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:16 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik wil best eens een poging wagen, tegen mijn principes in. Ik ben namelijk nog nooit op een meet geweest.
We zijn net mensenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:17 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik zou t gewoon doen
ook nog nooit andere fokkers gezien dan ?
Gekomen komen, uiteindelijk zijn het net gewone mensenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:17 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik zou t gewoon doen
Dat wel, meer op feesten als je helemaal whoappie bentquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:17 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik zou t gewoon doen
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:24 schreef swarmahoer het volgende:
en nu is die behoefte er wel aangezien je aardig meepost met ons
(en t is een aanrader hoor vooral mikkie is een lust om naar te kijken met zn krullen
Mhwa, behoefte voor een meet is er niet eigenlijkquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:24 schreef swarmahoer het volgende:
en nu is die behoefte er wel aangezien je aardig meepost met ons
(en t is een aanrader hoor vooral mikkie is een lust om naar te kijken met zn krullen
Motorbandenmarkt.nl, en komt dan nog omleggen + balanceren (zeg 30 euro) bijquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:24 schreef Houniet het volgende:
Wat betaal je voor een setje banden CP?
Ik las rampetampenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:25 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Daar kikkert Mikkie vast van op na z'n ramptentamen hahaha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |