Weet ik dan nog niet, komende week begint mn stage, en moet even kijken hoe dood ik daarvan ben...quote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:09 schreef J-heronimus het volgende:
Ik ben gewoon diegene die altijd even langskomt op een meet. Maar eigenlijk zou ik er vanaf het begin moeten zijn hé
Hey, een roddelquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:22 schreef J-heronimus het volgende:
Stranger heb ik ook weleens ontmoet, dat is toch de ex van Cali?
Oh, bij de edit werd 't ongeloofwaardigquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:22 schreef J-heronimus het volgende:
En diegene die het met Moblo had gedaan ofzo iets?
Ja dat schoot me opeens ook binnen, maar blijkbaar wisten jullie dit nog niet.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oh, bij de edit werd 't ongeloofwaardig.
Hans Kazan is er niks bij, zo zie je ze , en zo zie je ze ergens anders ookquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hey, die foto's zag ik net ook.
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:24 schreef swarmahoer het volgende:
ik zag je laats rijden ik herken je nummerbord!!! ook iets met een M aan t begin!
Ik weet nergens vanquote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:13 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nadat ik dat LR-dinges berichtje naar Yashi teruggestuurd had een kwartier later toen ik bijna weer sliep een nutteloos berichtje sturen.
You know me so wellquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:25 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Daar kikkert Mikkie vast van op na z'n ramptentamen hahaha
Bellen ze daar tegenwoordig voorquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:59 schreef swarmahoer het volgende:
haha belt mn zusjes school op ze spijbelt
Dat komt me bekend voorquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:31 schreef Mikkie het volgende:
M'n tentamen is overigens voor verbetering vatbaar. Het komt erop neer dat ik Erikson, Kohlberg en Vygotsky wel van naam ken, maar wat ze nou precies bedoelden met hun theorieën
.
Ik wilde het typen maar ik dacht te voorspelbaarquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Erikson, heet zijn broer geen Sony?
quote:
ik moest lachenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
Godverju, als jullie op de meet met humor van dit niveau aan komen dan weet ik wel zeker dat mijn ballen niet richting de pins gegooid wordenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik wilde het typen maar ik dacht te voorspelbaar
Dus die schijf tegen mij kop was helemaal niet per ongelukquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
[..]
Godverju, als jullie op de meet met humor van dit niveau aan komen dan weet ik wel zeker dat mijn ballen niet richting de pins gegooid worden.
Denk je dat nou nog steedsquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:42 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Dus die schijf tegen mij kop was helemaal niet per ongeluk
Je bent gewoon jaloersquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:41 schreef Mikkie het volgende:
Godverju, als jullie op de meet met humor van dit niveau aan komen dan weet ik wel zeker dat mijn ballen niet richting de pins gegooid worden.
Man, man, man. Als jullie humor in graden Celcius gemeten zou worden zouden in Friesland de rayonhoofden bij elkaar komen.quote:
Heelijke topics zijn datquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:39 schreef swarmahoer het volgende:
Heeft hij bindingsangst of ...? Ik weet het niet meer
mooie fipo
De peren zouden als perenijsjes van de bomen vallen.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:44 schreef Mikkie het volgende:
Man, man, man. Als jullie humor in graden Celcius gemeten zou worden zouden in Friesland de rayonhoofden bij elkaar komen.
Zoveel fruit, dat zuig je er echt niet uit!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De peren zouden als perenijsjes van de bomen vallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |