Moblo's mentorpapa, hangt int RU topic rond, dus ik zei al je moet hier posten en dat heeft ie toen 's nachts gedaan maar daarna ging die weer afhakenquote:
Owjah die heb ik ook al regelmatig gezien.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:52 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb Swine inmiddels ook al 2x gezien
die had ik vlak voor de intro, maar ik had het maandag al opgegeven met leren.. Als ik dus iets meer geleerd hadquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat was die bewuste herkansing![]()
?
We gaan toch zeker niet meeten met mensen die niet postenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:54 schreef swarmahoer het volgende:
owja k zal swine ff informeren
hoe zit t dan met moblo en irish astard zien we ook nooit hoorquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:54 schreef LastRequest het volgende:
[..]
We gaan toch zeker niet meeten met mensen die niet posten
Maar moblo is een kuthoer dus die is altijd welkom. Ofzoquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:56 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hoe zit t dan met moblo en irish astard zien we ook nooit hoor
Zeker de 1equote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
radioanne is ook op een meet geweest.
Nopequote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:56 schreef Cocktailprikker het volgende:
Geen hbo uni rel meer yashi?
quote:
Ik zou ook niet weten of die Irishbastard komt, hij beweert een sociaal leven te hebben als informatiekunde student en dat is dan zijn reden dat hij niet post hier ofzo..quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:58 schreef LastRequest het volgende:
Nee voor Irish Bastard geldt hetzelfde
Moblo heeft een excuus, die woont net in Nijmegen en is druk met de verhuizing!
Hehe ja komt er ook aan, straks alles maar eens gaan fotograferen denk ikquote:
Wanneer is die?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:40 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
kom je ook naar de meet eigelijk dupje ?
donderdagavondquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:01 schreef Dupje het volgende:
[..]
Hehe ja komt er ook aan, straks alles maar eens gaan fotograferen denk ik
[..]
Wanneer is die?
had je maar niet in n koude auto moeten willen slapenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:01 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Dacht al want ik heb der nooit gezien
[04-09] De 9e (!) Nijmeegse meet - Bowlenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 14:01 schreef Dupje het volgende:
[..]
Hehe ja komt er ook aan, straks alles maar eens gaan fotograferen denk ik
[..]
Wanneer is die?
volgende weekquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |