Je moederquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
Kut LR
M'n zusje had gister klachten over haar sportmasseur.. want hij masseerde de plekken die pijn deden, en dat deed pijnquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:29 schreef swarmahoer het volgende:
houniet wat weet jij van de cursus sportmassage af?
Weet ik hetquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hoe kom jij nou weer aan accentloos Engels? Meestal leer je zoiets alleen als je er mee opgroeit en dus in het land zelf woont, anders is het relatief logisch dat je vanuit je ontwikkeling (stimulatie en gewenning van je stembanden enzo) dat op een gegeven moment niet meer kan omdat je de klanken simpelweg niet van origine kent.
Verkapte liefdesverklaring ofzo?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:25 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Waarom ik nou weer
CP wil heel graag
Mensen in Londen hebben toch zo'n cockney accentquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:31 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Weet ik hetIk was samen met 1 andere klasgenoot ook de enige die makkelijk engels kon in de brugklas terwijl de rest het verkrachtte tot iets wat meer leek op russisch
Woorden die ik nog nooit gezien had sprak ik 1e keer meteen goed uit enzo. Leraar zei ook eens nadat ik wat oplas van alsof ik in london geboren was.
Accenten vormen zich later denk ik, en die blijven vaak ook, als je bv zo'n Paul Verhoeven hoort, die woont weet ik hoelang in amerika en die heeft nogsteeds een enorm nederlands vreselijk accentEn eergister zag ik broertje van ernst paul hasselbach op tv, die woont in amerika al tijden en die spreekt weer nederlands met een amerikaans accent...
Maar goed, nu zit ik met het standaard nederlands accent
Zuchtquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:30 schreef LastRequest het volgende:
[..]
M'n zusje had gister klachten over haar sportmasseur.. want hij masseerde de plekken die pijn deden, en dat deed pijn
failquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
fipo!
Hoeveelstejaars ben jij? SGM doe je?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:32 schreef Houniet het volgende:
[..]
Zucht.
@ swarma, nee dat weet ik niet. Wil je dat gaan doen dan? In mijn opleiding zit geen massage, dat is meer iets voor Fysio.
Nee maar het is toch zo! Zou een verrassing voor em zijn bedoelde ikquote:
Mensen zeggen nog steeds dat ze wat Westers horen in mijn accentquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:33 schreef J-heronimus het volgende:
Ik praat trouwens steeds minder met een Nijmeegs accent![]()
Ik zou er graag trots op zijn, en dat ben ik ook wel. Maar het wordt gewoon niet echt gewaardeerd en heeft ook niet echt een hoog aanzien hier in Nijmegen als je met een Nijmeegs accent praat.
Verzin eens een leuke danquote:
Waar heb je zin inquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Verkapte liefdesverklaring ofzo?
En Hou damn daar heb ik zin in
Dat moest ik nog posten trouwens..
Een naam tt.quote:
Mja, accentloos bestaat ook niet echt, tijdens mn vakantie ook mensen uit londen, plaatjes boven london, manchester, liverpool etc leren kennen en accenten verschillen nogal, vooral tussen londen, manchester en liverpoolquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:32 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Mensen in Londen hebben toch zo'n cockney accent
Ik bedoelde verkapte liefdesverklaring vna Piet naar jou toequote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:33 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Hoeveelstejaars ben jij? SGM doe je?
[..]
Nee maar het is toch zo! Zou een verrassing voor em zijn bedoelde ik
zei een geboren en getogen beuningerquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:33 schreef J-heronimus het volgende:
Ik praat trouwens steeds minder met een Nijmeegs accent![]()
Ik zou er graag trots op zijn, en dat ben ik ook wel. Maar het wordt gewoon niet echt gewaardeerd en heeft ook niet echt een hoog aanzien hier in Nijmegen als je met een Nijmeegs accent praat.
Nu tweede, en volgende maand zal ik mijn P halenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:33 schreef LastRequest het volgende:
Hoeveelstejaars ben jij? SGM doe je?
Dat Londense accent heeft trouwens wel wat, moet ik altijd aan van die hooligans denkenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:36 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Mja, accentloos bestaat ook niet echt, tijdens mn vakantie ook mensen uit londen, plaatjes boven london, manchester, liverpool etc leren kennen en accenten verschillen nogal, vooral tussen londen, manchester en liverpool
Crispy m&msquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:35 schreef Houniet het volgende:
[..]
Verzin eens een leuke dan.
[..]
Waar heb je zin in?
Maar eigenlijk ben je een enorme boer en praat je plat Nimweegs?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:34 schreef Houniet het volgende:
[..]
Mensen zeggen nog steeds dat ze wat Westers horen in mijn accent.
Oohquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik bedoelde verkapte liefdesverklaring vna Piet naar jou toe
Beuningenaarquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:36 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
zei een geboren en getogen beuninger?
Nee, beetje westers nog. Aub geen boeren accent zegquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:37 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar eigenlijk ben je een enorme boer en praat je plat Nimweegs?
Ik heb hier een XL Large liggenquote:
HBO-ers moeten niet zo nuilen, vieze paupers dat het zijn.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:39 schreef LastRequest het volgende:
Topic met een TT over vreedzaam samengaan van WO'ers en HBO'ers is trouwens wel verdacht snel weggespamd
Volgens mij zijn Piet en LR best een leuk stel samenquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
En terechtquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:39 schreef LastRequest het volgende:
Topic met een TT over vreedzaam samengaan van WO'ers en HBO'ers is trouwens wel verdacht snel weggespamd
Londens accent en hooligans? Wordt toch juist meer geassocieerd met kakkers vaak?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:37 schreef J-heronimus het volgende:
[..]
Dat Londense accent heeft trouwens wel wat, moet ik altijd aan van die hooligans denken
Ja volgens neem je altijd wel een beetje de taal/gewoontes/accenten over van de mensen waarmee je omgaat.quote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:41 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Londens accent en hooligans? Wordt toch juist meer geassocieerd met kakkers vaak?
Heb nu trouwens meer amerikaans/nederlands accent, door amerikaanse films en tvshows... kreeg soms ook de vraag van engelsen of ik uit amerika of canada kwam... maar de amerikanen en canadezen zelf konden toch wel weer horen dat ik uit europa kwam![]()
na een dag met een ier te hebben opgetrokken sloop er een iers accent in, echt het iers is zo'n vet accentje dat je heel snel overneemtHier in NL neem ik de spreekgewoonte over om t's achter woorden weg te laten
'ja da is' 'wee knie' enzo
Ja dat maakte ik al op uit dat plaatjequote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:39 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik heb hier een XL Large liggen.
O die zijn er zat hoorquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:46 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik kom eigenlijk amper mensen tegen met een echt zwaar ernhems of nimweegs accent moet ik zeggen. Sterft een beetje uit
Geloof me, d'r zijn veel betere spelers dan ik. Zo goed ben ik echt niet hoorquote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:15 schreef swarmahoer het volgende:
succes met t tentamen
als t niks word kan je alsnog proffessioneel kolonisten speler worden
quote:Kump'r zoon wief up mien af heut mien un krentje veur de moel'ek zeg wa moetda?
Zoek jij ze ff op?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:24 schreef swarmahoer het volgende:
top 10 quotekloots zou ook leuk zijn
dan heb je het weekend wat te doenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:36 schreef swarmahoer het volgende:
pff.. word n hele zoektocht
Als je nou de posts van jou en Yasha overslaat moet het met een dag of 2 klaar zijn toch?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:38 schreef swarmahoer het volgende:
alle topics doorlezen kan k een jaar mee zoet zijn denk ik onderhand
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:39 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Als je nou de posts van jou en Yasha overslaat moet het met een dag of 2 klaar zijn toch?
Kruupequote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:40 schreef J-heronimus het volgende:
Groadas Fan Nimwegen![]()
Platter kan volgens mij niet. Hij tevens ook diegene achter Al Mot Ik Krupe.
hij stond bij de alternatieve dingen als 2e bij je linkquote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
[..]
Kruupe
Klopt ja, die was ik aan het zoeken maar kon ik niet vinden. Toen kwam ik dit stuk tegen
Oh zo goed had ik dan weer niet opgeletquote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:57 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hij stond bij de alternatieve dingen als 2e bij je linkbeter zoeken dus
Wat ben je af en toe toch ook een heks hèquote:Op donderdag 28 augustus 2008 01:30 schreef LastRequest het volgende:
Ja joh! Laat Mikkie nou gewoon rustig leren voor z'n tentamen!
Oja, ik zit te denken om vrijdag naar Vitesse - FC Groningen te gaan, misschien kunnen 'wij' ze het zwijgen opleggenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 01:26 schreef Mikkie het volgende:
Sodeflikkerstraal nou toch eens een eind op met dat kutgroningen
ja ik zal stoppen m telkens te bellen om te zeggen dat er weer gepost isquote:Op donderdag 28 augustus 2008 01:30 schreef LastRequest het volgende:
Ja joh! Laat Mikkie nou gewoon rustig leren voor z'n tentamen!
hoax hij heeft jou geblokkeerd staanquote:Op donderdag 28 augustus 2008 01:38 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ja ik zal stoppen m telkens te bellen om te zeggen dat er weer gepost is
als t is ingehaald stop ikquote:Op donderdag 28 augustus 2008 01:26 schreef Mikkie het volgende:
Sodeflikkerstraal nou toch eens een eind op met dat kutgroningen
daarom heb ik ook meer telefoons hij had maar 1 nummerquote:Op donderdag 28 augustus 2008 01:39 schreef LastRequest het volgende:
[..]
hoax hij heeft jou geblokkeerd staan
Dan heb je intro ook? Ik over 9 uur, was is opgehangen, dus nu slapenquote:
jij ook he zuipschuitje van mequote:Op donderdag 28 augustus 2008 01:51 schreef LastRequest het volgende:
Nee dan begint Mikkies tentamen
Maar veel plezier H_M en slaap lekker dan swarma!
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 01:53 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
jij ook he zuipschuitje van me
Dat gaat echt niks worden. Ik zit hier apatisch wakker te worden. Kon om de één of andere reden maar niet in slaap vallen vannacht...om half vier was ik nog wakker. Om vervolgens in slaap te vallen, maar zowel om vijf als om zes uur nog wakker te worden.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 01:51 schreef LastRequest het volgende:
Nee dan begint Mikkies tentamen
sssstquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mensen uit pauperwijken hebben vaak een sterk accent, geen idee of je met die mensen omgaat. Ik amper iigquote:Op woensdag 27 augustus 2008 23:46 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik kom eigenlijk amper mensen tegen met een echt zwaar ernhems of nimweegs accent moet ik zeggen. Sterft een beetje uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |