Geloof me, d'r zijn veel betere spelers dan ik. Zo goed ben ik echt niet hoorquote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:15 schreef swarmahoer het volgende:
succes met t tentamen
als t niks word kan je alsnog proffessioneel kolonisten speler worden
quote:Kump'r zoon wief up mien af heut mien un krentje veur de moel'ek zeg wa moetda?
Zoek jij ze ff op?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:24 schreef swarmahoer het volgende:
top 10 quotekloots zou ook leuk zijn
dan heb je het weekend wat te doenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:36 schreef swarmahoer het volgende:
pff.. word n hele zoektocht
Als je nou de posts van jou en Yasha overslaat moet het met een dag of 2 klaar zijn toch?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:38 schreef swarmahoer het volgende:
alle topics doorlezen kan k een jaar mee zoet zijn denk ik onderhand
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:39 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Als je nou de posts van jou en Yasha overslaat moet het met een dag of 2 klaar zijn toch?
Kruupequote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:40 schreef J-heronimus het volgende:
Groadas Fan Nimwegen![]()
Platter kan volgens mij niet. Hij tevens ook diegene achter Al Mot Ik Krupe.
hij stond bij de alternatieve dingen als 2e bij je linkquote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
[..]
Kruupe
Klopt ja, die was ik aan het zoeken maar kon ik niet vinden. Toen kwam ik dit stuk tegen
Oh zo goed had ik dan weer niet opgeletquote:Op donderdag 28 augustus 2008 00:57 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hij stond bij de alternatieve dingen als 2e bij je linkbeter zoeken dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |