Die amerikaanse wijven hebben gelijk allemaal zo'n verhaal dat ze allemaal ellende hebben overwonnen enz. Beetje irritant is dat.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:07 schreef vencodark het volgende:
Whoehoe, begint weer. Leuker dan Nederlandse versie.
Vind de dames tot nu toe trouwens niet zo bijzonder. Btw, waarom zijn de meeste van die wijfen gelijk zo vijandig en ongelovelijk arrogant?
Das waar ja. Ze zijn nogal overdreven, ook met dat gillen en janken enzo. Maar is voor tv wel beter.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:21 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Die amerikaanse wijven hebben gelijk allemaal zo'n verhaal dat ze allemaal ellende hebben overwonnen enz. Beetje irritant is dat.
Zaterdags op RTL5 om half acht.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:33 schreef Molline het volgende:
Volgens mij wordt het niet herhaald, ik kon het tenminste niet vinden.
quote:Op maandag 1 september 2008 21:31 schreef Tinkepink het volgende:
Ik kijk ook. Kan er alleen nog weinig over zeggen.
geintje zekerquote:Op dinsdag 2 september 2008 12:55 schreef starla het volgende:
Mijn favo is Janet:
Stom dat ze dan in de Veronica gids zetten dat er in het nieuwe seizoen een transsexueel zit. Ja, nieuwe seizoen in USA, zet dat er dan bijquote:Op woensdag 3 september 2008 11:17 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nee, dat is pas in cycle 11 (eind september in Amerika op de buis). Dit is pas cycle 9.
Aan de hand van deze foto's zou ik zeggen dat Victoria eruit gaat. Wat een bescheten foto! Heel erge hoogtevrees in combinatie met een dwarszittende scheet ofzo? En armen in de knoop...quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:03 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zal ik dat even doen?
Wordt normaal ook altijd gedaan, dus nu weer, lijkt me.
Nou, eindelijk gelukt:
Ambreal
[ afbeelding ]
Bianca
[ afbeelding ]
Chantal
[ afbeelding ]
Ebony
[ afbeelding ]
Heather
[ afbeelding ]
Janet
[ afbeelding ]
Jenah
[ afbeelding ]
Kimberly
[ afbeelding ]
Lisa
[ afbeelding ]
Saleisha
[ afbeelding ]
Sarah
[ afbeelding ]
Victoria
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 september 2008 11:43 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Aan de hand van deze foto's zou ik zeggen dat Victoria eruit gaat. Wat een bescheten foto! Heel erge hoogtevrees in combinatie met een dwarszittende scheet ofzo? En armen in de knoop...
Maar goed, een foto die ik nix vind, doet het meestal ge-wel-dig bij de jury, dus ik wacht gewoon af
quote:Op maandag 8 september 2008 11:43 schreef Turbomuis het volgende:
Maar goed, een foto die ik nix vind, doet het meestal ge-wel-dig bij de jury, dus ik wacht gewoon af
Thanks shining starquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:03 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zal ik dat even doen?
Wordt normaal ook altijd gedaan, dus nu weer, lijkt me.
Nou, eindelijk gelukt:
Ambreal
[ afbeelding ]
Bianca
[ afbeelding ]
Chantal
[ afbeelding ]
Ebony
[ afbeelding ]
Heather
[ afbeelding ]
Janet
[ afbeelding ]
Jenah
[ afbeelding ]
Kimberly
[ afbeelding ]
Lisa
[ afbeelding ]
Saleisha
[ afbeelding ]
Sarah
[ afbeelding ]
Victoria
[ afbeelding ]
Ze heeft Asperger, of was je daar inmiddels al wel achter? Ik vind het ook verschrikkelijk irritant dat er zo de nadruk op wordt gelegd, kom op zeg...quote:[b]Op maandag 8 september 2008 21:41
Vond het wel bijzonder irritant dat ze zo enorm hameren op de 'handicap' van dat ene meisje... eh... Heather. Ik heb het vorige keer niet gezien dus ik zat steeds te loeren wat die handicap dan wel zou moeten zijn, kon het niet ontdekken
Ja sorry, dat had ik er even bij moeten zeggen. Ik hoorde dus later tijdens het jurygebeuren dat het Asperger is. Maar ze doen verdorie alsof ze maar anderhalf ledemaat heeft ofzo of aller ondersteboven zietquote:Op maandag 8 september 2008 22:04 schreef Naamah het volgende:
[..]
Ze heeft Asperger, of was je daar inmiddels al wel achter? Ik vind het ook verschrikkelijk irritant dat er zo de nadruk op wordt gelegd, kom op zeg...
quote:Op maandag 8 september 2008 21:53 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik hoop dat Bianca er snel uit gaat, een verwaand kreng dat nu al denkt dat ze gaat winnen, herrie schopt...oh wacht even, die laten ze nog een paar weken bungelen omdat het leuke TV kan zijn...
oh dan heb ik 1 gemist, ik heb pas twee afleveringen gezienquote:Op woensdag 10 september 2008 19:04 schreef Greys het volgende:
Ja volgens mij wel Davinia! A.s. maandag!
Puckzzz, heb afl. 1 en 2 gemist (dit was 3, toch?) en het viel me nu in deze aflevering ook op dat ze er nogal de nadruk op leggen. Maar dat zal wel ophouden denk ik. Hierna volop hysterisch gedoe in de make-over hoop ik
Jaaaaaquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:40 schreef Naamah het volgende:
Jeeej! Metamorfoses zijn altijd leuk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Have you seen my Childhood?
I'm searching for the world that I come from
'Cause I've been looking around" M.J
quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:35 schreef Treezz het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:54 schreef shiNinG_staR het volgende:
Is niet waar trouwens, die spoiler!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Misschien, maar Victoria was lelijk en bijdehand, dus goed dat ze eruit isquote:Op maandag 15 september 2008 21:18 schreef Greys het volgende:
Ik heb zoals zo vaak weer eens het idee dat ze ook gewoon soms expres een bepaalde (slechte) foto er uit zoeken hoor. Zoals dat meisje met de 'rimpels' in de nek, dan had de fotograaf die aanwijzing niet moeten geven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op de Amerikaanse site van ANTM staat trouwens wie er wint![]()
Ik was te nieuwsgierig!Happiness never comes in the way that we imagine.
Op basis van deze foto's: Jenah. Maar dat zal wel niet, de mening van de jury staat meestal haaks op de mijnequote:Op dinsdag 16 september 2008 14:00 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zal ik de foto's van volgende week plaatsen? Ja? Oke:
Om te beginnen een foto van Tyra, die het thema van de shoot subtiel introduceert:
[ afbeelding ]
Lisa:
[ afbeelding ]
Bianca:
[ afbeelding ]
Janet:
[ afbeelding ]
Jenah:
[ afbeelding ]
Saleisha:
[ afbeelding ]
Chantal:
[ afbeelding ]
Heather:
[ afbeelding ]
Sarah:
[ afbeelding ]
Ambreal:
[ afbeelding ]
Ebony:
[ afbeelding ]
Wie gaat er exit denken jullie?
quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:16 schreef Greys het volgende:
Lastig, lastig...
Ik vind Heather d'r foto, ondanks de misschien gekke houding, wel het meest aanspreken omdat je juist door die houding een Catwoman-on-roof-top idee krijgt. Vind ik tenminste hoor
Ik vind wel meer foto's minder, maar die laatste foto van Ebony vind ik echt vreselijk
Dat lullige hoofd, die jengelend hangende houding met dat sneue handje... ik vind het echt he-le-maal niets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 september 2008 14:16 schreef Kidney_Bean het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.put
your
clothes
on!
molly sue die er zo vroeg uit werd gestemd omdat ze zogenaamd geen persoonlijkheid had... terwijl ze het van zowat alle modellen die hebben meegedaan het het beste doet in de modellenwereld.quote:Op woensdag 17 september 2008 15:51 schreef DaviniaHR het volgende:
Jerruh, helemaal mee eens!
maar ik snap niet wat de blamage is met die persoon die je noemt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.deze spoiler gaat over cycle 10, dus niet kijken als je die nog niet hebt gezien!!!!put
your
clothes
on!
quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:36 schreef Jerruh het volgende:
altijd leuk, cappen van een filmpje op het juiste moment.
[ afbeelding ]
will smith, anyone?.
Ik vind haar ook écht geen model nee, op geen enkel puntquote:Op maandag 22 september 2008 20:56 schreef Poison-Ivy het volgende:
Wat vinden jullie ervan....ik vind die Ebony echt totaal GEEN model, ze trekt steeds van die rare gezichten. Ook voor de jury en in de opdrachten. Iets in haar gezicht zit niet echt lekker.
[ afbeelding ]
Ik vind de dynamiek op die foto mooi en die mis ik bij van ambreal - die is wel heel statisch voor mijn gevoel. Het gezicht kan ik niet goed genoeg zien, maar daar heb je misschien wel gelijk inquote:Op dinsdag 23 september 2008 12:04 schreef Pure-Poison het volgende:
Ik vind de foto van Chantal echt slecht,dat gezicht ziet er echt niet mooi uit voor zo ver ik het kan zien! Vind Ambreal deze keer de mooiste foto geloof ik.
Ik heb niet echt een "modellen-oog" dus vaak met de uitleg van de jury erbij zie ik de foto's weer anders hoor.quote:Op dinsdag 23 september 2008 12:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vind de dynamiek op die foto mooi en die mis ik bij van ambreal - die is wel heel statisch voor mijn gevoel. Het gezicht kan ik niet goed genoeg zien, maar daar heb je misschien wel gelijk in
En ze heeft kennelijk geluisterd: niet "en profile"!quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:47 schreef supkaa het volgende:
Ik vind die foto van Heather echt heel mooi!
Heb je ook gezichts close-ups?quote:Op dinsdag 23 september 2008 11:40 schreef shiNinG_staR het volgende:
Volgende week is het thema recycling.
Ambreal
[ afbeelding ]
Jenah
[ afbeelding ]
Saleisha
[ afbeelding ]
Heather
[ afbeelding ]
Lisa
[ afbeelding ]
Ebony
[ afbeelding ]
Bianca
[ afbeelding ]
Sarah
[ afbeelding ]
Chantal
[ afbeelding ]
Zou je mij een linkje willen pm-en/plaatsen naar het spoilertopic van deze cycle? Ik kan het niet vinden en wil heeel graag even kijken!quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:13 schreef DaviniaHR het volgende:
Trouwens, ik weet niet of het in dit topic was of in het spoliertoic, maar idd, janet kreeg heel veel zendtijd, en zij ging eruit. Lisa ook, maar die had de challenge gewonnen.
Maar ik wil het spoilertopic van deze cycle (9) zien! Ik ben gewoon te nieuwsgierig voor idt soort dingen...quote:Op woensdag 24 september 2008 13:27 schreef DaviniaHR het volgende:
America's Next Top Model spoilertopic #6: cycle 10
In de TT staat cycle 10, maar het gaat over cycle 11
Ik vind Jenah zulke lelijke tanden hebben en ik vind haar nieuwe haarkleur ook niet echt wat doen voor haar. Toch vind ik haar foto's vaak wel aardigquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:59 schreef joep.t het volgende:
Dit seizoen weinig catfights valt me op!
Daarnaast wel echt goede modellen zoals Jenah en Heather die het naar mijn idee echt ver kunnen schoppen.
Twin-sisquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:38 schreef Greys het volgende:
Ja Co, potver, precies tegelijk zitten we hetzelfde te klagen![]()
Programma zoveel mogelijk uitmelkenquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:38 schreef Emmetje37 het volgende:
ze denken dat wij geen herinneringen kunnen vasthouden
quote:
Klopt. Maar ze hadden haar wel zo slecht mogelijk neergezet, houding zo mager mogelijk, doods licht in haar gezicht, ze zag er ook wel redelijk dood uit evenquote:Op maandag 13 oktober 2008 21:03 schreef Greys het volgende:
Nou he? En dan ook zo dramatisch, dat ze meteen denken dat er iemand dood gaat
Het was er gewoon heet, dat kind heeft te weinig gegeten en/of gedronken. Kan gebeuren.
Komt geloof ik omdat de video eerder uitkwam dan de afleveringen van ANTM, dus dat ze de andere clip hebben opgenomen om niet te spoileren.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 06:39 schreef female81 het volgende:
Geen enkel ANTM-meisje te zien in het daadwerkelijk gereleaste clipje van Enrique Iglesias - Tired of being sorry...
Ik geloof dat het was omdat ze nu geen plussize model meer was, daar was ze teveel voor afgevallen. En bij de 'gewone' (lees: dunne) modellen haalde ze het niet.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:17 schreef starla het volgende:
Wat was eigenlijk de motivatie om Sarah weg te sturen, heb ik gemist.
Tja, daar kan ze zelf niets aan doen. Die bos stro heeft ze te danken aan een waarschijnlijk zo goed als blinde kapper.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:32 schreef Ephemera het volgende:
Jenah vind ik op foto's wel super, maar 'in het echt' is ze erg trailertrashy met dat vieze, blonde haar
quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:45 schreef Angelof9 het volgende:
Danni: Toen zeiden ze toch dat ik af moest vallen! Dus heb ik snel Tyra gebeld
Tyra: Belachelijk! Ze was al zo dun!
Dus wat heb je toen gedaan?
Danni: ik ben gezond gaan eten en TOCH afgevallen.
Nou gelukkig maar.
Ben ik de enige die dit niet begrijpt? Ik dacht dat het juist om ging NIET toe te geven aan dat magere beeld. Dat hele gesprek ontging mij echt.
Of Jenah, maar ze gaan die pose vast weer geweldig vindenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:07 schreef Juweel het volgende:
Op basis van bovenstaande foto's denk ik dat Chantal haar koffers mag gaan pakken.
Ik begrijp wat je bedoeld,vooral als ik de foto's hierboven van Saleisha& Chantal zie,die foto's vind ik gewoon vreselijk lelijk,die lach is zo nep! Tot nu toe springt Heather er voor mij ver bovenuit kwa foto's,vind alleen dat ze niet zo mooi loopt jammer genoeg.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:53 schreef female81 het volgende:
Ik vind de modellen niet zo indrukwekkend, dit seizoen. Ze zijn niet echt lelijk, maar daar blijft het bij. Vorige seizoenen zat er nog weleens iemand tussen die in hele positieve zin m'n aandacht trok. Maar de meeste meiden van cycle 9 zie ik ná de reeks toch vooral voor me in het Bristol-foldertje; gehuld in een gezellige beertjespyama met een smile van oor tot oor. Niet echt op een hoger modellen-niveau dan dat. Gewoon... niet zo inspirerend.
Hebben meer mensen dat gevoel?
(Heather vind ik nog het beste, maar heeft haar persoonlijkheid niet echt mee.)
edit: ik herinner me dit ook gezien te hebben, maar hierin zie je dus ook beelden van o.a. de finale van seizoen 9quote:America's next top model: Exposed: 21:25 - 22:25 uur
Special over America's Next Top Model, met de gekste, grappigste en beste momenten uit de eerste negen seizoenen, kijkjes achter de schermen, de meest uitgesproken meiden en fragmenten die nog niet eerder werden uitgezonden
exposed is na cycle 9 gemaakt, als herinnering voordat 10 begon...quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:17 schreef shiNinG_staR het volgende:
Vanavond twee uurtjes ANTM:
[..]
edit: ik herinner me dit ook gezien te hebben, maar hierin zie je dus ook beelden van o.a. de finale van seizoen 9. Lekker spoilerig dus. Weet niet zeker of het ditzelfde programma is, maar volgens mij is dit de enige Exposed die tot nu toe gemaakt is
![]()
Oke dank.quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:01 schreef Jerruh het volgende:
[..]
exposed is na cycle 9 gemaakt, als herinnering voordat 10 begon...
dus mensen die dit nog lezen: niet lkijken als je niet wil weten wie 9 heeft gewonnen...
quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:01 schreef Xennia het volgende:
Ik vond het niet terecht dat Lisa eruit ging vandaag. Chantal is veel meer doorsnee en saai
Het lijkt op het eerste gezicht een aardige foto, maar na nog een keer kijken... Ik zat me steeds af te vragen: Waar doet 'ie me toch aan denken? Nu weet ik het.quote:
Ik vind Lisa ook veel mooier, maar ze is wel echt extreem onzeker...dat helpt niet echt.quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:01 schreef Xennia het volgende:
[..]
Oke dank.
Ik vond het niet terecht dat Lisa eruit ging vandaag. Chantal is veel meer doorsnee en saai
Dat vind ik ook al te veel informatie als ik zou weten welke 2 er over blijvenquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:45 schreef -Mellow- het volgende:
Ik heb overigens die exposed wel gekeken en kon er niet duidelijk uit opmaken wie er had gewonnen. Ze lieten 2 meisjes zien die het allebei konden zijn.
Nee, ik had het juist over de heks. Zo'n geniepig lachje, en ik zie op Heather's foto zo voor me hoe ze dat appeltje vast zou kunnen houden (om Bianca mee te vergiftigen, of zo...).quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:14 schreef DaviniaHR het volgende:female81, vind je Heather op sneeuwwitje lijken, wat dan van chantal met dr overgooiertje? Ik vind haar echt veel meer Disney-prinses op voorgaande foto
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 06:34 schreef female81 het volgende:
[..]
Nee, ik had het juist over de heks. Zo'n geniepig lachje, en ik zie op Heather's foto zo voor me hoe ze dat appeltje vast zou kunnen houden (om Bianca mee te vergiftigen, of zo...).
De keuze van modellen is gewoon niet realistisch, knap of niet. Kijk naar wat er bij de Elite Model Look en dergelijke goed scoort: verfijnde, veelal blonde poppetjes van hooguit 18 jaar. In de serie wordt het aantal blondines echter geminimaliseerd (het duurde ook pas tot cycle 7 tot er eentje won...), zijn ze vaak al veels te oud om als model te beginnen, en zitten er veel etnische types in die op zich wel mooi zijn maar waarvan je weet dat ze het nóóit gaan maken...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:54 schreef Kidney_Bean het volgende:
Het viel me in die exposed trouwens op dat er maar héél weinig echt knappe meiden meededen aan ANTM. Veel meiden die uit een arme wijk kwamen en een rijke toekomst tegemoet wilde gaan. Maar écht knappe meiden, nee. Ik zie er geen nieuwe Doutzen, Tyra, Yfke of Heidi klum ofzo tussenlopen. En het viel me ook op, dat al die meiden met zo´n extreme metamorphose nu weer hun normale haar terug hadden, en dat het er dan beter uitzag![]()
Wel grappig dat ze niet meer zo'n grote bek had toen ze omhoog getakeld moest wordenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 07:49 schreef Moja het volgende:
Gatver, wat is bianca ontzettend vals zeg
Dat kun je dan toch elk seizoen zeggenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:01 schreef Kidney_Bean het volgende:
echte talenten zitten er niet bij (en hadden anders al op vroege leeftijd door een goed castingbureau gescout denk ik..)
Ik had het er ook over naar aanleiding van die hele terugblik op negen seizoenenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:18 schreef Carmella het volgende:
[..]
Dat kun je dan toch elk seizoen zeggenMeiden zijn altijd al richting 20. (Net als bij de NL-versie)
Ik vind de jurk wel erg mooi. Vraag me wel af hoe erg de foto geshopt is óf wat voor korset eronder zit, Tyra heeft al járen niet zo'n taille meerquote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:05 schreef Morrigan het volgende:
Die van Tyra is nog het ergst van allemaal.
waarschijnlijk omdat dat de enige foto is zonder die twee enorme bewegende draken op de fotos die de aandacht totaal afleiden en de foto's veel te druk maken. Verder vind ik de modellen enorm wegvallen in al die drukte en ze zijn wel erg klein zo. Ik kan op basis van deze foto's niet echt zeggen welke ik het beste zou vinden. op de foto van Saleisha zie je trouwens meer armen van het mannetje in de draak dan de draak zelf....quote:
Vind ik ook... Vooral op onbewaakte momenten is zij echt bloedmooi, zonder er iets voor te doenquote:Op maandag 3 november 2008 21:50 schreef Lauwheid het volgende:
Jammer dat Jenah er niet uit is.. Vind haar echt niks aan. Heather was wel een van de mooisten daar!
Dat dus jaquote:Op dinsdag 4 november 2008 13:34 schreef -Mellow- het volgende:
Ik vind Jenah wel heel mooi zolang ze d'r mond dichthoudt
En Saleisha is echt een doos
ja want iedereen die dun is heeft anorexiaquote:Op dinsdag 4 november 2008 14:10 schreef BierEnTieten het volgende:
Wat een triest kutprogramma. Wat een anorexia patiëntjes
Heather ook niet, jammer dat het dit seizoen zo tegenvalt allemaalquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:17 schreef Reuzenpanda het volgende:
En geen een heeft er ook maar een graantje personality.
Dat wel, maar dat is meer zo'n ghetto-schreeuwlelijkquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:30 schreef Dakota het volgende:
ik vind wel dat er personality tussen zit, Bianca bijvoorbeeld. Positief is het niet maar karakter heeft ze wel
Dat was idd alles behalve leuk, maar ja Bianca is dan ook een bijdehandjequote:Op dinsdag 4 november 2008 19:35 schreef Dakota het volgende:
bianca was vreselijk toen saleisha op dat 2persoonsbed ging liggen en Heather daar niet op mocht..dieptriest maar Bianca begon toen te lachen ..echt heel hard en vreselijk
IK vind gewoon geen een foto mooiquote:Op maandag 3 november 2008 21:28 schreef shiNinG_staR het volgende:
Foto's volgende week: 'warriors in great wall of China'
Saleisha
[ afbeelding ]
Jenah
[ afbeelding ]
Bianca
[ afbeelding ]
Chantal
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 november 2008 15:28 schreef -Mellow- het volgende:
en toch blijft het vermakelijk om naar zo'n stel zeikwijven te kijken
Enkel en alleen de looks vind ik Jenah ook het mooist van de 3, maar haar sarcasme van vorige week (geen idee of ze écht zo is of dat het een kwestie van onzekerheid verbergen is) vind ik nou niet bepaald echt leuk voor een winner van deze serie. Maar ja het draait ook om looks, dus als de foto's maar mooi zijnquote:Op dinsdag 11 november 2008 00:04 schreef Xennia het volgende:
Ik vind het alledrie geen bijzonder mooie vrouwen. Saleisha komt al helemaal mijn strot uit, ik vind haar altijd hetzelfde. Dan vind ik Jenah nog het minst saai van de drie.
quote:Op maandag 10 november 2008 23:15 schreef -Mellow- het volgende:
t getuigt inderdaad weer van geweldige creativiteit. Echt jezus wat een stel aarsen die dat verzinnen
Ik had niet verwacht dat ze bij het verlaten nog zou zeggen dat ze binnenkwam als een arrogante meid. Toch wel netjes dat ze het nog zelf opmerktequote:
Als het om looks ging zou Heather er nog inzitten...quote:Op dinsdag 11 november 2008 01:07 schreef Carmella het volgende: Maar ja het draait ook om looks, dus als de foto's maar mooi zijn
Nou niet alleen looks natuurlijk, als je niet eens "normaal" kunt functioneren en communiceren met andere mensen dan word het een beetje moeilijk hèquote:Op dinsdag 11 november 2008 09:24 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Als het om looks ging zou Heather er nog inzitten...
Precies wat ik dacht. Echt een verassing om te zien dat zij eruit is gegaanquote:Op maandag 10 november 2008 21:24 schreef -Mellow- het volgende:
jeej bianca dr uit.
Ik dacht echt dat zij de winnares was omdat zij ook in die compilatie-aflevering zat.
Ik denk dat ik het Saleisha het meest gun, van deze drie. Jenah vind ik het meest bijzonder, ze heeft het meest ongewone gezicht van de drie. Dus dan zal het Chantal wel worden, want tot nu toe wordt er totaal voorbij gegaan aan mijn meningquote:Op maandag 17 november 2008 20:48 schreef conleche het volgende:
Ik geloof dat ik het Chantal het het meest gun, vind ze alledrie niet zo heel bijzonder...
Dat wel ja. Ik vind haar zo'n zeikhoofd hebben. Chantal ook wel, maar ik kan me voorstellen dat je haar nog wat edgyer kan kneden.quote:
Ik geloof niet in mensen die altijd vrolijk zijn en vind dat verre van oprecht overkomen. Dat geldt voor beide finalisten. Daarnaast vind ik hun uitstraling maar doorsnee en dat kapsel van S. is ronduit belachelijkquote:Op maandag 17 november 2008 21:10 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat wel ja. Ik vind haar zo'n zeikhoofd hebben. Chantal ook wel, maar ik kan me voorstellen dat je haar nog wat edgyer kan kneden.
Gohquote:Op maandag 17 november 2008 20:52 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het Saleisha het meest gun, van deze drie. Jenah vind ik het meest bijzonder, ze heeft het meest ongewone gezicht van de drie. Dus dan zal het Chantal wel worden, want tot nu toe wordt er totaal voorbij gegaan aan mijn mening
Idd...quote:Op maandag 17 november 2008 20:59 schreef Xennia het volgende:
Nou, de 2 meest saaie, commerciele bimbo's zitten in de finale. Joy
Ik vind haar te nietszeggend om uberhaupt een emotie als haat bij me op te roepen, of willekeurig welke andere emotiequote:Op maandag 17 november 2008 21:38 schreef Toeps het volgende:
Saleisha, de meest gehaatte winnares of all cycles (totdat volgende cycle...)
Als ze nou nog mooi was dan had het nog tenminste nutquote:Op maandag 17 november 2008 21:45 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik vind haar te nietszeggend om uberhaupt een emotie als haat bij me op te roepen, of willekeurig welke andere emotie
Die bovenste is wel mooi!quote:Op maandag 17 november 2008 22:27 schreef Pure-Poison het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat heeft ze lelijke handen!!
die bovenste foto is wel mooi, alleen zijn haar schouders wat vierkant. Tis dat ze niet geel is, anders was het net sponge bobquote:Op maandag 17 november 2008 22:27 schreef Pure-Poison het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat heeft ze lelijke handen!!
hehehe iddquote:Op dinsdag 18 november 2008 00:14 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
die bovenste foto is wel mooi, alleen zijn haar schouders wat vierkant. Tis dat ze niet geel is, anders was het net sponge bob
Heather is een paar weken geleden aangenomen bij Elite Chicago.quote:Op maandag 17 november 2008 22:02 schreef supkaa het volgende:
Wat een blah-cycle.. Wat is er eigenlijk na ANTM van Heather geworden?
Is inderdaad wel mooi, maar komt volgens mij ook doordat haar haar anders zit!quote:Op maandag 17 november 2008 22:36 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Die bovenste is wel mooi!
(daar lijkt ze wel op Lisa Bonet, toen die nog mooi was)
Saleisha zat in T-Zone, Tyra's kamp voor zielige kindertjes. Dus jah.quote:Op dinsdag 18 november 2008 07:05 schreef DaviniaHR het volgende:
Op de catwalk, hoe tyra haar beste loopje deed. op zich best prima. je kan veel van dr zeggen ,maar ze is wel een vakvrouw.
Nu is de vraag, was deze cycle doorgestoken kaart? Zoek maar ff op youtube, en je vindt zo een heleboel filmpjes over dat S al voor Tyra had gewerkt en zo...
Ik vind het aannemelijk. Jullie?
Enne, PP, ik zie de foto's niet.
O dank je wel voor het melden!! Ga ik weer kijken!quote:Op zondag 28 december 2008 17:10 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ze hebben er zin in bij RTL5! Morgen wordt namelijk alweer het tiende seizoen uitgezonden. 20:30.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |