Idd...quote:Op maandag 17 november 2008 20:59 schreef Xennia het volgende:
Nou, de 2 meest saaie, commerciele bimbo's zitten in de finale. Joy
Ik vind haar te nietszeggend om uberhaupt een emotie als haat bij me op te roepen, of willekeurig welke andere emotiequote:Op maandag 17 november 2008 21:38 schreef Toeps het volgende:
Saleisha, de meest gehaatte winnares of all cycles (totdat volgende cycle...)
Als ze nou nog mooi was dan had het nog tenminste nutquote:Op maandag 17 november 2008 21:45 schreef Xennia het volgende:
[..]
Ik vind haar te nietszeggend om uberhaupt een emotie als haat bij me op te roepen, of willekeurig welke andere emotie
Die bovenste is wel mooi!quote:Op maandag 17 november 2008 22:27 schreef Pure-Poison het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat heeft ze lelijke handen!!
die bovenste foto is wel mooi, alleen zijn haar schouders wat vierkant. Tis dat ze niet geel is, anders was het net sponge bobquote:Op maandag 17 november 2008 22:27 schreef Pure-Poison het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat heeft ze lelijke handen!!
hehehe iddquote:Op dinsdag 18 november 2008 00:14 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
die bovenste foto is wel mooi, alleen zijn haar schouders wat vierkant. Tis dat ze niet geel is, anders was het net sponge bob
Heather is een paar weken geleden aangenomen bij Elite Chicago.quote:Op maandag 17 november 2008 22:02 schreef supkaa het volgende:
Wat een blah-cycle.. Wat is er eigenlijk na ANTM van Heather geworden?
Is inderdaad wel mooi, maar komt volgens mij ook doordat haar haar anders zit!quote:Op maandag 17 november 2008 22:36 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Die bovenste is wel mooi!
(daar lijkt ze wel op Lisa Bonet, toen die nog mooi was)
Saleisha zat in T-Zone, Tyra's kamp voor zielige kindertjes. Dus jah.quote:Op dinsdag 18 november 2008 07:05 schreef DaviniaHR het volgende:
Op de catwalk, hoe tyra haar beste loopje deed. op zich best prima. je kan veel van dr zeggen ,maar ze is wel een vakvrouw.
Nu is de vraag, was deze cycle doorgestoken kaart? Zoek maar ff op youtube, en je vindt zo een heleboel filmpjes over dat S al voor Tyra had gewerkt en zo...
Ik vind het aannemelijk. Jullie?
Enne, PP, ik zie de foto's niet.
O dank je wel voor het melden!! Ga ik weer kijken!quote:Op zondag 28 december 2008 17:10 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ze hebben er zin in bij RTL5! Morgen wordt namelijk alweer het tiende seizoen uitgezonden. 20:30.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |