SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op de Amerikaanse site van ANTM staat trouwens wie er wint![]()
Ik was te nieuwsgierig!Happiness never comes in the way that we imagine.
Op basis van deze foto's: Jenah. Maar dat zal wel niet, de mening van de jury staat meestal haaks op de mijnequote:Op dinsdag 16 september 2008 14:00 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zal ik de foto's van volgende week plaatsen? Ja? Oke:
Om te beginnen een foto van Tyra, die het thema van de shoot subtiel introduceert:
[ afbeelding ]
Lisa:
[ afbeelding ]
Bianca:
[ afbeelding ]
Janet:
[ afbeelding ]
Jenah:
[ afbeelding ]
Saleisha:
[ afbeelding ]
Chantal:
[ afbeelding ]
Heather:
[ afbeelding ]
Sarah:
[ afbeelding ]
Ambreal:
[ afbeelding ]
Ebony:
[ afbeelding ]
Wie gaat er exit denken jullie?
quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:16 schreef Greys het volgende:
Lastig, lastig...
Ik vind Heather d'r foto, ondanks de misschien gekke houding, wel het meest aanspreken omdat je juist door die houding een Catwoman-on-roof-top idee krijgt. Vind ik tenminste hoor
Ik vind wel meer foto's minder, maar die laatste foto van Ebony vind ik echt vreselijk
Dat lullige hoofd, die jengelend hangende houding met dat sneue handje... ik vind het echt he-le-maal niets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 september 2008 14:16 schreef Kidney_Bean het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.put
your
clothes
on!
molly sue die er zo vroeg uit werd gestemd omdat ze zogenaamd geen persoonlijkheid had... terwijl ze het van zowat alle modellen die hebben meegedaan het het beste doet in de modellenwereld.quote:Op woensdag 17 september 2008 15:51 schreef DaviniaHR het volgende:
Jerruh, helemaal mee eens!
maar ik snap niet wat de blamage is met die persoon die je noemt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.deze spoiler gaat over cycle 10, dus niet kijken als je die nog niet hebt gezien!!!!put
your
clothes
on!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |