abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61666414
Over afgelopen uitzending:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op de Amerikaanse site van ANTM staat trouwens wie er wint
Ik was te nieuwsgierig!
Happiness never comes in the way that we imagine.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 16 september 2008 @ 11:43:11 #77
163650 Greys
pi_61670332
Puccini, als het over afgelopen uitzending ging hoeft het niet in spoilers hoor

En starla, je hebt gelijk, ik vond het ook een beetje een vervelia. Maar ik had haar nog wel wat langer in de serie willen zien, anders wordt het straks zo saai
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61673258
Ik geloof dat ik Heather het mooist vindt, hoewel haar foto's wat tegenvallen. Ik vind Janet ook wel een leuk koppie hebben en Ebony vind ik eng.
pi_61673666
Zal ik de foto's van volgende week plaatsen? Ja? Oke:

Om te beginnen een foto van Tyra, die het thema van de shoot subtiel introduceert:

Lisa:

Bianca:

Janet:

Jenah:

Saleisha:

Chantal:

Heather:

Sarah:

Ambreal:

Ebony:

Wie gaat er exit denken jullie?

[ Bericht 46% gewijzigd door shiNinG_staR op 16-09-2008 14:12:05 ]
pi_61674090
Op basis van bovenstaande foto's zou ik zeggen Sarah. Wat kijkt ze bang zeg!
De foto van Janet vind ik ook niet zo sterk. Het lijkt wel alsof haar hoofdtooi-dinges te strak zit.
Alleen met zelfspot kun je overleven...
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 16 september 2008 @ 14:16:40 #81
163650 Greys
pi_61674098
Lastig, lastig...
Ik vind Heather d'r foto, ondanks de misschien gekke houding, wel het meest aanspreken omdat je juist door die houding een Catwoman-on-roof-top idee krijgt. Vind ik tenminste hoor

Ik vind wel meer foto's minder, maar die laatste foto van Ebony vind ik echt vreselijk
Dat lullige hoofd, die jengelend hangende houding met dat sneue handje... ik vind het echt he-le-maal niets.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61674141
Voor degenen die de bloemenshoot nog eens willen nakijken:

Jenah

Sarah

Heather

Lisa
Janet

Ambreal

Ebony
Bianca
Chantal

Saleisha

Victoria
  dinsdag 16 september 2008 @ 14:19:40 #83
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_61674175
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 14:00 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zal ik de foto's van volgende week plaatsen? Ja? Oke:

Om te beginnen een foto van Tyra, die het thema van de shoot subtiel introduceert:
[ afbeelding ]

Lisa:
[ afbeelding ]

Bianca:
[ afbeelding ]

Janet:
[ afbeelding ]

Jenah:
[ afbeelding ]

Saleisha:
[ afbeelding ]

Chantal:
[ afbeelding ]

Heather:
[ afbeelding ]

Sarah:
[ afbeelding ]

Ambreal:
[ afbeelding ]

Ebony:
[ afbeelding ]

Wie gaat er exit denken jullie?

Op basis van deze foto's: Jenah. Maar dat zal wel niet, de mening van de jury staat meestal haaks op de mijne

Wat slecht trouwens, die foto van Heather. Ze valt helemaal weg in die schaduw van het gebouw achter haar. Is wel bij meer foto's, maar bij Heather is het het ergste. En bij Saleisha valt haar hak er af. Lekker fotograaf weer...
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 16 september 2008 @ 14:24:59 #84
163650 Greys
pi_61674310
Ik vind Tyra d'r foto ook niet zó
En dan met name de houding van haar linker arm. Dus voor de kijkers rechts
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 16 september 2008 @ 14:51:21 #85
211083 Angelof9
I must go first
pi_61674946
Vind die van Heather veruit de beste. Die van Sarah is slecht.
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
pi_61675324
Trouwens, bij de bloemenshoot heeft Saleisha haar hand wel op een erg vreemde plek. Aan aan haar gezicht te zien lijkt het alsof ze last heeft van platjes of zo (en het handje is fijn aan het krabben).
Alleen met zelfspot kun je overleven...
  dinsdag 16 september 2008 @ 18:18:16 #87
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_61680751
quote:
Op dinsdag 16 september 2008 14:16 schreef Greys het volgende:
Lastig, lastig...
Ik vind Heather d'r foto, ondanks de misschien gekke houding, wel het meest aanspreken omdat je juist door die houding een Catwoman-on-roof-top idee krijgt. Vind ik tenminste hoor

Ik vind wel meer foto's minder, maar die laatste foto van Ebony vind ik echt vreselijk
Dat lullige hoofd, die jengelend hangende houding met dat sneue handje... ik vind het echt he-le-maal niets.
Eensch!

Wel jammer van het lage drama-gehalte gister idd

Ebony mag wel weg, vind ik. Dat lange gezicht steeds, echt hoor!

Die foto van Tyra is wel mooi, vind ik. Ze heeft zichzelf heel goed onder controle, je ziet wel dat ze een vakvrouw is.

Mijn man gister betwijfelde of Heather uberhaupt wel Asperger heeft... Wat vinden jullie?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_61681832
Ik vind de houding van Saleisha, en met name haar benen, echt heel lelijk op deze foto's.

Op basis van de foto's denk ik dat het een exit wordt voor Janet. Ook haar ene been staat heel raar en ze komt wat vlak over op deze foto.

Ik weet niet of Heather al dan niet Asperger heeft, bij mij in de familie zit ook iemand die het in een lichte vorm heeft, en daar merk je ook niet zo heel snel iets aan. Ze lijkt alleen maar contactgestoord. Heather doet mij wel steeds een beetje denken aan het meisje uit The Ring, met dat haar zo half voor haar gezicht.
pi_61683323
Super he, die metamorfoses altijd :-), het leukste onderdeel!
Ik vond het een mooie shoot, vooral de makeup zag er mooi uit. Jenah heeft de mooiste foto wat mij betreft.
Op zich moet Bianca blij zijn dat haar haar nu helemaal fris opnieuw kan groeien want het was een dooie bos hoor. Maar ik begrijp wel dat het een heftige actie is, ik zou ook even moeten slikken hoor!

Over de shoot van volgende week, een mooie shoot trouwens, vind ik Bianca er mooi op staan, gave houding.
The secret of getting ahead is getting started
  dinsdag 16 september 2008 @ 20:36:47 #90
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_61684807
altijd leuk, cappen van een filmpje op het juiste moment .

will smith, anyone? .
put
your
clothes
on!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 16 september 2008 @ 22:04:03 #91
163650 Greys
pi_61688131
Nou, zeg! Twee druppels water!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61689796
IK kijk ook weer
Tot nu toe vind ik Heather de mooiste foto's hebben!
01-08-2008
pi_61692570
Ik kijk ook zo´n beetje.. Wat viel de drama bij de metamorfose tegen! Denk idd dat ze daarom dat ene meisje maar kaal hebben gemaakt, kwamen er nog wat tranen Maar ja, met dat haar leek me ook niks te beginnen, gepermanent, roze gekleurd... Als je dat gaat bleken houd je niets meer over
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_61694923
@Kidney_Bean ,ik kan er idd ook met m'n pet niet bij !!
01-08-2008
  woensdag 17 september 2008 @ 13:19:29 #95
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_61700540
Jerruh geweldig gedaan zo!

Over de winnares, mss verbeteren de foto's nog heel erg. CariDee was geloof ik ook niet consequent de beste...

Maar het is mss niet zo heel leuk voor de mensen die zich wel kunnen inhouden om te checken wie er wint, om niet verder te gaan over de winnares.
pi_61701888
SPOILER
  woensdag 17 september 2008 @ 14:53:25 #97
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_61702863
quote:
Op woensdag 17 september 2008 14:16 schreef Kidney_Bean het volgende:
SPOILER
SPOILER
put
your
clothes
on!
  woensdag 17 september 2008 @ 15:51:14 #98
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_61704505
Jerruh, helemaal mee eens!
maar ik snap niet wat de blamage is met die persoon die je noemt?
  woensdag 17 september 2008 @ 15:56:39 #99
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_61704640
quote:
Op woensdag 17 september 2008 15:51 schreef DaviniaHR het volgende:
Jerruh, helemaal mee eens!
maar ik snap niet wat de blamage is met die persoon die je noemt?
molly sue die er zo vroeg uit werd gestemd omdat ze zogenaamd geen persoonlijkheid had... terwijl ze het van zowat alle modellen die hebben meegedaan het het beste doet in de modellenwereld.
SPOILER
deze spoiler gaat over cycle 10, dus niet kijken als je die nog niet hebt gezien!!!!
put
your
clothes
on!
pi_61835138
Wat vinden jullie ervan....ik vind die Ebony echt totaal GEEN model, ze trekt steeds van die rare gezichten. Ook voor de jury en in de opdrachten. Iets in haar gezicht zit niet echt lekker.

The secret of getting ahead is getting started
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')