quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:36 schreef Jerruh het volgende:
altijd leuk, cappen van een filmpje op het juiste moment.
[ afbeelding ]
will smith, anyone?.
Ik vind haar ook écht geen model nee, op geen enkel puntquote:Op maandag 22 september 2008 20:56 schreef Poison-Ivy het volgende:
Wat vinden jullie ervan....ik vind die Ebony echt totaal GEEN model, ze trekt steeds van die rare gezichten. Ook voor de jury en in de opdrachten. Iets in haar gezicht zit niet echt lekker.
[ afbeelding ]
Ik vind de dynamiek op die foto mooi en die mis ik bij van ambreal - die is wel heel statisch voor mijn gevoel. Het gezicht kan ik niet goed genoeg zien, maar daar heb je misschien wel gelijk inquote:Op dinsdag 23 september 2008 12:04 schreef Pure-Poison het volgende:
Ik vind de foto van Chantal echt slecht,dat gezicht ziet er echt niet mooi uit voor zo ver ik het kan zien! Vind Ambreal deze keer de mooiste foto geloof ik.
Ik heb niet echt een "modellen-oog" dus vaak met de uitleg van de jury erbij zie ik de foto's weer anders hoor.quote:Op dinsdag 23 september 2008 12:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vind de dynamiek op die foto mooi en die mis ik bij van ambreal - die is wel heel statisch voor mijn gevoel. Het gezicht kan ik niet goed genoeg zien, maar daar heb je misschien wel gelijk in
En ze heeft kennelijk geluisterd: niet "en profile"!quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:47 schreef supkaa het volgende:
Ik vind die foto van Heather echt heel mooi!
Heb je ook gezichts close-ups?quote:Op dinsdag 23 september 2008 11:40 schreef shiNinG_staR het volgende:
Volgende week is het thema recycling.
Ambreal
[ afbeelding ]
Jenah
[ afbeelding ]
Saleisha
[ afbeelding ]
Heather
[ afbeelding ]
Lisa
[ afbeelding ]
Ebony
[ afbeelding ]
Bianca
[ afbeelding ]
Sarah
[ afbeelding ]
Chantal
[ afbeelding ]
Zou je mij een linkje willen pm-en/plaatsen naar het spoilertopic van deze cycle? Ik kan het niet vinden en wil heeel graag even kijken!quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:13 schreef DaviniaHR het volgende:
Trouwens, ik weet niet of het in dit topic was of in het spoliertoic, maar idd, janet kreeg heel veel zendtijd, en zij ging eruit. Lisa ook, maar die had de challenge gewonnen.
Maar ik wil het spoilertopic van deze cycle (9) zien! Ik ben gewoon te nieuwsgierig voor idt soort dingen...quote:Op woensdag 24 september 2008 13:27 schreef DaviniaHR het volgende:
America's Next Top Model spoilertopic #6: cycle 10
In de TT staat cycle 10, maar het gaat over cycle 11
Ik vind Jenah zulke lelijke tanden hebben en ik vind haar nieuwe haarkleur ook niet echt wat doen voor haar. Toch vind ik haar foto's vaak wel aardigquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:59 schreef joep.t het volgende:
Dit seizoen weinig catfights valt me op!
Daarnaast wel echt goede modellen zoals Jenah en Heather die het naar mijn idee echt ver kunnen schoppen.
Twin-sisquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:38 schreef Greys het volgende:
Ja Co, potver, precies tegelijk zitten we hetzelfde te klagen![]()
Programma zoveel mogelijk uitmelkenquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:38 schreef Emmetje37 het volgende:
ze denken dat wij geen herinneringen kunnen vasthouden
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |