Die amerikaanse wijven hebben gelijk allemaal zo'n verhaal dat ze allemaal ellende hebben overwonnen enz. Beetje irritant is dat.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:07 schreef vencodark het volgende:
Whoehoe, begint weer. Leuker dan Nederlandse versie.
Vind de dames tot nu toe trouwens niet zo bijzonder. Btw, waarom zijn de meeste van die wijfen gelijk zo vijandig en ongelovelijk arrogant?
Das waar ja. Ze zijn nogal overdreven, ook met dat gillen en janken enzo. Maar is voor tv wel beter.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:21 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Die amerikaanse wijven hebben gelijk allemaal zo'n verhaal dat ze allemaal ellende hebben overwonnen enz. Beetje irritant is dat.
Zaterdags op RTL5 om half acht.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:33 schreef Molline het volgende:
Volgens mij wordt het niet herhaald, ik kon het tenminste niet vinden.
quote:Op maandag 1 september 2008 21:31 schreef Tinkepink het volgende:
Ik kijk ook. Kan er alleen nog weinig over zeggen.
geintje zekerquote:Op dinsdag 2 september 2008 12:55 schreef starla het volgende:
Mijn favo is Janet:
Stom dat ze dan in de Veronica gids zetten dat er in het nieuwe seizoen een transsexueel zit. Ja, nieuwe seizoen in USA, zet dat er dan bijquote:Op woensdag 3 september 2008 11:17 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nee, dat is pas in cycle 11 (eind september in Amerika op de buis). Dit is pas cycle 9.
Aan de hand van deze foto's zou ik zeggen dat Victoria eruit gaat. Wat een bescheten foto! Heel erge hoogtevrees in combinatie met een dwarszittende scheet ofzo? En armen in de knoop...quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:03 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zal ik dat even doen?
Wordt normaal ook altijd gedaan, dus nu weer, lijkt me.
Nou, eindelijk gelukt:
Ambreal
[ afbeelding ]
Bianca
[ afbeelding ]
Chantal
[ afbeelding ]
Ebony
[ afbeelding ]
Heather
[ afbeelding ]
Janet
[ afbeelding ]
Jenah
[ afbeelding ]
Kimberly
[ afbeelding ]
Lisa
[ afbeelding ]
Saleisha
[ afbeelding ]
Sarah
[ afbeelding ]
Victoria
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 september 2008 11:43 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Aan de hand van deze foto's zou ik zeggen dat Victoria eruit gaat. Wat een bescheten foto! Heel erge hoogtevrees in combinatie met een dwarszittende scheet ofzo? En armen in de knoop...
Maar goed, een foto die ik nix vind, doet het meestal ge-wel-dig bij de jury, dus ik wacht gewoon af
quote:Op maandag 8 september 2008 11:43 schreef Turbomuis het volgende:
Maar goed, een foto die ik nix vind, doet het meestal ge-wel-dig bij de jury, dus ik wacht gewoon af
Thanks shining starquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:03 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zal ik dat even doen?
Wordt normaal ook altijd gedaan, dus nu weer, lijkt me.
Nou, eindelijk gelukt:
Ambreal
[ afbeelding ]
Bianca
[ afbeelding ]
Chantal
[ afbeelding ]
Ebony
[ afbeelding ]
Heather
[ afbeelding ]
Janet
[ afbeelding ]
Jenah
[ afbeelding ]
Kimberly
[ afbeelding ]
Lisa
[ afbeelding ]
Saleisha
[ afbeelding ]
Sarah
[ afbeelding ]
Victoria
[ afbeelding ]
Ze heeft Asperger, of was je daar inmiddels al wel achter? Ik vind het ook verschrikkelijk irritant dat er zo de nadruk op wordt gelegd, kom op zeg...quote:[b]Op maandag 8 september 2008 21:41
Vond het wel bijzonder irritant dat ze zo enorm hameren op de 'handicap' van dat ene meisje... eh... Heather. Ik heb het vorige keer niet gezien dus ik zat steeds te loeren wat die handicap dan wel zou moeten zijn, kon het niet ontdekken
Ja sorry, dat had ik er even bij moeten zeggen. Ik hoorde dus later tijdens het jurygebeuren dat het Asperger is. Maar ze doen verdorie alsof ze maar anderhalf ledemaat heeft ofzo of aller ondersteboven zietquote:Op maandag 8 september 2008 22:04 schreef Naamah het volgende:
[..]
Ze heeft Asperger, of was je daar inmiddels al wel achter? Ik vind het ook verschrikkelijk irritant dat er zo de nadruk op wordt gelegd, kom op zeg...
quote:Op maandag 8 september 2008 21:53 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik hoop dat Bianca er snel uit gaat, een verwaand kreng dat nu al denkt dat ze gaat winnen, herrie schopt...oh wacht even, die laten ze nog een paar weken bungelen omdat het leuke TV kan zijn...
oh dan heb ik 1 gemist, ik heb pas twee afleveringen gezienquote:Op woensdag 10 september 2008 19:04 schreef Greys het volgende:
Ja volgens mij wel Davinia! A.s. maandag!
Puckzzz, heb afl. 1 en 2 gemist (dit was 3, toch?) en het viel me nu in deze aflevering ook op dat ze er nogal de nadruk op leggen. Maar dat zal wel ophouden denk ik. Hierna volop hysterisch gedoe in de make-over hoop ik
Jaaaaaquote:Op vrijdag 12 september 2008 16:40 schreef Naamah het volgende:
Jeeej! Metamorfoses zijn altijd leuk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Have you seen my Childhood?
I'm searching for the world that I come from
'Cause I've been looking around" M.J
quote:Op vrijdag 12 september 2008 17:35 schreef Treezz het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 september 2008 22:54 schreef shiNinG_staR het volgende:
Is niet waar trouwens, die spoiler!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Misschien, maar Victoria was lelijk en bijdehand, dus goed dat ze eruit isquote:Op maandag 15 september 2008 21:18 schreef Greys het volgende:
Ik heb zoals zo vaak weer eens het idee dat ze ook gewoon soms expres een bepaalde (slechte) foto er uit zoeken hoor. Zoals dat meisje met de 'rimpels' in de nek, dan had de fotograaf die aanwijzing niet moeten geven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op de Amerikaanse site van ANTM staat trouwens wie er wint![]()
Ik was te nieuwsgierig!Happiness never comes in the way that we imagine.
Op basis van deze foto's: Jenah. Maar dat zal wel niet, de mening van de jury staat meestal haaks op de mijnequote:Op dinsdag 16 september 2008 14:00 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zal ik de foto's van volgende week plaatsen? Ja? Oke:
Om te beginnen een foto van Tyra, die het thema van de shoot subtiel introduceert:
[ afbeelding ]
Lisa:
[ afbeelding ]
Bianca:
[ afbeelding ]
Janet:
[ afbeelding ]
Jenah:
[ afbeelding ]
Saleisha:
[ afbeelding ]
Chantal:
[ afbeelding ]
Heather:
[ afbeelding ]
Sarah:
[ afbeelding ]
Ambreal:
[ afbeelding ]
Ebony:
[ afbeelding ]
Wie gaat er exit denken jullie?
quote:Op dinsdag 16 september 2008 14:16 schreef Greys het volgende:
Lastig, lastig...
Ik vind Heather d'r foto, ondanks de misschien gekke houding, wel het meest aanspreken omdat je juist door die houding een Catwoman-on-roof-top idee krijgt. Vind ik tenminste hoor
Ik vind wel meer foto's minder, maar die laatste foto van Ebony vind ik echt vreselijk
Dat lullige hoofd, die jengelend hangende houding met dat sneue handje... ik vind het echt he-le-maal niets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 september 2008 14:16 schreef Kidney_Bean het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.put
your
clothes
on!
molly sue die er zo vroeg uit werd gestemd omdat ze zogenaamd geen persoonlijkheid had... terwijl ze het van zowat alle modellen die hebben meegedaan het het beste doet in de modellenwereld.quote:Op woensdag 17 september 2008 15:51 schreef DaviniaHR het volgende:
Jerruh, helemaal mee eens!
maar ik snap niet wat de blamage is met die persoon die je noemt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.deze spoiler gaat over cycle 10, dus niet kijken als je die nog niet hebt gezien!!!!put
your
clothes
on!
quote:Op dinsdag 16 september 2008 20:36 schreef Jerruh het volgende:
altijd leuk, cappen van een filmpje op het juiste moment.
[ afbeelding ]
will smith, anyone?.
Ik vind haar ook écht geen model nee, op geen enkel puntquote:Op maandag 22 september 2008 20:56 schreef Poison-Ivy het volgende:
Wat vinden jullie ervan....ik vind die Ebony echt totaal GEEN model, ze trekt steeds van die rare gezichten. Ook voor de jury en in de opdrachten. Iets in haar gezicht zit niet echt lekker.
[ afbeelding ]
Ik vind de dynamiek op die foto mooi en die mis ik bij van ambreal - die is wel heel statisch voor mijn gevoel. Het gezicht kan ik niet goed genoeg zien, maar daar heb je misschien wel gelijk inquote:Op dinsdag 23 september 2008 12:04 schreef Pure-Poison het volgende:
Ik vind de foto van Chantal echt slecht,dat gezicht ziet er echt niet mooi uit voor zo ver ik het kan zien! Vind Ambreal deze keer de mooiste foto geloof ik.
Ik heb niet echt een "modellen-oog" dus vaak met de uitleg van de jury erbij zie ik de foto's weer anders hoor.quote:Op dinsdag 23 september 2008 12:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik vind de dynamiek op die foto mooi en die mis ik bij van ambreal - die is wel heel statisch voor mijn gevoel. Het gezicht kan ik niet goed genoeg zien, maar daar heb je misschien wel gelijk in
En ze heeft kennelijk geluisterd: niet "en profile"!quote:Op dinsdag 23 september 2008 17:47 schreef supkaa het volgende:
Ik vind die foto van Heather echt heel mooi!
Heb je ook gezichts close-ups?quote:Op dinsdag 23 september 2008 11:40 schreef shiNinG_staR het volgende:
Volgende week is het thema recycling.
Ambreal
[ afbeelding ]
Jenah
[ afbeelding ]
Saleisha
[ afbeelding ]
Heather
[ afbeelding ]
Lisa
[ afbeelding ]
Ebony
[ afbeelding ]
Bianca
[ afbeelding ]
Sarah
[ afbeelding ]
Chantal
[ afbeelding ]
Zou je mij een linkje willen pm-en/plaatsen naar het spoilertopic van deze cycle? Ik kan het niet vinden en wil heeel graag even kijken!quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:13 schreef DaviniaHR het volgende:
Trouwens, ik weet niet of het in dit topic was of in het spoliertoic, maar idd, janet kreeg heel veel zendtijd, en zij ging eruit. Lisa ook, maar die had de challenge gewonnen.
Maar ik wil het spoilertopic van deze cycle (9) zien! Ik ben gewoon te nieuwsgierig voor idt soort dingen...quote:Op woensdag 24 september 2008 13:27 schreef DaviniaHR het volgende:
America's Next Top Model spoilertopic #6: cycle 10
In de TT staat cycle 10, maar het gaat over cycle 11
Ik vind Jenah zulke lelijke tanden hebben en ik vind haar nieuwe haarkleur ook niet echt wat doen voor haar. Toch vind ik haar foto's vaak wel aardigquote:Op dinsdag 30 september 2008 21:59 schreef joep.t het volgende:
Dit seizoen weinig catfights valt me op!
Daarnaast wel echt goede modellen zoals Jenah en Heather die het naar mijn idee echt ver kunnen schoppen.
Twin-sisquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:38 schreef Greys het volgende:
Ja Co, potver, precies tegelijk zitten we hetzelfde te klagen![]()
Programma zoveel mogelijk uitmelkenquote:Op maandag 6 oktober 2008 20:38 schreef Emmetje37 het volgende:
ze denken dat wij geen herinneringen kunnen vasthouden
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |