Die amerikaanse wijven hebben gelijk allemaal zo'n verhaal dat ze allemaal ellende hebben overwonnen enz. Beetje irritant is dat.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:07 schreef vencodark het volgende:
Whoehoe, begint weer. Leuker dan Nederlandse versie.
Vind de dames tot nu toe trouwens niet zo bijzonder. Btw, waarom zijn de meeste van die wijfen gelijk zo vijandig en ongelovelijk arrogant?
Das waar ja. Ze zijn nogal overdreven, ook met dat gillen en janken enzo. Maar is voor tv wel beter.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 13:21 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Die amerikaanse wijven hebben gelijk allemaal zo'n verhaal dat ze allemaal ellende hebben overwonnen enz. Beetje irritant is dat.
Zaterdags op RTL5 om half acht.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:33 schreef Molline het volgende:
Volgens mij wordt het niet herhaald, ik kon het tenminste niet vinden.
quote:Op maandag 1 september 2008 21:31 schreef Tinkepink het volgende:
Ik kijk ook. Kan er alleen nog weinig over zeggen.
geintje zekerquote:Op dinsdag 2 september 2008 12:55 schreef starla het volgende:
Mijn favo is Janet:
Stom dat ze dan in de Veronica gids zetten dat er in het nieuwe seizoen een transsexueel zit. Ja, nieuwe seizoen in USA, zet dat er dan bijquote:Op woensdag 3 september 2008 11:17 schreef shiNinG_staR het volgende:
Nee, dat is pas in cycle 11 (eind september in Amerika op de buis). Dit is pas cycle 9.
Aan de hand van deze foto's zou ik zeggen dat Victoria eruit gaat. Wat een bescheten foto! Heel erge hoogtevrees in combinatie met een dwarszittende scheet ofzo? En armen in de knoop...quote:Op vrijdag 5 september 2008 11:03 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zal ik dat even doen?
Wordt normaal ook altijd gedaan, dus nu weer, lijkt me.
Nou, eindelijk gelukt:
Ambreal
[ afbeelding ]
Bianca
[ afbeelding ]
Chantal
[ afbeelding ]
Ebony
[ afbeelding ]
Heather
[ afbeelding ]
Janet
[ afbeelding ]
Jenah
[ afbeelding ]
Kimberly
[ afbeelding ]
Lisa
[ afbeelding ]
Saleisha
[ afbeelding ]
Sarah
[ afbeelding ]
Victoria
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 8 september 2008 11:43 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Aan de hand van deze foto's zou ik zeggen dat Victoria eruit gaat. Wat een bescheten foto! Heel erge hoogtevrees in combinatie met een dwarszittende scheet ofzo? En armen in de knoop...
Maar goed, een foto die ik nix vind, doet het meestal ge-wel-dig bij de jury, dus ik wacht gewoon af
quote:Op maandag 8 september 2008 11:43 schreef Turbomuis het volgende:
Maar goed, een foto die ik nix vind, doet het meestal ge-wel-dig bij de jury, dus ik wacht gewoon af
Thanks shining starquote:Op vrijdag 5 september 2008 11:03 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zal ik dat even doen?
Wordt normaal ook altijd gedaan, dus nu weer, lijkt me.
Nou, eindelijk gelukt:
Ambreal
[ afbeelding ]
Bianca
[ afbeelding ]
Chantal
[ afbeelding ]
Ebony
[ afbeelding ]
Heather
[ afbeelding ]
Janet
[ afbeelding ]
Jenah
[ afbeelding ]
Kimberly
[ afbeelding ]
Lisa
[ afbeelding ]
Saleisha
[ afbeelding ]
Sarah
[ afbeelding ]
Victoria
[ afbeelding ]
Ze heeft Asperger, of was je daar inmiddels al wel achter? Ik vind het ook verschrikkelijk irritant dat er zo de nadruk op wordt gelegd, kom op zeg...quote:[b]Op maandag 8 september 2008 21:41
Vond het wel bijzonder irritant dat ze zo enorm hameren op de 'handicap' van dat ene meisje... eh... Heather. Ik heb het vorige keer niet gezien dus ik zat steeds te loeren wat die handicap dan wel zou moeten zijn, kon het niet ontdekken
Ja sorry, dat had ik er even bij moeten zeggen. Ik hoorde dus later tijdens het jurygebeuren dat het Asperger is. Maar ze doen verdorie alsof ze maar anderhalf ledemaat heeft ofzo of aller ondersteboven zietquote:Op maandag 8 september 2008 22:04 schreef Naamah het volgende:
[..]
Ze heeft Asperger, of was je daar inmiddels al wel achter? Ik vind het ook verschrikkelijk irritant dat er zo de nadruk op wordt gelegd, kom op zeg...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |