abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 september 2008 @ 21:10:45 #41
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61483630
quote:
Op maandag 8 september 2008 11:43 schreef Turbomuis het volgende:

[..]

Aan de hand van deze foto's zou ik zeggen dat Victoria eruit gaat. Wat een bescheten foto! Heel erge hoogtevrees in combinatie met een dwarszittende scheet ofzo? En armen in de knoop...
Maar goed, een foto die ik nix vind, doet het meestal ge-wel-dig bij de jury, dus ik wacht gewoon af
Je had gelijk!
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 8 september 2008 @ 21:32:29 #42
163650 Greys
pi_61484460
Het was toch Kimberley-met-de-mooie-oren die er uit ging?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 8 september 2008 @ 21:37:45 #43
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61484670
Turbomuis had geljk met de volgende opmerking
quote:
Op maandag 8 september 2008 11:43 schreef Turbomuis het volgende:
Maar goed, een foto die ik nix vind, doet het meestal ge-wel-dig bij de jury, dus ik wacht gewoon af
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 8 september 2008 @ 21:41:14 #44
163650 Greys
pi_61484822
Ohhhhhh, zó! Sorry
Ja, ze vonden haar armen op een krakeling lijken

Ik heb nog niet echt een favoriet eigenlijk
Vond het wel bijzonder irritant dat ze zo enorm hameren op de 'handicap' van dat ene meisje... eh... Heather. Ik heb het vorige keer niet gezien dus ik zat steeds te loeren wat die handicap dan wel zou moeten zijn, kon het niet ontdekken
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61484920
quote:
Op vrijdag 5 september 2008 11:03 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zal ik dat even doen?
Wordt normaal ook altijd gedaan, dus nu weer, lijkt me .

Nou, eindelijk gelukt:

Ambreal
[ afbeelding ]

Bianca
[ afbeelding ]

Chantal
[ afbeelding ]

Ebony
[ afbeelding ]

Heather
[ afbeelding ]

Janet
[ afbeelding ]

Jenah
[ afbeelding ]

Kimberly
[ afbeelding ]

Lisa
[ afbeelding ]

Saleisha
[ afbeelding ]

Sarah
[ afbeelding ]

Victoria
[ afbeelding ]
Thanks shining star

Volgende week is de metamorfose (Daar kijk ik altijd naar uit) misschien dan beter geen foto's?'

Deze week vond ik jenah de beste foto hebben
The secret of getting ahead is getting started
pi_61484944
Ik vergeet steeds te kijken, maar vanavond heb ik het laatste stuk gezien. Ik denk steeds dat ze 'Embryo' zeggen maar het is dus Ambreal
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 8 september 2008 @ 21:49:43 #47
163650 Greys
pi_61485138
Ik heb nu ook al zin in de metamorfose!
Vooral in de dramatiek en hysterie en aanstellerij die het altijd weer met zich meebrengt!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 8 september 2008 @ 21:53:54 #48
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_61485285
Ik hoop dat Bianca er snel uit gaat, een verwaand kreng dat nu al denkt dat ze gaat winnen, herrie schopt...oh wacht even, die laten ze nog een paar weken bungelen omdat het leuke TV kan zijn...
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_61485698
quote:
[b]Op maandag 8 september 2008 21:41
Vond het wel bijzonder irritant dat ze zo enorm hameren op de 'handicap' van dat ene meisje... eh... Heather. Ik heb het vorige keer niet gezien dus ik zat steeds te loeren wat die handicap dan wel zou moeten zijn, kon het niet ontdekken
Ze heeft Asperger, of was je daar inmiddels al wel achter? Ik vind het ook verschrikkelijk irritant dat er zo de nadruk op wordt gelegd, kom op zeg...

Verder kan het me nog steeds niet heel erg boeien, komt misschien nog als de serie wat verder is en er minder meisjes zijn.
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 8 september 2008 @ 22:18:44 #50
163650 Greys
pi_61486247
quote:
Op maandag 8 september 2008 22:04 schreef Naamah het volgende:

[..]

Ze heeft Asperger, of was je daar inmiddels al wel achter? Ik vind het ook verschrikkelijk irritant dat er zo de nadruk op wordt gelegd, kom op zeg...
Ja sorry, dat had ik er even bij moeten zeggen. Ik hoorde dus later tijdens het jurygebeuren dat het Asperger is. Maar ze doen verdorie alsof ze maar anderhalf ledemaat heeft ofzo of aller ondersteboven ziet
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61490399
quote:
Op maandag 8 september 2008 21:53 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Ik hoop dat Bianca er snel uit gaat, een verwaand kreng dat nu al denkt dat ze gaat winnen, herrie schopt...oh wacht even, die laten ze nog een paar weken bungelen omdat het leuke TV kan zijn...
I feel kinda Locrian today
pi_61492472
Zo echt stil in dit topic!
Ik vind deze cycle tot nu toe ook nog niet zo boeiend eigenlijk. Ik heb het gister niet eens helemaal gekeken. Hoop dat het inderdaad leuker wordt als er wat minder meisjes over zijn.
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_61497391
Dat Bianca er snel uit mag vliegen.
♥ "Sans toi, les émotions d'aujourd'hui ne seraient que la peau morte des émotions d'autrefois.."
pi_61498205
Ik zet inderdaad maar even geen foto's neer vanwege de metamorfoses . Het thema van de shoot van volgende week is planten/bloemen.

pi_61513019
Zo net twee afleveringen achter elkaar gekeken. Mijn favorieten op dit moment zijn Lisa en Heather. Bianca ergens toch ook wel, al hoop ik dat zij tijdens de metamorfose heel kort haar krijgt en uit haar dak gaat. Vorig seizoen had ik helemaal niet zo snel favorieten trouwens, of misschien wel helemaal niet gehad.
pi_61515566
Ik heb alleen in de eerste aflevering gemerkt dat ze de nadruk op Heather's Asperger (krijg er honger van ) legden. Met name hoe de meisjes over haar zaten te roddelen terwijl ze nota bene in de keuken stond en dus alles hoorde. Die blik van haar! Maar ze heeft een prachtig gezicht en figuurtje, ik denk dat ze goede kans maakt. Alleen moet ik nog even afwachten hoe ze zich houdt tijdens het rennen naar de go-sees e.d. Lijkt me voor een mens zonder ADHD (want dat had ze geloof ik ook nog) en Asperger al chaos. Ik ben benieuwd...

Oh en waarom zit er altijd zo'n GhettoBitch tussen? PhaLeasse!! Die kennen we nu wel

Ik vind Victoria wel mooi, maar ik denk dat ik wel snel moe van die 'Deer in headlight' ogen van haar zal worden.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  woensdag 10 september 2008 @ 17:50:25 #57
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_61528806
Ik begrijp echyt niet wat er nou zo bijzonder is aan heather, maar het zal wel aan mij liggen...
bianca is nauwelijks te verstaan ook nog met die tongpiercng in. maar toch raar dat je denkt te winnen door te bitchen tegen de rest van de groep. ik geloof dat in de afgelopen 8 cycles wel is vastgesteld dat het meisje wint dat juist geen ruzie maakt met de rest, maar met iedereen kan opschieten? (+goede foto's en goed kunnen lopen uiteraard) dom dom dom, denk ik dan...

de metamorfose is toch as maandag op tv? of mis ik nu iets?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 10 september 2008 @ 19:04:15 #58
163650 Greys
pi_61530571
Ja volgens mij wel Davinia! A.s. maandag!
Puckzzz, heb afl. 1 en 2 gemist (dit was 3, toch?) en het viel me nu in deze aflevering ook op dat ze er nogal de nadruk op leggen. Maar dat zal wel ophouden denk ik. Hierna volop hysterisch gedoe in de make-over hoop ik
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61542638
quote:
Op woensdag 10 september 2008 19:04 schreef Greys het volgende:
Ja volgens mij wel Davinia! A.s. maandag!
Puckzzz, heb afl. 1 en 2 gemist (dit was 3, toch?) en het viel me nu in deze aflevering ook op dat ze er nogal de nadruk op leggen. Maar dat zal wel ophouden denk ik. Hierna volop hysterisch gedoe in de make-over hoop ik
oh dan heb ik 1 gemist, ik heb pas twee afleveringen gezien
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_61546201
Voorproefje !

pi_61548941
Ah de rode helm gaat er dus af
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 11 september 2008 @ 14:23:37 #62
163650 Greys
pi_61550293
Hoezeeeeeeee, nu verheugd ik me er nóg meer op!

Puckzzz, misschien heb ik het gewoon mis hoor en waren er pas 2 afleveringen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61579718
quote:
Op donderdag 11 september 2008 11:27 schreef shiNinG_staR het volgende:
Voorproefje !

[ afbeelding ]
pi_61579818
Jeeej! Metamorfoses zijn altijd leuk!
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_61580797
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 16:40 schreef Naamah het volgende:
Jeeej! Metamorfoses zijn altijd leuk!
Jaaaaa
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_61581197
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Have you seen my Childhood?
I'm searching for the world that I come from
'Cause I've been looking around" M.J
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 september 2008 @ 20:49:02 #67
163650 Greys
pi_61586161
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 17:35 schreef Treezz het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61590086
Is niet waar trouwens, die spoiler !
SPOILER
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 september 2008 @ 23:31:20 #69
163650 Greys
pi_61591224
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 22:54 schreef shiNinG_staR het volgende:
Is niet waar trouwens, die spoiler !
SPOILER
SPOILER
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 15 september 2008 @ 20:49:04 #70
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61656557
Hmm, het valt toch wat tegen met de drama's
  maandag 15 september 2008 @ 20:50:00 #71
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_61656585
Volgens mij dachten ze gewoon "kut, niemand jankt" en hebben ze toen iets lulligs bedacht zodat Bianca voor het nodige drama zou zorgen...
...as always
  maandag 15 september 2008 @ 20:54:30 #72
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_61656719
Bianca ziet er eigenlijk heel mooi uit met kort haar. Helaas
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 15 september 2008 @ 21:18:21 #73
163650 Greys
pi_61657528
Ik heb zoals zo vaak weer eens het idee dat ze ook gewoon soms expres een bepaalde (slechte) foto er uit zoeken hoor. Zoals dat meisje met de 'rimpels' in de nek, dan had de fotograaf die aanwijzing niet moeten geven
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61657631
Ah gevonden!
pi_61666089
quote:
Op maandag 15 september 2008 21:18 schreef Greys het volgende:
Ik heb zoals zo vaak weer eens het idee dat ze ook gewoon soms expres een bepaalde (slechte) foto er uit zoeken hoor. Zoals dat meisje met de 'rimpels' in de nek, dan had de fotograaf die aanwijzing niet moeten geven
Misschien, maar Victoria was lelijk en bijdehand, dus goed dat ze eruit is
I feel kinda Locrian today
pi_61666414
Over afgelopen uitzending:
SPOILER
Op de Amerikaanse site van ANTM staat trouwens wie er wint
Ik was te nieuwsgierig!
Happiness never comes in the way that we imagine.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 16 september 2008 @ 11:43:11 #77
163650 Greys
pi_61670332
Puccini, als het over afgelopen uitzending ging hoeft het niet in spoilers hoor

En starla, je hebt gelijk, ik vond het ook een beetje een vervelia. Maar ik had haar nog wel wat langer in de serie willen zien, anders wordt het straks zo saai
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_61673258
Ik geloof dat ik Heather het mooist vindt, hoewel haar foto's wat tegenvallen. Ik vind Janet ook wel een leuk koppie hebben en Ebony vind ik eng.
pi_61673666
Zal ik de foto's van volgende week plaatsen? Ja? Oke:

Om te beginnen een foto van Tyra, die het thema van de shoot subtiel introduceert:

Lisa:

Bianca:

Janet:

Jenah:

Saleisha:

Chantal:

Heather:

Sarah:

Ambreal:

Ebony:

Wie gaat er exit denken jullie?

[ Bericht 46% gewijzigd door shiNinG_staR op 16-09-2008 14:12:05 ]
pi_61674090
Op basis van bovenstaande foto's zou ik zeggen Sarah. Wat kijkt ze bang zeg!
De foto van Janet vind ik ook niet zo sterk. Het lijkt wel alsof haar hoofdtooi-dinges te strak zit.
Alleen met zelfspot kun je overleven...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')