Vind ik ook... Vooral op onbewaakte momenten is zij echt bloedmooi, zonder er iets voor te doenquote:Op maandag 3 november 2008 21:50 schreef Lauwheid het volgende:
Jammer dat Jenah er niet uit is.. Vind haar echt niks aan. Heather was wel een van de mooisten daar!
Dat dus jaquote:Op dinsdag 4 november 2008 13:34 schreef -Mellow- het volgende:
Ik vind Jenah wel heel mooi zolang ze d'r mond dichthoudt
En Saleisha is echt een doos
ja want iedereen die dun is heeft anorexiaquote:Op dinsdag 4 november 2008 14:10 schreef BierEnTieten het volgende:
Wat een triest kutprogramma. Wat een anorexia patiëntjes
Heather ook niet, jammer dat het dit seizoen zo tegenvalt allemaalquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:17 schreef Reuzenpanda het volgende:
En geen een heeft er ook maar een graantje personality.
Dat wel, maar dat is meer zo'n ghetto-schreeuwlelijkquote:Op dinsdag 4 november 2008 18:30 schreef Dakota het volgende:
ik vind wel dat er personality tussen zit, Bianca bijvoorbeeld. Positief is het niet maar karakter heeft ze wel
Dat was idd alles behalve leuk, maar ja Bianca is dan ook een bijdehandjequote:Op dinsdag 4 november 2008 19:35 schreef Dakota het volgende:
bianca was vreselijk toen saleisha op dat 2persoonsbed ging liggen en Heather daar niet op mocht..dieptriest maar Bianca begon toen te lachen ..echt heel hard en vreselijk
IK vind gewoon geen een foto mooiquote:Op maandag 3 november 2008 21:28 schreef shiNinG_staR het volgende:
Foto's volgende week: 'warriors in great wall of China'
Saleisha
[ afbeelding ]
Jenah
[ afbeelding ]
Bianca
[ afbeelding ]
Chantal
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 november 2008 15:28 schreef -Mellow- het volgende:
en toch blijft het vermakelijk om naar zo'n stel zeikwijven te kijken
| Forum Opties | |