Klopt. Maar ze hadden haar wel zo slecht mogelijk neergezet, houding zo mager mogelijk, doods licht in haar gezicht, ze zag er ook wel redelijk dood uit evenquote:Op maandag 13 oktober 2008 21:03 schreef Greys het volgende:
Nou he? En dan ook zo dramatisch, dat ze meteen denken dat er iemand dood gaat
Het was er gewoon heet, dat kind heeft te weinig gegeten en/of gedronken. Kan gebeuren.
Komt geloof ik omdat de video eerder uitkwam dan de afleveringen van ANTM, dus dat ze de andere clip hebben opgenomen om niet te spoileren.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 06:39 schreef female81 het volgende:
Geen enkel ANTM-meisje te zien in het daadwerkelijk gereleaste clipje van Enrique Iglesias - Tired of being sorry...
Ik geloof dat het was omdat ze nu geen plussize model meer was, daar was ze teveel voor afgevallen. En bij de 'gewone' (lees: dunne) modellen haalde ze het niet.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:17 schreef starla het volgende:
Wat was eigenlijk de motivatie om Sarah weg te sturen, heb ik gemist.
Tja, daar kan ze zelf niets aan doen. Die bos stro heeft ze te danken aan een waarschijnlijk zo goed als blinde kapper.quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 14:32 schreef Ephemera het volgende:
Jenah vind ik op foto's wel super, maar 'in het echt' is ze erg trailertrashy met dat vieze, blonde haar
quote:Op maandag 13 oktober 2008 18:45 schreef Angelof9 het volgende:
Danni: Toen zeiden ze toch dat ik af moest vallen! Dus heb ik snel Tyra gebeld
Tyra: Belachelijk! Ze was al zo dun!
Dus wat heb je toen gedaan?
Danni: ik ben gezond gaan eten en TOCH afgevallen.
Nou gelukkig maar.
Ben ik de enige die dit niet begrijpt? Ik dacht dat het juist om ging NIET toe te geven aan dat magere beeld. Dat hele gesprek ontging mij echt.
Of Jenah, maar ze gaan die pose vast weer geweldig vindenquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 12:07 schreef Juweel het volgende:
Op basis van bovenstaande foto's denk ik dat Chantal haar koffers mag gaan pakken.
Ik begrijp wat je bedoeld,vooral als ik de foto's hierboven van Saleisha& Chantal zie,die foto's vind ik gewoon vreselijk lelijk,die lach is zo nep! Tot nu toe springt Heather er voor mij ver bovenuit kwa foto's,vind alleen dat ze niet zo mooi loopt jammer genoeg.quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 11:53 schreef female81 het volgende:
Ik vind de modellen niet zo indrukwekkend, dit seizoen. Ze zijn niet echt lelijk, maar daar blijft het bij. Vorige seizoenen zat er nog weleens iemand tussen die in hele positieve zin m'n aandacht trok. Maar de meeste meiden van cycle 9 zie ik ná de reeks toch vooral voor me in het Bristol-foldertje; gehuld in een gezellige beertjespyama met een smile van oor tot oor. Niet echt op een hoger modellen-niveau dan dat. Gewoon... niet zo inspirerend.
Hebben meer mensen dat gevoel?
(Heather vind ik nog het beste, maar heeft haar persoonlijkheid niet echt mee.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |