abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 oktober 2008 @ 21:05:52 #151
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_62361416
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 21:03 schreef Greys het volgende:
Nou he? En dan ook zo dramatisch, dat ze meteen denken dat er iemand dood gaat
Het was er gewoon heet, dat kind heeft te weinig gegeten en/of gedronken. Kan gebeuren.
Klopt. Maar ze hadden haar wel zo slecht mogelijk neergezet, houding zo mager mogelijk, doods licht in haar gezicht, ze zag er ook wel redelijk dood uit even
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_62362053
Shoot volgende week: blazing car in the desert

Tyra showt hoe het moet

Jenah

Saleisha

Chantal

Lisa

Ambreal

Bianca

Heather
pi_62362125
Wel gafe foto"s,Dit seizoen is het wel een stukje meer fashionable dan gewoonlijk niet zo clownesk!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 13 oktober 2008 @ 21:33:47 #154
163650 Greys
pi_62362311
Lisa en Heather
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_62367492
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 21:33 schreef Greys het volgende:
Lisa en Heather
Ja! En Bianca ook wel

Dat voorstukje met Heather die uit haar dak gaat, ik ben benieuwd
pi_62368115

Geen enkel ANTM-meisje te zien in het daadwerkelijk gereleaste clipje van Enrique Iglesias - Tired of being sorry...
  dinsdag 14 oktober 2008 @ 12:52:43 #157
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_62374628
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 06:39 schreef female81 het volgende:

Geen enkel ANTM-meisje te zien in het daadwerkelijk gereleaste clipje van Enrique Iglesias - Tired of being sorry...
Komt geloof ik omdat de video eerder uitkwam dan de afleveringen van ANTM, dus dat ze de andere clip hebben opgenomen om niet te spoileren.
put
your
clothes
on!
pi_62376440
Beste foto's Lisa & Heather
Slechtste: Ambreal

Jammer dat dat 'vollere' model is afgevallen, ik vond haar een leuke uitstraling hebben.
Ik zie liever Ambreal gaan.
The secret of getting ahead is getting started
pi_62376951
Wat was eigenlijk de motivatie om Sarah weg te sturen, heb ik gemist.
I feel kinda Locrian today
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 14 oktober 2008 @ 14:30:46 #160
163650 Greys
pi_62377261
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 14:17 schreef starla het volgende:
Wat was eigenlijk de motivatie om Sarah weg te sturen, heb ik gemist.
Ik geloof dat het was omdat ze nu geen plussize model meer was, daar was ze teveel voor afgevallen. En bij de 'gewone' (lees: dunne) modellen haalde ze het niet.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_62377304
Ik doe ook even mee. Ik heb het seizoen al een hele tijd terug gezien en wilde het eigenlijk niet weer gaan zien omdat ik het te slecht voor woorden vond
Maar gisteren heb ik toch ff weer meegekeken en oohh, wat is Heather toch mooi
Jenah vind ik op foto's wel super, maar 'in het echt' is ze erg trailertrashy met dat vieze, blonde haar
Maar goed; mijn favorieten zijn dus Heather en Jenah

Hm.. misschien ga ik dit seizoen toch nog een keer kijken
pi_62383098
quote:
Op dinsdag 14 oktober 2008 14:32 schreef Ephemera het volgende:
Jenah vind ik op foto's wel super, maar 'in het echt' is ze erg trailertrashy met dat vieze, blonde haar
Tja, daar kan ze zelf niets aan doen. Die bos stro heeft ze te danken aan een waarschijnlijk zo goed als blinde kapper.
  donderdag 16 oktober 2008 @ 06:54:13 #163
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_62424883
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 18:45 schreef Angelof9 het volgende:
Danni: Toen zeiden ze toch dat ik af moest vallen! Dus heb ik snel Tyra gebeld
Tyra: Belachelijk! Ze was al zo dun!

Dus wat heb je toen gedaan?

Danni: ik ben gezond gaan eten en TOCH afgevallen.

Nou gelukkig maar.

Ben ik de enige die dit niet begrijpt? Ik dacht dat het juist om ging NIET toe te geven aan dat magere beeld. Dat hele gesprek ontging mij echt.

Idd! Ben gelukkig niet de enige die even de clou miste
Het gaaat er dan om dat je verantwoord moet afvallen, of zo...
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 10:48:22 #164
211083 Angelof9
I must go first
pi_62548899
Wat is nou verantwoord afvallen als je al graatmager bent?! Volgens mij bestaat zoiets niet.
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
pi_62549302
Ik vind dat ze ieder jaar wel weer een raar verhaal hebben om het plussize model weg te sturen,heb het idee dat ze vinden dat een plussize model geen topmodel kan worden(en spijtig genoeg is dat mischien ok wel zo)en hun maar voor de vorm mee laten doen.
01-08-2008
pi_62549502
Foto's volgende week:

Bianca

Saleisha

Chantal

Lisa

Heather

Jenah
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 11:24:42 #167
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_62549635
Mooie foto's van Saleisha en Heather.

Bianca ook wel okay, maar ik word een beetje gek van Tyra's talk with the eyes trucje bij haar. Lisa wel okay, ik had haar liever contact met de camera zien maken. Chantal lijkt wel het nichtje van britney spears in een prodent reclame met die fake-smile. En bij Jenah zie ik vooral neusgaten en oksels, niet mijn favoriete focuspoints.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_62549801
Ben ik nou de enige die Heather niet mooi vind? Ik vind dat ze een erg aanwezige neus heeft (groot) en erg donkere kringen rond haar ogen. Ik vind haar dus echt niet mooi.
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 11:46:46 #169
211083 Angelof9
I must go first
pi_62550123
Ik vind Heather prachtig. Ze is zo anders.

Foto van Chantal echt vreselijk overigens.
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
pi_62550262
Ik vind de modellen niet zo indrukwekkend, dit seizoen. Ze zijn niet echt lelijk, maar daar blijft het bij. Vorige seizoenen zat er nog weleens iemand tussen die in hele positieve zin m'n aandacht trok. Maar de meeste meiden van cycle 9 zie ik ná de reeks toch vooral voor me in het Bristol-foldertje; gehuld in een gezellige beertjespyama met een smile van oor tot oor. Niet echt op een hoger modellen-niveau dan dat. Gewoon... niet zo inspirerend.

Hebben meer mensen dat gevoel?

(Heather vind ik nog het beste, maar heeft haar persoonlijkheid niet echt mee.)

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 21-10-2008 11:55:02 ]
pi_62550621
Op basis van bovenstaande foto's denk ik dat Chantal haar koffers mag gaan pakken.
pi_62552084
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 12:07 schreef Juweel het volgende:
Op basis van bovenstaande foto's denk ik dat Chantal haar koffers mag gaan pakken.
Of Jenah, maar ze gaan die pose vast weer geweldig vinden
pi_62552449
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 11:53 schreef female81 het volgende:
Ik vind de modellen niet zo indrukwekkend, dit seizoen. Ze zijn niet echt lelijk, maar daar blijft het bij. Vorige seizoenen zat er nog weleens iemand tussen die in hele positieve zin m'n aandacht trok. Maar de meeste meiden van cycle 9 zie ik ná de reeks toch vooral voor me in het Bristol-foldertje; gehuld in een gezellige beertjespyama met een smile van oor tot oor. Niet echt op een hoger modellen-niveau dan dat. Gewoon... niet zo inspirerend.

Hebben meer mensen dat gevoel?

(Heather vind ik nog het beste, maar heeft haar persoonlijkheid niet echt mee.)
Ik begrijp wat je bedoeld,vooral als ik de foto's hierboven van Saleisha& Chantal zie,die foto's vind ik gewoon vreselijk lelijk,die lach is zo nep! Tot nu toe springt Heather er voor mij ver bovenuit kwa foto's,vind alleen dat ze niet zo mooi loopt jammer genoeg.
01-08-2008
  dinsdag 21 oktober 2008 @ 14:34:18 #174
157000 -Rebelle
Let's go get lost
pi_62554683
ik volg het niet echt meer maar Heather vind ik het leukste en mooiste
pi_62560145
Jenah begint steeds meer mijn favoriet te worden maar ze houdt zich meer op de achtergrond dus dan heb je het gevoel dat je haar minder goed kent. Niks mis mee natuurlijk.

In deze aflevering had ik voor het eerst ergernissen over Heather. Ze kreeg eens één keer kritiek dit keer en moet je zien hoe ze reageert daarna. Duidelijk weinig kritiek gewend.

Ik weet niet precies wat de opdracht is geweest van de bovenstaande foto's, het lijkt me alsof ze erg lekker in hun vel moeten uitstralen ofzo maar dan vind ik de foto van Jenah mooi en Saleisha.
Op basis van de foto's mag Chantal vertrekken, wel mooi maar veel te standaard en weinig speciaals. Ik denk dat het vooral komt door dat standaard blonde lange barbie haar, doordat ze weinig aparts heeft in haar gezicht maakt dit haar haar juist zo standaard. Als zij nou een pittig kort/apart kapsel heeft met een meer uitgesproken kleur verandert dat helemaal.
Dat kapsel van Saleisha vind ik trouwens absoluut niet mooi
The secret of getting ahead is getting started
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')