Dat kun je dan toch elk seizoen zeggenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:01 schreef Kidney_Bean het volgende:
echte talenten zitten er niet bij (en hadden anders al op vroege leeftijd door een goed castingbureau gescout denk ik..)
Ik had het er ook over naar aanleiding van die hele terugblik op negen seizoenenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 17:18 schreef Carmella het volgende:
[..]
Dat kun je dan toch elk seizoen zeggenMeiden zijn altijd al richting 20. (Net als bij de NL-versie)
Ik vind de jurk wel erg mooi. Vraag me wel af hoe erg de foto geshopt is óf wat voor korset eronder zit, Tyra heeft al járen niet zo'n taille meerquote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:05 schreef Morrigan het volgende:
Die van Tyra is nog het ergst van allemaal.
waarschijnlijk omdat dat de enige foto is zonder die twee enorme bewegende draken op de fotos die de aandacht totaal afleiden en de foto's veel te druk maken. Verder vind ik de modellen enorm wegvallen in al die drukte en ze zijn wel erg klein zo. Ik kan op basis van deze foto's niet echt zeggen welke ik het beste zou vinden. op de foto van Saleisha zie je trouwens meer armen van het mannetje in de draak dan de draak zelf....quote:
Vind ik ook... Vooral op onbewaakte momenten is zij echt bloedmooi, zonder er iets voor te doenquote:Op maandag 3 november 2008 21:50 schreef Lauwheid het volgende:
Jammer dat Jenah er niet uit is.. Vind haar echt niks aan. Heather was wel een van de mooisten daar!
Dat dus jaquote:Op dinsdag 4 november 2008 13:34 schreef -Mellow- het volgende:
Ik vind Jenah wel heel mooi zolang ze d'r mond dichthoudt
En Saleisha is echt een doos
ja want iedereen die dun is heeft anorexiaquote:Op dinsdag 4 november 2008 14:10 schreef BierEnTieten het volgende:
Wat een triest kutprogramma. Wat een anorexia patiëntjes
Heather ook niet, jammer dat het dit seizoen zo tegenvalt allemaalquote:Op dinsdag 4 november 2008 11:17 schreef Reuzenpanda het volgende:
En geen een heeft er ook maar een graantje personality.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |