abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62561143
De foto's van Saleisha en Chantal vind ik echt eng, Saleisha mag van mij echt exit met dat Mireille Mathieu haar.

Toevallig zag ik vandaag in de People dat Bianca in december voor de rechtbank moet komen en mogelijk twee jaar gevangenisstraf kan krijgen voor zware mishandeling. Blijkbaar is zij samen met haar familie op een vliegveld in gevecht gekomen met de familie van het meisje dat de hoofdrol speelde in de (remake van de) film Hairspray. Delen van het gevecht schijnen zelfs op You-Tube gestaan te hebben. (Dat andere meisje kan mogelijk dezelfde straf krijgen trouwens en schijnt wel de aanstichtster van het hele gedoe te zijn.).
pi_62561243
De foto is bedoeld voor Covergirl, volgens mij voor lippenstift ofzo .
pi_62568144
Ik vind die van Chantal het lelijkst en ze kreeg vorige week ook al kritiek dus zij gaat vast exit
pi_62699351
Mijn favorieten zijn toch Bianca en Heather,Ik vindt het de twee irritantste maar ook de twee met de beste foto"s en de meest uitgesproken foto"s.
  zondag 26 oktober 2008 @ 21:30:11 #180
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_62701635
Ja die Bianca is echt een kuthoer, maar ze is wel goed.
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
pi_62725581
Vanavond twee uurtjes ANTM:
quote:
America's next top model: Exposed: 21:25 - 22:25 uur
Special over America's Next Top Model, met de gekste, grappigste en beste momenten uit de eerste negen seizoenen, kijkjes achter de schermen, de meest uitgesproken meiden en fragmenten die nog niet eerder werden uitgezonden
edit: ik herinner me dit ook gezien te hebben, maar hierin zie je dus ook beelden van o.a. de finale van seizoen 9 . Lekker spoilerig dus. Weet niet zeker of het ditzelfde programma is, maar volgens mij is dit de enige Exposed die tot nu toe gemaakt is
  maandag 27 oktober 2008 @ 20:01:45 #182
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_62729394
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 18:17 schreef shiNinG_staR het volgende:
Vanavond twee uurtjes ANTM:
[..]

edit: ik herinner me dit ook gezien te hebben, maar hierin zie je dus ook beelden van o.a. de finale van seizoen 9 . Lekker spoilerig dus. Weet niet zeker of het ditzelfde programma is, maar volgens mij is dit de enige Exposed die tot nu toe gemaakt is
exposed is na cycle 9 gemaakt, als herinnering voordat 10 begon...
dus mensen die dit nog lezen: niet lkijken als je niet wil weten wie 9 heeft gewonnen...
put
your
clothes
on!
  maandag 27 oktober 2008 @ 20:16:45 #183
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_62729999
Wat raar dat ze dat nu uitzenden
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
pi_62730167
Ik zat in NYC ( ) toen deze werd uitgezonden. Daar werd cycle 9 herhaald, deze 'exposed' werd (her-)getoond en cycle 10 was ook al bezig.
Maar ik was 9 nog aan het kijken en zag inderdaad dingen die ik niet wilde zien. Raar van RTL dat ze die afleveringen er tussen doen

Overigens kun je die 'exposed' sowieso wel overslaan hoor... voor Amerikanen leuk, voor ons erg overdreven.
Come hither, said the crocodile, for I am the crocodile, and he wept crocodile tears to show it was quite true
pi_62730860
wat een kankerwijfen
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_62732823
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 20:39 schreef Roi het volgende:
wat een kankerwijfen
Echt he ,Hoe ze heather behandelen
pi_62733915
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 20:01 schreef Jerruh het volgende:

[..]

exposed is na cycle 9 gemaakt, als herinnering voordat 10 begon...
dus mensen die dit nog lezen: niet lkijken als je niet wil weten wie 9 heeft gewonnen...
Oke dank.

Ik vond het niet terecht dat Lisa eruit ging vandaag. Chantal is veel meer doorsnee en saai
  maandag 27 oktober 2008 @ 22:09:03 #188
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_62734239
Heather ziet er goed uit in de terugblik.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_62734555
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 22:01 schreef Xennia het volgende:

Ik vond het niet terecht dat Lisa eruit ging vandaag. Chantal is veel meer doorsnee en saai
Ik had het ook liever omgekeerd gezien. Chantal is zó doorsnee en Lisa vind ik echt een mooie meid
pi_62737555
quote:
Op dinsdag 21 oktober 2008 11:18 schreef shiNinG_staR het volgende:

Het lijkt op het eerste gezicht een aardige foto, maar na nog een keer kijken... Ik zat me steeds af te vragen: Waar doet 'ie me toch aan denken? Nu weet ik het.

maandag 27 oktober 2008 @ 23:44:13 #191
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_62737986
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 22:01 schreef Xennia het volgende:

[..]

Oke dank.

Ik vind Lisa ook veel mooier, maar ze is wel echt extreem onzeker...dat helpt niet echt.
  maandag 27 oktober 2008 @ 23:45:13 #192
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_62738016
Ik heb overigens die exposed wel gekeken en kon er niet duidelijk uit opmaken wie er had gewonnen. Ze lieten 2 meisjes zien die het allebei konden zijn.
pi_62738372
quote:
Op maandag 27 oktober 2008 23:45 schreef -Mellow- het volgende:
Ik heb overigens die exposed wel gekeken en kon er niet duidelijk uit opmaken wie er had gewonnen. Ze lieten 2 meisjes zien die het allebei konden zijn.
Dat vind ik ook al te veel informatie als ik zou weten welke 2 er over blijven
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 00:14:25 #194
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_62738731
female81, vind je Heather op sneeuwwitje lijken, wat dan van chantal met dr overgooiertje? Ik vind haar echt veel meer Disney-prinses op voorgaande foto

Heb ANTM vandaag gemist, zal het de komende 5 weken nog missen.
heb werkgroepen, dus moet steeds zaterdagavond de afleveringen zien
Beetje stom, maar helaas.
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_62740421
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 00:14 schreef DaviniaHR het volgende:
female81, vind je Heather op sneeuwwitje lijken, wat dan van chantal met dr overgooiertje? Ik vind haar echt veel meer Disney-prinses op voorgaande foto
Nee, ik had het juist over de heks. Zo'n geniepig lachje, en ik zie op Heather's foto zo voor me hoe ze dat appeltje vast zou kunnen houden (om Bianca mee te vergiftigen, of zo...).
pi_62740795
Gatver, wat is bianca ontzettend vals zeg
  dinsdag 28 oktober 2008 @ 09:44:02 #197
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_62742763
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 06:34 schreef female81 het volgende:

[..]

Nee, ik had het juist over de heks. Zo'n geniepig lachje, en ik zie op Heather's foto zo voor me hoe ze dat appeltje vast zou kunnen houden (om Bianca mee te vergiftigen, of zo...).
idd ja. nu zie ik het. ik snapte het al niet.

Oeh, ben nieuwsgierig naar wat Bianca heeft uitgespookt!
Is het al zaterdag?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_62743059
Ja Bianca en Seleisha, wat een vreselijke wijven tov Heather! Jezus dat kind heeft Asperger en is daarom niet zo adrem als hun misschien, maar laat dat kind dan met rust in plaats van zo treiteren... brrr van die vrouwen bij elkaar, altijd zo´n gedoe. Ik vind al dat gekibbel enzo geeneens leuk om naar te kijken.

Verder: ik vind deze cycle eigenlijk ook geen een van de meisjes echt goed. En Heather, die wel een mooi gezicht heeft, komt door de Asperger gewoon tekort. Ik hoop voor haar dat ze er nu ook snel uit zal liggen.

Het viel me in die exposed trouwens op dat er maar héél weinig echt knappe meiden meededen aan ANTM. Veel meiden die uit een arme wijk kwamen en een rijke toekomst tegemoet wilde gaan. Maar écht knappe meiden, nee. Ik zie er geen nieuwe Doutzen, Tyra, Yfke of Heidi klum ofzo tussenlopen. En het viel me ook op, dat al die meiden met zo´n extreme metamorphose nu weer hun normale haar terug hadden, en dat het er dan beter uitzag
pi_62743803
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 09:54 schreef Kidney_Bean het volgende:
Het viel me in die exposed trouwens op dat er maar héél weinig echt knappe meiden meededen aan ANTM. Veel meiden die uit een arme wijk kwamen en een rijke toekomst tegemoet wilde gaan. Maar écht knappe meiden, nee. Ik zie er geen nieuwe Doutzen, Tyra, Yfke of Heidi klum ofzo tussenlopen. En het viel me ook op, dat al die meiden met zo´n extreme metamorphose nu weer hun normale haar terug hadden, en dat het er dan beter uitzag
De keuze van modellen is gewoon niet realistisch, knap of niet. Kijk naar wat er bij de Elite Model Look en dergelijke goed scoort: verfijnde, veelal blonde poppetjes van hooguit 18 jaar. In de serie wordt het aantal blondines echter geminimaliseerd (het duurde ook pas tot cycle 7 tot er eentje won...), zijn ze vaak al veels te oud om als model te beginnen, en zitten er veel etnische types in die op zich wel mooi zijn maar waarvan je weet dat ze het nóóit gaan maken...

Het is allemaal leuk om naar te kijken hoor, maar met Tyra's selectie-procedure gaat hier geen echt topmodel uit komen. Terwijl je in een land als Amerika toch genoeg keus hebt.

(En als er al potentie is om op z'n minst een 'gewoon' goed werkend model te worden, blijkt de kandidate in kwestie het na de reeks gelijk weer te verknallen door heel goedkoop in het openbaar te verschijnen. Ik vond Caridee, winnares van cycle 7, prachtig op de foto staan. Maar ná de cycle, als ze op de rode lopers verscheen, verdween alle stijl als sneeuw voor de zon. Mooie foto's of niet.)

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 28-10-2008 12:36:19 ]
pi_62748094
quote:
Op dinsdag 28 oktober 2008 07:49 schreef Moja het volgende:
Gatver, wat is bianca ontzettend vals zeg
Wel grappig dat ze niet meer zo'n grote bek had toen ze omhoog getakeld moest worden Kinderachtige wijven zeg, met z'n allen de zwakste pakken.

Ik weet volgens mij wel wie er heeft gewonnen maar ik kan het me niet voorstellen
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')