edit: ik herinner me dit ook gezien te hebben, maar hierin zie je dus ook beelden van o.a. de finale van seizoen 9quote:America's next top model: Exposed: 21:25 - 22:25 uur
Special over America's Next Top Model, met de gekste, grappigste en beste momenten uit de eerste negen seizoenen, kijkjes achter de schermen, de meest uitgesproken meiden en fragmenten die nog niet eerder werden uitgezonden
exposed is na cycle 9 gemaakt, als herinnering voordat 10 begon...quote:Op maandag 27 oktober 2008 18:17 schreef shiNinG_staR het volgende:
Vanavond twee uurtjes ANTM:
[..]
edit: ik herinner me dit ook gezien te hebben, maar hierin zie je dus ook beelden van o.a. de finale van seizoen 9. Lekker spoilerig dus. Weet niet zeker of het ditzelfde programma is, maar volgens mij is dit de enige Exposed die tot nu toe gemaakt is
![]()
Oke dank.quote:Op maandag 27 oktober 2008 20:01 schreef Jerruh het volgende:
[..]
exposed is na cycle 9 gemaakt, als herinnering voordat 10 begon...
dus mensen die dit nog lezen: niet lkijken als je niet wil weten wie 9 heeft gewonnen...
quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:01 schreef Xennia het volgende:
Ik vond het niet terecht dat Lisa eruit ging vandaag. Chantal is veel meer doorsnee en saai
Het lijkt op het eerste gezicht een aardige foto, maar na nog een keer kijken... Ik zat me steeds af te vragen: Waar doet 'ie me toch aan denken? Nu weet ik het.quote:
Ik vind Lisa ook veel mooier, maar ze is wel echt extreem onzeker...dat helpt niet echt.quote:Op maandag 27 oktober 2008 22:01 schreef Xennia het volgende:
[..]
Oke dank.
Ik vond het niet terecht dat Lisa eruit ging vandaag. Chantal is veel meer doorsnee en saai
Dat vind ik ook al te veel informatie als ik zou weten welke 2 er over blijvenquote:Op maandag 27 oktober 2008 23:45 schreef -Mellow- het volgende:
Ik heb overigens die exposed wel gekeken en kon er niet duidelijk uit opmaken wie er had gewonnen. Ze lieten 2 meisjes zien die het allebei konden zijn.
Nee, ik had het juist over de heks. Zo'n geniepig lachje, en ik zie op Heather's foto zo voor me hoe ze dat appeltje vast zou kunnen houden (om Bianca mee te vergiftigen, of zo...).quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 00:14 schreef DaviniaHR het volgende:female81, vind je Heather op sneeuwwitje lijken, wat dan van chantal met dr overgooiertje? Ik vind haar echt veel meer Disney-prinses op voorgaande foto
quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 06:34 schreef female81 het volgende:
[..]
Nee, ik had het juist over de heks. Zo'n geniepig lachje, en ik zie op Heather's foto zo voor me hoe ze dat appeltje vast zou kunnen houden (om Bianca mee te vergiftigen, of zo...).
De keuze van modellen is gewoon niet realistisch, knap of niet. Kijk naar wat er bij de Elite Model Look en dergelijke goed scoort: verfijnde, veelal blonde poppetjes van hooguit 18 jaar. In de serie wordt het aantal blondines echter geminimaliseerd (het duurde ook pas tot cycle 7 tot er eentje won...), zijn ze vaak al veels te oud om als model te beginnen, en zitten er veel etnische types in die op zich wel mooi zijn maar waarvan je weet dat ze het nóóit gaan maken...quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 09:54 schreef Kidney_Bean het volgende:
Het viel me in die exposed trouwens op dat er maar héél weinig echt knappe meiden meededen aan ANTM. Veel meiden die uit een arme wijk kwamen en een rijke toekomst tegemoet wilde gaan. Maar écht knappe meiden, nee. Ik zie er geen nieuwe Doutzen, Tyra, Yfke of Heidi klum ofzo tussenlopen. En het viel me ook op, dat al die meiden met zo´n extreme metamorphose nu weer hun normale haar terug hadden, en dat het er dan beter uitzag![]()
Wel grappig dat ze niet meer zo'n grote bek had toen ze omhoog getakeld moest wordenquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 07:49 schreef Moja het volgende:
Gatver, wat is bianca ontzettend vals zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |