quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:04 schreef Rkatier het volgende:
We gaan weer verder waar we gestopt zijn:
Is AQuida echt fan? Wat doet SpankmasterC?
En waarom opent Rkatier een topic?
We zullen het weer achter komen in deze topic van:
Brute Gamerscore wou ik al zeggenquote:Op maandag 25 augustus 2008 17:13 schreef SpankmasterC het volgende:
Vergeet niet, iedereen kan nu Emar toevoegen! Gamertag= EMARWII
En korte scoop: XBL Silver (dus geen Worms tegen Emar)195 gamerpoints en hij zit in de Pro-zone
Wie moet wat wordenquote:Maar vooral: wie is die grote aankondiging?
Ik durf niet, ik ben bang dat mn ego grote schade oplooptquote:Op maandag 25 augustus 2008 17:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Spanky wij zouden al lang geleden Worms doen
Ik ging ook gewoon bikkelhard onderuitquote:Op maandag 25 augustus 2008 17:20 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik durf niet, ik ben bang dat mn ego grote schade oploopt
Jij en Rkatier vs mijquote:Op maandag 25 augustus 2008 17:20 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik durf niet, ik ben bang dat mn ego grote schade oploopt
Doe maar jaquote:Op maandag 25 augustus 2008 17:46 schreef -Strawberry- het volgende:
Ach, laat ik hier ook nog maar even rondhangen.
quote:
2 vs 1 is nooit eerlijkquote:Op maandag 25 augustus 2008 17:55 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]dat kan misschien nog wel eerlijk zijn!
fout het is 1/2 + 1/2 vs 1quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
2 vs 1 is nooit eerlijk![]()
Maar dan is het wel leuker misschien
Waarom zien die wormen er zo fucked up uit? Ik wou hem kopen, maar vind het maar bagger spelenquote:Op maandag 25 augustus 2008 17:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
2 vs 1 is nooit eerlijk![]()
Maar dan is het wel leuker misschien
Dan ga je bij hem inwonenquote:Op maandag 25 augustus 2008 18:32 schreef Gamer_V het volgende:
Even terzijde, ik wou dat ik zo'n grote planeet op mijn muur had geschilderd.
Doen we een keerquote:
Ik wacht wel op castle crashersquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:31 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Doen we een keer![]()
Def Worms is op de 360 gewoon vet! en het wordt ook nog veel gespeeld online!
Het komt door jezelf Emarquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:18 schreef emarwii het volgende:
O my gosh....
Topic nummer 4 al! Dit gaat lekker.... Ik hou van dit forum!
quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:18 schreef emarwii het volgende:
O my gosh....
Topic nummer 4 al! Dit gaat lekker.... Ik hou van dit forum!
Dat is opzich een leuk idee! Maar goed laten we niet te hard van stapel lopen!quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:20 schreef Yari het volgende:
De aanhang raakt steeds groter!
We kunnen wel een fan meeting organiseren, bij jou thuis Emar.
Die aankondiging zit in de nieuwe aan het woord en waneer die komt weet ik niet!quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:08 schreef Rkatier het volgende:
Waar blijft die aankondiging? Kan hij niet gewoon een kort filmpje maken? Immers het is bekend voor hem en diegene waar het over gaat neem ik aan. Waarom dat niet aankondigen.
Of doe het als mistery guestsmink erop en klaar
Ik zou graag zien dat hij het in drie onderdelen verdeeld:quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:16 schreef Yari het volgende:
Ja helaas, dat volleybal toch....... naast zijn verbluffend mooie reviews ook nog top atleet, neemt natuurlijk wel wat tijd in beslag, jammer hoor.
Toch vind ik het idee van een kort filmpje niet slecht, houd je toch je fans tevreden en hoeft niet zo lang te duren!
Ik zou lid worden.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:38 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik vind het jammer dat je op Xbox Live geen clans hebt, anders had ik de WeEmarwii-clan opgericht
Ik zou er een 360 voor kopenquote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:34 schreef speknek het volgende:
Ik ben DGVGF, ik kom uut drenthe en houd van discòòòò
Wat je beloofd met je waarmakenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:38 schreef AQuila360 het volgende:
Wordt nu lid van de Emar fanclub en je ontvangt deze opdruk op een placemat
[ afbeelding ]
Kijk! dat zijn goeie tips waar hij iets mee kanquote:verhaal
beterquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:10 schreef Motorhoofd het volgende:
[..]
Kijk! dat zijn goeie tips waar hij iets mee kanAls je hier iets mee doet worden je reviews nog beter voor zover dat mogelijk is!
Wat doe jij nouquote:
Je moet een beetje vertrouwen hebben in Emar!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:21 schreef Def1987 het volgende:
[..]
beter![]()
![]()
![]()
![]()
haal dat verhaal snel weg voordat hij iets oppikt en nog meer onzin gaat maken
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:09 schreef Motorhoofd het volgende:
[..]
Je moet een beetje vertrouwen hebben in Emar!De AVGN begon ook klein
Maar jij blijf onze emar aandacht gevenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:11 schreef Def1987 het volgende:
[..]
De eerste AVGN was al van 10x hogere kwaliteit.
Hij is gewoon dan idd dat kan niet andersquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:13 schreef disjfa het volgende:
[..]
Maar jij blijf onze emar aandacht gevenDus je bent gewoon fan.
Dat is idd wel zo! We hemelen nu wel steeds Emar op maar vergeet niet dat er een heel team om heen staat he! En allemaal dragen ze een steentje bij!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:26 schreef SpankmasterC het volgende:
Maar je kan ook moeilijk niet fan zijn, je wilt gewoon meer van hem zien!
Zelfs al vind je het slecht (wat ik me vrij moeilijk voor kan stellen, maar toch), dan is er altijd nog de vertederende (shit ff de naam kwijt van dat kleine jochie) en het geheim van Jan-Willem!
quote:
Idd. Normale mensen vinden goor en goor ook leuke TVquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:55 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]ga jij nou maar weer terug naar je kleinegroteplaneet, en laat ons hier op Planeet Werkelijkheid baken in Emar's glorie!
Geer en Goor zijn best grappig hoorquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:56 schreef disjfa het volgende:
[..]
Idd. Normale mensen vinden goor en goor ook leuke TVKijken goeden tijden slechte tijden als entertainment. Zetten de tv op sbs6 aan om met plezier te kijken
![]()
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:59 schreef Motorhoofd het volgende:
[..]
Geer en Goor zijn best grappig hoor![]()
off: begin jij ook al met die avatar?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:13 schreef disjfa het volgende:
[..]
Allemaal dat plaatje nemenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:46 schreef Rkatier het volgende:
[..]
off: begin jij ook al met die avatar?straks heeft 50% hetzelfde plaatje
Dat was wel de bedoeling jaquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Allemaal dat plaatje nemenWordt echt een onoverzichtelijke bende dan!
Ik was eerstquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Allemaal dat plaatje nemenWordt echt een onoverzichtelijke bende dan!
gewoon van mijn beoordeling geven hoe het beter kanquote:
Prijsvraag?????quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:00 schreef emarwii het volgende:
Laatste REMEMBER prijsvraag
De prijsvraag loopt nog TOT 2 september!!!!
Je liegt! Je komt vast vaker spammen als jet nog 7 dagen duurtquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:00 schreef emarwii het volgende:
Laatste REMEMBER prijsvraag
De prijsvraag loopt nog TOT 2 september!!!!
Daar heb je gelijk in Sackdisjfaquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:04 schreef disjfa het volgende:
[..]
Je liegt! Je komt vast vaker spammen als jet nog 7 dagen duurt
TJa dat is dus ook een punt van verbetering, kies een datum uit waarneer je iets wilt laten eindigen, of wilt uit laten brengen en werk daar naar toe. Nu is het gegis en dat werkt niet bepaald in je voordeelquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:04 schreef disjfa het volgende:
[..]
Je liegt! Je komt vast vaker spammen als jet nog 7 dagen duurt
Je kunt mijn DVD winnen. Kijk aan het woord 6 hoequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:04 schreef Yari het volgende:
[..]
Prijsvraag?????
Heb ik iets gemist..
Wat is de prijs, een Meet&Greet met Jan Willem en Emar??
Dat moet toch ook haast wel...kan echt nog altijd niet geloven dat ze serieus zijn.quote:
misschien zien die wel iets in hem wat de andere 99,9% (incl mijzelf) niet zien.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat moet toch ook haast wel...kan echt nog altijd niet geloven dat ze serieus zijn.Hoewel ze dit beweren.
Maar je hebt ook volk dat Frans Bauer helemaal geweldig vindt, dus in dat geval...
Je moet de knop omzetten Strawberry en dan gewoon achter elkaar die reviews kijken!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat moet toch ook haast wel...kan echt nog altijd niet geloven dat ze serieus zijn.Hoewel ze dit beweren.
Maar je hebt ook volk dat Frans Bauer helemaal geweldig vindt, dus in dat geval...
Waarom zou ik mezelf op standje dom zetten om die reviews te kunnen kijken?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:55 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je moet de knop omzetten Strawberry en dan gewoon achter elkaar die reviews kijken!
En er komen steeds meer fans bij hier! Ook Rkatier is gewoon een fan omdat die op een paar man na het meeste hier post
Volgens jou, ja.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:00 schreef AQuila360 het volgende:
Hoezo standje dom?
Emar heeft een aantal dingen gezegd die geniaal zijn
'' Ik wou een tosti bakken maar het brood was op en toen wou ik een ei bakken met de kipkruiden waren op''quote:
bronquote:‘Fan’ wordt vandaag de dag meer gebruikt bij de aanduiding van bewonderaars van muzikanten en acteurs. Soms organiseren fans zich in zogenaamde fanclubs, schrijven fanbrieven (of fanmail) aan hun idolen in de hoop op positieve respons en onderhouden of volgen fansites (pagina’s op het Internet) over het idool. Een fan is vaak intensief met zijn idool bezig en steekt daar doorgaans veel tijd, geld en moeite in.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:13 schreef disjfa het volgende:
[..]
bij nader inzien.. ben je stoned of wat?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:04 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
'' Ik wou een tosti bakken maar het brood was op en toen wou ik een ei bakken met de kipkruiden waren op''
DIt is gewoon geniaal als je er over nadenkt! Het is gewoon bijna filosofische
Waar komen we vandaan? Wat is ons doel? Waarom zijn we hier?
Dat zit allemaal in die ene zin! Dat noem ik geniaal ja!
Hans Teeuwenquote:"waar kom jij vandaan? Ja pap dat weet niemand toch! Ja waar komen we vandaan en waar gaan we naar toe? Ik bedoel ja ik vind het lastige vragen die je stelt, midden in de nacht in je onderbroek. Weet jij wel hoe laat het is? Heb je daar al aan gedacht? weet je wel hoe laat hiet is? Rare vragen pap..
Ik ga nog steeds voor de prijsvraagquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:45 schreef Motorhoofd het volgende:
Heeft iemand trouwens al zijn dvd besteld?
Neen maar die zin was geniaal zoiets kan een normaal iemand niet bedenken!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:42 schreef Rkatier het volgende:
[..]
bij nader inzien.. ben je stoned of wat?
Dat jij hem niet kan bedenken maakt hem nog niet geniaalquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Neen maar die zin was geniaal zoiets kan een normaal iemand niet bedenken!
Ik wacht ook ff de prijsvraag af maar anders koop ik wel want er staan veel extra's op!
Rkatier je ziet het echt niet ofwel?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:59 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Dat jij hem niet kan bedenken maakt hem nog niet geniaal
de grap over het kip en ei? zo oud als de weg naar romequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Rkatier je ziet het echt niet ofwel?
Of doe je maar alsof?
Neeee de grootsheid van Emarquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:24 schreef Rkatier het volgende:
[..]
de grap over het kip en ei? zo oud als de weg naar rome
Alles IS één grote blooperquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:33 schreef Yari het volgende:
Ja ik ben wel erg benieuwd naar de bloopers, kan je die niet gewoon op youtube zetten Emar?
Dat is natuurlijk wel leuk voor je fans die de DVD niet gaan winnen of kopen, en die bloopers heb je toch al af en kan je dus gelijk uploaden!
Ik kijk morgen wel ff hoelaatquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:04 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Neeee de grootsheid van Emar![]()
Rkatier morgen Worms? Dan kan ik het je ff uitleggen
gastquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:01 schreef Rkatier het volgende:
blabla
Hoezo? Ik was altijd nog korter bezig dan Emar over het opnemen van een aflevering doetquote:
Ik schrok ook heel erg van hemquote:
Het zijn er veelquote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:20 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het zijn er veelZeker 10 al op fok!
En Emar promoot zijn site zo'n beetje overal van Partyflock tot kindertent.nl dus al met al zullen het er best veel zijn
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:56 schreef Def1987 het volgende:
[..]
![]()
10 fans van de honderduizenden mensen die hier komen op fok
zo veel trekken zal niet lukkenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:21 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]Nee jij trekt volle zalen!
Kijk, een superster als Lee Towers of Jannes is ook ooit klein begonnen, met zingen op feesten en partijen. En kijk waar ze nu zijn! De vrouwen liggen aan hun voeten, mannen willen hun zijn en kinderen worden naar hun vernoemd!
jaquote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:18 schreef Def1987 het volgende:
[..]
zo veel trekken zal niet lukken![]()
Jannes, is dat die mafkees die nu in een te groot boodschappenkarretje lcd tv's weggeeft via een keukenbedrijf?
He volkshelden mag je niet beledigen!!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 13:18 schreef Def1987 het volgende:
[..]
zo veel trekken zal niet lukken![]()
Jannes, is dat die mafkees die nu in een te groot boodschappenkarretje lcd tv's weggeeft via een keukenbedrijf?
Emar?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:01 schreef Twarres het volgende:
[..]
He volkshelden mag je niet beledigen!!
Dus Emar ook nie..
Dat jij Emar daar mee vergelijktquote:Op donderdag 28 augustus 2008 12:21 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]Nee jij trekt volle zalen!
Kijk, een superster als Lee Towers of Jannes is ook ooit klein begonnen, met zingen op feesten en partijen. En kijk waar ze nu zijn! De vrouwen liggen aan hun voeten, mannen willen hun zijn en kinderen worden naar hun vernoemd!
geen idee ik kom er nooitquote:Op donderdag 28 augustus 2008 15:47 schreef muay-toy het volgende:
emarwii promoot ook op webcamsex.nl
oh sjit! dus je wilt zeggen dat je er een heel weekend over doet om zo'n filmpje te makenquote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:07 schreef emarwii het volgende:
De nieuwe review komt eraan! In het weekend beginnen de opnames, zodat ik hem begin volgende week kan posten.
Disney Shit Part 2..... Coming soon
de opnamesquote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:07 schreef emarwii het volgende:
De nieuwe review komt eraan! In het weekend beginnen de opnames, zodat ik hem begin volgende week kan posten.
Je edit je films? jemig wat laat je daar dan veel liggen, want ik heb het nooit gemerkt op de begin intro naquote:Op donderdag 28 augustus 2008 17:07 schreef emarwii het volgende:
Je mag hem denk ik wel gewoon Emar blijven noemen hoor!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:24 schreef -Strawberry- het volgende:
Oh my god....
Wil je daar echt antwoord op?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:26 schreef Yari het volgende:
? Gewoon een fanatieke fan, zo gek is dat toch niet..
Ik geloof niet in God, en ook niet in Emar.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:26 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je mag hem denk ik wel gewoon Emar blijven noemen hoor!
quote:
Kan je Emar een soort 2de jezus noemen die door god himself naar de aarde is gestuurd om de mensheid te helpen?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:39 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Zodra ik tijd heb ga ik werken aan een plexiglazen scootmobiel voor Emar! Kan ie vanuit veiligheid zwaaien naar de fans!
Nee ik denk het niet want dan zeg je dat God een vier-eenheid is, en dat is hij natuurlijk nietquote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:41 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Kan je Emar een soort 2de jezus noemen die door god himself naar de aarde is gestuurd om de mensheid te helpen?
je moeder ookquote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:51 schreef Sensation89 het volgende:
Wat een kankerstem heeft die gast zeg
Er valt niets aan te snappen...quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:53 schreef Sickert het volgende:
[..]
je moeder ook
doe eens normaal zeg
als je er geen reet van snapt rot dan op
tochwel!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Er valt niets aan te snappen...
En ja, zijn stem (vooral accent dan) is vervelend.
Maar vind jij hem leuk door zijn goede reviews of door de slechtheid en triestheid van zijn reviews?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 19:58 schreef Sickert het volgende:
[..]
tochwel!
en ja zijn stem is irritant dat maakt het juist weer zo leuk.
dit 14 jarig menneke heeft iets leuks gevonden en is zichzelf aan het ontwikkelen
beter als een neger wannabe met stoere raps
Emar ftw!
Fan Strawberry heeft hier gelijk!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ach, waarom kom ik hier nog.Emar zelf post nauwelijks.
niets triestheid ik zie gewoon een ventje plezier maken door zijn hobby gamen te uiten in filmpjes met daarbij een soort revieuw en hij kan groeien!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar vind jij hem leuk door zijn goede reviews of door de slechtheid en triestheid van zijn reviews?
Hij is gewoon een trieste na aper van AVGN. Niet orgineel, kinderachtig en nep.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:18 schreef Sickert het volgende:
[..]
niets triestheid ik zie gewoon een ventje plezier maken door zijn hobby gamen te uiten in filmpjes met daarbij een soort revieuw en hij kan groeien!
heb je Jochem van Gelder wel eens gezien toen hij klein was?
Tja hij heeft inmiddels zelf ook wel door dat iedereen hem hier in de maling neemt. Anders heeft ie wel een heel groot bord voor z'n kop.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:14 schreef -Strawberry- het volgende:
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:20 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Tja hij heeft inmiddels zelf ook wel door dat iedereen hem hier in de maling neemt. Anders heeft ie wel een heel groot bord voor z'n kop.
Haterquote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik begin me langzamerhand af te vragen of dat wel zo is...
En dat veel sterren van nu ooit klein zijn begonnen is natuurlijk een bullshit argument en geen garantie voor Emar's succes. Beoordeel op wat je hem nu ziet presteren en wees even eerlijk tegen jezelf. Hij zuigt.
En nou heb ik alles wel gezegt.Mocht dit niet aankomen, dan geef ik het op.
Ninja edit! Eerst stond er TARD.quote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:39 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ninja edit! Eerst stond er TARD.
Ik wil op de lijstquote:Op donderdag 28 augustus 2008 20:52 schreef AQuila360 het volgende:
Het is echt onduidelijk wie er een fan is en wie niet![]()
Daarom open ik nu de Emar Fanlist! Wie er op wil moet het zeggen en die komt op de lijst![]()
![]()
Emar Fanlist!
AQuila360
Sack? Straw? kan ik jullie noteren of?
Dit is mijn laatste week vakantie van de 9quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:22 schreef emarwii het volgende:
Ik zal proberen meer te posten hier.... Maar hebben jullie nog vakantie ofzo? Ik heb namelijk weinig vrije tijd en dus weinig tijd om hier te posten. Ik doe mijn best om elke dag een paar berichtjes achter te laten! Maar elke week een nieuwe video zit er niet in aquila..... Jammer maar het zij zo. Ik heb gewoon te weinig tijd. Ik zal wel proberen om elke 2 weken een video te posten. En ook cool dat er steets meer fans bij komen hier! Echt een enorm succes, dit topic! Er zullen 2 mensen meedoen in part 2 van de disney shit, waarvan 1 natuuurlijk Jamy is! Ik hoop dat part 2 net zo'n succes word als de eerste.
Jamyquote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:22 schreef emarwii het volgende:
Ik zal proberen meer te posten hier.... Maar hebben jullie nog vakantie ofzo? Ik heb namelijk weinig vrije tijd en dus weinig tijd om hier te posten. Ik doe mijn best om elke dag een paar berichtjes achter te laten! Maar elke week een nieuwe video zit er niet in aquila..... Jammer maar het zij zo. Ik heb gewoon te weinig tijd. Ik zal wel proberen om elke 2 weken een video te posten. En ook cool dat er steets meer fans bij komen hier! Echt een enorm succes, dit topic! Er zullen 2 mensen meedoen in part 2 van de disney shit, waarvan 1 natuuurlijk Jamy is! Ik hoop dat part 2 net zo'n succes word als de eerste.
Jamyquote:
Hij is sarcastisch, duh denk na.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 18:24 schreef -Strawberry- het volgende:
Oh my god....please tell me you're joking.
Kan ik je op de lijst zetten?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:33 schreef Sulejmani het volgende:
[..]
Hij is sarcastisch, duh denk na.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:37 schreef Jovatov het volgende:
Na mijn oorspronkelijke braakneigingen nav het accent (sorry) moet ik zeggen dat ik de filmpjes een stuk meer ben gaan waarderen
Je woordenkeus en gevoel voor humor zijn voor mij al redelijk goed. Er kan nog een hoop verbeteren, maar ik ben erg benieuwd naar je volgende fimpje(s) en hopelijk wordt het nóg beter!Dus ik kan je op de lijst zetten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Doe maarquote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:38 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dus ik kan je op de lijst zetten?
Er komen zeker nog een aantal namen bij idd!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:43 schreef Motorhoofd het volgende:
Er komen steeds meer fans bij![]()
Iedereen begint in te zien dat Emar een geniale reviewer is!
Emar
[/AQuila360 mode on] Natuurlijk, ik ben een groot bewonderaar van dit multifunctionele natuurtalent! Ik zeg bewust multifunctioneel want ik zie nog veel grotere verborgen talenten in jou, Emar! Zo zou je ook eens moeten denken aan je eigen rapnummer, met je aparte accent zet je dan echt een unieke flow neer! In ieder geval props voor jou en als je nog meer tips wilt kun je het altijd vragen.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:34 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Kan ik je op de lijst zetten?
Dat is een nee neem ik aanquote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:46 schreef Sulejmani het volgende:
[..]
[/AQuila360 mode on] Natuurlijk, ik ben een groot bewonderaar van dit multifunctionele natuurtalent! Ik zeg bewust multifunctioneel want ik zie nog veel grotere verborgen talenten in jou, Emar! Zo zou je ook eens moeten denken aan je eigen rapnummer, met je aparte accent zet je dan echt een unieke flow neer! In ieder geval props voor jou en als je nog meer tips wilt kun je het altijd vragen.[/AQuila360 mode off]
WE WILLEN EEN AAN HET WOORD!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:57 schreef emarwii het volgende:
Kijk, er komen steets meer fans! Zo zie ik het graag!
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:57 schreef Sackboy het volgende:
Mag ik op de lijst?![]()
Wat voor lijst?
Jij wel op de lijst toch?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:00 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
WE WILLEN EEN AAN HET WOORD!
Dan maak ik toch snel een kloon aan zodat ik toch op de lijst kan, zet me erbij, nu gvd.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:54 schreef AQuila360 het volgende:
Ik kan jullie beide helaas niet op de lijst zetten
Oh my gosh!quote:
Die hebben we nietquote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:13 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Doe mij maar op de sublijst, 'de mensen die wel kunnen lachen om Emar's reviews'.
Je voldoet niet aan de eisen!!quote:Op donderdag 28 augustus 2008 22:12 schreef Sulejmani het volgende:
[..]
Dan maak ik toch snel een kloon aan zodat ik toch op de lijst kan, zet me erbij, nu gvd.![]()
wat zijn de eisen uberhaupt?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 23:25 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die hebben we niet![]()
Je moet echt een kant kiezen TT
Of je bent MET Emar of TEGEN Emar!
[..]
Je voldoet niet aan de eisen!!![]()
samenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 03:22 schreef SpankmasterC het volgende:
Aquila, wat de fuck jij hater?! Waarom sta ik niet op die fanlist?
Al die uren die we samen met Emar's videos hebben doorgebracht, betekenden die nou echt niets voor je?
Uhm nee, dat zou je denken maar dat is ie niet. AQuila360 is serieus een groot fan.quote:Op donderdag 28 augustus 2008 21:33 schreef Sulejmani het volgende:
[..]
Hij is sarcastisch, duh denk na.
Jawel Spankyquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 03:22 schreef SpankmasterC het volgende:
Aquila, wat de fuck jij hater?! Waarom sta ik niet op die fanlist?
Al die uren die we samen met Emar's videos hebben doorgebracht, betekenden die nou echt niets voor je?
Als de kipkruiden op zijn dan wil je niet bij Spank in de buurt zijnquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:22 schreef Def1987 het volgende:
[..]
samen![]()
zitten jullie samen op de bank met wat popcorn met kippenkruiden erop die reviews te kijken
Je wilt het niet toegeven, maar je bent gewoon een faler. bijna een fanboy faler. Falerquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:11 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jawel SpankyMaar ik moets het even van jou zelf horen zodat de mensen weten dat je er echt op wilt
Ik durf me wel voor de leeuwen te gooien, kom maar op.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:14 schreef AQuila360 het volgende:
Emar Fanlist!
AQuila360
Jovatov
Motorhoofd
Poit
SpankmasterC
Yari
Twarres
Meer mensen zijn wel altijd welkom al wordt je aanvraag wel beoordeelt door een commissie!
Je staat er opquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:22 schreef Twarres het volgende:
[..]
Ik durf me wel voor de leeuwen te gooien, kom maar op.
quote:Op zaterdag 16 augustus 2008 21:54 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
Leedvermaak is vermaak dude dus leuk! Of dacht je dat ik zijn reviews leuk vond omdat ze ''goed'' zijn
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 17:42 schreef Twarres het volgende:
Beste Emarwii,
Pleeg zelfmoord. Deze schande kom je nooit meer te boven. Als je hier over 10 jaar op terugkijkt dan schaam je je kapot...
Verder is het ook kut.
De commisie ziet geen enkele noodzaak om AQuila360 van de lijst te halen!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:30 schreef Sackboy het volgende:
Om de geloofwaardigheid van de lijst te behouden zie ik het als noodzakelijk dat AQuila360 van de lijst gehaald wordt. Zie o.a. deze uitspraak:
[..]
Dat was vroeger Twarres is nu een echte fan!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 10:37 schreef Sackboy het volgende:
En ook Twarres mag van de lijst af.
[..]
De kans bestaat dat dan over een tijdje 92% van alle users op fok achter die ignoreknop wegvallen!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:15 schreef disjfa het volgende:
Ik ga dan trouwens wel een extra knop bedenken. De Emarifanban knop. En de emarifanignoreknop. Aangezien we dan iig weten wie wel wel dan niet serieus moeten nemenDus hou namen bij AQ
Jij bent de man.
Nou dan weten we ook weer hoeveel waarde we aan de lijst kunnen hechtenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
De commisie ziet geen enkele noodzaak om AQuila360 van de lijst te halen!
[..]
Dat was vroeger Twarres is nu een echte fan!
Dat hoop ik tenminste want anders moet die weer van de lijst af!
VOORGOED![]()
Dat was toen.. Emar is gegroeid intussen. Ik ben nu aan het sparen voor de dvd.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:13 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
De commisie ziet geen enkele noodzaak om AQuila360 van de lijst te halen!
[..]
Dat was vroeger Twarres is nu een echte fan!
Dat hoop ik tenminste want anders moet die weer van de lijst af!
VOORGOED![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 11:25 schreef muay-toy het volgende:
Het verloop van de fans is verontrustend snel aan het toenemen. De overgebleven fans proberen de tijd te doden met lijstjes maken omdat er weinig tot geen reactie is van 'the man himself.' Je kunt het zien als een grafiek waar de lijn eerst oploopt tot een hoog punt, maar inmiddels is die lijn alweer hard aan het dalen. Dit word verklaard door de vele afwezigheid van emarwii en het ontbreken van zijn filmpjes. Je kunt terugdenken aan de tijd dat hij nog reviews poste, maar een gepensioneerd artiest verliest zijn waardigheid.
En dat zit op VWO5..quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 09:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Uhm nee, dat zou je denken maar dat is ie niet. AQuila360 is serieus een groot fan.
Zoek anders het woord sarcasme even op.
AQuila360 , wat zie ik nu, weiger jij fans?![]()
![]()
Waarom was je daar gebanned Emarquote:
Leugens! Emar zou dat nooit doen, in ieder geval niet zonder zn vaste fanbase in te lichten!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:13 schreef Sackboy het volgende:
Ik hoorde via een goed ingelichte, niet nader te noemen bron dat Emar stopt met zijn reviews.
Emar Fanlist!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:02 schreef Chaos-Zero het volgende:
Ik zou ook graag op de lijst willen!
quote:
Leedvermaak is vermaak dude dus leuk! Of dacht je dat ik zijn reviews leuk vond omdat ze ''goed'' zijn
Gefeliciteerd! Je bent vanaf nu een echte Emar Fanquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:37 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Zet me dan mar op de lijst.
Deze lijst is vals!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:42 schreef Sackboy het volgende:
De huidige lijst is dus:
Emar Fanlist!
AQuila360
Chaos-Zero
Jovatov
Motorhoofd
Poit
Sackboy <---- Hoort niet op de lijst!
SpankmasterC
Tinuzzz_Talpa
Twarres
Yari
Dat was vroeger, ik ben nu een echte fanquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:44 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Deze lijst is vals!Emar erkent ook alleen de door mij geposte lijst
![]()
Sorry Sack je bent te negatief over Emar en DGVF dus helaas!
Je komt niet op de lijstquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:46 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dat was vroeger, ik ben nu een echte fan
Mijn account was gehackt toen Sackboy dat hebben we in het vorige topic al besprokenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:49 schreef Sackboy het volgende:
Dan mogen jij en Twarres er ook niet op. Eerlijk = eerlijk.
De huidige lijst is dus:
Emar Fanlist!
Chaos-Zero
Jovatov
Motorhoofd
Poit
SpankmasterC
Tinuzzz_Talpa
Yari
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Mijn account was gehackt toen Sackboy dat hebben we in het vorige topic al besproken![]()
Het is mensonterend. Maar als je daar je plezier uithaalt en soms zelfs geld mee kan verdienen en dus een keihard dikke vinger naar je publiek dan is het compleet bedoelt en wat een persoon wilt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:06 schreef Sackboy het volgende:
Dat vind ik zielig en mensonterend![]()
Is hetzelfde als dat je tegen Herman van Idols zegt dat ie goed kan zingen..
Wie??quote:
Weet je dat wel zeker!quote:
Lekker ding die rechterquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:15 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Cultheld uit Stadskanaal.
[ afbeelding ]
Die linker.
Sterk.quote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:06 schreef Sackboy het volgende:
Iedereen hier die 'fan' is is fan op grond van leedvermaak, dus die willen gewoon dat Emar zich nog een paar keer voor gek gaat zetten in een filmpje.
Dat vind ik zielig en mensonterend![]()
Is hetzelfde als dat je tegen Herman van Idols zegt dat ie goed kan zingen..
Als je het beste voor hebt met Emar vertel je hem gewoon waar het op staat.
Het verkopen is het probleem niet. Het probleem is dat mensen de dvd vervolgens kopen voor welke reden dan ook.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:22 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat Emar trouwens ook nog het lef heeft om de DVD te verkopen.![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:15 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Cultheld uit Stadskanaal.
[ afbeelding ]
Die linker.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:17 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Leugens! Emar zou dat nooit doen, in ieder geval niet zonder zn vaste fanbase in te lichten!
En wat een falers bij dat gameparty-forum, gebanned omdat ie "reclame" maakte voor zn eigen filmpjes! NEWSFLASH! Zulke regels worden in gesteld om spam tegen te houden, niet pareltjes!
He!!! Wat doe je??quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 14:49 schreef Sackboy het volgende:
Dan mogen jij en Twarres er ook niet op. Eerlijk = eerlijk.
De huidige lijst is dus:
Emar Fanlist!
Chaos-Zero
Jovatov
Motorhoofd
Poit
SpankmasterC
Tinuzzz_Talpa
Yari
Die Roef was echt een baas toenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 15:18 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Die ander is Marian.
Dit dus:
Oja, en nog dit.![]()
![]()
Die lijsten van hem zijn fake!!quote:
Dankquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:09 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die lijsten van hem zijn fake!!
Lijsten gepost door AQuila360 zijn de officiële lijsten en daar sta jij nog gewoon op
Wegens negatieve uitlatingen (en zelfs doodsverwensingen, red.) in het verleden bent u ter goede orde verwijderd van de lijst.quote:
Negatieve aandacht is ook aandacht. Gaat een beetje voor andere beslissen wat ze wel en niet moetenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:17 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Wegens negatieve uitlatingen (en zelfs doodsverwensingen, red.) in het verleden bent u ter goede orde verwijderd van de lijst.
Niet doen Sackyquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:17 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Wegens negatieve uitlatingen (en zelfs doodsverwensingen, red.) in het verleden bent u ter goede orde verwijderd van de lijst.
Dagelijks? Heb je nog van die reviews?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:37 schreef emarwii het volgende:
Ik was ooit gebanned van gameparty door mijn reviews.... Maar niet mijn video reviews, nee, normale tekst reviews die zj niet goed vonden! Ik poste elke dag een review en zij zagen dat als spam en dus werd ik gebaned.
Emar dit is de lijst van mensen wie op dit moment echte fans zijn! Er komen er nog veel bij natuurlijk maar dan weet je wel ongeveer van wie je iets aan moet nemen en welke mensen je beter kunt negeren!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:37 schreef emarwii het volgende:
Ik was ooit gebanned van gameparty door mijn reviews.... Maar niet mijn video reviews, nee, normale tekst reviews die zj niet goed vonden! Ik poste elke dag een review en zij zagen dat als spam en dus werd ik gebaned.
Emar heeft al op mij gestemd.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:06 schreef AQuila360 het volgende:
Ik wil ook graag weten wat Emar er van vind!
Wie mag van jou zorg dragen voor de officiele fanlijst?
Even voor de goede orde (daar wij een zeer geengageerd en iintellectueel gesprek aan gaanquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 16:17 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dat kan nooit! Jij hebt nog nooit iets positiefs over Emar gezegd!quote:
*kuch* "Beste Emarwii, Pleeg zelfmoord." *kuch*quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:10 schreef Twarres het volgende:
[..]
Even voor de goede orde (daar wij een zeer geengageerd en iintellectueel gesprek aan gaan) ik wensde hem niet dood. Ik zei dat hij zich dermate diende te schamen dat hij zich niet meer op straat had moeten durven vertonen.
Ah, humor. Leedvermaak dus.quote:Inmiddels zijn we weer een tijdje verder en kan ik er de humor van inzien.
Nooit.quote:Jij verandert nooit van mening?
Je kan mij min of meer de belichaming van perfectie noemen inderdaad.quote:Of is dhr. Sackboy dermate perfect dat zoiets hem nooit zal overkomen?
Oh dus AQuila360 mag wel vertellen wie wel of geen fan is, en ik mag dat niet?quote:Dus wie ben jij om mij te vertellen wat ik wel of niet vind.
Sackboy ik vertel dat niet dat doet een commissie ik zorg alleen dat de lijst up to date isquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:31 schreef Sackboy het volgende:
Oh dus AQuila360 mag wel vertellen wie wel of geen fan is, en ik mag dat niet?
Nogmaals.. Ik bedoelde het als dat mensen in zijn omgeving het zien, dat hij dan belachelijk gemaakt gaat worden en dat hij daardoor geen leven meer zou hebben, wat heb je er dan nog aan?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 18:31 schreef Sackboy het volgende:
[..]
*kuch* "Beste Emarwii, Pleeg zelfmoord." *kuch*
Klopt. Maar dat maakt me niet minder fan.quote:[..]
Ah, humor. Leedvermaak dus.
quote:[..]
Nooit.![]()
Ja, mn broer ook.quote:[..]
Je kan mij min of meer de belichaming van perfectie noemen inderdaad.
Nee, maar aangezien ikzelf aangaf fan te zijn, heeft hij me in dat lijstje opgenomen. Dus die beslissing heb ik zelf genomen en niet Aquila. Als hij me had geweigerd, had ik dezelfde discussie met hem gevoerd.quote:[..]
Oh dus AQuila360 mag wel vertellen wie wel of geen fan is, en ik mag dat niet?
Leuk hè, bron zijn van andermans leedvermaak?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:20 schreef emarwii het volgende:
AQuila mag van mij de fan lijst bijhouden, gezien hij zo ong. de grootste fan hier is!
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:20 schreef emarwii het volgende:
AQuila mag van mij de fan lijst bijhouden, gezien hij zo ong. de grootste fan hier is!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Das leben ist ein skippybal
Das ist nou einmal zo...
Up yours Sackboyquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:20 schreef emarwii het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
Bedankt voor het vertrouwen Emar!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:20 schreef emarwii het volgende:
Misschien de duidelijke haters toevoegen?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:31 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Bedankt voor het vertrouwen Emar!
Zo nu dit duidelijk is kunnen we weer gewoon verder! Mocht je op de Emar Fanlijst willen dan hoor ik het wel! En zal een onafhankelijke commissie je aanvraag beoordelen!
DE LIJST!
AQuila360
Chaos-Zero
Jovatov
Motorhoofd
Poit
SpankmasterC
Tinuzzz_Talpa
Twarres
Yari
Dat is een idee iddquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:37 schreef Twarres het volgende:
[..]
Misschien de duidelijke haters toevoegen?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hou ons (de haters) buiten die lijstjes van jullie, ja.
En ohja...Na topic #5 en de nieuwste aan het woord wordt het allemaal andersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
Dat weet ik niet. Dat weet jij alleen.quote:
Beoordeel mij.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:49 schreef emarwii het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Dat weet jij alleen.
Je staat op de lijst dus je bent een fan! Maar bij een negatieve uitspraak over Emar ga je van de lijst af!quote:
Als je consequent bent moeten jij en Twarres dus van de lijst af.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:50 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je staat op de lijst dus je bent een fan! Maar bij een negatieve uitspraak over Emar ga je van de lijst af!
Zo werkt die lijst
Nee, dat geldt natuurlijk niet, want dat behoort tot het verleden.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:01 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Als je consequent bent moeten jij en Twarres dus van de lijst af.
Helaas maak jij niet de regels van die lijst Sackboy!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:01 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Als je consequent bent moeten jij en Twarres dus van de lijst af.
Snap het nou!! Als ik nu nog iets negatiefs zou melden over Emar, dan schiet ik van die lijst af.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, dat geldt natuurlijk niet, want dat behoort tot het verleden.
Alleen voor de rest gaat deze regel op.
Correct als hij negatief is gaat die van de lijst af! En dan kun je er ook niet meer op komen!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:17 schreef Twarres het volgende:
[..]
Snap het nou!! Als ik nu nog iets negatiefs zou melden over Emar, dan schiet ik van die lijst af.
Volgens mij willen Sackboy en Strawberry ook gewoon graag op het lijstje staan.
Ik kap er nu mee, spreek jullie nog wel..
Maar mijn negatieve uitspraken zijn ook in het verleden gedaan, nu doe ik dat niet meer. Dus waarom mag ik dan niet op de lijst en anderen wel?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:19 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Correct als hij negatief is gaat die van de lijst af! En dan kun je er ook niet meer op komen!
Hij was weer positief voordat er sprake was van een lijst! En jij bent nog nooit positief geweest over Emar!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:23 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Maar mijn negatieve uitspraken zijn ook in het verleden gedaan, nu doe ik dat niet meer. Dus waarom mag ik dan niet op de lijst en anderen wel?
Je vergeet Jan-Willem............quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 20:34 schreef Sackboy het volgende:
Emar je bent de beste!![]()
Emarwii![]()
DGVF![]()
Fluffy
Ja ik, ik, IKIKKIIIIK!!!!!11!!!!1quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 19:37 schreef Twarres het volgende:
[..]
Misschien de duidelijke haters toevoegen?
Dat kan best wel eens tegenvallenquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:13 schreef Rkatier het volgende:
Ik ga nog keer posten wat voor tegenstrijdigheden je in 4 topics al gezegd heb, wordt je niet vrolijk van
Eigenlijk had alles in de nieuwe aan het woord gemoeten! Daarin wordt ook de ''fanclub'' aangekondigd waarvan de fanlijst de voorloper is.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:15 schreef Rkatier het volgende:
En leg me dit ook meteen uit:
Het is bekend wat in de nieuwe aan het woord wordt gezegd
iedergeval bij jouw, spankmaster en Emar, en nog is er niets meer voor ons bekend. Ik wacht daar nog altijd op. Maar ja dat is dan ook wel degelijk EMAR Niveau(nieuw woord
)
Jij zou in de haters lijst op #1 komen of misschien op #2 na Strawberryquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:22 schreef Sackboy het volgende:
AQuila, ik wil in de lijst.
Ik heb al positieve dingen gezegd.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:39 schreef Sackboy het volgende:
Omdat ik fan van het eerste uur ben. Ik heb alle reviews en aan-het-woord's gekeken en het was werkelijk een genot voor het oog en voor het gehoor. De kwaliteit druipt er van af en ik voorzie voor Emar een gouden toekomst. Hij kan uitgroeien tot een legende op het gebied van games reviewen, want deze pientere jongen heeft echt terdege verstand van games. De manier waarop hij het met finesse en souplesse brengt is bovendien van een dergelijk sublieme kwaliteit dat menig gerenommeerd tv presentator er jaloers op zou zijn. De genialiteit straalt er van af, dit is perfectie zoals God perfectie bedoeld heeft.
Echt,k het sarcasme druipt er vanaf...quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 22:39 schreef Sackboy het volgende:
Omdat ik fan van het eerste uur ben. Ik heb alle reviews en aan-het-woord's gekeken en het was werkelijk een genot voor het oog en voor het gehoor. De kwaliteit druipt er van af en ik voorzie voor Emar een gouden toekomst. Hij kan uitgroeien tot een legende op het gebied van games reviewen, want deze pientere jongen heeft echt terdege verstand van games. De manier waarop hij het met finesse en souplesse brengt is bovendien van een dergelijk sublieme kwaliteit dat menig gerenommeerd tv presentator er jaloers op zou zijn. De genialiteit straalt er van af, dit is perfectie zoals God perfectie bedoeld heeft.
Bedankt voor die mooie emotionele woordenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:36 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
En Aquila, gefeliciteerd als Officiële Fanlijst Beheerder, Voorzitter, Secretaris en Voorzitter van de Commissie! Je verdient het, afgezien van Jan-Willem ken ik niemand die Emar zo'n warm (bijna heet zelfs!) hart toedraagt als jij!
Ho ho, ik maak een inhaalslag hoor. Nog even en ik mag de fanlijst beheren.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:36 schreef SpankmasterC het volgende:
En Aquila, gefeliciteerd als Officiële Fanlijst Beheerder, Voorzitter, Secretaris en Voorzitter van de Commissie! Je verdient het, afgezien van Jan-Willem ken ik niemand die Emar zo'n warm (bijna heet zelfs!) hart toedraagt als jij!
Emar heeft beslist Sackboy laat het rusten en vergeet het!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 09:40 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ho ho, ik maak een inhaalslag hoor. Nog even en ik mag de fanlijst beheren.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 01:36 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Echt,k het sarcasme druipt er vanaf...
quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 08:53 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Bedankt voor die mooie emotionele woorden![]()
![]()
Zo zijn nu eenmaal de regels!quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 10:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hmmm...waar heb ik dat eerder gezien....
Oh, ik weet het al, hij klinkt net als AQuila!
Dus AQuila mag wel sarcastisch overkomen en in het verleden negatieve dingen hebben gezegd en toch op de lijst komen, maar Sackboy niet? So much voor tweede/eerlijke kansen.Hoe oneerlijk, misbruik van macht.
VRIENDJESPOLITIEK ZEG IK JE!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |