quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:04 schreef Rkatier het volgende:
We gaan weer verder waar we gestopt zijn:
Is AQuida echt fan? Wat doet SpankmasterC?
En waarom opent Rkatier een topic?
We zullen het weer achter komen in deze topic van:
Brute Gamerscore wou ik al zeggenquote:Op maandag 25 augustus 2008 17:13 schreef SpankmasterC het volgende:
Vergeet niet, iedereen kan nu Emar toevoegen! Gamertag= EMARWII
En korte scoop: XBL Silver (dus geen Worms tegen Emar)195 gamerpoints en hij zit in de Pro-zone
Wie moet wat wordenquote:Maar vooral: wie is die grote aankondiging?
Ik durf niet, ik ben bang dat mn ego grote schade oplooptquote:Op maandag 25 augustus 2008 17:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Spanky wij zouden al lang geleden Worms doen
Ik ging ook gewoon bikkelhard onderuitquote:Op maandag 25 augustus 2008 17:20 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik durf niet, ik ben bang dat mn ego grote schade oploopt
Jij en Rkatier vs mijquote:Op maandag 25 augustus 2008 17:20 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ik durf niet, ik ben bang dat mn ego grote schade oploopt
Doe maar jaquote:Op maandag 25 augustus 2008 17:46 schreef -Strawberry- het volgende:
Ach, laat ik hier ook nog maar even rondhangen.
quote:
2 vs 1 is nooit eerlijkquote:Op maandag 25 augustus 2008 17:55 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]dat kan misschien nog wel eerlijk zijn!
fout het is 1/2 + 1/2 vs 1quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
2 vs 1 is nooit eerlijk![]()
Maar dan is het wel leuker misschien
Waarom zien die wormen er zo fucked up uit? Ik wou hem kopen, maar vind het maar bagger spelenquote:Op maandag 25 augustus 2008 17:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
2 vs 1 is nooit eerlijk![]()
Maar dan is het wel leuker misschien
Dan ga je bij hem inwonenquote:Op maandag 25 augustus 2008 18:32 schreef Gamer_V het volgende:
Even terzijde, ik wou dat ik zo'n grote planeet op mijn muur had geschilderd.
Doen we een keerquote:
Ik wacht wel op castle crashersquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:31 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Doen we een keer![]()
Def Worms is op de 360 gewoon vet! en het wordt ook nog veel gespeeld online!
Het komt door jezelf Emarquote:Op maandag 25 augustus 2008 21:18 schreef emarwii het volgende:
O my gosh....
Topic nummer 4 al! Dit gaat lekker.... Ik hou van dit forum!
quote:Op maandag 25 augustus 2008 21:18 schreef emarwii het volgende:
O my gosh....
Topic nummer 4 al! Dit gaat lekker.... Ik hou van dit forum!
Dat is opzich een leuk idee! Maar goed laten we niet te hard van stapel lopen!quote:Op maandag 25 augustus 2008 22:20 schreef Yari het volgende:
De aanhang raakt steeds groter!
We kunnen wel een fan meeting organiseren, bij jou thuis Emar.
Die aankondiging zit in de nieuwe aan het woord en waneer die komt weet ik niet!quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:08 schreef Rkatier het volgende:
Waar blijft die aankondiging? Kan hij niet gewoon een kort filmpje maken? Immers het is bekend voor hem en diegene waar het over gaat neem ik aan. Waarom dat niet aankondigen.
Of doe het als mistery guestsmink erop en klaar
Ik zou graag zien dat hij het in drie onderdelen verdeeld:quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:16 schreef Yari het volgende:
Ja helaas, dat volleybal toch....... naast zijn verbluffend mooie reviews ook nog top atleet, neemt natuurlijk wel wat tijd in beslag, jammer hoor.
Toch vind ik het idee van een kort filmpje niet slecht, houd je toch je fans tevreden en hoeft niet zo lang te duren!
Ik zou lid worden.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 00:38 schreef SpankmasterC het volgende:
Ik vind het jammer dat je op Xbox Live geen clans hebt, anders had ik de WeEmarwii-clan opgericht
Ik zou er een 360 voor kopenquote:
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 11:34 schreef speknek het volgende:
Ik ben DGVGF, ik kom uut drenthe en houd van discòòòò
Wat je beloofd met je waarmakenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 12:38 schreef AQuila360 het volgende:
Wordt nu lid van de Emar fanclub en je ontvangt deze opdruk op een placemat
[ afbeelding ]
Kijk! dat zijn goeie tips waar hij iets mee kanquote:verhaal
beterquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:10 schreef Motorhoofd het volgende:
[..]
Kijk! dat zijn goeie tips waar hij iets mee kanAls je hier iets mee doet worden je reviews nog beter voor zover dat mogelijk is!
Wat doe jij nouquote:
Je moet een beetje vertrouwen hebben in Emar!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:21 schreef Def1987 het volgende:
[..]
beter![]()
![]()
![]()
![]()
haal dat verhaal snel weg voordat hij iets oppikt en nog meer onzin gaat maken
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:09 schreef Motorhoofd het volgende:
[..]
Je moet een beetje vertrouwen hebben in Emar!De AVGN begon ook klein
Maar jij blijf onze emar aandacht gevenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:11 schreef Def1987 het volgende:
[..]
De eerste AVGN was al van 10x hogere kwaliteit.
Hij is gewoon dan idd dat kan niet andersquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:13 schreef disjfa het volgende:
[..]
Maar jij blijf onze emar aandacht gevenDus je bent gewoon fan.
Dat is idd wel zo! We hemelen nu wel steeds Emar op maar vergeet niet dat er een heel team om heen staat he! En allemaal dragen ze een steentje bij!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:26 schreef SpankmasterC het volgende:
Maar je kan ook moeilijk niet fan zijn, je wilt gewoon meer van hem zien!
Zelfs al vind je het slecht (wat ik me vrij moeilijk voor kan stellen, maar toch), dan is er altijd nog de vertederende (shit ff de naam kwijt van dat kleine jochie) en het geheim van Jan-Willem!
quote:
Idd. Normale mensen vinden goor en goor ook leuke TVquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:55 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]ga jij nou maar weer terug naar je kleinegroteplaneet, en laat ons hier op Planeet Werkelijkheid baken in Emar's glorie!
Geer en Goor zijn best grappig hoorquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:56 schreef disjfa het volgende:
[..]
Idd. Normale mensen vinden goor en goor ook leuke TVKijken goeden tijden slechte tijden als entertainment. Zetten de tv op sbs6 aan om met plezier te kijken
![]()
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:59 schreef Motorhoofd het volgende:
[..]
Geer en Goor zijn best grappig hoor![]()
off: begin jij ook al met die avatar?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:13 schreef disjfa het volgende:
[..]
Allemaal dat plaatje nemenquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:46 schreef Rkatier het volgende:
[..]
off: begin jij ook al met die avatar?straks heeft 50% hetzelfde plaatje
Dat was wel de bedoeling jaquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Allemaal dat plaatje nemenWordt echt een onoverzichtelijke bende dan!
Ik was eerstquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Allemaal dat plaatje nemenWordt echt een onoverzichtelijke bende dan!
gewoon van mijn beoordeling geven hoe het beter kanquote:
Prijsvraag?????quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:00 schreef emarwii het volgende:
Laatste REMEMBER prijsvraag
De prijsvraag loopt nog TOT 2 september!!!!
Je liegt! Je komt vast vaker spammen als jet nog 7 dagen duurtquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:00 schreef emarwii het volgende:
Laatste REMEMBER prijsvraag
De prijsvraag loopt nog TOT 2 september!!!!
Daar heb je gelijk in Sackdisjfaquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:04 schreef disjfa het volgende:
[..]
Je liegt! Je komt vast vaker spammen als jet nog 7 dagen duurt
TJa dat is dus ook een punt van verbetering, kies een datum uit waarneer je iets wilt laten eindigen, of wilt uit laten brengen en werk daar naar toe. Nu is het gegis en dat werkt niet bepaald in je voordeelquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:04 schreef disjfa het volgende:
[..]
Je liegt! Je komt vast vaker spammen als jet nog 7 dagen duurt
Je kunt mijn DVD winnen. Kijk aan het woord 6 hoequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:04 schreef Yari het volgende:
[..]
Prijsvraag?????
Heb ik iets gemist..
Wat is de prijs, een Meet&Greet met Jan Willem en Emar??
Dat moet toch ook haast wel...kan echt nog altijd niet geloven dat ze serieus zijn.quote:
misschien zien die wel iets in hem wat de andere 99,9% (incl mijzelf) niet zien.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat moet toch ook haast wel...kan echt nog altijd niet geloven dat ze serieus zijn.Hoewel ze dit beweren.
Maar je hebt ook volk dat Frans Bauer helemaal geweldig vindt, dus in dat geval...
Je moet de knop omzetten Strawberry en dan gewoon achter elkaar die reviews kijken!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat moet toch ook haast wel...kan echt nog altijd niet geloven dat ze serieus zijn.Hoewel ze dit beweren.
Maar je hebt ook volk dat Frans Bauer helemaal geweldig vindt, dus in dat geval...
Waarom zou ik mezelf op standje dom zetten om die reviews te kunnen kijken?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 17:55 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je moet de knop omzetten Strawberry en dan gewoon achter elkaar die reviews kijken!
En er komen steeds meer fans bij hier! Ook Rkatier is gewoon een fan omdat die op een paar man na het meeste hier post
Volgens jou, ja.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:00 schreef AQuila360 het volgende:
Hoezo standje dom?
Emar heeft een aantal dingen gezegd die geniaal zijn
'' Ik wou een tosti bakken maar het brood was op en toen wou ik een ei bakken met de kipkruiden waren op''quote:
bronquote:‘Fan’ wordt vandaag de dag meer gebruikt bij de aanduiding van bewonderaars van muzikanten en acteurs. Soms organiseren fans zich in zogenaamde fanclubs, schrijven fanbrieven (of fanmail) aan hun idolen in de hoop op positieve respons en onderhouden of volgen fansites (pagina’s op het Internet) over het idool. Een fan is vaak intensief met zijn idool bezig en steekt daar doorgaans veel tijd, geld en moeite in.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 14:13 schreef disjfa het volgende:
[..]
bij nader inzien.. ben je stoned of wat?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 18:04 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
'' Ik wou een tosti bakken maar het brood was op en toen wou ik een ei bakken met de kipkruiden waren op''
DIt is gewoon geniaal als je er over nadenkt! Het is gewoon bijna filosofische
Waar komen we vandaan? Wat is ons doel? Waarom zijn we hier?
Dat zit allemaal in die ene zin! Dat noem ik geniaal ja!
Hans Teeuwenquote:"waar kom jij vandaan? Ja pap dat weet niemand toch! Ja waar komen we vandaan en waar gaan we naar toe? Ik bedoel ja ik vind het lastige vragen die je stelt, midden in de nacht in je onderbroek. Weet jij wel hoe laat het is? Heb je daar al aan gedacht? weet je wel hoe laat hiet is? Rare vragen pap..
Ik ga nog steeds voor de prijsvraagquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:45 schreef Motorhoofd het volgende:
Heeft iemand trouwens al zijn dvd besteld?
Neen maar die zin was geniaal zoiets kan een normaal iemand niet bedenken!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:42 schreef Rkatier het volgende:
[..]
bij nader inzien.. ben je stoned of wat?
Dat jij hem niet kan bedenken maakt hem nog niet geniaalquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Neen maar die zin was geniaal zoiets kan een normaal iemand niet bedenken!
Ik wacht ook ff de prijsvraag af maar anders koop ik wel want er staan veel extra's op!
Rkatier je ziet het echt niet ofwel?quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:59 schreef Rkatier het volgende:
[..]
Dat jij hem niet kan bedenken maakt hem nog niet geniaal
de grap over het kip en ei? zo oud als de weg naar romequote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Rkatier je ziet het echt niet ofwel?
Of doe je maar alsof?
Neeee de grootsheid van Emarquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 21:24 schreef Rkatier het volgende:
[..]
de grap over het kip en ei? zo oud als de weg naar rome
Alles IS één grote blooperquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 20:33 schreef Yari het volgende:
Ja ik ben wel erg benieuwd naar de bloopers, kan je die niet gewoon op youtube zetten Emar?
Dat is natuurlijk wel leuk voor je fans die de DVD niet gaan winnen of kopen, en die bloopers heb je toch al af en kan je dus gelijk uploaden!
Ik kijk morgen wel ff hoelaatquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 22:04 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Neeee de grootsheid van Emar![]()
Rkatier morgen Worms? Dan kan ik het je ff uitleggen
gastquote:Op dinsdag 26 augustus 2008 13:01 schreef Rkatier het volgende:
blabla
Hoezo? Ik was altijd nog korter bezig dan Emar over het opnemen van een aflevering doetquote:
Ik schrok ook heel erg van hemquote:
Het zijn er veelquote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2008 11:20 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het zijn er veelZeker 10 al op fok!
En Emar promoot zijn site zo'n beetje overal van Partyflock tot kindertent.nl dus al met al zullen het er best veel zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |