Slaap lekker Fanquote:Op maandag 25 augustus 2008 00:12 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Truste allemaal
slaap lekker en morgen gezond weer op
![]()
![]()
Hoihoiquote:
Ja, en ook rondom, de tuin is weer bijgewerktquote:Op maandag 25 augustus 2008 00:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hoihoi![]()
Goed idee![]()
![]()
Alles wel in huize neemmijnietserieus?
tering héquote:
quote:Op maandag 25 augustus 2008 00:19 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
tering hédat was een opkikker
was dat het vrolijkste dat je kon bedenken ?
ik ga gelijk helemaal depri naar me bed .........
quote:
doe dan deze uitvoering:quote:Op maandag 25 augustus 2008 00:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De laatste, dan ga ik lurken![]()
Hij is net op, dus graag!quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:22 schreef debuurvrouw het volgende:
Hey Cc! bakkie dan maar?![]()
Mogguh BQ ook!
Duh, let je op!. Straks stuur je zoveel dat ze halverwege de operatie uit de narcose komtquote:Op maandag 25 augustus 2008 11:35 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, Soury.![]()
*positieve energie naar Soury stuurt*
Voor zover ik weet wel...quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:40 schreef Dementor het volgende:
Gaat ze vandaag onder het mes?
Ja duh, like it's the first timequote:Op maandag 25 augustus 2008 11:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Duh, let je op!. Straks stuur je zoveel dat ze halverwege de operatie uit de narcose komt
Neuh, niet echt. Had 'm al maanden niet meer 'gesproken'. Dacht: laat gaan, laat gaan, want schiet toch niet op en Hollandse vis smaakt ook goed. Maar blijkbaar heeft onze gezamenlijke vriend 'm verteld dat hij me hooked on Deadwood heeft gekregen en stuurde hij me daarom die uitnodiging. En ik grijp dat uiteraard met beide handen aan om nog eens een klein visje uit te gooien. Ge wit maar nooit nie wa ge d'r mee vangen kunt, tenslottequote:Op maandag 25 augustus 2008 11:34 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, is dat nog steeds "aan de hand"![]()
Boefje....![]()
Deadwood is wel echte mannentelevisie, denk ik. Maar ik doe dan ook net alsof ik een halve vent ben, soms. Het is wel echt historisch verantwoord, met personen als Wild Bill Hickok en Calamity Jane die ook echt in Deadwood hebben vertoefd (Wild Bill is daar zelfs doodgeschoten). Maar het geeft vooral een heel interessant inkijkje in de normen en wetteloosheid van die tijd. I'm lovin'it. Stom dat het in Nederland nooit op de buis is geweest.quote:Deadwood. Toch maar eens in verdiepen dan. Misschien vind ik het ook wel leuk. Al moet ik toegeven dat ik vrij oppervlakkig tv kijk. Men in trees, Grey's anatomy... Gewoon wijventv
ja geloof het wel, en als ze gelk heeft, is het al achter de rug.quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:40 schreef Dementor het volgende:
Gaat ze vandaag onder het mes?
Goed dat je het zegt, heb het volgens mij opgenomenquote:Op maandag 25 augustus 2008 12:06 schreef Juud79 het volgende:
Gisteravond de folluw-up aflevering van 'Over mijn Lijk' gekeken, had het gemist op tv. Wat een heavy shit blijft dat toch om naar te kijken, veel herkenning, herinnering, dat soort dingen blijven dan nog een dagje in mijn hoofd rondspoken....
Zo maar eens op zoek naar iets luchtigers om te kijken, en weer even ruimte maken in mijn hoofd voor wat anders...
Concertquote:
Ah, ik dacht dat je naar één of ander vaag concert was, omdat je zat te miepen over kaartjes vlak voordat je ging.quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Concert
Ben naar Edingburg en Glasgow geweest en het bier was best te drinken
Edinburgh.quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Concert
Ben naar Edingburg en Glasgow geweest en het bier was best te drinken
Haha, je bent niet de enige, ik dacht dat ook...quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat je naar één of ander vaag concert was, omdat je zat te miepen over kaartjes vlak voordat je ging.
Gordon Ramsay, eat your heart out.quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:05 schreef Copycat het volgende:
Deze scene heb ik geloof ik vier keer teruggekeken.
"Go ahead and spit it out, you don't need to swallow."
Was concert van Oasis en als het goed is zijn de kaartjes binnenquote:Op maandag 25 augustus 2008 12:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat je naar één of ander vaag concert was, omdat je zat te miepen over kaartjes vlak voordat je ging.
Of jullie lezen gewoon niet terugquote:Op maandag 25 augustus 2008 12:17 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Haha, je bent niet de enige, ik dacht dat ook...
Denk dat we g'oon slecht lezen of Manu schrijft onduidelijk
Trusten.quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:24 schreef Manu82 het volgende:
en nu ga ik even slapen, ben al 36 uur wakker![]()
Lekker he, het ziet er meteen een stuk vrolijker uitquote:Op maandag 25 augustus 2008 12:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Trusten.![]()
Hier schijnt het zonnetje ook hoor Deisyy.
Nehee, géén kaartjes kwijt.quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:31 schreef hondjes het volgende:
dus in dronken kop kaartjes kwijt,ach musea in edinburgh zijn ook leuk.
Goeiemiddag trut!quote:
Yep, was een prima happie Chinees DisanaBitch.quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:11 schreef Disana het volgende:
Hee beequeenbitch, heb je gisteravond nog lekker gegeten. DisanaBitch wants to know.
Goed om te horen beequeenbitch. Deze bitch heeft vanavond misschien wel weer zin in pizza. Maar eerst gaat ze vanmiddag een potje bitchen tegen haar vriendje op een terras als alles meezit. Zo fijn dat er mannen zijn.quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, was een prima happie Chinees DisanaBitch.
Chinees? Dan is de menukaart van Kaatje op internet niet actueel.quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, was een prima happie Chinees DisanaBitch.
Jij bent een HuubBitchiequote:Op maandag 25 augustus 2008 13:14 schreef Juud79 het volgende:
Bitches United!
Kaatje was gesloten, remember? Toen werd het dus Chinees.quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:15 schreef Gert het volgende:
Chinees? Dan is de menukaart van Kaatje op internet niet actueel.
Zo af en toe denk ik echt, ik ga dr niet meer lezen, ben dr wel een beetje klaar mee. Maar ik hou er zo enorm van om terug te rellen....quote:
Ach ja, het is wel duidelijk dat er veel eenzame bitches zijn zal ik maar zeggen. Pizza, goed idee.quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:15 schreef Disana het volgende:
Goed om te horen beequeenbitch. Deze bitch heeft vanavond misschien wel weer zin in pizza. Maar eerst gaat ze vanmiddag een potje bitchen tegen haar vriendje op een terras als alles meezit. Zo fijn dat er mannen zijn.
Juudjebitch, ik heb je daar nooit iets verkeerd zien schrijven. Iemand noemde je een Huubgroupie, vandaar.quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:19 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Zo af en toe denk ik echt, ik ga dr niet meer lezen, ben dr wel een beetje klaar mee. Maar ik hou er zo enorm van om terug te rellen....
Hey en niet alles wat ik schrijf is ook altijd psies zo, de overdreven vorm is vaak aanwezig, dat maakt t dan wel weer leuk...
Nee niet remember. Dan heb ik wat essentiële informatie gemist na het zien van de overigens leuke kaa(r)t. Maar tjap tjoy is ook lekker.quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kaatje was gesloten, remember? Toen werd het dus Chinees.
Ben je Anne Frankje aan het spelen?quote:
Dat soort stoer gedrag is altijd maar even vermakelijk, dan gaan mensen (mannen) zich vervelen. Dus ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach ja, het is wel duidelijk dat er veel eenzame bitches zijn zal ik maar zeggen. Pizza, goed idee.
Ik adviseer je om daarna een pauper van 60 te gaan pijpen, dit als desertquote:Op maandag 25 augustus 2008 13:22 schreef Copycat het volgende:
Deze bitch gaat vanavond voor een kogelbiefstukkie. Rauw.
Goddamned cunt!
Weer es wat anders dan tarzan.quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:22 schreef Copycat het volgende:
Deze bitch gaat vanavond voor een kogelbiefstukkie. Rauw.
Goddamned cunt!
Nee dank je. Valt boven mijn leeftijdsgrens. Ver. Cocksuckah!quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik adviseer je om daarna een pauper van 60 te gaan pijpen, dit als desert
Ik vond het vorige fragment dat je plaatste wel grappigquote:Op maandag 25 augustus 2008 13:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee dank je. Valt boven mijn leeftijdsgrens. Ver. Cocksuckah!
In tegenstelling tot dit fragment? Je moet de beelden er denk ik ook bij zien.quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vond het vorige fragment dat je plaatste wel grappig
DisanaBitch, dat was NMNS die dat schreef, dat mag ie van mij...quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Juudjebitch, ik heb je daar nooit iets verkeerd zien schrijven. Iemand noemde je een Huubgroupie, vandaar.
Ja, dat lag er wel zo dik bovenop Juudje, Huub's acties bagatelliserend en gelijk verontschuldigingen zoeken voor zijn buitenproportioneel gedrag. Ik kon er niet omheenquote:Op maandag 25 augustus 2008 13:37 schreef Juud79 het volgende:
[..]
DisanaBitch, dat was NMNS die dat schreef, dat mag ie van mij...
Nee, je kunt niet alles serieus nemen tenslottequote:Op maandag 25 augustus 2008 13:37 schreef Juud79 het volgende:
[..]
DisanaBitch, dat was NMNS die dat schreef, dat mag ie van mij...
Met de baas. Hij is terug van vakantie.quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En met wie is Noeks nu aan het koemuniceren?
Ik ben heulemaal niet met jou aan het communicerenquote:Op maandag 25 augustus 2008 13:59 schreef noekje het volgende:
[..]
Met de baas. Hij is terug van vakantie.
Nee, wel kaartjes, samenvattingen zijn zo af en toe best handig.quote:
Maar... je zou ze dus nog kunnen kwijtraken Tenminste: als het gelukt is. Daar houden we ons dan maar aan vast.quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nee, wel kaartjes, samenvattingen zijn zo af en toe best handig.
Voor de duidelijkheid, ben op vakantie geweest naar Schotland, wilde kaartjes bestellen voor concert van Oasis, is waarschijnlijk gelukt, maar dat is pas over een paar maanden
Ja, kan, heb het door iemand in Engeland laten doen en die heb ik nog niet bereikt :Squote:Op maandag 25 augustus 2008 14:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar... je zou ze dus nog kunnen kwijtraken Tenminste: als het gelukt is. Daar houden we ons dan maar aan vast.
Daarom kun je natuurlijk ook nog niet slapen!quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:08 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, kan, heb het door iemand in Engeland laten doen en die heb ik nog niet bereikt :S
Lees je eens inquote:Op maandag 25 augustus 2008 14:06 schreef Manu82 het volgende:
En daarop inhakend, is er nog iets gebeurd de afgelopen paar dagen?
Amfetamine was niet direct te verkrijgen daarquote:Op maandag 25 augustus 2008 14:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Daarom kun je natuurlijk ook nog niet slapen!
Of zou dat toch de amfetamine zijn?
Lacht zich gek en zegt dat het een stel kansloze bitches zijn....quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, je kunt niet alles serieus nemen tenslotte![]()
Ik vraag me wel af wat Huub denkt als hij die bitches flood in zijn topic ziet
Staat het geheel online?quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:22 schreef BONG4002 het volgende:.
Ik ga zo denk ik even de PPPS van afgelopen vrijdag terugluisteren.
Heeft u een linkje?quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:22 schreef BONG4002 het volgende:.
Ik ga zo denk ik even de PPPS van afgelopen vrijdag terugluisteren.
Ging stroef zeker.quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:15 schreef Manu82 het volgende:
Heb trouwens "over mijn lijk" net ook gezien en begrijp best dat Patrick het niet meer wil doen.......
Geheel als in de hele show of bedoel je of het als los bestand online staat?quote:
Ja, weer iemand overleden en iemand die euthenasie heeft gepleegdquote:
Oh, ik bedoel staat de losse file online?quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Geheel als in de hele show of bedoel je of het als los bestand online staat?
Ik heb hem zelf iig als losse file mocht je dat bedoelen
Ik denk dat je dat geestelijk ook echt niet meer trekt, hij bouwt toch een band op met mensen en dan gaan ze voor zijn ogen, een voor een dood...quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:15 schreef Manu82 het volgende:
Heb trouwens "over mijn lijk" net ook gezien en begrijp best dat Patrick het niet meer wil doen.......
Ik vond de tuinontwerper wel tof.quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:30 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat geestelijk ook echt niet meer trekt, hij bouwt toch een band op met mensen en dan gaan ze voor zijn ogen, een voor een dood...
Yvon Jaspers gaat het nu doen, lijkt me als mams van twee kleine kids ook enorm heavy, vind het knap dat ze het aan durft en denk ook wel dat ze het goed kan...Ergens in 2010 komt het weer op tv...
Pragramma gaat volgens mij niet echt helemaal om wie je tof vind...quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:33 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik vond de tuinontwerper wel tof.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:36 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Programma gaat volgens mij niet echt helemaal om wie je tof vind...
Maar je kunt iemand toch wel tof vinden, ook al gaat-ie bijna dood?quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:36 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Pragramma gaat volgens mij niet echt helemaal om wie je tof vind...
quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:38 schreef Dementor het volgende:
[..]zou het?
Ik vond zijn drive gewoon mooi om te zien.
Dat hij doodziek alsnog aan een laatste tuin begon.
Nee, maar ik kan zo 1.2.3 ook niet duiden waar het programma wel over gaat. Wat ik wil zeggen is: "Zo'n proces is zo persoonlijk dat eigenlijk niemand er iets mee kan". Het grootste nut dat ik kan verzinnen is dat het exploiteren van die kut ziekte voor de patiënt een manier is om het te verwerken en om er beter mee om te gaan.quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:36 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Pragramma gaat volgens mij niet echt helemaal om wie je tof vind...
Oh jawel, maar het klinkt zo lullig voor die anderen, alsof die minder tof zijn, maar zal wel aan mij liggenquote:Op maandag 25 augustus 2008 14:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar je kunt iemand toch wel tof vinden, ook al gaat-ie bijna dood?
Ik zie het niet als exploiteren. Die mensen vinden het zelf leuk om er aan mee te doen en het is voor sommige mensen/jongeren misschien een voorbeeld hoe er mee om te gaan...quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan zo 1.2.3 ook niet duiden waar het programma wel over gaat. Wat ik wil zeggen is: "Zo'n proces is zo persoonlijk dat eigenlijk niemand er iets mee kan". Het grootste nut dat ik kan verzinnen is dat het exploiteren van die kut ziekte voor de patiënt een manier is om het te verwerken en om er beter mee om te gaan.
En dat is zielig voor ze omdat ze bijna dood gaan bedoel je? Ik denk dat ook ernstig zieken het liefst zo normaal mogelijk behandeld willen worden. Dus niet alleen maar lief doen uit meelij.quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Oh jawel, maar het klinkt zo lullig voor die anderen, alsof die minder tof zijn, maar zal wel aan mij liggen
Ik denk dat iedereen die het kijkt er wat uithaalt voor zichzelf, voor mij is het zo dat ik door dit soort dingen nog eens extra geniet van alles wat ik doe en meemaak. Genieten van t leven want het kan zomaar opeens over zijn...quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan zo 1.2.3 ook niet duiden waar het programma wel over gaat. Wat ik wil zeggen is: "Zo'n proces is zo persoonlijk dat eigenlijk niemand er iets mee kan". Het grootste nut dat ik kan verzinnen is dat het exploiteren van die kut ziekte voor de patiënt een manier is om het te verwerken en om er beter mee om te gaan.
Jahjahquote:Op maandag 25 augustus 2008 14:46 schreef Gert het volgende:
[..]
En dat is zielig voor ze omdat ze bijna dood gaan bedoel je? Ik denk dat ook ernstig zieken het liefst zo normaal mogelijk behandeld willen worden. Dus niet alleen maar lief doen uit meelij.
Is gewoon best herkenbaar, heb het probleem in Manchester gehad toen het bij m'n vriendin d'r moeder geconstateerd werd, dus weet ongeveer wat voor gezeik het opleverdquote:
Wat een goed nieuws, fijn hoor...quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Is gewoon best herkenbaar, heb het probleem in Manchester gehad toen het bij m'n vriendin d'r moeder geconstateerd werd, dus weet ongeveer wat voor gezeik het opleverd'
Is overigens nu wel vrij verklaard
Maar ook mensen die heel positief in het leven staan en eigenlijk van nature allemaal enorme levensgenieters zijn...quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:52 schreef Dementor het volgende:
Ik denk niet dat de deelnemers het "leuk" vinden maar het eerder als een soort van plicht/taak zien om in ieder geval bewustwording van het feit dat het leven eindig is onder de kijkers te vergroten.
Wat ik zie is vooral de wil en de strijd om te overleven, het zijn jonge mensen die nog lang niet klaar zijn met het leven maar nu al afscheid moeten nemen.
Zware materie.
ach het gezeik en controles blijven toch nog jaren aanhouden geloof ik ':')quote:
Het wekt soms gevoelens van medelijden op, dat is al. Verder is het te groot om er zelf iets aan te hebben of om er voordeel mee te doen in de zin van "Dat kan ik (ooit) gebruiken".quote:
Ik weet niet exact hoe mensen het zien, dat moet je aan die mensen vragen. Wat in mij opkomt is dat die mensen het ook te groot vinden om het te hanteren en op deze manier de druk wat van de ketel halen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:59 schreef Manu82 het volgende:
Denk je niet dat die mensen het ook zien als een soort document?
Wattan niet?quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:22 schreef PeterNB het volgende:
Huishoudelijke mededeling: er volgt geen prietpraatshow meer.....
quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:22 schreef PeterNB het volgende:
Ben ff studio sportzomer aan het terug kijkenquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het onderwerp lijkt "de dood in de pot"
nooit niet meer?quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:22 schreef PeterNB het volgende:
Oh jee, wrom niet Peet?quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:22 schreef PeterNB het volgende:
Sly wil niet meer meewerkenquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:29 schreef Manu82 het volgende:
Ik gok zo dat de aansluiting naar het mengpaneel is uitgevallen
Ga je het een andere naam geven?quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:22 schreef PeterNB het volgende:
jij zit niet zo snel bij de pakken neer hè.quote:
Ik vond m ook best leukquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:35 schreef Gert het volgende:
[..]
jij zit niet zo snel bij de pakken neer hè.
Wat wou je zeggen dan?quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:40 schreef debuurvrouw het volgende:
Ah, mogen we hier legitiem schelden?
Blijven we schelden bitch? Steek nog een sigaar op.quote:
Crackhoerenquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:43 schreef Manu82 het volgende:
En dan weet je het weer
"Het zijn allemaal kuthoeren"
ah daarom nokt peter ermeequote:Op maandag 25 augustus 2008 15:51 schreef noekje het volgende:
Ik denk dat jullie gewoon allemaal stom zijn.
ik vind jou ook stomquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:51 schreef noekje het volgende:
Ik denk dat jullie gewoon allemaal stom zijn.
Ik denk dat we gewoon even lief moeten zijn.quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik denk dat het een "teaser" is van Peter![]()
Scanman!quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk dat we gewoon even lief moeten zijn.
[ afbeelding ]
We zijn toch altijd lief voor Peter, want Peter is ook altijd liefquote:Op maandag 25 augustus 2008 16:11 schreef Gert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
I know the drillquote:Op maandag 25 augustus 2008 16:11 schreef Gert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat werkte ook altijd.quote:
Peters Paint Schilderijen. Hij wil stoppen, om het "exclusief te houden".quote:
PeterNB die een eigen radioshow had op vrijdag, maar daar nu mee wil kappenquote:Op maandag 25 augustus 2008 16:33 schreef Copycat het volgende:
En welke Peter, trouwens?
Je zit aan mijn been te trekken, hè?quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:34 schreef Gert het volgende:
Peters Paint Schilderijen. Hij wil stoppen, om het "exclusief te houden".
En waarom wil hij de ether uit?quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:35 schreef Manu82 het volgende:
PeterNB die een eigen radioshow had op vrijdag, maar daar nu mee wil kappen
Hij schijnt een hoogtepunt gehad te hebben, maar daarvoor moet ik nog terug luisterenquote:
Live?quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:37 schreef Manu82 het volgende:
Hij schijnt een hoogtepunt gehad te hebben, maar daarvoor moet ik nog terug luisteren
Ga je dan wel bellen?quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Live?
Pff, als ik na elk hoogtepunt zou moeten stoppen, is er geen beginnen meer aan.
PeterNB, blaif!!!!
Geen probleem mee, zolang PetersPrietPraatShow maar doorgaatquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:22 schreef PeterNB het volgende:
Je mag me ook bellen zonder tussenkomst van Peter hoorquote:Op maandag 25 augustus 2008 16:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Geen probleem mee, zolang PetersPrietPraatShow maar doorgaat
Zullen we dat maar niet doen? Krijg je misschien valse hoop van.quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je mag me ook bellen zonder tussenkomst van Peter hoor
waarom stoppen Peter, ix in de maand of zo is ook leukquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:36 schreef PeterNB het volgende:
Ik denk dat we op het hoogtepunt moeten stoppen en ik heb zo'n idee
dat het hoogtepunt al voorbij is.
Ik kan me daar wel iets bij voorstellen, en zeker als ik de laatste show terugluister merk ik dat de "nieuwigheid" er wel een beetje af is, ook werd er minder gebeld en de meeste users die willen bellen hebben dat inmiddels al gedaan, denk ook niet dat er veel meer bij zouden komen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:36 schreef PeterNB het volgende:
Ik denk dat we op het hoogtepunt moeten stoppen en ik heb zo'n idee
dat het hoogtepunt al voorbij is.
EDIT: Dat zou nog een goede optie kunnen zijn iddquote:Op maandag 25 augustus 2008 17:00 schreef blomst het volgende:
[..]
waarom stoppen Peter, ix in de maand of zo is ook leuk
Voor een eens-in-de-maand show zijn de streams me te duur, en ik ga niet metquote:Op maandag 25 augustus 2008 17:02 schreef BONG4002 het volgende:
ik kan je keuze zeker begrijpen!![]()
[..]
EDIT: Dat zou nog een goede optie kunnen zijn idd(Even toegevoegd aan mijn oorspronkelijke post)
Ik vind het prima hoorquote:Op maandag 25 augustus 2008 17:09 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Voor een eens-in-de-maand show zijn de streams me te duur, en ik ga niet met
leden, giften of andere enge dingen werken.
En nu CBML zonder streams is zal het luisteraarsaantal ook niet vermeerderen.
Dus ik denk dat nu-stoppen de beste optie is.
Ja, want als je later stopt dan is het leed niet te overzienquote:Op maandag 25 augustus 2008 17:09 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Moeten we nu gvd hier ook al weer vliegtuigjes de lucht ingooienquote:Op maandag 25 augustus 2008 17:09 schreef PeterNB het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:33 schreef Juud79 het volgende:
Huub alert...
Ik vind toch wel dat we recht hebben op een afscheidsshow. Met smartlappen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Moeten we nu gvd hier ook al weer vliegtuigjes de lucht ingooien
Eens en dan wil ik dit horen of iets in die richting.quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:37 schreef Disana het volgende:
Ik vind toch wel dat we recht hebben op een afscheidsshow. Met smartlappen.
Oh ja, minimaal. Ik haat Hazes, maar voor deze gelegenheid moet het ergste uit de kast worden getrokken.quote:
Oh Manu, deze is helemaal goed. Het begon als een passie voor Peet, telefoon en mengtafel, Sly en de bellers.quote:
Zou Peet daar zin in hebben, enig idee?quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:48 schreef Disana het volgende:
Die afscheidsshow kan natuurlijk ook spontaan vanavond plaatsvinden. Ik heb best zin in een potje saamhorig huilen.
Nee dat weet ik niet, zullen we hem met pm's bestoken?quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou Peet daar zin in hebben, enig idee?
Hij is de hele dag al zo stil, kweet niet of het zo'n goed idee is. Hij lijkt me wat down.quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:53 schreef Disana het volgende:
Nee dat weet ik niet, zullen we hem met pm's bestoken?
Of hij is er gewoon klaar mee.quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij is de hele dag al zo stil, kweet niet of het zo'n goed idee is. Hij lijkt me wat down.
jammer maar het is niet andersquote:Op maandag 25 augustus 2008 17:09 schreef PeterNB het volgende:
[..]
En nu CBML zonder streams is zal het luisteraarsaantal ook niet vermeerderen.
Kan, we horen het wel als hij thuis is. Hij kan nogal impulsief zijn.quote:
quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:05 schreef Copycat het volgende:
Deze scene heb ik geloof ik vier keer teruggekeken.
"Go ahead and spit it out, you don't need to swallow."
Nee er komt ook geen afscheidsshow:)quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:48 schreef Disana het volgende:
Die afscheidsshow kan natuurlijk ook spontaan vanavond plaatsvinden. Ik heb best zin in een potje saamhorig huilen.
Je moet niet alles letterlijk nemen. Als jij iedereen ineens aan de kant wilt zetten met dank voor wederzijds bewezen diensten, dan is dat helemaal jouw beslissing, want jij hebt de knopjes.quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:34 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nee er komt ook geen afscheidsshow:)
Volgens mij ben je toe aan een leuk Marokkaantjequote:Op maandag 25 augustus 2008 18:34 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nee er komt ook geen afscheidsshow:)
Ja, die box heb ik ook. Bij MediaMarkt voor 6 tientjes gekocht.quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:25 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
![]()
![]()
![]()
die moet ik hebben is dat deze ?
[ afbeelding ]
seizoen 1 tot 3 ?
weet iemand dat, ga ik meteen halen of desnoods bestellen zag deze op de website van freerecordshop
http://www.freerecordshop.nl
HOI ALLEMAAL !!!!!!!!!
![]()
Of twee.quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Volgens mij ben je toe aan een leuk Marokkaantje
Wat kost ie daar Fan, hier is hij bij Bol.com voor ¤ 59,99quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:25 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
seizoen 1 tot 3 ?
weet iemand dat, ga ik meteen halen of desnoods bestellen zag deze op de website van freerecordshop
http://www.freerecordshop.nl
HOI ALLEMAAL !!!!!!!!!
![]()
Ik heb James dat live horen zingen een paar maanden terug in Brussel, geheel off/topic, maar ik moest het even kwijt, zat op rij 7 en heb ademloos ruim twee uur naar de beste man zitten luisteren en niet een vals nootje uit zijn mond horen komen, wow..... Was al ruim vijf jaar een wens om hem eens live te zien en wat is t tof als dat dan lukt....quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kan, we horen het wel als hij thuis is. Hij kan nogal impulsief zijn.![]()
Het wordt toch geen pizza hier maar rauwe witlofsalade, bloemig aardappeltje en gekruid rundvlees. Tot later en eet smakelijk FOK!kers.
Happy house.![]()
Oh shit, da's waar ook. De start van het nieuwe ANTM seizoen en Project Runway.quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:52 schreef noekje het volgende:
Maandagavond tv avond!
zo dat scheelt bij freerecord was ie 79 euro geloof ikquote:Op maandag 25 augustus 2008 18:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat kost ie daar Fan, hier is hij bij Bol.com voor ¤ 59,99
Ik weet me altijd zo goed in te houden om niet alles binnen te halen. Ik geniet altijd zo van die maandagavonden op de fatboy. Wijntje en olijfjes erbij. Daarom vind ik het ook nooit erg om op maandag te moeten werken want op 's avonds heb ik het altijd weer leuk.quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh shit, da's waar ook. De start van het nieuwe ANTM seizoen en Project Runway.
Heb ik allebei al wel gezien, maar blijft leuk. En die dvd box van Deadwood loopt ook niet weg ... Dilemma.
Heb hem ook maar besteld, als het goed is morgen in huisquote:Op maandag 25 augustus 2008 18:54 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
zo dat scheelt bij freerecord was ie 79 euro geloof ik
oké ik ga hem zo bestellen![]()
![]()
![]()
![]()
Bedankt voor de tip CC jij ookcocksucking cunt
![]()
héhéhé leuk
Lol, straks moet je bukken hierquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:06 schreef Copycat het volgende:
Leuk! Iedereen (...) into Deadwood.
Fuckin' cocksuckin' cunts
Pietjuhhhhhhhhhquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
hoi
binnen 1 á 2 werkdagenquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb hem ook maar besteld, als het goed is morgen in huis
Tof! En nu de foto's!quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dan heb ik 60 A4'tjes nodig. Even een samenvatting, festival was supertof. Sfeertje is uniek, weinig regels (je mag je tent overal neergooien, en dat gebeurt dan ook), veel lol, veel optredens (oa Flogging Molly, REM, zoon van Bob Marley, Ferry Corsten waren ontzettend gaaf), het sanitair was verschrikkelijk dus wassen gebeurde in de Donau
.
Stedentrip Budapest was erg leuk maar warm, redelijk veel gezien maar ook veel terrasje in de schaduw gezeten om te genieten van de liters en liters bier.
Daarna door naar Balatonmeer om aantal dagen te genieten van de warmte en te luieren in de zon.
Ik heb ze zelf nog niet eensquote:
Tof! Als je dan één foto per bericht upload dan zijn we al weer dik één topic verder.quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb ze zelf nog niet eens. We hebben in totaal 370 foto's
![]()
.
Neh en nu ben ik boos en een beetje verdrietig maar er is me net verteld dat ik mijn kop moet houden daarover.quote:
Dak kut! Verkoopster vandaag: Dak is helemaal goed! Zij gaat in het koopcontract zetten dat het dak goed is.quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:17 schreef PietjePuk007 het volgende:, 1 post met een samenvatting op een neutrale wijze kan er nog wel vanaf.
Noekje verpest het nou niet he!quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:20 schreef noekje het volgende:
[..]
Dak kut! Verkoopster vandaag: Dak is helemaal goed! Zij gaat in het koopcontract zetten dat het dak goed is.
Ik: Steek dat huis maar in je reet! Meneer: Ik ga wel bellen. Ik: Nee, in haar REET!!
Man: Hou je kop! Ik: Oké.
Hij gaat haar NU bellen op advies van de Duitse makelaar.
We hebben nog niks getekend. Zij wil het dan op een verborgen gebrek aan laten komen maar daar heb ik zo geen zin in. Dat is een toestand achteraf. Waarom zou je dat ook willen? Ik snap het niet, hoor.quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je koopt 't toch in de staat waarin je 't ziet, ook al zit er helemaal geen dak op? Of heb je iets getekend en is dit verborgen gebrek?
Vergeet het plastic bakje niet!quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:27 schreef noekje het volgende:
[..]
Sinds de schuurschuld houd ik me ook wel rustig, hoor.
Mevrouw Noek is over de zeik, dan roepen ze maar watquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik snap er geen reet van. Niet mijnheer of mevrouw Noeks, noch verkoopster maken uit of een dak verrot is, dat doet een bouwkundige, een derde die ingehuurd wordt voor inspectie toch?
Ja en dan? Bouwinspectie zegt: Dak is kut. Nmns, dat heb jij ook kunnen zien dat het dak niet goed is. Dan heb je de balken nog niet eens gezien of aangeraakt. Ik ga morgen even regelen dat er een rapport wordt aangemaakt maar zij gaat erbij blijven dat het dak goed is en dan?quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik snap er geen reet van. Niet mijnheer of mevrouw Noeks, noch verkoopster maken uit of een dak verrot is, dat doet een bouwkundige, een derde die ingehuurd wordt voor inspectie toch?
1. Bouwkundige zegt "Dak is kut"quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja en dan? Bouwinspectie zegt: Dak is kut. Nmns, dat heb jij ook kunnen zien dat het dak niet goed is. Dan heb je de balken nog niet eens gezien of aangeraakt. Ik ga morgen even regelen dat er een rapport wordt aangemaakt maar zij gaat erbij blijven dat het dak goed is en dan?
En dan mag ze het echt houden en dan heb je een bouwtechnisch rapport op laten maken voor de kat z'n kut en daar kan ik ook andere leuke dingen voor doen.
Het komt er dus op neer dat het huis voor een lagere prijs weg zal gaan en daar zit de verkopende partij niet op te wachten?quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja en dan? Bouwinspectie zegt: Dak is kut. Nmns, dat heb jij ook kunnen zien dat het dak niet goed is. Dan heb je de balken nog niet eens gezien of aangeraakt. Ik ga morgen even regelen dat er een rapport wordt aangemaakt maar zij gaat erbij blijven dat het dak goed is en dan?
En dan mag ze het echt houden en dan heb je een bouwtechnisch rapport op laten maken voor de kat z'n kut en daar kan ik ook andere leuke dingen voor doen.
2 guys 1 thoughtquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
1. Bouwkundige zegt "Dak is kut"
2. Bouwkundige zegt "Dak vernieuwen kost x bedrag"
3. Mijnheer Noeks trekt de helft van x van verkoopprijs af en verkoopster gaat akkoord met bod
4. Fam. Noeks blij, verkoopster niet blij, maar toch deal!
Uiteraard kan dat maar dat is fors, hoor en dat gaat zij niet doen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je kan in de prijs die je wil betalen voor 't huis toch meenemen dat 't dak kut is?
Punt 3 hè?quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
1. Bouwkundige zegt "Dak is kut"
2. Bouwkundige zegt "Dak vernieuwen kost x bedrag"
3. Mijnheer Noeks trekt de helft van x van verkoopprijs af en verkoopster gaat akkoord met bod
4. Fam. Noeks blij, verkoopster niet blij, maar toch deal!
Ok, dan loslaten (als het verschil te groot is). Er staan echt plenty woningen te koop in Duitsland.....quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:36 schreef noekje het volgende:
[..]
Punt 3 hè?![]()
Nou, lamaar. Anders raas ik hier dadelijk ook de tent door. Ik ga koemuniceren.
Ik heb ze vast wel binnen een weekquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:38 schreef noekje het volgende:
Foto's van Pietje! Wanneer?
Dan moet je die bestellen. Doe maar eventjes. Je hebt precies 10 minuten de tijd. Tijd loopt nu...quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:38 schreef Dementor het volgende:
Ik heb nieuwe dopjes nodig voor mijn iPhone, de rubbertjes zijn gescheurd niets meer aan te doen.
"That's what she said."
Maar nu wil ik wel goede en niet dezelfde, het liefst in ear.
Maar dan ga ik wel heel hard huilen ook al zeg ik nu heel stoer dat ik er klaar mee ben. Zo echt op de grond en om me heen schoppen en slaan met hele vieze groene snottebellen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ok, dan loslaten (als het verschil te groot is). Er staan echt plenty woningen te koop in Duitsland.....
Oef, echt hè, ik weet zeker dat er huizen zijn die zeker net zo mooi zijn en zeker ook zoveel land er omheen hebben.quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:44 schreef noekje het volgende:
[..]
Maar dan ga ik wel heel hard huilen ook al zeg ik nu heel stoer dat ik er klaar mee ben. Zo echt op de grond en om me heen schoppen en slaan met hele vieze groene snottebellen.
Ja, klaar nu.
Ja, je kan beter een koe hebben!quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Oef, echt hè, ik weet zeker dat er huizen zijn die zeker net zo mooi zijn en zeker ook zoveel land er omheen hebben.
Vrouwen.....zucht
Nou ja, die schijten echt overal hè. Een vrouw doet het tenminste en meestal nog op het toiletquote:
Da's waar. Echt sporadisch dat ik in de keuken schijt.quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou ja, die schijten echt overal hè. Een vrouw doet het tenminste en meestal nog op het toilet
quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:50 schreef noekje het volgende:
[..]
Da's waar. Echt sporadisch dat ik in de keuken schijt.
Nee, dit is zijn verjaardag. Het duurt ook nog eventjes.quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Weeknie
Was dit trouwens cadeau voor je verjaardag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |