Kan, we horen het wel als hij thuis is. Hij kan nogal impulsief zijn.quote:
quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:05 schreef Copycat het volgende:
Deze scene heb ik geloof ik vier keer teruggekeken.
"Go ahead and spit it out, you don't need to swallow."
Nee er komt ook geen afscheidsshow:)quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:48 schreef Disana het volgende:
Die afscheidsshow kan natuurlijk ook spontaan vanavond plaatsvinden. Ik heb best zin in een potje saamhorig huilen.
Je moet niet alles letterlijk nemen. Als jij iedereen ineens aan de kant wilt zetten met dank voor wederzijds bewezen diensten, dan is dat helemaal jouw beslissing, want jij hebt de knopjes.quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:34 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nee er komt ook geen afscheidsshow:)
Volgens mij ben je toe aan een leuk Marokkaantjequote:Op maandag 25 augustus 2008 18:34 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nee er komt ook geen afscheidsshow:)
Ja, die box heb ik ook. Bij MediaMarkt voor 6 tientjes gekocht.quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:25 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
![]()
![]()
![]()
die moet ik hebben is dat deze ?
[ afbeelding ]
seizoen 1 tot 3 ?
weet iemand dat, ga ik meteen halen of desnoods bestellen zag deze op de website van freerecordshop
http://www.freerecordshop.nl
HOI ALLEMAAL !!!!!!!!!
![]()
Of twee.quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Volgens mij ben je toe aan een leuk Marokkaantje
Wat kost ie daar Fan, hier is hij bij Bol.com voor ¤ 59,99quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:25 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
seizoen 1 tot 3 ?
weet iemand dat, ga ik meteen halen of desnoods bestellen zag deze op de website van freerecordshop
http://www.freerecordshop.nl
HOI ALLEMAAL !!!!!!!!!
![]()
Ik heb James dat live horen zingen een paar maanden terug in Brussel, geheel off/topic, maar ik moest het even kwijt, zat op rij 7 en heb ademloos ruim twee uur naar de beste man zitten luisteren en niet een vals nootje uit zijn mond horen komen, wow..... Was al ruim vijf jaar een wens om hem eens live te zien en wat is t tof als dat dan lukt....quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kan, we horen het wel als hij thuis is. Hij kan nogal impulsief zijn.![]()
Het wordt toch geen pizza hier maar rauwe witlofsalade, bloemig aardappeltje en gekruid rundvlees. Tot later en eet smakelijk FOK!kers.
Happy house.![]()
Oh shit, da's waar ook. De start van het nieuwe ANTM seizoen en Project Runway.quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:52 schreef noekje het volgende:
Maandagavond tv avond!
zo dat scheelt bij freerecord was ie 79 euro geloof ikquote:Op maandag 25 augustus 2008 18:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat kost ie daar Fan, hier is hij bij Bol.com voor ¤ 59,99
Ik weet me altijd zo goed in te houden om niet alles binnen te halen. Ik geniet altijd zo van die maandagavonden op de fatboy. Wijntje en olijfjes erbij. Daarom vind ik het ook nooit erg om op maandag te moeten werken want op 's avonds heb ik het altijd weer leuk.quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh shit, da's waar ook. De start van het nieuwe ANTM seizoen en Project Runway.
Heb ik allebei al wel gezien, maar blijft leuk. En die dvd box van Deadwood loopt ook niet weg ... Dilemma.
Heb hem ook maar besteld, als het goed is morgen in huisquote:Op maandag 25 augustus 2008 18:54 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
zo dat scheelt bij freerecord was ie 79 euro geloof ik
oké ik ga hem zo bestellen![]()
![]()
![]()
![]()
Bedankt voor de tip CC jij ookcocksucking cunt
![]()
héhéhé leuk
Lol, straks moet je bukken hierquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:06 schreef Copycat het volgende:
Leuk! Iedereen (...) into Deadwood.
Fuckin' cocksuckin' cunts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |