Ik kan me daar wel iets bij voorstellen, en zeker als ik de laatste show terugluister merk ik dat de "nieuwigheid" er wel een beetje af is, ook werd er minder gebeld en de meeste users die willen bellen hebben dat inmiddels al gedaan, denk ook niet dat er veel meer bij zouden komen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:36 schreef PeterNB het volgende:
Ik denk dat we op het hoogtepunt moeten stoppen en ik heb zo'n idee
dat het hoogtepunt al voorbij is.
EDIT: Dat zou nog een goede optie kunnen zijn iddquote:Op maandag 25 augustus 2008 17:00 schreef blomst het volgende:
[..]
waarom stoppen Peter, ix in de maand of zo is ook leuk
Voor een eens-in-de-maand show zijn de streams me te duur, en ik ga niet metquote:Op maandag 25 augustus 2008 17:02 schreef BONG4002 het volgende:
ik kan je keuze zeker begrijpen!![]()
[..]
EDIT: Dat zou nog een goede optie kunnen zijn idd(Even toegevoegd aan mijn oorspronkelijke post)
Ik vind het prima hoorquote:Op maandag 25 augustus 2008 17:09 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Voor een eens-in-de-maand show zijn de streams me te duur, en ik ga niet met
leden, giften of andere enge dingen werken.
En nu CBML zonder streams is zal het luisteraarsaantal ook niet vermeerderen.
Dus ik denk dat nu-stoppen de beste optie is.
Ja, want als je later stopt dan is het leed niet te overzienquote:Op maandag 25 augustus 2008 17:09 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Moeten we nu gvd hier ook al weer vliegtuigjes de lucht ingooienquote:Op maandag 25 augustus 2008 17:09 schreef PeterNB het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:33 schreef Juud79 het volgende:
Huub alert...
Ik vind toch wel dat we recht hebben op een afscheidsshow. Met smartlappen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Moeten we nu gvd hier ook al weer vliegtuigjes de lucht ingooien
Eens en dan wil ik dit horen of iets in die richting.quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:37 schreef Disana het volgende:
Ik vind toch wel dat we recht hebben op een afscheidsshow. Met smartlappen.
Oh ja, minimaal. Ik haat Hazes, maar voor deze gelegenheid moet het ergste uit de kast worden getrokken.quote:
Oh Manu, deze is helemaal goed. Het begon als een passie voor Peet, telefoon en mengtafel, Sly en de bellers.quote:
Zou Peet daar zin in hebben, enig idee?quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:48 schreef Disana het volgende:
Die afscheidsshow kan natuurlijk ook spontaan vanavond plaatsvinden. Ik heb best zin in een potje saamhorig huilen.
Nee dat weet ik niet, zullen we hem met pm's bestoken?quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou Peet daar zin in hebben, enig idee?
Hij is de hele dag al zo stil, kweet niet of het zo'n goed idee is. Hij lijkt me wat down.quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:53 schreef Disana het volgende:
Nee dat weet ik niet, zullen we hem met pm's bestoken?
Of hij is er gewoon klaar mee.quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij is de hele dag al zo stil, kweet niet of het zo'n goed idee is. Hij lijkt me wat down.
jammer maar het is niet andersquote:Op maandag 25 augustus 2008 17:09 schreef PeterNB het volgende:
[..]
En nu CBML zonder streams is zal het luisteraarsaantal ook niet vermeerderen.
Kan, we horen het wel als hij thuis is. Hij kan nogal impulsief zijn.quote:
quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:05 schreef Copycat het volgende:
Deze scene heb ik geloof ik vier keer teruggekeken.
"Go ahead and spit it out, you don't need to swallow."
Nee er komt ook geen afscheidsshow:)quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:48 schreef Disana het volgende:
Die afscheidsshow kan natuurlijk ook spontaan vanavond plaatsvinden. Ik heb best zin in een potje saamhorig huilen.
Je moet niet alles letterlijk nemen. Als jij iedereen ineens aan de kant wilt zetten met dank voor wederzijds bewezen diensten, dan is dat helemaal jouw beslissing, want jij hebt de knopjes.quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:34 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nee er komt ook geen afscheidsshow:)
Volgens mij ben je toe aan een leuk Marokkaantjequote:Op maandag 25 augustus 2008 18:34 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Nee er komt ook geen afscheidsshow:)
Ja, die box heb ik ook. Bij MediaMarkt voor 6 tientjes gekocht.quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:25 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
![]()
![]()
![]()
die moet ik hebben is dat deze ?
[ afbeelding ]
seizoen 1 tot 3 ?
weet iemand dat, ga ik meteen halen of desnoods bestellen zag deze op de website van freerecordshop
http://www.freerecordshop.nl
HOI ALLEMAAL !!!!!!!!!
![]()
Of twee.quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Volgens mij ben je toe aan een leuk Marokkaantje
Wat kost ie daar Fan, hier is hij bij Bol.com voor ¤ 59,99quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:25 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
seizoen 1 tot 3 ?
weet iemand dat, ga ik meteen halen of desnoods bestellen zag deze op de website van freerecordshop
http://www.freerecordshop.nl
HOI ALLEMAAL !!!!!!!!!
![]()
Ik heb James dat live horen zingen een paar maanden terug in Brussel, geheel off/topic, maar ik moest het even kwijt, zat op rij 7 en heb ademloos ruim twee uur naar de beste man zitten luisteren en niet een vals nootje uit zijn mond horen komen, wow..... Was al ruim vijf jaar een wens om hem eens live te zien en wat is t tof als dat dan lukt....quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kan, we horen het wel als hij thuis is. Hij kan nogal impulsief zijn.![]()
Het wordt toch geen pizza hier maar rauwe witlofsalade, bloemig aardappeltje en gekruid rundvlees. Tot later en eet smakelijk FOK!kers.
Happy house.![]()
Oh shit, da's waar ook. De start van het nieuwe ANTM seizoen en Project Runway.quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:52 schreef noekje het volgende:
Maandagavond tv avond!
zo dat scheelt bij freerecord was ie 79 euro geloof ikquote:Op maandag 25 augustus 2008 18:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat kost ie daar Fan, hier is hij bij Bol.com voor ¤ 59,99
Ik weet me altijd zo goed in te houden om niet alles binnen te halen. Ik geniet altijd zo van die maandagavonden op de fatboy. Wijntje en olijfjes erbij. Daarom vind ik het ook nooit erg om op maandag te moeten werken want op 's avonds heb ik het altijd weer leuk.quote:Op maandag 25 augustus 2008 18:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh shit, da's waar ook. De start van het nieuwe ANTM seizoen en Project Runway.
Heb ik allebei al wel gezien, maar blijft leuk. En die dvd box van Deadwood loopt ook niet weg ... Dilemma.
Heb hem ook maar besteld, als het goed is morgen in huisquote:Op maandag 25 augustus 2008 18:54 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
zo dat scheelt bij freerecord was ie 79 euro geloof ik
oké ik ga hem zo bestellen![]()
![]()
![]()
![]()
Bedankt voor de tip CC jij ookcocksucking cunt
![]()
héhéhé leuk
Lol, straks moet je bukken hierquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:06 schreef Copycat het volgende:
Leuk! Iedereen (...) into Deadwood.
Fuckin' cocksuckin' cunts
Pietjuhhhhhhhhhquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
hoi
binnen 1 á 2 werkdagenquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb hem ook maar besteld, als het goed is morgen in huis
Tof! En nu de foto's!quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dan heb ik 60 A4'tjes nodig. Even een samenvatting, festival was supertof. Sfeertje is uniek, weinig regels (je mag je tent overal neergooien, en dat gebeurt dan ook), veel lol, veel optredens (oa Flogging Molly, REM, zoon van Bob Marley, Ferry Corsten waren ontzettend gaaf), het sanitair was verschrikkelijk dus wassen gebeurde in de Donau
.
Stedentrip Budapest was erg leuk maar warm, redelijk veel gezien maar ook veel terrasje in de schaduw gezeten om te genieten van de liters en liters bier.
Daarna door naar Balatonmeer om aantal dagen te genieten van de warmte en te luieren in de zon.
Ik heb ze zelf nog niet eensquote:
Tof! Als je dan één foto per bericht upload dan zijn we al weer dik één topic verder.quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb ze zelf nog niet eens. We hebben in totaal 370 foto's
![]()
.
Neh en nu ben ik boos en een beetje verdrietig maar er is me net verteld dat ik mijn kop moet houden daarover.quote:
Dak kut! Verkoopster vandaag: Dak is helemaal goed! Zij gaat in het koopcontract zetten dat het dak goed is.quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:17 schreef PietjePuk007 het volgende:, 1 post met een samenvatting op een neutrale wijze kan er nog wel vanaf.
Noekje verpest het nou niet he!quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:20 schreef noekje het volgende:
[..]
Dak kut! Verkoopster vandaag: Dak is helemaal goed! Zij gaat in het koopcontract zetten dat het dak goed is.
Ik: Steek dat huis maar in je reet! Meneer: Ik ga wel bellen. Ik: Nee, in haar REET!!
Man: Hou je kop! Ik: Oké.
Hij gaat haar NU bellen op advies van de Duitse makelaar.
We hebben nog niks getekend. Zij wil het dan op een verborgen gebrek aan laten komen maar daar heb ik zo geen zin in. Dat is een toestand achteraf. Waarom zou je dat ook willen? Ik snap het niet, hoor.quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je koopt 't toch in de staat waarin je 't ziet, ook al zit er helemaal geen dak op? Of heb je iets getekend en is dit verborgen gebrek?
Vergeet het plastic bakje niet!quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:27 schreef noekje het volgende:
[..]
Sinds de schuurschuld houd ik me ook wel rustig, hoor.
Mevrouw Noek is over de zeik, dan roepen ze maar watquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik snap er geen reet van. Niet mijnheer of mevrouw Noeks, noch verkoopster maken uit of een dak verrot is, dat doet een bouwkundige, een derde die ingehuurd wordt voor inspectie toch?
Ja en dan? Bouwinspectie zegt: Dak is kut. Nmns, dat heb jij ook kunnen zien dat het dak niet goed is. Dan heb je de balken nog niet eens gezien of aangeraakt. Ik ga morgen even regelen dat er een rapport wordt aangemaakt maar zij gaat erbij blijven dat het dak goed is en dan?quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik snap er geen reet van. Niet mijnheer of mevrouw Noeks, noch verkoopster maken uit of een dak verrot is, dat doet een bouwkundige, een derde die ingehuurd wordt voor inspectie toch?
1. Bouwkundige zegt "Dak is kut"quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja en dan? Bouwinspectie zegt: Dak is kut. Nmns, dat heb jij ook kunnen zien dat het dak niet goed is. Dan heb je de balken nog niet eens gezien of aangeraakt. Ik ga morgen even regelen dat er een rapport wordt aangemaakt maar zij gaat erbij blijven dat het dak goed is en dan?
En dan mag ze het echt houden en dan heb je een bouwtechnisch rapport op laten maken voor de kat z'n kut en daar kan ik ook andere leuke dingen voor doen.
Het komt er dus op neer dat het huis voor een lagere prijs weg zal gaan en daar zit de verkopende partij niet op te wachten?quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja en dan? Bouwinspectie zegt: Dak is kut. Nmns, dat heb jij ook kunnen zien dat het dak niet goed is. Dan heb je de balken nog niet eens gezien of aangeraakt. Ik ga morgen even regelen dat er een rapport wordt aangemaakt maar zij gaat erbij blijven dat het dak goed is en dan?
En dan mag ze het echt houden en dan heb je een bouwtechnisch rapport op laten maken voor de kat z'n kut en daar kan ik ook andere leuke dingen voor doen.
2 guys 1 thoughtquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
1. Bouwkundige zegt "Dak is kut"
2. Bouwkundige zegt "Dak vernieuwen kost x bedrag"
3. Mijnheer Noeks trekt de helft van x van verkoopprijs af en verkoopster gaat akkoord met bod
4. Fam. Noeks blij, verkoopster niet blij, maar toch deal!
Uiteraard kan dat maar dat is fors, hoor en dat gaat zij niet doen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je kan in de prijs die je wil betalen voor 't huis toch meenemen dat 't dak kut is?
Punt 3 hè?quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
1. Bouwkundige zegt "Dak is kut"
2. Bouwkundige zegt "Dak vernieuwen kost x bedrag"
3. Mijnheer Noeks trekt de helft van x van verkoopprijs af en verkoopster gaat akkoord met bod
4. Fam. Noeks blij, verkoopster niet blij, maar toch deal!
Ok, dan loslaten (als het verschil te groot is). Er staan echt plenty woningen te koop in Duitsland.....quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:36 schreef noekje het volgende:
[..]
Punt 3 hè?![]()
Nou, lamaar. Anders raas ik hier dadelijk ook de tent door. Ik ga koemuniceren.
Ik heb ze vast wel binnen een weekquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:38 schreef noekje het volgende:
Foto's van Pietje! Wanneer?
Dan moet je die bestellen. Doe maar eventjes. Je hebt precies 10 minuten de tijd. Tijd loopt nu...quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:38 schreef Dementor het volgende:
Ik heb nieuwe dopjes nodig voor mijn iPhone, de rubbertjes zijn gescheurd niets meer aan te doen.
"That's what she said."
Maar nu wil ik wel goede en niet dezelfde, het liefst in ear.
Maar dan ga ik wel heel hard huilen ook al zeg ik nu heel stoer dat ik er klaar mee ben. Zo echt op de grond en om me heen schoppen en slaan met hele vieze groene snottebellen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ok, dan loslaten (als het verschil te groot is). Er staan echt plenty woningen te koop in Duitsland.....
Oef, echt hè, ik weet zeker dat er huizen zijn die zeker net zo mooi zijn en zeker ook zoveel land er omheen hebben.quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:44 schreef noekje het volgende:
[..]
Maar dan ga ik wel heel hard huilen ook al zeg ik nu heel stoer dat ik er klaar mee ben. Zo echt op de grond en om me heen schoppen en slaan met hele vieze groene snottebellen.
Ja, klaar nu.
Ja, je kan beter een koe hebben!quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Oef, echt hè, ik weet zeker dat er huizen zijn die zeker net zo mooi zijn en zeker ook zoveel land er omheen hebben.
Vrouwen.....zucht
Nou ja, die schijten echt overal hè. Een vrouw doet het tenminste en meestal nog op het toiletquote:
Da's waar. Echt sporadisch dat ik in de keuken schijt.quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:49 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou ja, die schijten echt overal hè. Een vrouw doet het tenminste en meestal nog op het toilet
quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:50 schreef noekje het volgende:
[..]
Da's waar. Echt sporadisch dat ik in de keuken schijt.
Nee, dit is zijn verjaardag. Het duurt ook nog eventjes.quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:57 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Weeknie
Was dit trouwens cadeau voor je verjaardag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |