Wattan niet?quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:22 schreef PeterNB het volgende:
Huishoudelijke mededeling: er volgt geen prietpraatshow meer.....
quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:22 schreef PeterNB het volgende:
Ben ff studio sportzomer aan het terug kijkenquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het onderwerp lijkt "de dood in de pot"
nooit niet meer?quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:22 schreef PeterNB het volgende:
Oh jee, wrom niet Peet?quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:22 schreef PeterNB het volgende:
Sly wil niet meer meewerkenquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:29 schreef Manu82 het volgende:
Ik gok zo dat de aansluiting naar het mengpaneel is uitgevallen
Ga je het een andere naam geven?quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:22 schreef PeterNB het volgende:
jij zit niet zo snel bij de pakken neer hè.quote:
Ik vond m ook best leukquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:35 schreef Gert het volgende:
[..]
jij zit niet zo snel bij de pakken neer hè.
Wat wou je zeggen dan?quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:40 schreef debuurvrouw het volgende:
Ah, mogen we hier legitiem schelden?
Blijven we schelden bitch? Steek nog een sigaar op.quote:
Crackhoerenquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:43 schreef Manu82 het volgende:
En dan weet je het weer
"Het zijn allemaal kuthoeren"
ah daarom nokt peter ermeequote:Op maandag 25 augustus 2008 15:51 schreef noekje het volgende:
Ik denk dat jullie gewoon allemaal stom zijn.
ik vind jou ook stomquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:51 schreef noekje het volgende:
Ik denk dat jullie gewoon allemaal stom zijn.
Ik denk dat we gewoon even lief moeten zijn.quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik denk dat het een "teaser" is van Peter![]()
Scanman!quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk dat we gewoon even lief moeten zijn.
[ afbeelding ]
We zijn toch altijd lief voor Peter, want Peter is ook altijd liefquote:Op maandag 25 augustus 2008 16:11 schreef Gert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
I know the drillquote:Op maandag 25 augustus 2008 16:11 schreef Gert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat werkte ook altijd.quote:
Peters Paint Schilderijen. Hij wil stoppen, om het "exclusief te houden".quote:
PeterNB die een eigen radioshow had op vrijdag, maar daar nu mee wil kappenquote:Op maandag 25 augustus 2008 16:33 schreef Copycat het volgende:
En welke Peter, trouwens?
Je zit aan mijn been te trekken, hè?quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:34 schreef Gert het volgende:
Peters Paint Schilderijen. Hij wil stoppen, om het "exclusief te houden".
En waarom wil hij de ether uit?quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:35 schreef Manu82 het volgende:
PeterNB die een eigen radioshow had op vrijdag, maar daar nu mee wil kappen
Hij schijnt een hoogtepunt gehad te hebben, maar daarvoor moet ik nog terug luisterenquote:
Live?quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:37 schreef Manu82 het volgende:
Hij schijnt een hoogtepunt gehad te hebben, maar daarvoor moet ik nog terug luisteren
Ga je dan wel bellen?quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Live?
Pff, als ik na elk hoogtepunt zou moeten stoppen, is er geen beginnen meer aan.
PeterNB, blaif!!!!
Geen probleem mee, zolang PetersPrietPraatShow maar doorgaatquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:22 schreef PeterNB het volgende:
Je mag me ook bellen zonder tussenkomst van Peter hoorquote:Op maandag 25 augustus 2008 16:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Geen probleem mee, zolang PetersPrietPraatShow maar doorgaat
Zullen we dat maar niet doen? Krijg je misschien valse hoop van.quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:56 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je mag me ook bellen zonder tussenkomst van Peter hoor
waarom stoppen Peter, ix in de maand of zo is ook leukquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:36 schreef PeterNB het volgende:
Ik denk dat we op het hoogtepunt moeten stoppen en ik heb zo'n idee
dat het hoogtepunt al voorbij is.
Ik kan me daar wel iets bij voorstellen, en zeker als ik de laatste show terugluister merk ik dat de "nieuwigheid" er wel een beetje af is, ook werd er minder gebeld en de meeste users die willen bellen hebben dat inmiddels al gedaan, denk ook niet dat er veel meer bij zouden komen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:36 schreef PeterNB het volgende:
Ik denk dat we op het hoogtepunt moeten stoppen en ik heb zo'n idee
dat het hoogtepunt al voorbij is.
EDIT: Dat zou nog een goede optie kunnen zijn iddquote:Op maandag 25 augustus 2008 17:00 schreef blomst het volgende:
[..]
waarom stoppen Peter, ix in de maand of zo is ook leuk
Voor een eens-in-de-maand show zijn de streams me te duur, en ik ga niet metquote:Op maandag 25 augustus 2008 17:02 schreef BONG4002 het volgende:
ik kan je keuze zeker begrijpen!![]()
[..]
EDIT: Dat zou nog een goede optie kunnen zijn idd(Even toegevoegd aan mijn oorspronkelijke post)
Ik vind het prima hoorquote:Op maandag 25 augustus 2008 17:09 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Voor een eens-in-de-maand show zijn de streams me te duur, en ik ga niet met
leden, giften of andere enge dingen werken.
En nu CBML zonder streams is zal het luisteraarsaantal ook niet vermeerderen.
Dus ik denk dat nu-stoppen de beste optie is.
Ja, want als je later stopt dan is het leed niet te overzienquote:Op maandag 25 augustus 2008 17:09 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Moeten we nu gvd hier ook al weer vliegtuigjes de lucht ingooienquote:Op maandag 25 augustus 2008 17:09 schreef PeterNB het volgende:
[..]
quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:33 schreef Juud79 het volgende:
Huub alert...
Ik vind toch wel dat we recht hebben op een afscheidsshow. Met smartlappen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:28 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Moeten we nu gvd hier ook al weer vliegtuigjes de lucht ingooien
Eens en dan wil ik dit horen of iets in die richting.quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:37 schreef Disana het volgende:
Ik vind toch wel dat we recht hebben op een afscheidsshow. Met smartlappen.
Oh ja, minimaal. Ik haat Hazes, maar voor deze gelegenheid moet het ergste uit de kast worden getrokken.quote:
Oh Manu, deze is helemaal goed. Het begon als een passie voor Peet, telefoon en mengtafel, Sly en de bellers.quote:
Zou Peet daar zin in hebben, enig idee?quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:48 schreef Disana het volgende:
Die afscheidsshow kan natuurlijk ook spontaan vanavond plaatsvinden. Ik heb best zin in een potje saamhorig huilen.
Nee dat weet ik niet, zullen we hem met pm's bestoken?quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou Peet daar zin in hebben, enig idee?
Hij is de hele dag al zo stil, kweet niet of het zo'n goed idee is. Hij lijkt me wat down.quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:53 schreef Disana het volgende:
Nee dat weet ik niet, zullen we hem met pm's bestoken?
Of hij is er gewoon klaar mee.quote:Op maandag 25 augustus 2008 17:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij is de hele dag al zo stil, kweet niet of het zo'n goed idee is. Hij lijkt me wat down.
jammer maar het is niet andersquote:Op maandag 25 augustus 2008 17:09 schreef PeterNB het volgende:
[..]
En nu CBML zonder streams is zal het luisteraarsaantal ook niet vermeerderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |