Crackhoerenquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:43 schreef Manu82 het volgende:
En dan weet je het weer
"Het zijn allemaal kuthoeren"
ah daarom nokt peter ermeequote:Op maandag 25 augustus 2008 15:51 schreef noekje het volgende:
Ik denk dat jullie gewoon allemaal stom zijn.
ik vind jou ook stomquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:51 schreef noekje het volgende:
Ik denk dat jullie gewoon allemaal stom zijn.
Ik denk dat we gewoon even lief moeten zijn.quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik denk dat het een "teaser" is van Peter![]()
Scanman!quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik denk dat we gewoon even lief moeten zijn.
[ afbeelding ]
We zijn toch altijd lief voor Peter, want Peter is ook altijd liefquote:Op maandag 25 augustus 2008 16:11 schreef Gert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
I know the drillquote:Op maandag 25 augustus 2008 16:11 schreef Gert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat werkte ook altijd.quote:
Peters Paint Schilderijen. Hij wil stoppen, om het "exclusief te houden".quote:
PeterNB die een eigen radioshow had op vrijdag, maar daar nu mee wil kappenquote:Op maandag 25 augustus 2008 16:33 schreef Copycat het volgende:
En welke Peter, trouwens?
Je zit aan mijn been te trekken, hè?quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:34 schreef Gert het volgende:
Peters Paint Schilderijen. Hij wil stoppen, om het "exclusief te houden".
En waarom wil hij de ether uit?quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:35 schreef Manu82 het volgende:
PeterNB die een eigen radioshow had op vrijdag, maar daar nu mee wil kappen
Hij schijnt een hoogtepunt gehad te hebben, maar daarvoor moet ik nog terug luisterenquote:
Live?quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:37 schreef Manu82 het volgende:
Hij schijnt een hoogtepunt gehad te hebben, maar daarvoor moet ik nog terug luisteren
Ga je dan wel bellen?quote:Op maandag 25 augustus 2008 16:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Live?
Pff, als ik na elk hoogtepunt zou moeten stoppen, is er geen beginnen meer aan.
PeterNB, blaif!!!!
Geen probleem mee, zolang PetersPrietPraatShow maar doorgaatquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:22 schreef PeterNB het volgende:
Huishoudelijke mededeling: er volgt geen prietpraatshow meer.....
Je mag me ook bellen zonder tussenkomst van Peter hoorquote:Op maandag 25 augustus 2008 16:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Geen probleem mee, zolang PetersPrietPraatShow maar doorgaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |