Pietjuhhhhhhhhhquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
hoi
binnen 1 á 2 werkdagenquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb hem ook maar besteld, als het goed is morgen in huis
Tof! En nu de foto's!quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dan heb ik 60 A4'tjes nodig. Even een samenvatting, festival was supertof. Sfeertje is uniek, weinig regels (je mag je tent overal neergooien, en dat gebeurt dan ook), veel lol, veel optredens (oa Flogging Molly, REM, zoon van Bob Marley, Ferry Corsten waren ontzettend gaaf), het sanitair was verschrikkelijk dus wassen gebeurde in de Donau
.
Stedentrip Budapest was erg leuk maar warm, redelijk veel gezien maar ook veel terrasje in de schaduw gezeten om te genieten van de liters en liters bier.
Daarna door naar Balatonmeer om aantal dagen te genieten van de warmte en te luieren in de zon.
Ik heb ze zelf nog niet eensquote:
Tof! Als je dan één foto per bericht upload dan zijn we al weer dik één topic verder.quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb ze zelf nog niet eens. We hebben in totaal 370 foto's
![]()
.
Neh en nu ben ik boos en een beetje verdrietig maar er is me net verteld dat ik mijn kop moet houden daarover.quote:
Dak kut! Verkoopster vandaag: Dak is helemaal goed! Zij gaat in het koopcontract zetten dat het dak goed is.quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:17 schreef PietjePuk007 het volgende:, 1 post met een samenvatting op een neutrale wijze kan er nog wel vanaf.
Noekje verpest het nou niet he!quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:20 schreef noekje het volgende:
[..]
Dak kut! Verkoopster vandaag: Dak is helemaal goed! Zij gaat in het koopcontract zetten dat het dak goed is.
Ik: Steek dat huis maar in je reet! Meneer: Ik ga wel bellen. Ik: Nee, in haar REET!!
Man: Hou je kop! Ik: Oké.
Hij gaat haar NU bellen op advies van de Duitse makelaar.
We hebben nog niks getekend. Zij wil het dan op een verborgen gebrek aan laten komen maar daar heb ik zo geen zin in. Dat is een toestand achteraf. Waarom zou je dat ook willen? Ik snap het niet, hoor.quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je koopt 't toch in de staat waarin je 't ziet, ook al zit er helemaal geen dak op? Of heb je iets getekend en is dit verborgen gebrek?
Vergeet het plastic bakje niet!quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:27 schreef noekje het volgende:
[..]
Sinds de schuurschuld houd ik me ook wel rustig, hoor.
Mevrouw Noek is over de zeik, dan roepen ze maar watquote:Op maandag 25 augustus 2008 19:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik snap er geen reet van. Niet mijnheer of mevrouw Noeks, noch verkoopster maken uit of een dak verrot is, dat doet een bouwkundige, een derde die ingehuurd wordt voor inspectie toch?
Ja en dan? Bouwinspectie zegt: Dak is kut. Nmns, dat heb jij ook kunnen zien dat het dak niet goed is. Dan heb je de balken nog niet eens gezien of aangeraakt. Ik ga morgen even regelen dat er een rapport wordt aangemaakt maar zij gaat erbij blijven dat het dak goed is en dan?quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik snap er geen reet van. Niet mijnheer of mevrouw Noeks, noch verkoopster maken uit of een dak verrot is, dat doet een bouwkundige, een derde die ingehuurd wordt voor inspectie toch?
1. Bouwkundige zegt "Dak is kut"quote:Op maandag 25 augustus 2008 19:32 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja en dan? Bouwinspectie zegt: Dak is kut. Nmns, dat heb jij ook kunnen zien dat het dak niet goed is. Dan heb je de balken nog niet eens gezien of aangeraakt. Ik ga morgen even regelen dat er een rapport wordt aangemaakt maar zij gaat erbij blijven dat het dak goed is en dan?
En dan mag ze het echt houden en dan heb je een bouwtechnisch rapport op laten maken voor de kat z'n kut en daar kan ik ook andere leuke dingen voor doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |