Nee, je kunt niet alles serieus nemen tenslottequote:Op maandag 25 augustus 2008 13:37 schreef Juud79 het volgende:
[..]
DisanaBitch, dat was NMNS die dat schreef, dat mag ie van mij...
Met de baas. Hij is terug van vakantie.quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En met wie is Noeks nu aan het koemuniceren?
Ik ben heulemaal niet met jou aan het communicerenquote:Op maandag 25 augustus 2008 13:59 schreef noekje het volgende:
[..]
Met de baas. Hij is terug van vakantie.
Nee, wel kaartjes, samenvattingen zijn zo af en toe best handig.quote:
Maar... je zou ze dus nog kunnen kwijtraken Tenminste: als het gelukt is. Daar houden we ons dan maar aan vast.quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nee, wel kaartjes, samenvattingen zijn zo af en toe best handig.
Voor de duidelijkheid, ben op vakantie geweest naar Schotland, wilde kaartjes bestellen voor concert van Oasis, is waarschijnlijk gelukt, maar dat is pas over een paar maanden
Ja, kan, heb het door iemand in Engeland laten doen en die heb ik nog niet bereikt :Squote:Op maandag 25 augustus 2008 14:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar... je zou ze dus nog kunnen kwijtraken Tenminste: als het gelukt is. Daar houden we ons dan maar aan vast.
Daarom kun je natuurlijk ook nog niet slapen!quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:08 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, kan, heb het door iemand in Engeland laten doen en die heb ik nog niet bereikt :S
Lees je eens inquote:Op maandag 25 augustus 2008 14:06 schreef Manu82 het volgende:
En daarop inhakend, is er nog iets gebeurd de afgelopen paar dagen?
Amfetamine was niet direct te verkrijgen daarquote:Op maandag 25 augustus 2008 14:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Daarom kun je natuurlijk ook nog niet slapen!
Of zou dat toch de amfetamine zijn?
Lacht zich gek en zegt dat het een stel kansloze bitches zijn....quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, je kunt niet alles serieus nemen tenslotte![]()
Ik vraag me wel af wat Huub denkt als hij die bitches flood in zijn topic ziet
Staat het geheel online?quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:22 schreef BONG4002 het volgende:.
Ik ga zo denk ik even de PPPS van afgelopen vrijdag terugluisteren.
Heeft u een linkje?quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:22 schreef BONG4002 het volgende:.
Ik ga zo denk ik even de PPPS van afgelopen vrijdag terugluisteren.
Ging stroef zeker.quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:15 schreef Manu82 het volgende:
Heb trouwens "over mijn lijk" net ook gezien en begrijp best dat Patrick het niet meer wil doen.......
Geheel als in de hele show of bedoel je of het als los bestand online staat?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |