Nee, je kunt niet alles serieus nemen tenslottequote:Op maandag 25 augustus 2008 13:37 schreef Juud79 het volgende:
[..]
DisanaBitch, dat was NMNS die dat schreef, dat mag ie van mij...
Met de baas. Hij is terug van vakantie.quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En met wie is Noeks nu aan het koemuniceren?
Ik ben heulemaal niet met jou aan het communicerenquote:Op maandag 25 augustus 2008 13:59 schreef noekje het volgende:
[..]
Met de baas. Hij is terug van vakantie.
Nee, wel kaartjes, samenvattingen zijn zo af en toe best handig.quote:
Maar... je zou ze dus nog kunnen kwijtraken Tenminste: als het gelukt is. Daar houden we ons dan maar aan vast.quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:04 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nee, wel kaartjes, samenvattingen zijn zo af en toe best handig.
Voor de duidelijkheid, ben op vakantie geweest naar Schotland, wilde kaartjes bestellen voor concert van Oasis, is waarschijnlijk gelukt, maar dat is pas over een paar maanden
Ja, kan, heb het door iemand in Engeland laten doen en die heb ik nog niet bereikt :Squote:Op maandag 25 augustus 2008 14:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar... je zou ze dus nog kunnen kwijtraken Tenminste: als het gelukt is. Daar houden we ons dan maar aan vast.
Daarom kun je natuurlijk ook nog niet slapen!quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:08 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ja, kan, heb het door iemand in Engeland laten doen en die heb ik nog niet bereikt :S
Lees je eens inquote:Op maandag 25 augustus 2008 14:06 schreef Manu82 het volgende:
En daarop inhakend, is er nog iets gebeurd de afgelopen paar dagen?
Amfetamine was niet direct te verkrijgen daarquote:Op maandag 25 augustus 2008 14:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Daarom kun je natuurlijk ook nog niet slapen!
Of zou dat toch de amfetamine zijn?
Lacht zich gek en zegt dat het een stel kansloze bitches zijn....quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, je kunt niet alles serieus nemen tenslotte![]()
Ik vraag me wel af wat Huub denkt als hij die bitches flood in zijn topic ziet
Staat het geheel online?quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:22 schreef BONG4002 het volgende:.
Ik ga zo denk ik even de PPPS van afgelopen vrijdag terugluisteren.
Heeft u een linkje?quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:22 schreef BONG4002 het volgende:.
Ik ga zo denk ik even de PPPS van afgelopen vrijdag terugluisteren.
Ging stroef zeker.quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:15 schreef Manu82 het volgende:
Heb trouwens "over mijn lijk" net ook gezien en begrijp best dat Patrick het niet meer wil doen.......
Geheel als in de hele show of bedoel je of het als los bestand online staat?quote:
Ja, weer iemand overleden en iemand die euthenasie heeft gepleegdquote:
Oh, ik bedoel staat de losse file online?quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:25 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Geheel als in de hele show of bedoel je of het als los bestand online staat?
Ik heb hem zelf iig als losse file mocht je dat bedoelen
Ik denk dat je dat geestelijk ook echt niet meer trekt, hij bouwt toch een band op met mensen en dan gaan ze voor zijn ogen, een voor een dood...quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:15 schreef Manu82 het volgende:
Heb trouwens "over mijn lijk" net ook gezien en begrijp best dat Patrick het niet meer wil doen.......
Ik vond de tuinontwerper wel tof.quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:30 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat geestelijk ook echt niet meer trekt, hij bouwt toch een band op met mensen en dan gaan ze voor zijn ogen, een voor een dood...
Yvon Jaspers gaat het nu doen, lijkt me als mams van twee kleine kids ook enorm heavy, vind het knap dat ze het aan durft en denk ook wel dat ze het goed kan...Ergens in 2010 komt het weer op tv...
Pragramma gaat volgens mij niet echt helemaal om wie je tof vind...quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:33 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik vond de tuinontwerper wel tof.
quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:36 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Programma gaat volgens mij niet echt helemaal om wie je tof vind...
Maar je kunt iemand toch wel tof vinden, ook al gaat-ie bijna dood?quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:36 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Pragramma gaat volgens mij niet echt helemaal om wie je tof vind...
quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:38 schreef Dementor het volgende:
[..]zou het?
Ik vond zijn drive gewoon mooi om te zien.
Dat hij doodziek alsnog aan een laatste tuin begon.
Nee, maar ik kan zo 1.2.3 ook niet duiden waar het programma wel over gaat. Wat ik wil zeggen is: "Zo'n proces is zo persoonlijk dat eigenlijk niemand er iets mee kan". Het grootste nut dat ik kan verzinnen is dat het exploiteren van die kut ziekte voor de patiënt een manier is om het te verwerken en om er beter mee om te gaan.quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:36 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Pragramma gaat volgens mij niet echt helemaal om wie je tof vind...
Oh jawel, maar het klinkt zo lullig voor die anderen, alsof die minder tof zijn, maar zal wel aan mij liggenquote:Op maandag 25 augustus 2008 14:40 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar je kunt iemand toch wel tof vinden, ook al gaat-ie bijna dood?
Ik zie het niet als exploiteren. Die mensen vinden het zelf leuk om er aan mee te doen en het is voor sommige mensen/jongeren misschien een voorbeeld hoe er mee om te gaan...quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan zo 1.2.3 ook niet duiden waar het programma wel over gaat. Wat ik wil zeggen is: "Zo'n proces is zo persoonlijk dat eigenlijk niemand er iets mee kan". Het grootste nut dat ik kan verzinnen is dat het exploiteren van die kut ziekte voor de patiënt een manier is om het te verwerken en om er beter mee om te gaan.
En dat is zielig voor ze omdat ze bijna dood gaan bedoel je? Ik denk dat ook ernstig zieken het liefst zo normaal mogelijk behandeld willen worden. Dus niet alleen maar lief doen uit meelij.quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Oh jawel, maar het klinkt zo lullig voor die anderen, alsof die minder tof zijn, maar zal wel aan mij liggen
Ik denk dat iedereen die het kijkt er wat uithaalt voor zichzelf, voor mij is het zo dat ik door dit soort dingen nog eens extra geniet van alles wat ik doe en meemaak. Genieten van t leven want het kan zomaar opeens over zijn...quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan zo 1.2.3 ook niet duiden waar het programma wel over gaat. Wat ik wil zeggen is: "Zo'n proces is zo persoonlijk dat eigenlijk niemand er iets mee kan". Het grootste nut dat ik kan verzinnen is dat het exploiteren van die kut ziekte voor de patiënt een manier is om het te verwerken en om er beter mee om te gaan.
Jahjahquote:Op maandag 25 augustus 2008 14:46 schreef Gert het volgende:
[..]
En dat is zielig voor ze omdat ze bijna dood gaan bedoel je? Ik denk dat ook ernstig zieken het liefst zo normaal mogelijk behandeld willen worden. Dus niet alleen maar lief doen uit meelij.
Is gewoon best herkenbaar, heb het probleem in Manchester gehad toen het bij m'n vriendin d'r moeder geconstateerd werd, dus weet ongeveer wat voor gezeik het opleverdquote:
Wat een goed nieuws, fijn hoor...quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:51 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Is gewoon best herkenbaar, heb het probleem in Manchester gehad toen het bij m'n vriendin d'r moeder geconstateerd werd, dus weet ongeveer wat voor gezeik het opleverd'
Is overigens nu wel vrij verklaard
Maar ook mensen die heel positief in het leven staan en eigenlijk van nature allemaal enorme levensgenieters zijn...quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:52 schreef Dementor het volgende:
Ik denk niet dat de deelnemers het "leuk" vinden maar het eerder als een soort van plicht/taak zien om in ieder geval bewustwording van het feit dat het leven eindig is onder de kijkers te vergroten.
Wat ik zie is vooral de wil en de strijd om te overleven, het zijn jonge mensen die nog lang niet klaar zijn met het leven maar nu al afscheid moeten nemen.
Zware materie.
ach het gezeik en controles blijven toch nog jaren aanhouden geloof ik ':')quote:
Het wekt soms gevoelens van medelijden op, dat is al. Verder is het te groot om er zelf iets aan te hebben of om er voordeel mee te doen in de zin van "Dat kan ik (ooit) gebruiken".quote:
Ik weet niet exact hoe mensen het zien, dat moet je aan die mensen vragen. Wat in mij opkomt is dat die mensen het ook te groot vinden om het te hanteren en op deze manier de druk wat van de ketel halen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:59 schreef Manu82 het volgende:
Denk je niet dat die mensen het ook zien als een soort document?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |