Goed dat je het zegt, heb het volgens mij opgenomenquote:Op maandag 25 augustus 2008 12:06 schreef Juud79 het volgende:
Gisteravond de folluw-up aflevering van 'Over mijn Lijk' gekeken, had het gemist op tv. Wat een heavy shit blijft dat toch om naar te kijken, veel herkenning, herinnering, dat soort dingen blijven dan nog een dagje in mijn hoofd rondspoken....
Zo maar eens op zoek naar iets luchtigers om te kijken, en weer even ruimte maken in mijn hoofd voor wat anders...
Concertquote:
Ah, ik dacht dat je naar één of ander vaag concert was, omdat je zat te miepen over kaartjes vlak voordat je ging.quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Concert
Ben naar Edingburg en Glasgow geweest en het bier was best te drinken
Edinburgh.quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Concert
Ben naar Edingburg en Glasgow geweest en het bier was best te drinken
Haha, je bent niet de enige, ik dacht dat ook...quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat je naar één of ander vaag concert was, omdat je zat te miepen over kaartjes vlak voordat je ging.
Gordon Ramsay, eat your heart out.quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:05 schreef Copycat het volgende:
Deze scene heb ik geloof ik vier keer teruggekeken.
"Go ahead and spit it out, you don't need to swallow."
Was concert van Oasis en als het goed is zijn de kaartjes binnenquote:Op maandag 25 augustus 2008 12:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat je naar één of ander vaag concert was, omdat je zat te miepen over kaartjes vlak voordat je ging.
Of jullie lezen gewoon niet terugquote:Op maandag 25 augustus 2008 12:17 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Haha, je bent niet de enige, ik dacht dat ook...
Denk dat we g'oon slecht lezen of Manu schrijft onduidelijk
Trusten.quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:24 schreef Manu82 het volgende:
en nu ga ik even slapen, ben al 36 uur wakker![]()
Lekker he, het ziet er meteen een stuk vrolijker uitquote:Op maandag 25 augustus 2008 12:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Trusten.![]()
Hier schijnt het zonnetje ook hoor Deisyy.
Nehee, géén kaartjes kwijt.quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:31 schreef hondjes het volgende:
dus in dronken kop kaartjes kwijt,ach musea in edinburgh zijn ook leuk.
Goeiemiddag trut!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |