Hij is net op, dus graag!quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:22 schreef debuurvrouw het volgende:
Hey Cc! bakkie dan maar?![]()
Mogguh BQ ook!
Duh, let je op!. Straks stuur je zoveel dat ze halverwege de operatie uit de narcose komtquote:Op maandag 25 augustus 2008 11:35 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, Soury.![]()
*positieve energie naar Soury stuurt*
Voor zover ik weet wel...quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:40 schreef Dementor het volgende:
Gaat ze vandaag onder het mes?
Ja duh, like it's the first timequote:Op maandag 25 augustus 2008 11:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Duh, let je op!. Straks stuur je zoveel dat ze halverwege de operatie uit de narcose komt
Neuh, niet echt. Had 'm al maanden niet meer 'gesproken'. Dacht: laat gaan, laat gaan, want schiet toch niet op en Hollandse vis smaakt ook goed. Maar blijkbaar heeft onze gezamenlijke vriend 'm verteld dat hij me hooked on Deadwood heeft gekregen en stuurde hij me daarom die uitnodiging. En ik grijp dat uiteraard met beide handen aan om nog eens een klein visje uit te gooien. Ge wit maar nooit nie wa ge d'r mee vangen kunt, tenslottequote:Op maandag 25 augustus 2008 11:34 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, is dat nog steeds "aan de hand"![]()
Boefje....![]()
Deadwood is wel echte mannentelevisie, denk ik. Maar ik doe dan ook net alsof ik een halve vent ben, soms. Het is wel echt historisch verantwoord, met personen als Wild Bill Hickok en Calamity Jane die ook echt in Deadwood hebben vertoefd (Wild Bill is daar zelfs doodgeschoten). Maar het geeft vooral een heel interessant inkijkje in de normen en wetteloosheid van die tijd. I'm lovin'it. Stom dat het in Nederland nooit op de buis is geweest.quote:Deadwood. Toch maar eens in verdiepen dan. Misschien vind ik het ook wel leuk. Al moet ik toegeven dat ik vrij oppervlakkig tv kijk. Men in trees, Grey's anatomy... Gewoon wijventv
ja geloof het wel, en als ze gelk heeft, is het al achter de rug.quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:40 schreef Dementor het volgende:
Gaat ze vandaag onder het mes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |