Slaap lekker Fanquote:Op maandag 25 augustus 2008 00:12 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
Truste allemaal
slaap lekker en morgen gezond weer op
![]()
![]()
Hoihoiquote:
Ja, en ook rondom, de tuin is weer bijgewerktquote:Op maandag 25 augustus 2008 00:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hoihoi![]()
Goed idee![]()
![]()
Alles wel in huize neemmijnietserieus?
tering héquote:
quote:Op maandag 25 augustus 2008 00:19 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
tering hédat was een opkikker
was dat het vrolijkste dat je kon bedenken ?
ik ga gelijk helemaal depri naar me bed .........
quote:
doe dan deze uitvoering:quote:Op maandag 25 augustus 2008 00:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
De laatste, dan ga ik lurken![]()
Hij is net op, dus graag!quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:22 schreef debuurvrouw het volgende:
Hey Cc! bakkie dan maar?![]()
Mogguh BQ ook!
Duh, let je op!. Straks stuur je zoveel dat ze halverwege de operatie uit de narcose komtquote:Op maandag 25 augustus 2008 11:35 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, Soury.![]()
*positieve energie naar Soury stuurt*
Voor zover ik weet wel...quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:40 schreef Dementor het volgende:
Gaat ze vandaag onder het mes?
Ja duh, like it's the first timequote:Op maandag 25 augustus 2008 11:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Duh, let je op!. Straks stuur je zoveel dat ze halverwege de operatie uit de narcose komt
Neuh, niet echt. Had 'm al maanden niet meer 'gesproken'. Dacht: laat gaan, laat gaan, want schiet toch niet op en Hollandse vis smaakt ook goed. Maar blijkbaar heeft onze gezamenlijke vriend 'm verteld dat hij me hooked on Deadwood heeft gekregen en stuurde hij me daarom die uitnodiging. En ik grijp dat uiteraard met beide handen aan om nog eens een klein visje uit te gooien. Ge wit maar nooit nie wa ge d'r mee vangen kunt, tenslottequote:Op maandag 25 augustus 2008 11:34 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, is dat nog steeds "aan de hand"![]()
Boefje....![]()
Deadwood is wel echte mannentelevisie, denk ik. Maar ik doe dan ook net alsof ik een halve vent ben, soms. Het is wel echt historisch verantwoord, met personen als Wild Bill Hickok en Calamity Jane die ook echt in Deadwood hebben vertoefd (Wild Bill is daar zelfs doodgeschoten). Maar het geeft vooral een heel interessant inkijkje in de normen en wetteloosheid van die tijd. I'm lovin'it. Stom dat het in Nederland nooit op de buis is geweest.quote:Deadwood. Toch maar eens in verdiepen dan. Misschien vind ik het ook wel leuk. Al moet ik toegeven dat ik vrij oppervlakkig tv kijk. Men in trees, Grey's anatomy... Gewoon wijventv
ja geloof het wel, en als ze gelk heeft, is het al achter de rug.quote:Op maandag 25 augustus 2008 11:40 schreef Dementor het volgende:
Gaat ze vandaag onder het mes?
Goed dat je het zegt, heb het volgens mij opgenomenquote:Op maandag 25 augustus 2008 12:06 schreef Juud79 het volgende:
Gisteravond de folluw-up aflevering van 'Over mijn Lijk' gekeken, had het gemist op tv. Wat een heavy shit blijft dat toch om naar te kijken, veel herkenning, herinnering, dat soort dingen blijven dan nog een dagje in mijn hoofd rondspoken....
Zo maar eens op zoek naar iets luchtigers om te kijken, en weer even ruimte maken in mijn hoofd voor wat anders...
Concertquote:
Ah, ik dacht dat je naar één of ander vaag concert was, omdat je zat te miepen over kaartjes vlak voordat je ging.quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Concert
Ben naar Edingburg en Glasgow geweest en het bier was best te drinken
Edinburgh.quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:14 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Concert
Ben naar Edingburg en Glasgow geweest en het bier was best te drinken
Haha, je bent niet de enige, ik dacht dat ook...quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat je naar één of ander vaag concert was, omdat je zat te miepen over kaartjes vlak voordat je ging.
Gordon Ramsay, eat your heart out.quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:05 schreef Copycat het volgende:
Deze scene heb ik geloof ik vier keer teruggekeken.
"Go ahead and spit it out, you don't need to swallow."
Was concert van Oasis en als het goed is zijn de kaartjes binnenquote:Op maandag 25 augustus 2008 12:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat je naar één of ander vaag concert was, omdat je zat te miepen over kaartjes vlak voordat je ging.
Of jullie lezen gewoon niet terugquote:Op maandag 25 augustus 2008 12:17 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Haha, je bent niet de enige, ik dacht dat ook...
Denk dat we g'oon slecht lezen of Manu schrijft onduidelijk
Trusten.quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:24 schreef Manu82 het volgende:
en nu ga ik even slapen, ben al 36 uur wakker![]()
Lekker he, het ziet er meteen een stuk vrolijker uitquote:Op maandag 25 augustus 2008 12:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Trusten.![]()
Hier schijnt het zonnetje ook hoor Deisyy.
Nehee, géén kaartjes kwijt.quote:Op maandag 25 augustus 2008 12:31 schreef hondjes het volgende:
dus in dronken kop kaartjes kwijt,ach musea in edinburgh zijn ook leuk.
Goeiemiddag trut!quote:
Yep, was een prima happie Chinees DisanaBitch.quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:11 schreef Disana het volgende:
Hee beequeenbitch, heb je gisteravond nog lekker gegeten. DisanaBitch wants to know.
Goed om te horen beequeenbitch. Deze bitch heeft vanavond misschien wel weer zin in pizza. Maar eerst gaat ze vanmiddag een potje bitchen tegen haar vriendje op een terras als alles meezit. Zo fijn dat er mannen zijn.quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, was een prima happie Chinees DisanaBitch.
Chinees? Dan is de menukaart van Kaatje op internet niet actueel.quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, was een prima happie Chinees DisanaBitch.
Jij bent een HuubBitchiequote:Op maandag 25 augustus 2008 13:14 schreef Juud79 het volgende:
Bitches United!
Kaatje was gesloten, remember? Toen werd het dus Chinees.quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:15 schreef Gert het volgende:
Chinees? Dan is de menukaart van Kaatje op internet niet actueel.
Zo af en toe denk ik echt, ik ga dr niet meer lezen, ben dr wel een beetje klaar mee. Maar ik hou er zo enorm van om terug te rellen....quote:
Ach ja, het is wel duidelijk dat er veel eenzame bitches zijn zal ik maar zeggen. Pizza, goed idee.quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:15 schreef Disana het volgende:
Goed om te horen beequeenbitch. Deze bitch heeft vanavond misschien wel weer zin in pizza. Maar eerst gaat ze vanmiddag een potje bitchen tegen haar vriendje op een terras als alles meezit. Zo fijn dat er mannen zijn.
Juudjebitch, ik heb je daar nooit iets verkeerd zien schrijven. Iemand noemde je een Huubgroupie, vandaar.quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:19 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Zo af en toe denk ik echt, ik ga dr niet meer lezen, ben dr wel een beetje klaar mee. Maar ik hou er zo enorm van om terug te rellen....
Hey en niet alles wat ik schrijf is ook altijd psies zo, de overdreven vorm is vaak aanwezig, dat maakt t dan wel weer leuk...
Nee niet remember. Dan heb ik wat essentiële informatie gemist na het zien van de overigens leuke kaa(r)t. Maar tjap tjoy is ook lekker.quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kaatje was gesloten, remember? Toen werd het dus Chinees.
Ben je Anne Frankje aan het spelen?quote:
Dat soort stoer gedrag is altijd maar even vermakelijk, dan gaan mensen (mannen) zich vervelen. Dus ik denk dat je gelijk hebt.quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach ja, het is wel duidelijk dat er veel eenzame bitches zijn zal ik maar zeggen. Pizza, goed idee.
Ik adviseer je om daarna een pauper van 60 te gaan pijpen, dit als desertquote:Op maandag 25 augustus 2008 13:22 schreef Copycat het volgende:
Deze bitch gaat vanavond voor een kogelbiefstukkie. Rauw.
Goddamned cunt!
Weer es wat anders dan tarzan.quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:22 schreef Copycat het volgende:
Deze bitch gaat vanavond voor een kogelbiefstukkie. Rauw.
Goddamned cunt!
Nee dank je. Valt boven mijn leeftijdsgrens. Ver. Cocksuckah!quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik adviseer je om daarna een pauper van 60 te gaan pijpen, dit als desert
Ik vond het vorige fragment dat je plaatste wel grappigquote:Op maandag 25 augustus 2008 13:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee dank je. Valt boven mijn leeftijdsgrens. Ver. Cocksuckah!
In tegenstelling tot dit fragment? Je moet de beelden er denk ik ook bij zien.quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:31 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vond het vorige fragment dat je plaatste wel grappig
DisanaBitch, dat was NMNS die dat schreef, dat mag ie van mij...quote:Op maandag 25 augustus 2008 13:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Juudjebitch, ik heb je daar nooit iets verkeerd zien schrijven. Iemand noemde je een Huubgroupie, vandaar.
Ja, dat lag er wel zo dik bovenop Juudje, Huub's acties bagatelliserend en gelijk verontschuldigingen zoeken voor zijn buitenproportioneel gedrag. Ik kon er niet omheenquote:Op maandag 25 augustus 2008 13:37 schreef Juud79 het volgende:
[..]
DisanaBitch, dat was NMNS die dat schreef, dat mag ie van mij...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |