Backpackend?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja vanavond dus wijn proeven en met Rob bijkletsen en morgenavond gaan we onze volgende vakantie proberen op de rit te zetten. Nov/Dec 2008 gaan we New Zealand en Australia onveilig maken
Nee gewoon traveling light, maar wel auto en overnachtingen in hotel/bed and breakfastquote:
Nu doe ik misschien erg dom, maar wat is een braun shaper, net zon ding als van philips om je schaamhaar te scheren?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee gewoon traveling light, maar wel auto en overnachtingen in hotel/bed and breakfast
maar mijn Braun shaper gaat bv. niet mee
Nee die heet Cruzerquote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:37 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Nu doe ik misschien erg dom, maar wat is een braun shaper, net zon ding als van philips om je schaamhaar te scheren?
Goedquote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:12 schreef Jerruh het volgende:
gutenmorgen!.
ik heb weer een drukke week en weekend achter de rug maar het was allemaal super! Hoe is het daar?
per wanneer is het zijn laatste dag daar ?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:44 schreef Ang3l het volgende:
Liep ik gister trouwens door de stad richting de M@W om mijn gemiste buurjongen even bij te praten over Berlijn en LL, hoor ik in ene vanachter roepen "Eey HOMO!". Dus ik denk ik reageer niet, kjk niet om, geen zin in. Gaat mijn telefoon af. Buurjongen. "Kijk eens achterom". Was het mijn buurjongen die zonder enige gene keihard homo naar me riep over de drukke winkelstraat![]()
Scheelde me wel weer een tripje naar de M@W en dus geld
jammer, want dat had nu net de trigger moeten zijn dat mensen alsnof die trap naar de hell hadden durven te betredenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:30 schreef Ang3l het volgende:
Geen idee. maar volgens mij werkt ie er de 30e iig niet meer
je hebt hem wel voor een terrasje laten betalen na deze actiequote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:44 schreef Ang3l het volgende:
Liep ik gister trouwens door de stad richting de M@W om mijn gemiste buurjongen even bij te praten over Berlijn en LL, hoor ik in ene vanachter roepen "Eey HOMO!". Dus ik denk ik reageer niet, kjk niet om, geen zin in. Gaat mijn telefoon af. Buurjongen. "Kijk eens achterom". Was het mijn buurjongen die zonder enige gene keihard homo naar me riep over de drukke winkelstraat![]()
Scheelde me wel weer een tripje naar de M@W en dus geld
Nee helaas. Hij moest weg en ik ook (naar je schoonouders) dus dat moet dan maar even wachten. Moet hem nog wel bijvullen met alle raznige Berlijn-details, aangezien ie daar naar vroeg (en we altijd alles delen, haha).quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:49 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
je hebt hem wel voor een terrasje laten betalen na deze actie![]()
Wat leren we in je klasje?quote:TT
Dag Gek Nederlands Punkertje van mequote:
Hey (b)engeltje. Hoest?quote:
alles mmm nu moet ik even heel hard nadenkenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:04 schreef Ang3l het volgende:
Nee helaas. Hij moest weg en ik ook (naar je schoonouders) dus dat moet dan maar even wachten. Moet hem nog wel bijvullen met alle raznige Berlijn-details, aangezien ie daar naar vroeg (en we altijd alles delen, haha).
Vraag maar raak. Ik ben een allrounderquote:Wat leren we in je klasje?
Goedquote:
Alles in woordenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:12 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
alles mmm nu moet ik even heel hard nadenken![]()
O dus je kunt me nog vanalles leren?quote:[..]
Vraag maar raak. Ik ben een allrounder
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:15 schreef Ang3l het volgende:
Er is al meerdere malen gevraagd aan ons waarom we nooit iets met elkaar doen, en of er geen trio inzit met de krullenbollen, maar het antwoord is en blijft nee.
Ik had het gelezen ja! You devil hehe. Mijn berlijn viel natuurlijk weer tegenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:14 schreef Ang3l het volgende:
Berlijn was zo ontzettend geil
En Lowlands was gewoon leuk.
Nu weer aan de slag, wat een beetje tegenvalt, maar ach, in September al weer weg naar Barcelona.
Ik ben wel afgekickt, zeker sinds bij America's Best Dance Crew de allerbeste naar huis ging bij de Final 3. SCHANDE!quote:Hoe'st met jou? Inmiddels al weer afgekickt van SYTYCD? (Terechte uitslag?)
Had het dit weekend met de Australiers over hun versie trouwens
Ik heb volgens mij wel al je tips gedaan. Holocaust, Sony Center en... wat was die 3e ook alweer?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik had het gelezen ja! You devil hehe. Mijn berlijn viel natuurlijk weer tegen
Is dat leuk? Wel van gehoord (shane sparks he?) maar nog niets van gezien.quote:[..]
Ik ben wel afgekickt, zeker sinds bij America's Best Dance Crew de allerbeste naar huis ging bij de Final 3. SCHANDE!
Mja. Incl mooie Mark dansje met koffer dan wel he?quote:En voor de rest: wel okay. Okay being the right word. Dingen gaat goed, dingen gaan minder en tja.. ik draai Bleeding Love veel. Dan snap jij me wel.
Geen idee?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:23 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb volgens mij wel al je tips gedaan. Holocaust, Sony Center en... wat was die 3e ook alweer?
Ja, ik ga in november weer als het goed is!quote:Maar vooral het stappen was erg erg ERG gaaf (en erg erg ERG sexy).
Dat moet binnenkort echt een keertje overgedaan worden!
Ik vind het echt tof. Vooral omdat de groepen echt zelf alles verzinnen en dus niet elke week gedwongen worden iets nieuws te doen. Dan zie je pas ècht wie er creatief is. Fannypakquote:Is dat leuk? Wel van gehoord (shane sparks he?) maar nog niets van gezien.
Tuurlijk met die dans erbij. God, ik ben ècht een dweil. Ik vertel je nog wel hoe afgelopen weekend verliep. Dat was de aanleiding voor m'n hervonden BL verslaving.quote:Mja. Incl mooie Mark dansje met koffer dan wel he?voor u.
Kan je wel wat uitgaanstips gevenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ja, ik ga in november weer als het goed is!
Hoe is het met je Wind?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:16 schreef m3nster het volgende:
[meningsuiting mode on]
Wat is het moeilijk om een mooie koopwoning te vinden
![]()
[meningsuiting mode off]
Waarschijnlijk weer alleen. Op een tweepersoonskamer.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:34 schreef Ang3l het volgende:
Kan je wel wat uitgaanstips geven
Ligt er wel een beetje aan met wie je gaat
GEEN Rol, het is de echte of niet. Dat rollenspel hou je maar voor iedereen alles rondom je, bij mij is het echt of nietquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:15 schreef Ang3l het volgende:
O dus je kunt me nog vanalles leren?
Weert ik ook meteen welke rol ik aan moet nemen de 30e
Dan heb ik wel wat leuks voor jequote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Waarschijnlijk weer alleen. Op een tweepersoonskamer.
Life is a stage darlingquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:44 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
GEEN Rol, het is de echte of niet. Dat rollenspel hou je maar voor iedereen alles rondom je, bij mij is het echt of niet
Het is waarschijnlijk geen weekendquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:45 schreef Ang3l het volgende:
Dan heb ik wel wat leuks voor je
Zal ik een weekendje meekomen? Heb beloofd aan Jeremy en Diego dat ik ze snel weer opzoek
oh oh, Andre Rieu alarmquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Life is a stage darlingNiemand weet wie de echte engel is. Sommige mensen kennen de ene kant, anderen de andere kant. Maar is niemand maar dan ook niemand die het hele plaatje heeft. Zelfs niet mijn aaller- aller- allerbeste vriendin.
Ik geef me niet snel prijs. Dus de dingen die ik van mezelf weggeef moet je koesteren, dat weet je
*geeft viool aan Nuno*
Je kunt daar iedere dag stappen hoorquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het is waarschijnlijk geen weekendvanwege die conferentie enzo
Dit was woensdagavond t/m vrijdagmiddag. Zijn alleen wat wezen drinken in de buurt van t hotel met wat mensen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:00 schreef Ang3l het volgende:
Je kunt daar iedere dag stappen hoor
Hoorde van Jeremy dat de woensdagen heel leuk zijn.
Ben zelf op de zaterdag, zondag en maandag geweest.
Orgie?!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:32 schreef Vlarp het volgende:
Zal ik ook naar de orgie komen de 30ste? Is misschien wel leuk zo vlak voor ik op vakantie ga
Oh, ik had het idee dat er al weer allemaal vunzige dingen werden gezegd verder terug in het topic over de meetquote:
Welke kant van je gaan we zienquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Life is a stage darlingNiemand weet wie de echte engel is. Sommige mensen kennen de ene kant, anderen de andere kant. Maar is niemand maar dan ook niemand die het hele plaatje heeft. Zelfs niet mijn aaller- aller- allerbeste vriendin.
Ik geef me niet snel prijs. Dus de dingen die ik van mezelf weggeef moet je koesteren, dat weet je
*geeft viool aan Nuno*
De lieve brave rustig feestende sociale kant?quote:
quote:Ik weet het maar je weet ook hoe ik erover denk
Ik haat André Rieu, dus goed zo.quote:* speelt viool en geen andre reu of zoiets *
Over André Rieu gesproken... Ik stond laatst bij de Keurslager, waarop ik 2 van die werknemers met elkaar hoor praten. "Ik ben naar André Rieu geweest", respons van dat meisje "Die kan echt niet zingen". Waarop hij weer zei "Nee trut, daarom speelt ie ook viool". Was toen erg komisch, heb heel mijn panty vol gepist.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De lieve brave rustig feestende sociale kant?
[..]
I know.
[..]
Ik haat André Rieu, dus goed zo.
Oh, nou dan kom ik niet hoorquote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:50 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben helemaal niet van plan te gaan orgiën op de Meet hoor
het dichtst bij jezelfquote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:16 schreef Ang3l het volgende:
De lieve brave rustig feestende sociale kant?
en dus ?quote:
I know.
Ik heb even op youtube gekeken en je hebt gelijkquote:Ik haat André Rieu, dus goed zo.
Die is inderdaadquote:
Ooooh... leuk!quote:
Voor een goede prijs! Zeker!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:16 schreef m3nster het volgende:
[meningsuiting mode on]
Wat is het moeilijk om een mooie koopwoning te vinden
![]()
[meningsuiting mode off]
Ben zo blij dat ik vanaf 2 september mij daar geen zorgen meer over hoef te maken?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:19 schreef Stroekie het volgende:
kut, m'n lens doet zeer maar hij is verschoven en nu krijg ik hen er niet meer uit
Hoeveel meters moet ik minimaal afstand houden?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:26 schreef Paul89 het volgende:
Het is zeker, ik ben er bij de 30ste!
Iedereen die ik niet moet, blijf vooral uit mijn buurt (jullie weten zelf wel dat wie ik bedoel) de rest wil ik gezellig mee ouwehoeren.
Maar 't dichtst bij mij sta jij al die avondquote:
Zoals?quote:[..]
en dus ?Misschien is er wel iemand die houdt van de echte Ang3l
Ja toch? Bah. Vreselijk.quote:[..]
Ik heb even op youtube gekeken en je hebt gelijk
Mnboto Min'ko? Ramallo de la Simones? Guissepe?quote:
Nee die heb ik afgeknald in de Bayouquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:37 schreef Cairon het volgende:
[..]
Mnboto Min'ko? Ramallo de la Simones? Guissepe?
alhoewel... Guissepe zal niet veel meer voelen voor de echte Ang3l...
Als ik Ruth de genadeslag geef zal er helemaal geen Ghoul komen, dus pas maar opquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:53 schreef Cairon het volgende:
wat vind je trouwens van Ruth's aankomende ghoul? Toch een extreem lekker ding nietwaar... hij doet me aan iemand denken, maar ik kan er niet mijn vinger op leggen... mompelt iets over lelijke donkerblauwe zeeman slips
Levend.. Teruggebracht door UPS, alleen met Nederlandse Windows.. Beetje jammer.. Ik wil Englishquote:
Kan wel kloppen, ik heb vanochtend wel meer gemist, komt er van als ik ook pas om 02.30 uur mijn nest in duikquote:
Wine bar liep ook een beetje uit de handquote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:58 schreef Stroekie het volgende:
en 8 verschillende soorten witte wijn op 1 avond is toch iets te veel van het goede![]()
en de Semmillion van Boekhoutskloof is het lekkerst
Whehe, zatlapjequote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:20 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Wine bar liep ook een beetje uit de hand![]()
![]()
Goedemorgen lindoquote:Goedemorgen
Dronken was ik niet zo, het was gewoon heel laat. Maar wel heel gezelligquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:23 schreef Ang3l het volgende:
Whehe, zatlapje
Wel naar je zin gehad?
Bom Dia Queridoquote:Goedemorgen lindo
Daar gaat 't toch omquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:32 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dronken was ik niet zo, het was gewoon heel laat. Maar wel heel gezellig
Bom diaquote:[..]
Bom Dia Querido
Was Cairon weer op gang met zijn uitspraakjesquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar gaat 't toch om
Ik heb gister weer heerlijk gespeeld met Cairon en Rik en Sam en Lily.
Natuurlijk wederom wat van Cairon's verzinsels bruut afgemaakt.
My vampire playboy knows how to shoot to kill
[..]
Bom dia
Ik moet trouwens wel steeds een vertaalsite bij je SMS-jes hebben
Vind jij dat T9 gedoe handig dan ??quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:43 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Was Cairon weer op gang met zijn uitspraakjes
Sorry voor de taal, ik heb geen nl dict op die telefoon, dus dan duurt typen zo lang. Je snapt ze toch wel ?
Ik vind deze ook leukquote:
Het is allemaal een kwestie van gewenning.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Vind jij dat T9 gedoe handig dan ??
dat was het eerste dat k direct weer uitgeschakeld heb
Maar mijn alltime favourite blijft welquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind deze ook leuk:
Maar dat is meer omdat ik een geheime liefde voor Bollywoodmuziek heb.
en jij denkt dat ik daar op mijn leeftijd nog aan kan wennen ?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is allemaal een kwestie van gewenning.
jhoom barabar jhoom!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind deze ook leuk:
Maar dat is meer omdat ik een geheime liefde voor Bollywoodmuziek heb.
Ik vind het al knap dat je uberhaupt weet hoe je moet sms'enquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en jij denkt dat ik daar op mijn leeftijd nog aan kan wennen ?
Cairon is de Storyteller van het spel, ofwel de leider, degene die het verhaal verzint en in banen leidt. Alleen een beetje lullig dat we altijd meteen zijn zorgvuldig verzonnen karakters meteen aan gort knallenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:43 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Was Cairon weer op gang met zijn uitspraakjes
Ja dan moet je letter voor letter gaan spellenquote:Sorry voor de taal, ik heb geen nl dict op die telefoon, dus dan duurt typen zo lang. Je snapt ze toch wel ?
Sowieso was dat een gouden duoquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar mijn alltime favourite blijft wel
Zal voortaan geen sms stijl gebruiken want dat snappen die vertalers meestal niet. Of het helemaal uitzetten en in het NL typen. Maar dat zal wel wennen worden want in tegenstelling tot Stroekie ben ik er helemaal aan gewendquote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Cairon is de Storyteller van het spel, ofwel de leider, degene die het verhaal verzint en in banen leidt. Alleen een beetje lullig dat we altijd meteen zijn zorgvuldig verzonnen karakters meteen aan gort knallenIK heb er al 2 overhoop geknald
Maar gister was 1 van ons ook bijna dood.
[..]
Ja dan moet je letter voor letter gaan spellenMaar goed, dat moet ik ook als ik in 't Portugees terugtyp
Ik snap meestal de strekking van de SMS wel omdat ik woorden naar het Spaans herleid en dan zo gedeeltes snap. Maar ik gooi ze wel altijd ff door de vertaler, die er ook niet altijd helemaal wijs uit kan, maar dan snap ik er toch weer net iets meer van he
Wil natuurlijk wel exact weten wat je zegt
Ja maar jij bent ook meer dan 10 jaar jongerquote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:15 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Zal voortaan geen sms stijl gebruiken want dat snappen die vertalers meestal niet. Of het helemaal uitzetten en in het NL typen. Maar dat zal wel wennen worden want in tegenstelling tot Stroekie ben ik er helemaal aan gewend![]()
Zoland de de strekking maar begrijpt![]()
Wat is het voor een spel trouwens, moet het toch eens opzoeken/spelen
dat was een vereiste, anders nam Nuno met niet in dienst als P.A.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind het al knap dat je uberhaupt weet hoe je moet sms'en.
Grapje
Ach het gaat wel hoorquote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:15 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Zal voortaan geen sms stijl gebruiken want dat snappen die vertalers meestal niet. Of het helemaal uitzetten en in het NL typen. Maar dat zal wel wennen worden want in tegenstelling tot Stroekie ben ik er helemaal aan gewend![]()
Ja ik ben af en toe bang dat ik de strekking verkeerd begrijp of interpreteer, vandaar dat ik 'm nog eens door de vertaler haal.quote:Zoland de de strekking maar begrijpt![]()
Het is een RPG, Role Playing Game. Da's iets voor nerdsquote:Wat is het voor een spel trouwens, moet het toch eens opzoeken/spelen
Toch denk ik bij PA steeds aan Prins Albertquote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat was een vereiste, anders nam Nuno met niet in dienst als P.A.
Nee nee nee, ik ga niet bordspelen! Ik ben van plan hele andere spelletjes te gaan spelen, nadat jullie hebben getriviantquote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja maar jij bent ook meer dan 10 jaar jongerik weet nog dat er alleen autotelefoon was en dat die bijna 3 kilo woog
![]()
en ik vind het best dat jij met pequeneo gaat bordspelen maar dan toch wel pas NADAT je eerst de triviant vernedering ondergaan hebt
hehe, eindelijk....quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Het is een RPG, Role Playing Game. Da's iets voor nerds
zal ik eens een geheim verklappen ?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Toch denk ik bij PA steeds aan Prins Albert
Toch kan ik me de tijd herinneren dat er geen spellingcheck op die mobile phones zat.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja maar jij bent ook meer dan 10 jaar jongerik weet nog dat er alleen autotelefoon was en dat die bijna 3 kilo woog
![]()
en ik vind het best dat jij met pequeneo gaat bordspelen maar dan toch wel pas NADAT je eerst de triviant vernedering ondergaan hebt
O geef ook gerust toe dat er ergens in mij een stuk nerd zit hoorquote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:44 schreef Cybart het volgende:
[..]
hehe, eindelijk....
zie je nu wel Cai....
als zelfs je medespelers het toe gaan geven!
moguh trouwens
je knort ook als je lacht?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O geef ook gerust toe dat er ergens in mij een stuk nerd zit hoor
Comicbooks, RPG's, Playstation (Final Fantasy)
En met je nerdbrilletje maak je het plaatje compleetquote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O geef ook gerust toe dat er ergens in mij een stuk nerd zit hoor
Comicbooks, RPG's, Playstation (Final Fantasy)
To much informationquote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zal ik eens een geheim verklappen ?
Hoe groter de vernedering des te liever de troostquote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:45 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Toch kan ik me de tijd herinneren dat er geen spellingcheck op die mobile phones zat.
Moet ik weer vernederd worden
quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe groter de vernedering des te liever de troost
Maar natuurlijk heb ik 't liefste dat je wint he
Erik & jij vs Stroek toch?
Of wat was 't ook alweer?
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:49 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En met je nerdbrilletje maak je het plaatje compleet![]()
.
Nee omdat ik van TMM hoorde dat ie in jouw Triviantkamp zat, maar dat was volgens mij niet de afspraak/uitdaging!quote:
Die dingen zijn echt ZO vervelend in bedquote:
Ik kan het pas beoordelen na een foto (of IRL)quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je weet hoezeer ik mijn bril haat/verafschuw.
Ja maar alleen als het mogelijk is om vroeger te komenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hoe groter de vernedering des te liever de troost
Maar natuurlijk heb ik 't liefste dat je wint he
Erik & jij vs Stroek toch?
Of wat was 't ook alweer?
Het maakt me niet uit hoe laat je komt, als je maar komt... een keer of 3.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:07 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ja maar alleen als het mogelijk is om vroeger te komen
No way baby, NO way.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik kan het pas beoordelen na een foto (of IRL).
Omgquote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het maakt me niet uit hoe laat je komt, als je maar komt... een keer of 3.
Ohh Engel!!! FOEI!![]()
Ja... ik word al zenuwachtigquote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:10 schreef MisterO het volgende:
Het is al over 1,5 week he? nog minder dan dat!
quote:Heeft iedereen zn kaartje al?jaja, het is nog steeds (net als een maand geleden
) bijna uitverkocht!!
Niet pas na...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
No way baby, NO way.
Ik vind een bril zo enorm ontzettend lelijk bij me staan dat ik echt een gru-we-lijke hekel aan dat ding heb en ik hem echt alleen in noodgevallen en.of thuis opzet. Zodra er iemand over de vloer komt gaan meteen de lenzen in.
?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:08 schreef Ang3l het volgende:
een keer of 3.
Lief en ik hebben het al over veel dingen gehad, maar ik wat tot op dit moment niet op de hoogte dat ik assistentie ging krijgenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee omdat ik van TMM hoorde dat ie in jouw Triviantkamp zat, maar dat was volgens mij niet de afspraak/uitdaging!
Een paar knuffels en je bent niet meer zenuwachtigquote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja... ik word al zenuwachtig
[..]Ja he, BIJNA, laaaatste kaarten
_
Nou ja, op je bril is ook niet echt handig hoor, da's weer zo'n gepoetsquote:
Dat zeggen ze alleen in de hoop dat mensen wel komen, want ik hoorde van een insider dat er in totaal ongeveer 15 kaarten verkocht waren aan alleen maar FOK!mensenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:10 schreef MisterO het volgende:
Het is al over 1,5 week he? nog minder dan dat!
Heeft iedereen zn kaartje al?jaja, het is nog steeds (net als een maand geleden
) bijna uitverkocht!!
Nee nee nee, dat was NIET de weddenschap/afspraak he!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Lief en ik hebben het al over veel dingen gehad, maar ik wat tot op dit moment niet op de hoogte dat ik assistentie ging krijgen
Wat lief van de schat dat hij mij komt steunen![]()
hij mistaat je nietquote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
No way baby, NO way.
Ik vind een bril zo enorm ontzettend lelijk bij me staan dat ik echt een gru-we-lijke hekel aan dat ding heb en ik hem echt alleen in noodgevallen en.of thuis opzet. Zodra er iemand over de vloer komt gaan meteen de lenzen in.
Prive-feestje?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat zeggen ze alleen in de hoop dat mensen wel komen, want ik hoorde van een insider dat er in totaal ongeveer 15 kaarten verkocht waren aan alleen maar FOK!mensen.
hahaha, ja zie je het voor je, de hele effenaar met alleen maar 15 personen. Een heus privéfeestjequote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat zeggen ze alleen in de hoop dat mensen wel komen, want ik hoorde van een insider dat er in totaal ongeveer 15 kaarten verkocht waren aan alleen maar FOK!mensen.
Welquote:
Ja ik ga me echt heel veel moed indrinkenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:13 schreef MisterO het volgende:
[..]
Een paar knuffels en je bent niet meer zenuwachtigEn met knuffels bedoel ik drankjes
en met drankjes bedoel ik
die hebben ze vast en zeker apart geregistreerdquote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
maar het drama zal zich ook niet in team Stroekie afspelen maar bij de tegenstandersquote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee nee nee, dat was NIET de weddenschap/afspraak he!
Jij zou het in je EENTJE kunnen opnemen tegen Nuno & Erik.
Niet met behulp van the Queen of Drama!
Saturdaynight, dancing like thet you doquote:
it's partytime yeeeeah, it's party time whooohooooohohoh!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Saturdaynight, dancing like thet you do
We'll see, we'll see.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar het drama zal zich ook niet in team Stroekie afspelen maar bij de tegenstanders
Owjaquote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jij had hem op toen ik spartacus kwam brengen en in de stress was voor het naderende bezoek
*doet de salsa/hiphop met J*quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:23 schreef Jerruh het volgende:
[..]
it's partytime yeeeeah, it's party time whooohooooohohoh!
Sinds wanneer is trivia met punten (behalve taartpunten)?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We'll see, we'll see.
Je snapt wel dat je al minstens 10 pnt achterstand krijgt omdat je het spel al in bezit hebt he?
Tenzij het geheel en volledig gesealed aankomt de 30e
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Sinds wanneer is trivia met punten (behalve taartpunten)?
4 doeelpunten in 3 minuten?quote:
Dit is echt niet normaal hoorquote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
4 doeelpunten in 3 minuten?
Wat is dat voor simpel spel?
Ja het gaat er echt wild aan toe, zo'n zware sport lijkt me datquote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:02 schreef Ang3l het volgende:
Dameswaterpolo? Maar het leuke vanw aterpolo was toch het onderwaterspel van grijpen en zo?
Nu pas?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
heel langzaamaan kom ik weer met beide voeten op de grond
Tilt TMM weer terug op onze roze wolkquote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:21 schreef TheaterMaMa het volgende:
heel langzaamaan kom ik weer met beide voeten op de grond
Er is NIETS tussen Daan en mij, ook geen enkelzijdig of wederzijds gevoel.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nu pas?
En is dat dan Daan of Lowlands?
Hou je moeder voor de gekquote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:30 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Er is NIETS tussen Daan en mij, ook geen enkelzijdig of wederzijds gevoel.
Mag ik dan wel eerst in trainingskamp ?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:44 schreef Ang3l het volgende:
Hoe kan het dat Dreamer en ik beeginnen met een gesprek over TMM & Stroekie en eindigen met een kamasutra marathon van 24 standjes in 2 uur?
Ik wil die 2 dingen helemaal niet in 1 gesprek hebben!!!
IK WIL HET NIET HOREN!!!!!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Mag ik dan wel eerst in trainingskamp ?
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:44 schreef Ang3l het volgende:
Hoe kan het dat Dreamer en ik beeginnen met een gesprek over TMM & Stroekie en eindigen met een kamasutra marathon van 24 standjes in 2 uur?
Ik wil die 2 dingen helemaal niet in 1 gesprek hebben!!!
dus jij stopt ook over 5 jaar ?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
IK WIL HET NIET HOREN!!!!!
Mijn ouders hebben geen sex, jullie ook niet, en daarmee uit!
Welles!!!!!quote:
Ik stop over een paar weken alquote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dus jij stopt ook over 5 jaar ?![]()
sex in de bejaarden flat,
Wees maar gerust. Ik heb nog geen plannen om met een Stroekie's bootcamp video reeks op de markt te komenquote:
Ik ga de mijne volgende maand indienenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik heb mijn 65 plus pas al aangevraagd
wie begon er over voorspel?quote:
Precies!!!!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:12 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
wie begon er over voorspel?
O wacht... het lag niet aan jou, en niet aan mij. Het was Tante Pret!
Was jij niet al lang gestopt?quote:
Jep.quote:
Ik heb in Berlijn even een gruwelijke inhaalslag gemaaktquote:
FOEI!!!!quote:
Ja, belachelijk he, die zit nooit op zijn plaatsquote:
Ik wil het niet weeeeeeeeeeeeeten!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb in Berlijn even een gruwelijke inhaalslag gemaakt
Ja, en we staan nu 10e in het medailleklassemenetquote:
maar ik welquote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:15 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik wil het niet weeeeeeeeeeeeeten!
En.. .wat hebben we nu geleerd?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:21 schreef Ang3l het volgende:
Het zijn bijna allemaal vrouwen die winnen, toch?
Slechts 1 man
Dat Nederlandse mannen wel wat beters te doen hebben dan een beetje in een mensenrechtenaanhunlaarslappend land spelletjes te gaan zitten spelen?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:22 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En.. .wat hebben we nu geleerd?
dat een Nederlandse man heel fraai aan een rekstok kan zwaaien en zwierenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:22 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En.. .wat hebben we nu geleerd?
O Ik?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat Nederlandse mannen wel wat beters te doen hebben dan een beetje in een mensenrechtenaanhunlaarslappend land spelletjes te gaan zitten spelen?
+
Dat je stiekem Fokt op 't werk?
er is toch wel een VIP Areaquote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die hebben ze vast en zeker apart geregistreerd
kunnen we mooi gezellgi daar in het restaurant van Effenaar gaan zitten
quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat groenpaarse appartement in de Bergen
Open deur hequote:
met bijna uitzicht op Indonesië ?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat groenpaarse appartement in de Bergen
whehehehe... daar zou ik nou niet aan gedacht hebbenquote:
Die jaquote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
met bijna uitzicht op Indonesië ?
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:42 schreef Ang3l het volgende:
Volgens mij he.... heb ik de audities van SYTYCD NL gemist![]()
oh maar ik ken de doorbitch dus die is vrij toegankelijkquote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die ja
Zal ik dan zelf de deur maar intrappen door te zeggen dat dat de WIP area is i.p.v. de VIP area?
Nu doe ik dus lekker niet mee en hoef ik niet af te gaanquote:
Mijn doorbitch is anders vrij hardnekkig hoor! Oma houdt alles in de gaten!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
oh maar ik ken de doorbitch dus die is vrij toegankelijk
Stroek, je weet toch dat ik vanaf dinsdag moet beginnen aan mijn ego document en dus alles wat ik beleef moet filmen, dus ook....quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:55 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Wees maar gerust. Ik heb nog geen plannen om met een Stroekie's bootcamp video reeks op de markt te komen
Als je maar weet dat je mij de 30e NIET gaat filmen, want ik geef je geen toestemmingquote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Stroek, je weet toch dat ik vanaf dinsdag moet beginnen aan mijn ego document en dus alles wat ik beleef moet filmen, dus ook....
dat is ook de reden dat ik de 30ste ook moet filmen
<zucht> daar gaan we weer....quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je maar weet dat je mij de 30e NIET gaat filmen, want ik geef je geen toestemming
ook onze rendez vous in de echtelijke sponde ?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Stroek, je weet toch dat ik vanaf dinsdag moet beginnen aan mijn ego document en dus alles wat ik beleef moet filmen, dus ook....
dat is ook de reden dat ik de 30ste ook moet filmen
Zeg, de 30e is nog voor MIJN 30e hoor, dus daar heeft het niets mee te makenquote:
Zullen we samen voor zijn verjaardag al een abraham maken voor 60 procent ? die op de parkeerplaats kan zitten ?quote:
Als er ook maar iemand IETS doet in de richting van een pop, foto's, ossenkar of iets dergelijks dan zullen ze ondervinden dat de furie van de Duivels in de Hel NIETS is vergeleken met de toorrn van de Engel. Ik zal zo snel in de IJskoningin veranderen dat zowel de Hel, St Juttemis, de Gaypride en de Apocalypse er bij bevriezen en verbleken! Dat je dat maar ff weet!!!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zullen we samen voor zijn verjaardag al een abraham maken voor 60 procent ? die op de parkeerplaats kan zitten ?
er zullen het komende half jaar wel meer momenten zijn dat jij gefilmd gaat wordenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je maar weet dat je mij de 30e NIET gaat filmen, want ik geef je geen toestemming
ik zat te denken aan een soort zevenkamp:quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zullen we samen voor zijn verjaardag al een abraham maken voor 60 procent ? die op de parkeerplaats kan zitten ?
Toch niet voor jouw project. Dat je dat maar ff heel serieus weet. Daar geef ik je GEEN toestemming voor.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
er zullen het komende half jaar wel meer momenten zijn dat jij gefilmd gaat worden
ik bedoelde maar dat ik je foto's niet mag misbruikenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg, de 30e is nog voor MIJN 30e hoor, dus daar heeft het niets mee te maken
too latequote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als er ook maar iemand IETS doet in de richting van een pop, foto's, ossenkar of iets dergelijks dan zullen ze ondervinden dat de furie van de Duivels in de Hel NIETS is vergeleken met de toorrn van de Engel. Ik zal zo snel in de IJskoningin veranderen dat zowel de Hel, St Juttemis, de Gaypride en de Apocalypse er bij bevriezen en verbleken! Dat je dat maar ff weet!!!
It's not too late to turn backquote:
tis goed met je... je weet wat je gedaan hebt toen Ik 30 werdquote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
It's not too late to turn back
Hell hath no fury like an Angel scorned!
er komen ook interviewtjes in met mensen die mij kennen, die over mij vertellen, tja het klinkt allemaal erg aandachtsvragend, maar goed de opdracht is een ego document en dat krijgen ze dan ookquote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Toch niet voor jouw project. Dat je dat maar ff heel serieus weet. Daar geef ik je GEEN toestemming voor.
Hooguit on stage vrijdag (in de 013 met de Jeugd van tegenwoordig en The Opposites) en de prive filmpjes in mijn slaapkamer, maar that's it
quote:
jah!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]tof nummer.
Die is ook erg tof vind ik![]()
.
ik had dat ook eens... alleen dan met technoquote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:40 schreef MisterO het volgende:
Ik zat net een videotje te kijken op de computer op school met oordopjes in, met keiharde gejuich enzo.. Bleek dat ik mn oordopje niet goed in de computerplug had zitten en dat iedereen hier om mij heen het kon horenIk snapte al niet waarom iedereen mij zo boos aankeek... tot iemand naar mij toe kwam
Bij deze zeg ik alvast dat ik niet meewerkquote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
er komen ook interviewtjes in met mensen die mij kennen, die over mij vertellen, tja het klinkt allemaal erg aandachtsvragend, maar goed de opdracht is een ego document en dat krijgen ze dan ook
Ik ook niet, maar ik ben er dan ook nietquote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij deze zeg ik alvast dat ik niet meewerkdan scheelt je dat later vast een teleurstelling.
Die teleurstelling hadden we na de 2e keer zeggen al verwerkt hoorquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:03 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik ben er dan ook niet.
Ik zal het er es instampenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die teleurstelling hadden we na de 2e keer zeggen al verwerkt hoor
Oeh baby, hurt mequote:
Tis beter dan een juichende, uitzinnige Pieter vd Hogeband als commentatorquote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:53 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik had dat ook eens... alleen dan met techno.
65 en 71 jaar, ieeew!quote:Twee homo's op leeftijd zijn dinsdag door de politie van Leidschendam aangehouden omdat ze in recreatiegebied Vlietland niet nader omschreven seksuele handelingen bij elkaar verrichtten. Een toezichthouder van de provincie Zuid-Holland trof de twee aan en waarschuwde de politie.
De mannen, 65 en 71 jaar oud en afkomstig uit Voorschoten en Koudekerk, kunnen aan vervolging ontkomen door een boete van 180 euro te betalen.
Omg, pieter bij dat zwemmen in open waterquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:13 schreef MisterO het volgende:
[..]
Tis beter dan een juichende, uitzinnige Pieter vd Hogeband als commentatormaar hee, ik probeer het vanaf nu te voorkomen
en nu ga ik naar huis
Zes jaar verschilquote:
ik niet ben er nog steeds verdrietig vanquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die teleurstelling hadden we na de 2e keer zeggen al verwerkt hoor
geen enkele medewerkingquote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij deze zeg ik alvast dat ik niet meewerkdan scheelt je dat later vast een teleurstelling.
Niet huilenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:43 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik niet ben er nog steeds verdrietig van![]()
quote:
Mijn hart klopt in m'n keelquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:48 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weet waar jou huis woont. Dan sleep ik je er wel heen. Stomme nervositeit, daar heb ik het alleenrecht op
.
ik kan mijn teleurstelling niet onder woorden brengenquote:
Je weet hoe ik denk over foto's, je weet hoe ontzettend niet-graag ik in de spotlights sta (naast het dansen met tranox dan) en je weet wat ik vind van al dat soort aandacht. Ik hou er niet van, het maakt me nerveus en onzeker, ik wil 't niet. 1 persoon minder zal je film echt niet tekort doen.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:00 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik kan mijn teleurstelling niet onder woorden brengen
Is dat een van de bands die optreden die avondquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet huilenDat mag je pas doen als ik zeg dat IK niet kom vanwege nervoso's
Ja ze spelen in m'n buikquote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:03 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Is dat een van de bands die optreden die avond
ok, ik respecteer je keuzes dat weet jequote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je weet hoe ik denk over foto's, je weet hoe ontzettend niet-graag ik in de spotlights sta (naast het dansen met tranox dan) en je weet wat ik vind van al dat soort aandacht. Ik hou er niet van, het maakt me nerveus en onzeker, ik wil 't niet. 1 persoon minder zal je film echt niet tekort doen.
Maar ik meen het serieus als ik zeg dat ik niet gefilmd wil worden. Dus als je hem meeneemt naar mijn huis dan zet je'm maar mooi uit, en neem je'm mee naar Pann dan mag je me er naderhand uitknippen. Echt.
Heeft niets te maken met jou. Voor Eef zou ik 't ook niet doen.
Zolang ik me gedraag mag er gefilmd worden, maar ik zeg niets voor de camera (ik heb een raar accentquote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je weet hoe ik denk over foto's, je weet hoe ontzettend niet-graag ik in de spotlights sta (naast het dansen met tranox dan) en je weet wat ik vind van al dat soort aandacht. Ik hou er niet van, het maakt me nerveus en onzeker, ik wil 't niet. 1 persoon minder zal je film echt niet tekort doen.
Maar ik meen het serieus als ik zeg dat ik niet gefilmd wil worden. Dus als je hem meeneemt naar mijn huis dan zet je'm maar mooi uit, en neem je'm mee naar Pann dan mag je me er naderhand uitknippen. Echt.
Heeft niets te maken met jou. Voor Eef zou ik 't ook niet doen.
Zolang de camera op je gericht is kom ik niet in je buurtquote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:30 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Zolang ik me gedraag mag er gefilmd worden, maar ik zeg niets voor de camera (ik heb een raar accent). En als ik me ga misdragen (dansen en strippen en zo) dan moet dat ding zeker uit. Ik wil niet later gechanteerd worden hiermee
Ik begin me gewoon na 5 min al te misdragen dan moet ie toch uitquote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zolang de camera op je gericht is kom ik niet in je buurtDat je dat ff weet
is dat een waarschuwing of een belofte?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:40 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik begin me gewoon na 5 min al te misdragen dan moet ie toch uit
Succes en veel plezier, weet nog niet wat te doen vanavond. Ik heb trekquote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:49 schreef Ang3l het volgende:
Nou ik vind het wel weer welletjes geweest!
Ik ga boodschappen doen, eten en beslissen of ik nog naar de studio wil (morgen flink optreden en al ff niet meer geoefend)
nog even volhouden het is zo 30 augquote:[b]Op donderdag 21 augustus 2008 18:11 schreef Nuno_G . Ik heb trek
En onder 't mom van spontaniteit komt er zoals gewoonlijk weer geen fuck van terecht van heel die planning en komt m'n beste vriendin zo hier etenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:49 schreef Ang3l het volgende:
Nou ik vind het wel weer welletjes geweest!
Ik ga boodschappen doen, eten en beslissen of ik nog naar de studio wil (morgen flink optreden en al ff niet meer geoefend)
Aan mij kun je slechts kluiven hoorquote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nog even volhouden het is zo 30 aug
Goed zo ik hou van chaoten en spontane mensen, al dat geplan daar komt toch niks van terrechtquote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En onder 't mom van spontaniteit komt er zoals gewoonlijk weer geen fuck van terecht van heel die planning en komt m'n beste vriendin zo hier eten
Niet eens een worstje (oei dit is erg slecht)quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Aan mij kun je slechts kluiven hoor
Waarom zouden hetero-stelletjes wel mogen kirren en wij geen gay games mogen hebben?!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Is na de 30ste dat liefdesgekir ook voorbij?
Da's ook een flinke kluifquote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:57 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Niet eens een worstje (oei dit is erg slecht)
Mja, het past niet bij mijn sterrenbeeld en soms raak ik er door van slag, maar ach. We leven maar 1x, zonde om dat hele leven te plannen hequote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:53 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Goed zo ik hou van chaoten en spontane mensen, al dat geplan daar komt toch niks van terrecht
Puh-lease, zelfs een blinde zonder armen zou hier de passiespanningen nog kunnen voelenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom zouden hetero-stelletjes wel mogen kirren en wij geen gay games mogen hebben?!
O wacht ik haal vanalles door elkaarTen eerste zijn w egene stel, ten tweede verkeerde topic
EN WAAR ZIE JIJ GEKIR?!
Gekir is in mijn ogen iets heel anders dan een passiespanning.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Puh-lease, zelfs een blinde zonder armen zou hier de passiespanningen nog kunnen voelen.
Maar ik heb al gegeten!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, het past niet bij mijn sterrenbeeld en soms raak ik er door van slag, maar ach. We leven maar 1x, zonde om dat hele leven te plannen he
Ik ga koken voor mijn liefje
Mijn andere, vrouwelijke, liefjequote:
wees bedachtzaam op natte of vochtige plekkenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:36 schreef Ang3l het volgende:
Had ik toch per ongeluk de kat van de buren opgesloten in mijn appartement
Wist IK veel dat dat beest nog ergens rondliep toen ik wegging!
hup hup, dan maar niet rise and shine, nog maar 1 dag tot weekend, en nog maar 1 week tot aan drama d dayquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 07:53 schreef Ang3l het volgende:
*pakt de jus en moppert iets met vroeg en niet wakker en geen zin*
echt niet, 013 gaat gewoon een groot succes wordenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:17 schreef Ang3l het volgende:
Hpu op over drama d day
En vanavond eerst drama night in de 013
Ik wil vloeken nu... net wakker gebeld. Werken dit weekend en dus gaat Manchester niet door.. En nu ga ik verder wachten op de mailquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 07:39 schreef Stroekie het volgende:
zet koffie, thee, water, verse jus en chocolademelk klaar voor een ieder
Aww.... werk voor het meis.. voor Manchester dus.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:37 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik wil vloeken nu... net wakker gebeld. Werken dit weekend en dus gaat Manchester niet door.. En nu ga ik verder wachten op de mail![]()
![]()
Ik zal 't nooooooooit meer doen!quote:het is gvd half acht hier wie haal het in zijn hoofd om mij om 7 uur te bellen![]()
Ja ff kijken of ik hier last minute vrij kan regelen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
voor je eigen gemoedsrust dan vanmiddag toch nog een extra training inlassen ?
Ja maar het is Pride weekend in Manchesterquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:04 schreef Ang3l het volgende:
Aww.... werk voor het meis.. voor Manchester dus.
[..]
1 uur 's nachts is geen 7 uur ochtendsquote:Ik zal 't nooooooooit meer doen!
en nu, uit protest komend weekend in een rainbow shirt op kantoor rondlopen ?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:15 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ja maar het is Pride weekend in Manchester![]()
hoe kan dat nu, want toen lag de postduif al lang en breed gestrekt in z'n nestquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:15 schreef Nuno_G het volgende:
1 uur 's nachts is geen 7 uur ochtends
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:15 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ja maar het is Pride weekend in Manchester![]()
quote:[..]
1 uur 's nachts is geen 7 uur ochtends
Aangezien we tegenwoordig elkaars telefoonnummer hebben kan de postduif even met pensioenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hoe kan dat nu, want toen lag de postduif al lang en breed gestrekt in z'n nest
nou volgens mij zit die rust er nog niet aan te komen, en moet er volgend weekend nog heel veel gefladderd wordenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Aangezien we tegenwoordig elkaars telefoonnummer hebben kan de postduif even met pensioen![]()
Welverdiende rust!
crisis weekend, dus suit and tiequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en nu, uit protest komend weekend in een rainbow shirt op kantoor rondlopen ?
Ik zit net te kijken naar latere vluchten, maar dat wordt wel erg heen en weer vliegenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oww neeeee! En je kunt niet vanuit Manchester ergens telephone-conferencen of zo?
Of later naar Manchester gaan dan eerst het plan was?
Da's inderdada wel balen dan ja....![]()
[..]
Dat was ook geen bellen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |