<zucht> daar gaan we weer....quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je maar weet dat je mij de 30e NIET gaat filmen, want ik geef je geen toestemming
ook onze rendez vous in de echtelijke sponde ?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Stroek, je weet toch dat ik vanaf dinsdag moet beginnen aan mijn ego document en dus alles wat ik beleef moet filmen, dus ook....
dat is ook de reden dat ik de 30ste ook moet filmen
Zeg, de 30e is nog voor MIJN 30e hoor, dus daar heeft het niets mee te makenquote:
Zullen we samen voor zijn verjaardag al een abraham maken voor 60 procent ? die op de parkeerplaats kan zitten ?quote:
Als er ook maar iemand IETS doet in de richting van een pop, foto's, ossenkar of iets dergelijks dan zullen ze ondervinden dat de furie van de Duivels in de Hel NIETS is vergeleken met de toorrn van de Engel. Ik zal zo snel in de IJskoningin veranderen dat zowel de Hel, St Juttemis, de Gaypride en de Apocalypse er bij bevriezen en verbleken! Dat je dat maar ff weet!!!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zullen we samen voor zijn verjaardag al een abraham maken voor 60 procent ? die op de parkeerplaats kan zitten ?
er zullen het komende half jaar wel meer momenten zijn dat jij gefilmd gaat wordenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als je maar weet dat je mij de 30e NIET gaat filmen, want ik geef je geen toestemming
ik zat te denken aan een soort zevenkamp:quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zullen we samen voor zijn verjaardag al een abraham maken voor 60 procent ? die op de parkeerplaats kan zitten ?
Toch niet voor jouw project. Dat je dat maar ff heel serieus weet. Daar geef ik je GEEN toestemming voor.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
er zullen het komende half jaar wel meer momenten zijn dat jij gefilmd gaat worden
ik bedoelde maar dat ik je foto's niet mag misbruikenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg, de 30e is nog voor MIJN 30e hoor, dus daar heeft het niets mee te maken
too latequote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als er ook maar iemand IETS doet in de richting van een pop, foto's, ossenkar of iets dergelijks dan zullen ze ondervinden dat de furie van de Duivels in de Hel NIETS is vergeleken met de toorrn van de Engel. Ik zal zo snel in de IJskoningin veranderen dat zowel de Hel, St Juttemis, de Gaypride en de Apocalypse er bij bevriezen en verbleken! Dat je dat maar ff weet!!!
It's not too late to turn backquote:
tis goed met je... je weet wat je gedaan hebt toen Ik 30 werdquote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
It's not too late to turn back
Hell hath no fury like an Angel scorned!
er komen ook interviewtjes in met mensen die mij kennen, die over mij vertellen, tja het klinkt allemaal erg aandachtsvragend, maar goed de opdracht is een ego document en dat krijgen ze dan ookquote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Toch niet voor jouw project. Dat je dat maar ff heel serieus weet. Daar geef ik je GEEN toestemming voor.
Hooguit on stage vrijdag (in de 013 met de Jeugd van tegenwoordig en The Opposites) en de prive filmpjes in mijn slaapkamer, maar that's it
quote:
jah!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]tof nummer.
Die is ook erg tof vind ik![]()
.
ik had dat ook eens... alleen dan met technoquote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:40 schreef MisterO het volgende:
Ik zat net een videotje te kijken op de computer op school met oordopjes in, met keiharde gejuich enzo.. Bleek dat ik mn oordopje niet goed in de computerplug had zitten en dat iedereen hier om mij heen het kon horenIk snapte al niet waarom iedereen mij zo boos aankeek... tot iemand naar mij toe kwam
Bij deze zeg ik alvast dat ik niet meewerkquote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
er komen ook interviewtjes in met mensen die mij kennen, die over mij vertellen, tja het klinkt allemaal erg aandachtsvragend, maar goed de opdracht is een ego document en dat krijgen ze dan ook
Ik ook niet, maar ik ben er dan ook nietquote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij deze zeg ik alvast dat ik niet meewerkdan scheelt je dat later vast een teleurstelling.
Die teleurstelling hadden we na de 2e keer zeggen al verwerkt hoorquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:03 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik ben er dan ook niet.
Ik zal het er es instampenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die teleurstelling hadden we na de 2e keer zeggen al verwerkt hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |