De lieve brave rustig feestende sociale kant?quote:
quote:Ik weet het maar je weet ook hoe ik erover denk
Ik haat André Rieu, dus goed zo.quote:* speelt viool en geen andre reu of zoiets *
Over André Rieu gesproken... Ik stond laatst bij de Keurslager, waarop ik 2 van die werknemers met elkaar hoor praten. "Ik ben naar André Rieu geweest", respons van dat meisje "Die kan echt niet zingen". Waarop hij weer zei "Nee trut, daarom speelt ie ook viool". Was toen erg komisch, heb heel mijn panty vol gepist.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De lieve brave rustig feestende sociale kant?
[..]
I know.
[..]
Ik haat André Rieu, dus goed zo.
Oh, nou dan kom ik niet hoorquote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:50 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben helemaal niet van plan te gaan orgiën op de Meet hoor
het dichtst bij jezelfquote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:16 schreef Ang3l het volgende:
De lieve brave rustig feestende sociale kant?
en dus ?quote:
I know.
Ik heb even op youtube gekeken en je hebt gelijkquote:Ik haat André Rieu, dus goed zo.
Die is inderdaadquote:
Ooooh... leuk!quote:
Voor een goede prijs! Zeker!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:16 schreef m3nster het volgende:
[meningsuiting mode on]
Wat is het moeilijk om een mooie koopwoning te vinden
![]()
[meningsuiting mode off]
Ben zo blij dat ik vanaf 2 september mij daar geen zorgen meer over hoef te maken?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:19 schreef Stroekie het volgende:
kut, m'n lens doet zeer maar hij is verschoven en nu krijg ik hen er niet meer uit
Hoeveel meters moet ik minimaal afstand houden?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:26 schreef Paul89 het volgende:
Het is zeker, ik ben er bij de 30ste!
Iedereen die ik niet moet, blijf vooral uit mijn buurt (jullie weten zelf wel dat wie ik bedoel) de rest wil ik gezellig mee ouwehoeren.
Maar 't dichtst bij mij sta jij al die avondquote:
Zoals?quote:[..]
en dus ?Misschien is er wel iemand die houdt van de echte Ang3l
Ja toch? Bah. Vreselijk.quote:[..]
Ik heb even op youtube gekeken en je hebt gelijk
Mnboto Min'ko? Ramallo de la Simones? Guissepe?quote:
Nee die heb ik afgeknald in de Bayouquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:37 schreef Cairon het volgende:
[..]
Mnboto Min'ko? Ramallo de la Simones? Guissepe?
alhoewel... Guissepe zal niet veel meer voelen voor de echte Ang3l...
Als ik Ruth de genadeslag geef zal er helemaal geen Ghoul komen, dus pas maar opquote:Op donderdag 21 augustus 2008 00:53 schreef Cairon het volgende:
wat vind je trouwens van Ruth's aankomende ghoul? Toch een extreem lekker ding nietwaar... hij doet me aan iemand denken, maar ik kan er niet mijn vinger op leggen... mompelt iets over lelijke donkerblauwe zeeman slips
Levend.. Teruggebracht door UPS, alleen met Nederlandse Windows.. Beetje jammer.. Ik wil Englishquote:
Kan wel kloppen, ik heb vanochtend wel meer gemist, komt er van als ik ook pas om 02.30 uur mijn nest in duikquote:
Wine bar liep ook een beetje uit de handquote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:58 schreef Stroekie het volgende:
en 8 verschillende soorten witte wijn op 1 avond is toch iets te veel van het goede![]()
en de Semmillion van Boekhoutskloof is het lekkerst
Whehe, zatlapjequote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:20 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Wine bar liep ook een beetje uit de hand![]()
![]()
Goedemorgen lindoquote:Goedemorgen
Dronken was ik niet zo, het was gewoon heel laat. Maar wel heel gezelligquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:23 schreef Ang3l het volgende:
Whehe, zatlapje
Wel naar je zin gehad?
Bom Dia Queridoquote:Goedemorgen lindo
Daar gaat 't toch omquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:32 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Dronken was ik niet zo, het was gewoon heel laat. Maar wel heel gezellig
Bom diaquote:[..]
Bom Dia Querido
Was Cairon weer op gang met zijn uitspraakjesquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar gaat 't toch om
Ik heb gister weer heerlijk gespeeld met Cairon en Rik en Sam en Lily.
Natuurlijk wederom wat van Cairon's verzinsels bruut afgemaakt.
My vampire playboy knows how to shoot to kill
[..]
Bom dia
Ik moet trouwens wel steeds een vertaalsite bij je SMS-jes hebben
Vind jij dat T9 gedoe handig dan ??quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:43 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Was Cairon weer op gang met zijn uitspraakjes
Sorry voor de taal, ik heb geen nl dict op die telefoon, dus dan duurt typen zo lang. Je snapt ze toch wel ?
Ik vind deze ook leukquote:
Het is allemaal een kwestie van gewenning.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Vind jij dat T9 gedoe handig dan ??
dat was het eerste dat k direct weer uitgeschakeld heb
Maar mijn alltime favourite blijft welquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind deze ook leuk:
Maar dat is meer omdat ik een geheime liefde voor Bollywoodmuziek heb.
en jij denkt dat ik daar op mijn leeftijd nog aan kan wennen ?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het is allemaal een kwestie van gewenning.
jhoom barabar jhoom!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind deze ook leuk:
Maar dat is meer omdat ik een geheime liefde voor Bollywoodmuziek heb.
Ik vind het al knap dat je uberhaupt weet hoe je moet sms'enquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en jij denkt dat ik daar op mijn leeftijd nog aan kan wennen ?
Cairon is de Storyteller van het spel, ofwel de leider, degene die het verhaal verzint en in banen leidt. Alleen een beetje lullig dat we altijd meteen zijn zorgvuldig verzonnen karakters meteen aan gort knallenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:43 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Was Cairon weer op gang met zijn uitspraakjes
Ja dan moet je letter voor letter gaan spellenquote:Sorry voor de taal, ik heb geen nl dict op die telefoon, dus dan duurt typen zo lang. Je snapt ze toch wel ?
Sowieso was dat een gouden duoquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar mijn alltime favourite blijft wel
Zal voortaan geen sms stijl gebruiken want dat snappen die vertalers meestal niet. Of het helemaal uitzetten en in het NL typen. Maar dat zal wel wennen worden want in tegenstelling tot Stroekie ben ik er helemaal aan gewendquote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Cairon is de Storyteller van het spel, ofwel de leider, degene die het verhaal verzint en in banen leidt. Alleen een beetje lullig dat we altijd meteen zijn zorgvuldig verzonnen karakters meteen aan gort knallenIK heb er al 2 overhoop geknald
Maar gister was 1 van ons ook bijna dood.
[..]
Ja dan moet je letter voor letter gaan spellenMaar goed, dat moet ik ook als ik in 't Portugees terugtyp
Ik snap meestal de strekking van de SMS wel omdat ik woorden naar het Spaans herleid en dan zo gedeeltes snap. Maar ik gooi ze wel altijd ff door de vertaler, die er ook niet altijd helemaal wijs uit kan, maar dan snap ik er toch weer net iets meer van he
Wil natuurlijk wel exact weten wat je zegt
Ja maar jij bent ook meer dan 10 jaar jongerquote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:15 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Zal voortaan geen sms stijl gebruiken want dat snappen die vertalers meestal niet. Of het helemaal uitzetten en in het NL typen. Maar dat zal wel wennen worden want in tegenstelling tot Stroekie ben ik er helemaal aan gewend![]()
Zoland de de strekking maar begrijpt![]()
Wat is het voor een spel trouwens, moet het toch eens opzoeken/spelen
dat was een vereiste, anders nam Nuno met niet in dienst als P.A.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind het al knap dat je uberhaupt weet hoe je moet sms'en.
Grapje
Ach het gaat wel hoorquote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:15 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Zal voortaan geen sms stijl gebruiken want dat snappen die vertalers meestal niet. Of het helemaal uitzetten en in het NL typen. Maar dat zal wel wennen worden want in tegenstelling tot Stroekie ben ik er helemaal aan gewend![]()
Ja ik ben af en toe bang dat ik de strekking verkeerd begrijp of interpreteer, vandaar dat ik 'm nog eens door de vertaler haal.quote:Zoland de de strekking maar begrijpt![]()
Het is een RPG, Role Playing Game. Da's iets voor nerdsquote:Wat is het voor een spel trouwens, moet het toch eens opzoeken/spelen
Toch denk ik bij PA steeds aan Prins Albertquote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat was een vereiste, anders nam Nuno met niet in dienst als P.A.
Nee nee nee, ik ga niet bordspelen! Ik ben van plan hele andere spelletjes te gaan spelen, nadat jullie hebben getriviantquote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja maar jij bent ook meer dan 10 jaar jongerik weet nog dat er alleen autotelefoon was en dat die bijna 3 kilo woog
![]()
en ik vind het best dat jij met pequeneo gaat bordspelen maar dan toch wel pas NADAT je eerst de triviant vernedering ondergaan hebt
hehe, eindelijk....quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Het is een RPG, Role Playing Game. Da's iets voor nerds
zal ik eens een geheim verklappen ?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Toch denk ik bij PA steeds aan Prins Albert
Toch kan ik me de tijd herinneren dat er geen spellingcheck op die mobile phones zat.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja maar jij bent ook meer dan 10 jaar jongerik weet nog dat er alleen autotelefoon was en dat die bijna 3 kilo woog
![]()
en ik vind het best dat jij met pequeneo gaat bordspelen maar dan toch wel pas NADAT je eerst de triviant vernedering ondergaan hebt
O geef ook gerust toe dat er ergens in mij een stuk nerd zit hoorquote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:44 schreef Cybart het volgende:
[..]
hehe, eindelijk....
zie je nu wel Cai....
als zelfs je medespelers het toe gaan geven!
moguh trouwens
je knort ook als je lacht?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O geef ook gerust toe dat er ergens in mij een stuk nerd zit hoor
Comicbooks, RPG's, Playstation (Final Fantasy)
En met je nerdbrilletje maak je het plaatje compleetquote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O geef ook gerust toe dat er ergens in mij een stuk nerd zit hoor
Comicbooks, RPG's, Playstation (Final Fantasy)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |