Backpackend?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja vanavond dus wijn proeven en met Rob bijkletsen en morgenavond gaan we onze volgende vakantie proberen op de rit te zetten. Nov/Dec 2008 gaan we New Zealand en Australia onveilig maken
Nee gewoon traveling light, maar wel auto en overnachtingen in hotel/bed and breakfastquote:
Nu doe ik misschien erg dom, maar wat is een braun shaper, net zon ding als van philips om je schaamhaar te scheren?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee gewoon traveling light, maar wel auto en overnachtingen in hotel/bed and breakfast
maar mijn Braun shaper gaat bv. niet mee
Nee die heet Cruzerquote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:37 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Nu doe ik misschien erg dom, maar wat is een braun shaper, net zon ding als van philips om je schaamhaar te scheren?
Goedquote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:12 schreef Jerruh het volgende:
gutenmorgen!.
ik heb weer een drukke week en weekend achter de rug maar het was allemaal super! Hoe is het daar?
per wanneer is het zijn laatste dag daar ?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:44 schreef Ang3l het volgende:
Liep ik gister trouwens door de stad richting de M@W om mijn gemiste buurjongen even bij te praten over Berlijn en LL, hoor ik in ene vanachter roepen "Eey HOMO!". Dus ik denk ik reageer niet, kjk niet om, geen zin in. Gaat mijn telefoon af. Buurjongen. "Kijk eens achterom". Was het mijn buurjongen die zonder enige gene keihard homo naar me riep over de drukke winkelstraat![]()
Scheelde me wel weer een tripje naar de M@W en dus geld
jammer, want dat had nu net de trigger moeten zijn dat mensen alsnof die trap naar de hell hadden durven te betredenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:30 schreef Ang3l het volgende:
Geen idee. maar volgens mij werkt ie er de 30e iig niet meer
je hebt hem wel voor een terrasje laten betalen na deze actiequote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:44 schreef Ang3l het volgende:
Liep ik gister trouwens door de stad richting de M@W om mijn gemiste buurjongen even bij te praten over Berlijn en LL, hoor ik in ene vanachter roepen "Eey HOMO!". Dus ik denk ik reageer niet, kjk niet om, geen zin in. Gaat mijn telefoon af. Buurjongen. "Kijk eens achterom". Was het mijn buurjongen die zonder enige gene keihard homo naar me riep over de drukke winkelstraat![]()
Scheelde me wel weer een tripje naar de M@W en dus geld
Nee helaas. Hij moest weg en ik ook (naar je schoonouders) dus dat moet dan maar even wachten. Moet hem nog wel bijvullen met alle raznige Berlijn-details, aangezien ie daar naar vroeg (en we altijd alles delen, haha).quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:49 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
je hebt hem wel voor een terrasje laten betalen na deze actie![]()
Wat leren we in je klasje?quote:TT
Dag Gek Nederlands Punkertje van mequote:
Hey (b)engeltje. Hoest?quote:
alles mmm nu moet ik even heel hard nadenkenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:04 schreef Ang3l het volgende:
Nee helaas. Hij moest weg en ik ook (naar je schoonouders) dus dat moet dan maar even wachten. Moet hem nog wel bijvullen met alle raznige Berlijn-details, aangezien ie daar naar vroeg (en we altijd alles delen, haha).
Vraag maar raak. Ik ben een allrounderquote:Wat leren we in je klasje?
Goedquote:
Alles in woordenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:12 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
alles mmm nu moet ik even heel hard nadenken![]()
O dus je kunt me nog vanalles leren?quote:[..]
Vraag maar raak. Ik ben een allrounder
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:15 schreef Ang3l het volgende:
Er is al meerdere malen gevraagd aan ons waarom we nooit iets met elkaar doen, en of er geen trio inzit met de krullenbollen, maar het antwoord is en blijft nee.
Ik had het gelezen ja! You devil hehe. Mijn berlijn viel natuurlijk weer tegenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:14 schreef Ang3l het volgende:
Berlijn was zo ontzettend geil
En Lowlands was gewoon leuk.
Nu weer aan de slag, wat een beetje tegenvalt, maar ach, in September al weer weg naar Barcelona.
Ik ben wel afgekickt, zeker sinds bij America's Best Dance Crew de allerbeste naar huis ging bij de Final 3. SCHANDE!quote:Hoe'st met jou? Inmiddels al weer afgekickt van SYTYCD? (Terechte uitslag?)
Had het dit weekend met de Australiers over hun versie trouwens
Ik heb volgens mij wel al je tips gedaan. Holocaust, Sony Center en... wat was die 3e ook alweer?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik had het gelezen ja! You devil hehe. Mijn berlijn viel natuurlijk weer tegen
Is dat leuk? Wel van gehoord (shane sparks he?) maar nog niets van gezien.quote:[..]
Ik ben wel afgekickt, zeker sinds bij America's Best Dance Crew de allerbeste naar huis ging bij de Final 3. SCHANDE!
Mja. Incl mooie Mark dansje met koffer dan wel he?quote:En voor de rest: wel okay. Okay being the right word. Dingen gaat goed, dingen gaan minder en tja.. ik draai Bleeding Love veel. Dan snap jij me wel.
Geen idee?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:23 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb volgens mij wel al je tips gedaan. Holocaust, Sony Center en... wat was die 3e ook alweer?
Ja, ik ga in november weer als het goed is!quote:Maar vooral het stappen was erg erg ERG gaaf (en erg erg ERG sexy).
Dat moet binnenkort echt een keertje overgedaan worden!
Ik vind het echt tof. Vooral omdat de groepen echt zelf alles verzinnen en dus niet elke week gedwongen worden iets nieuws te doen. Dan zie je pas ècht wie er creatief is. Fannypakquote:Is dat leuk? Wel van gehoord (shane sparks he?) maar nog niets van gezien.
Tuurlijk met die dans erbij. God, ik ben ècht een dweil. Ik vertel je nog wel hoe afgelopen weekend verliep. Dat was de aanleiding voor m'n hervonden BL verslaving.quote:Mja. Incl mooie Mark dansje met koffer dan wel he?voor u.
Kan je wel wat uitgaanstips gevenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:25 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ja, ik ga in november weer als het goed is!
Hoe is het met je Wind?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:16 schreef m3nster het volgende:
[meningsuiting mode on]
Wat is het moeilijk om een mooie koopwoning te vinden
![]()
[meningsuiting mode off]
Waarschijnlijk weer alleen. Op een tweepersoonskamer.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:34 schreef Ang3l het volgende:
Kan je wel wat uitgaanstips geven
Ligt er wel een beetje aan met wie je gaat
GEEN Rol, het is de echte of niet. Dat rollenspel hou je maar voor iedereen alles rondom je, bij mij is het echt of nietquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:15 schreef Ang3l het volgende:
O dus je kunt me nog vanalles leren?
Weert ik ook meteen welke rol ik aan moet nemen de 30e
Dan heb ik wel wat leuks voor jequote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Waarschijnlijk weer alleen. Op een tweepersoonskamer.
Life is a stage darlingquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:44 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
GEEN Rol, het is de echte of niet. Dat rollenspel hou je maar voor iedereen alles rondom je, bij mij is het echt of niet
Het is waarschijnlijk geen weekendquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:45 schreef Ang3l het volgende:
Dan heb ik wel wat leuks voor je
Zal ik een weekendje meekomen? Heb beloofd aan Jeremy en Diego dat ik ze snel weer opzoek
oh oh, Andre Rieu alarmquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Life is a stage darlingNiemand weet wie de echte engel is. Sommige mensen kennen de ene kant, anderen de andere kant. Maar is niemand maar dan ook niemand die het hele plaatje heeft. Zelfs niet mijn aaller- aller- allerbeste vriendin.
Ik geef me niet snel prijs. Dus de dingen die ik van mezelf weggeef moet je koesteren, dat weet je
*geeft viool aan Nuno*
Je kunt daar iedere dag stappen hoorquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Het is waarschijnlijk geen weekendvanwege die conferentie enzo
Dit was woensdagavond t/m vrijdagmiddag. Zijn alleen wat wezen drinken in de buurt van t hotel met wat mensen.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:00 schreef Ang3l het volgende:
Je kunt daar iedere dag stappen hoor
Hoorde van Jeremy dat de woensdagen heel leuk zijn.
Ben zelf op de zaterdag, zondag en maandag geweest.
Orgie?!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:32 schreef Vlarp het volgende:
Zal ik ook naar de orgie komen de 30ste? Is misschien wel leuk zo vlak voor ik op vakantie ga
Oh, ik had het idee dat er al weer allemaal vunzige dingen werden gezegd verder terug in het topic over de meetquote:
Welke kant van je gaan we zienquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Life is a stage darlingNiemand weet wie de echte engel is. Sommige mensen kennen de ene kant, anderen de andere kant. Maar is niemand maar dan ook niemand die het hele plaatje heeft. Zelfs niet mijn aaller- aller- allerbeste vriendin.
Ik geef me niet snel prijs. Dus de dingen die ik van mezelf weggeef moet je koesteren, dat weet je
*geeft viool aan Nuno*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |