Start er een poll overquote:Op maandag 18 augustus 2008 17:09 schreef MisterO het volgende:
ff serieus, hebben stroek en tmm echt wat met elkaar? ik geloof het namelijk ook niet Erik
Ik stond met Djordi te zoenen terwijl Pepe (de 'hetero') stiekem stond toe te kijken. Dus ik maak het grapje "goh die wil vast meedoen!" dus we begonnen een gesprek met m. Bleek dat ie hetero was en dat z'n vriendinnetje er aan kwam (Charlie). dus met ze staan kletsen en toen maakte Pepe een opmerking over dat ze al 7.5 maand wat hadden en elkaar zo vertrouwde. Dus GJ met z'n grote mond: "oh dus als ik haar nu zoen is het geen probleem?". Charlie: Nee, hoor. en whoppaquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:34 schreef MisterO het volgende:
Hold on.. je zoent een meisje, omdat dr vriendje geil is? wat wil je daarmee bereiken danleg mij dat eens uit..
MMM zal ik dan "anders" stemmen of moet ik dan uitleg gevenquote:Op maandag 18 augustus 2008 17:51 schreef Stroekie het volgende:
en zoals van een oude grijsaard verwacht mag worden is de niemand van mij
jij MOET hier helemaal niksquote:Op maandag 18 augustus 2008 18:00 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
MMM zal ik dan "anders" stemmen of moet ik dan uitleg geven
Ik niet, moet toch om jou meevechten.quote:Op maandag 18 augustus 2008 17:40 schreef Nuno_G het volgende:
jee ik heb al een stem, als die mensen het ook even zeggen dan kan ik er rekening mee houden
Zoals Stroek al zei, er moet niks, alles magquote:Op maandag 18 augustus 2008 18:06 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik niet, moet toch om jou meevechten.
Nou dat mag volgens mij nou juist weer niet.quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:11 schreef Nuno_G het volgende:
Zoals Stroek al zei, er moet niks, alles mag
Wat en van wiequote:Op maandag 18 augustus 2008 18:17 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nou dat mag volgens mij nou juist weer niet.
wat ook niet moet is aan jezelf twijfelenquote:Op maandag 18 augustus 2008 18:17 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nou dat mag volgens mij nou juist weer niet.
Zonder tong.quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:24 schreef Nuno_G het volgende:
Wat en van wieik mag toch wel even met Sam zoenen
Het was net zo lekker rustigquote:Op maandag 18 augustus 2008 18:49 schreef Ang3l het volgende:Hola!
And weeeee're back! Home at last!
aaaah jammerquote:
Heb je SMS-jes gekregenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:59 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
hoe is het met je lief op lowlands (en die van mij) zijn ze al nat geworden
Kun je even een sms sturen met Bonito amo-te
Ola bonitohoe was hetquote:Op maandag 18 augustus 2008 18:49 schreef Ang3l het volgende:Hola!
And weeeee're back! Home at last!
ZEG! Als je nou niet gauw lief doet schop ik je terug naar parijs en gaat de Eiffeltoren er voor in terwijl ik de Sacre Coeur als buttplug gebruik!!!quote:
Heerlijk! Al miste ik wel het PM-mechanismequote:
Nee we zijn niet geweest. Zijn met 2 Australische meiden heerlijk Nederlandsig in een Hans & Grietje pannenkoekenhuis gaan etenquote:ook al naar the cinema geweest of zijn jullie niet gegaan
Jaquote:Op maandag 18 augustus 2008 10:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Je bent moeilijk te overtuigen,
Voor jou geld seeing is believing?
Dus jij wil eerst met eigen ogen kunnen vaststelllen dat er wat is nadat TMM en Ik hebben staan bekken ?
Been there done that. Je moet echt iets originelers bedenkenquote:Op maandag 18 augustus 2008 19:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ZEG! Als je nou niet gauw lief doet schop ik je terug naar parijs en gaat de Eiffeltoren er voor in terwijl ik de Sacre Coeur als buttplug gebruik!!!
quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja
Nah, donderdagochtend gegaan... en maandagavond pas terug... en dan maar 1 topicje vol en eigenlijk ook maar net pas?Ik ben al bijna klaar met teruglezen man!!
Dat zeg ik toch! Lé-zen!quote:
De postduif heeft toch goed werk gedaanquote:Op maandag 18 augustus 2008 19:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heerlijk! Al miste ik wel het PM-mechanisme
[..]
Nee we zijn niet geweest. Zijn met 2 Australische meiden heerlijk Nederlandsig in een Hans & Grietje pannenkoekenhuis gaan eten
Overigens zou TMM niet naar de IMAX gaan maar Tim (de ex) en ik.
Ik ben niet met je lief teruggereisd.
Ja de grijze postduif heeft alles goed bezorgd hoorquote:Op maandag 18 augustus 2008 19:30 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
De postduif heeft toch goed werk gedaan![]()
O ja, soryquote:Je bent toch met jezlef teruggereisd want TMM is mijn lief niet
Ja van die afspraak dat jij een beetje op mijn lief zou letten is niet zoveel terecht gekomen geloof ik ?quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja de grijze postduif heeft alles goed bezorgd hoor
[..]
O ja, soryis ook allemaal zo'n verwarrend lief gedoe
Voor zover ik weet heeft ie niet alweer naakt door de 24-uurs tent gelopen, maar ik weet het natuurlijk niet zeker. Ik lag op camping 2, hij op camping 4.quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja van die afspraak dat jij een beetje op mijn lief zou letten is niet zoveel terecht gekomen geloof ik ?
als d'r straks maar niet weer foto's opduiken
Dat zal toch zeker niet ?quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Voor zover ik weet heeft ie niet alweer naakt door de 24-uurs tent gelopen, maar ik weet het natuurlijk niet zeker. Ik lag op camping 2, hij op camping 4.
Ja hij was ook heel lief dit weekendquote:Op maandag 18 augustus 2008 19:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja de grijze postduif heeft alles goed bezorgd hoor
Ja zoveel warmte dit weekend (en drukte)quote:O ja, soryis ook allemaal zo'n verwarrend lief gedoe
Alleen dat laatstequote:Op maandag 18 augustus 2008 19:44 schreef Nuno_G het volgende:
Ja zoveel warmte dit weekend (en drukte)![]()
Verder nog iets romantisch gebeurt of alleen springen, lachen, dansen en genieten ?
kijk nou toch eens wie hier zo maar het topic komt binnen wandelenquote:Op maandag 18 augustus 2008 20:07 schreef Waxxer het volgende:
Wat gaan jullie doe-hoen..?
quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:18 schreef Cairon het volgende:
ik ga helemaal niks doen, maar van MisterO Nuno en Ang3l weet ik dat ze hard van bil gaan... daar zijn de verwachtingen ondertussen erg hoog...
Cybart en Mitchell zijn de afgelopen tijd ook hard aan het flirten geweest... dus wie weet wat we op dat vlak gaan zien...
Er is niemand onder de 18 dus NathaN komt niet...
The Fok!kers Gay And Lesbian Pride Weekend Meet part 2quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:15 schreef Waxxer het volgende:
Maar wat gaan jullie doe-hoennn..?
Het heeft even geduurd maar Eindhoven gaat ook een H topic meeting krijgenquote:Op maandag 18 augustus 2008 20:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat klinkt als een of andere enge scoorbijeenkomst, maar waar komt het feitelijk op neer? Of ja, laat ik het anders zeggen, wat is de dekmantel dan?
Ooooohh! Oke!quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:18 schreef Cairon het volgende:
in het kort... Pann/Friso... drama aplenty dus
Eindhoven... Eindhoven...quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Het heeft even geduurd maar Eindhoven gaat ook een H topic meeting krijgen
di e jongen met donkerekrullen die (ex)buurman is van Ang3lquote:Op maandag 18 augustus 2008 20:22 schreef Vlarp het volgende:
Wie is Mitchell?
En wat heeft die met een Fok! meet te maken?quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
di e jongen met donkerekrullen die (ex)buurman is van Ang3l
Mijn buurjongen. Maar wat die steeds in de lijst doet....quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:22 schreef Vlarp het volgende:
Wie is Mitchell?
Volgens Cairon was Mitchell mede oorzaak van Panngate, en ter verhoging van de feestvreugde brengt Ang3l hem dit keer ook weer meequote:Op maandag 18 augustus 2008 20:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En wat heeft die met een Fok! meet te maken?
quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:26 schreef Waxxer het volgende:
En Ang3l is die ene met die gele auto toch?
Ja hallo dat beslissen we nog altijd zelf okquote:Op maandag 18 augustus 2008 20:18 schreef Cairon het volgende:
ik ga helemaal niks doen, maar van MisterO Nuno en Ang3l weet ik dat ze hard van bil gaan... daar zijn de verwachtingen ondertussen erg hoog...
Cybart en Mitchell zijn de afgelopen tijd ook hard aan het flirten geweest... dus wie weet wat we op dat vlak gaan zien...
Er is niemand onder de 18 dus NathaN komt niet...
quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:31 schreef Vlarp het volgende:
Henk maakt mijn dag weer een beetje beter
heb jij niet nog een vriend die zich die avond over Cairon wil/kan ontfermen?quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:34 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ja hallo dat beslissen we nog altijd zelf ok
Daan? O ja, je nieuwe scharrelquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
ben ook weer thuis, ik ben bij Daan wezen eten, mocht er zelfs douchen
quote:
Lief is tie zeker, maar er is NIETS gebeurd, hij is nog veel te jongquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
![]()
Right.
Maar goed, Daan heette ie dus.
Was ie lief?
zoals ik al zei I did not have sexual relations with that boyquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
iets dat ik moet weten ?
moest je daarom alles weten over The Dark Knight ?
quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zoals ik al zei I did not have sexual relations with that boy
"Duwt TMM de trap op"quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
ben trouwens behoorlijk aan het instorten op het moment, heb uiteindelijk ook nog tot 7.30 uur vanochtend gedanst in de 24 uurs, werd overgehaald terug te gaan
wie gaat mij negeren?quote:
En het mooie is: ik kan zien wie op wie gestemd heeftquote:
Laat die persoon zich zelf maar melden, dan scheeld het mij de moeite op de 30ste om sociaal tegen die persoon te zijnquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:25 schreef MisterO het volgende:
[..]
En het mooie is: ik kan zien wie op wie gestemd heeftnu ga ik slapen, trusten
fliefdt zijn is best wel leuk als er kans is dat het wederzijds isquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:19 schreef rodebes het volgende:
Hij heeft zulke mooie bdonker bruine ogen
hijs zo intelligent
Hij spreekt zo flot en gemakkelijk
Hij is zo toegankelijk
hijs gewoin erg lekker
Ohw... Ik ben verlieft, not funny
en dus begin je de dag gewoon met Fokken ?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:07 schreef MisterO het volgende:
G'morgen! voor het eerst weer op school in Groningen! dat krijg je als je in de zomer niet goed doorwerkt, waardoor je je afstudeerscriptie niet afkrijgt![]()
Maar ik ga er weer helemaal tegenaan!
Jaaa, dat kan ook nog wel erbij hoorquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dus begin je de dag gewoon met Fokken ?
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:26 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jaaa, dat kan ook nog wel erbij hooren waar ben jij?
al bijna 1 uur op kantoorquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:26 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jaaa, dat kan ook nog wel erbij hooren waar ben jij?
Stroek je bent verslaafd!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
[..]
al bijna 1 uur op kantoor
en ja ik zat vanochtend in de trein alweer postings achter te laten
Ja na 1 maand moet ik inderdaad bekennen dat dat kleine kastje een veel grotere aantrekkingskracht op mij uitoefend dat ik had durven denkenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:37 schreef MisterO het volgende:
[..]
Stroek je bent verslaafd!pas op, voor je het weet kom je er niet meer achter
![]()
Oeh de waterpolo dames halve finale met Nederland begint zo
Daarom heb ik maar een telefoonabonnement genomen zonder internetquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja na 1 maand moet ik inderdaad bekennen dat dat kleine kastje een veel grotere aantrekkingskracht op mij uitoefend dat ik had durven denken
ik dus wel flatrate, want ik wist dat limieten er zijn om overheen te gaanquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:07 schreef MisterO het volgende:
[..]
Daarom heb ik maar een telefoonabonnement genomen zonder internet
en hij gaat je ook nederlands leren ? Ja ik weet het maar ik heb een excuusquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:19 schreef rodebes het volgende:
Hij heeft zulke mooie bdonker bruine ogen
hijs zo intelligent
Hij spreekt zo flot en gemakkelijk
Hij is zo toegankelijk
hijs gewoin erg lekker
Ohw... Ik ben verlieft, not funny
Ik heb Joao achter de hand. Is de grootste slet die ik ken, maar de vraag is of ie wil Cairon post eens een duidelijke fotoquote:Op maandag 18 augustus 2008 20:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heb jij niet nog een vriend die zich die avond over Cairon wil/kan ontfermen?
de poot verwijt de ketelquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:39 schreef Nuno_G het volgende:
en hij gaat je ook nederlands leren ? Ja ik weet het maar ik heb een excuus![]()
Goedemorgen![]()
en dat isquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
de poot verwijt de ketel![]()
Ja hij heeft namelijk ook een excuus
Hij zou dyslectisch zijn of zo...quote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:20 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hij zou dyslectisch zijn of zo...
En hoe is het vandaag met de laminaat handelaar ?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:20 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Nuno zijn opleiding niet in Nederland genoten en met al die internationale contacten en verblijven is zijn Nederlands soms niet helemaal optimaalquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:25 schreef MisterO het volgende:
Wat is jou excuus MissNun?
Ik ook ik heb dyslectie en naar 8 jaar bijles is dit het beste wat eruit kwam (in combinatie met vermoeidheid)quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:39 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en hij gaat je ook nederlands leren ? Ja ik weet het maar ik heb een excuus![]()
Goedemorgen![]()
Maar ja wie gaat er dan ook intensief fokken in het holst van de nachtquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:07 schreef rodebes het volgende:
[..]
Ik ook ik heb dyslectie en naar 8 jaar bijles is dit het beste wat eruit kwam (in combinatie met vermoeidheid)
Juist, ik heb nederlands van mijn vader geleerd en ergens ver in het verleden een cursus gedaan, vandaar alle fouten. Alhoewel ik tegenwoordig wel mijn met vader en broer in het NL email. Dat helpt wel, zeker omdat mijn broer mij corrigeert (maar d en t zal ik wel nooit snel lerenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Nuno zijn opleiding niet in Nederland genoten en met al die internationale contacten en verblijven is zijn Nederlands soms niet helemaal optimaal
Uhm... Tja... Ik was net klaar met werken?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar ja wie gaat er dan ook intensief fokken in het holst van de nacht
tis met een tquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:10 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Juist, ik heb nederlands van mijn vader geleerd en ergens ver in het verleden een cursus gedaan, vandaar alle fouten. Alhoewel ik tegenwoordig wel mijn met vader en broer in het NL email. Dat helpt wel, zeker omdat mijn broer mij corrigeerd (maar d en t zal ik wel nooit snel leren)
quote:
Dat is wel zo makkelijkquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:10 schreef rodebes het volgende:
Hoe versier je trouwens een man, waarvan je niet weet of hij homo is? Ik heb geen flauw idee... Ik wil hem!
Laat eens een plaatje zien? misschien dat we het daar wel aan kunnen zienquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:10 schreef rodebes het volgende:
Hoe versier je trouwens een man, waarvan je niet weet of hij homo is? Ik heb geen flauw idee... Ik wil hem!
quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:18 schreef Cairon het volgende:
maar van MisterO Nuno en Ang3l weet ik dat ze hard van bil gaan... daar zijn de verwachtingen ondertussen erg hoog...
Jap heb zijn foto ook al boven mijn bed hangen... Heb die jongen nu 2 keer gezien, heb geen foto dus. Maar hij is niet gay om te zienquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:24 schreef MisterO het volgende:
[..]
Laat eens een plaatje zien? misschien dat we het daar wel aan kunnen zien
Hallo de 30e zullen er wel niet zoveel twijfelgevallen rondlopenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij moet jij rodebes de 30e nog wat tips en truks leren
Ola Querido taz bomquote:
Ik ben lelijk, dus moet het niet hebben van alleen mijn looks. Dus wat kan ik allemaal nog meer in de strijd gooien?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:35 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Hallo de 30e zullen er wel niet zoveel twijfelgevallen rondlopen
Personality is veel belangrijker en overtuigd zijn van je zelfquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:38 schreef rodebes het volgende:
[..]
Ik ben lelijk, dus moet het niet hebben van alleen mijn looks. Dus wat kan ik allemaal nog meer in de strijd gooien?
heb geen innemende persoonlijkheid en ben mij te veel bewust van mijn (vele) tekortkomingen dat ik niet overtuigd van mijzelf kan zijn.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:54 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Personality is veel belangrijker en overtuigd zijn van je zelf
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:35 schreef rodebes het volgende:
Trouwens stroeker, ben gisteren ook aangenomen in nijmegen (officieel)
Onzin want via de telefoon kom jij best zelfverzekerd overquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:56 schreef rodebes het volgende:
[..]
heb geen innemende persoonlijkheid en ben mij te veel bewust van mijn (vele) tekortkomingen dat ik niet overtuigd van mijzelf kan zijn.
Da's niet altijd geen excuus, dat wordt vaak meer als een excuus gebruikt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:20 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hola guapo. Soy bien. Y tu?quote:
Ja, na zo'n heftige week duurt een schoonheidsslaapje nou eenmala weer at langerquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zo jij hebt vandaag je rol van schone slaper aardig serieus genomen
Ok les 1 (target is in de kroeg)quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:56 schreef rodebes het volgende:
[..]
heb geen innemende persoonlijkheid en ben mij te veel bewust van mijn (vele) tekortkomingen dat ik niet overtuigd van mijzelf kan zijn.
Multo bomquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hola guapo. Soy bien. Y tu?
De tas is uitgepakt, wat eigenlijk wil zeggen dat alle Berlijn en Lowlands kleren nu over de vloer liggenNou nee, alle witte nog, de rest zit al keurig ion de was nu. Dadelijk nog ff de stad in om shirtjes te halen, ff kijken of Mitchell er is en hem laten schrikken met mijn 6 dagen baard
en dan naar pap en mam (ja kan slechts mijn medicijnen ophalen in m'n geboortedorp en dan niet langs je nieuwe schoonouders gaan he
)
Maar je nieuwe schoonouders wonen toch in een heel ander "dorp" ?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hola guapo. Soy bien. Y tu?
De tas is uitgepakt, wat eigenlijk wil zeggen dat alle Berlijn en Lowlands kleren nu over de vloer liggenNou nee, alle witte nog, de rest zit al keurig ion de was nu. Dadelijk nog ff de stad in om shirtjes te halen, ff kijken of Mitchell er is en hem laten schrikken met mijn 6 dagen baard
en dan naar pap en mam (ja kan slechts mijn medicijnen ophalen in m'n geboortedorp en dan niet langs je nieuwe schoonouders gaan he
)
Zeg, ik had anderhalve dag tussen Belrijn en Lowlands en toen heb ik ook geen zak gedaanquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:17 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Multo bom
Wat ben je georganiseerd, duurt bij mij altijd een paar dagen voordat ik wat aan de was ga doen
Ja ik creeer altijd hele veilige afstandenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar je nieuwe schoonouders wonen toch in een heel ander "dorp" ?
maar jij had toch daar een hulp in de huishouding voor ?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg, ik had anderhalve dag tussen Belrijn en Lowlands en toen heb ik ook geen zak gedaanDat lag daar maar. Ik wilde het eigenlijk wassen en meenemen naar LL maar kon me er niet toe zetten
Nu heb ik dus en Berlijn-was en Lowlands-was.... en de leukste dingen zijn dus vies. Tja, dan maar in de was gooien.
Tot diegene wat in je drankje doet, niet zo slim MissNunquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:14 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ok les 1 (target is in de kroeg)
Loop naar binnen en zorg dat iedereen je ziet (loop zelfverzekerd en niet te snel)
Loop langs je target en zeg Hoi (hij zal een beetje verbaasd zijn)
Loop direckt door naar de bar en bestel wat te drinken (draai je niet om, nog niet)
Wanneer je je drinken heb draai je om richting hem en je zult merken dat hij nog kijkt (vraagt zich af waarom je hoi zei)
Proost richting hem en lach
Begin dan een gesprek met iemand aan de bar (maakt niet uit wie, maar beter is een leuk uitziende jongen)
Zorg dat je in zijn gezicht kan blijven kijken en lach af en toe in zijn richting
Nu zijn er 2 opties
Hij komt naar de bar om wat te drinken te bestellen vlak bij jou
Dit is de makkelijkste want dat beteent dat ie geinteresseerd is en wat je ook zegt het gesprek begin wel en hoppa beet.
Of hij neemt de afwachtende houding in
Bestel nog wat en ga naar de toilet (zorg dat je hem moet passeren)
Vraag hem of ie even op je drankje wil letten (dit doet iedereen als je het vriendelijk vraagt)
Ga naar de toilet en bij terugkomst bedank je hem en vraag of hij ook wat wil drinken
als ie ja zegt hoppa beet wederom
Makkelijk he
Wowquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:14 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Loop naar binnen en zorg dat iedereen je ziet (loop zelfverzekerd en niet te snel)
Loop direckt door naar de bar en bestel wat te drinken (draai je niet om, nog niet)
Wanneer je je drinken heb draai je om richting hem en je zult merken dat hij nog kijkt (vraagt zich af waarom je hoi zei)
Begin dan een gesprek met iemand aan de bar (maakt niet uit wie, maar beter is een leuk uitziende jongen)
Zorg dat je in zijn gezicht kan blijven kijken en lach af en toe in zijn richting
Nu zijn er 2 opties
Dit is de makkelijkste want dat beteent dat ie geinteresseerd is en wat je ook zegt het gesprek begin wel en hoppa beet.
Vraag hem of ie even op je drankje wil letten (dit doet iedereen als je het vriendelijk vraagt)
Ga naar de toilet en bij terugkomst bedank je hem en vraag of hij ook wat wil drinken
Makkelijk he
Die komt niet wassen. Belachelijk he!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar jij had toch daar een hulp in de huishouding voor ?
Een béétje vertrouwen in de mensheid mag wle he! Maar sowieso, als ie iets in je drankje doet wil ie dus iets van je... en je weet wat ze zeggen: "Is de verkrachter te sterk? Ga liggen en geniet van zijn werk".quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:22 schreef MisterO het volgende:
[..]
Tot diegene wat in je drankje doet, niet zo slim MissNun
tja ik heb een beetje teveel verhalen van mensen gehoord, waardoor ik best wel goed op mn drankjes letquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een béétje vertrouwen in de mensheid mag wle he! Maar sowieso, als ie iets in je drankje doet wil ie dus iets van je... en je weet wat ze zeggen: "Is de verkrachter te sterk? Ga liggen en geniet van zijn werk".
wel strijken ?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die komt niet wassen. Belachelijk he!
MissusO Staat er ergens in het verhaal dat ik het na die tijd opdrink slimmerdquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:22 schreef MisterO het volgende:
[..]
Tot diegene wat in je drankje doet, niet zo slim MissNun
Misschien gooi ik wel iets in je ontbijtjequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:26 schreef MisterO het volgende:
[..]
tja ik heb een beetje teveel verhalen van mensen gehoord, waardoor ik best wel goed op mn drankjes let![]()
Maar verder klinkt Nun's tactiek wel heel goed
Nee. Belachelijk he!quote:
een heeeeeeel ander dorpquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar je nieuwe schoonouders wonen toch in een heel ander "dorp" ?
Ehm nee, maar dat wou je wel doenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:28 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
MissusO Staat er ergens in het verhaal dat ik het na die tijd opdrink slimmerd
Payback is a bitchquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien gooi ik wel iets in je ontbijtje
dat valt best te regelen met personeel van Bagel en Juicequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien gooi ik wel iets in je ontbijtje
ben met je eens dat dingen tegenwoordig vrij snel al gediagnostiseerd worden als. Deels heeftdat te maken met de nieuwe ontdekkingen en inzichten, deandere kant met het beschikking hebben tot deze inzichten en te gebruiken.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's niet altijd geen excuus, dat wordt vaak meer als een excuus gebruikt.
We hadden het er gister nog over met die Australiers, dat tegenwoordig iedereen maar gediagnostiseerd wotrdt met dyslexie als ze een beeje moeilijker lezen of leren. Hetzelfde met ADHD. Beetje druk? ADHD. Zelfde met bi-polair. Beetje stemminhgswisseling? O je bnt bi-polair. Modern medicine
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:36 schreef Ang3l het volgende:
Heb ik op Gadgetgarden een lange tijd geleden een hele leuke tas gezien, kon je hem alleen voor $50,- bestellen via ene hele wazige Koreaanse site waar geen touw aan vast te knopen was. Zag hem een paar maanden gelenden wel bij iemand op z'n fiets in Eindhoven dus ging nog eens een poging wagen... tas uit het assortiment.
Maar........ wat schetste mijn verbazing? Ik zag hem afgelopen weekend op Lowlands hangenDus nu ben ik in 't bezit van een Space Invaders tas
[ afbeelding ]
Hmz, denk dat dit eigenlijk niet zo heel erg mijn stijl is....quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:14 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nu zijn er 2 opties
Makkelijk he
Ik snap wel dat de verschijnselen als ADHD, bi-polair en dyslectie wel degelijk bestaan en ik zeg ook niet dat je dat laatste niet hebt (wie ben ik om dat te zeggen of vast te stellen) maar ik vind dat je die dingen zo enorm vaak hoort de laatste tijd bij kinderen. Niet eens alleen bij kinderen. Ik kan in mijn omgeving al zo 3 mensen opnoemen die dyslectisch zijn of zeggen te zijn.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:35 schreef rodebes het volgende:
[..]
ben met je eens dat dingen tegenwoordig vrij snel al gediagnostiseerd worden als. Deels heeftdat te maken met de nieuwe ontdekkingen en inzichten, deandere kant met het beschikking hebben tot deze inzichten en te gebruiken.
En ik wil niet opscheppen ofwat dan ook, maar ik heb de mavo echt niet gehaald door in mijn boeken te zitten. Sterker nog als ik 1 boek uit had, waren de anderen minstens 3 boeken verder.
Dat ook ik het soms als excuus gebruik wil ik best toegeven. Maar mijn schrijven is slecht en wordt alleen nog maar slechter als ik moe ben. Een groot gedeelte kan ik hier niets aan doen, omdat ik het zelf niet doorheb en daarbij niet voor alles regels zijn.
Rest mij nog te zeggen dat dyslectie wel degelijk een medisch probleem is en niet alleen bestaat vanuit onwil. Het is zo dat de communicatie tussen de linker en de rechter hersenhelft, bij een dyslecticus, niet (goed) verloopt. Dit is vooral te merken aan het lezen en deels ook aan spreken. Want deze communicatie zorgt er dus voor dat gedachten(beelden) worden omgezet naar woorden.
Vaak kom je ook motorische problemen tegen, en denk problemen. (beiden vanwege die gesbrekkige communicatie tussen de hersenen
Wat een toeval hequote:
Iemand die zo heet, daar wil ik niet naar kijkenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:40 schreef MisterO het volgende:
Epke nu!
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat een toeval he
En ik ben er blij mee
combi van de laatste 2. Dat denk ik ook. En let ook goed op wie gediagnosticeerd is en wie het over zich zelf zegt... Daar zit soms ook nog wel een verschil inquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik snap wel dat de verschijnselen als ADHD, bi-polair en dyslectie wel degelijk bestaan en ik zeg ook niet dat je dat laatste niet hebt (wie ben ik om dat te zeggen of vast te stellen) maar ik vind dat je die dingen zo enorm vaak hoort de laatste tijd bij kinderen. Niet eens alleen bij kinderen. Ik kan in mijn omgeving al zo 3 mensen opnoemen die dyslectisch zijn of zeggen te zijn.
Dus het is OF een steeds meer voorkomende aandoenin, of we weten er steeds meer vanaf en schoven het vroeger gewoon onder de categorie domme kinderen... of het wordt iets te makkelijk geroepen. En ik denk een combinatie van die laatste 2.
Ja hij heeft volgens mij het hoogste knuffelgehalte van alle deelnemersquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:46 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hij was zo goed, en hij is zo lief
Jammer genoeg niet! ik heb hem ooit een uitnodiging gestuurd om vriendjes te worden op hyves, maar daar heb ik ook nooit meer wat van gehoordquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja hij heeft volgens mij het hoogste knuffelgehalte van alle deelnemers![]()
ben jij hem nog nooit tegen gekomen rondom RUG ? want daar studeert hij toch ?
is hij niet veel te druk om een hyves pagina te onderhouden, of heeft zijn familie die vast het beheer voeren gewoon censuur toegepast.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:48 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jammer genoeg niet! ik heb hem ooit een uitnodiging gestuurd om vriendjes te worden op hyves, maar daar heb ik ook nooit meer wat van gehoordhij is zoo leuk
Fabian?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:50 schreef MisterO het volgende:
Hee Stroek, die duitser is ook wel leuk
Geen idee, ik deed het ook 2 jaar geleden ofzo toen ik ook hoorde dat hij in Groningen studeerdequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is hij niet veel te druk om een hyves pagina te onderhouden, of heeft zijn familie die vast het beheer voeren gewoon censuur toegepast.
Nou, die zal ook ongeveer van mijn leeftijd zijn denk ik.. ik ben geen jongetje!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Fabian?
die vind ik dan verhoudingsgewijs nog veer meer een jongetje dan Epke
Ik moet zeggen dat ik het niet NL geleerd hebben ook weleens als excuus gebruikquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik snap wel dat de verschijnselen als ADHD, bi-polair en dyslectie wel degelijk bestaan en ik zeg ook niet dat je dat laatste niet hebt (wie ben ik om dat te zeggen of vast te stellen) maar ik vind dat je die dingen zo enorm vaak hoort de laatste tijd bij kinderen. Niet eens alleen bij kinderen. Ik kan in mijn omgeving al zo 3 mensen opnoemen die dyslectisch zijn of zeggen te zijn.
Dus het is OF een steeds meer voorkomende aandoenin, of we weten er steeds meer vanaf en schoven het vroeger gewoon onder de categorie domme kinderen... of het wordt iets te makkelijk geroepen. En ik denk een combinatie van die laatste 2.
Ben je niet aan het werk dan?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:55 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb geen zin me ana te kleden, maar zo de stad in zal ook rare gezichten verwekken
Hoe kom je erachter, makkelijk. Mannen kijken altijd dus hou zijn ogen in de gaten en probeer te ontdekken waar zijn ogen een ogenblik langer blijven kijken. Mannelijk hoppa raak, vrouwelijk Jammer helaas.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:39 schreef rodebes het volgende:
[..]
Hmz, denk dat dit eigenlijk niet zo heel erg mijn stijl is....
Laten we voor een wat gemakkelijkere variant gat. Jongetje zit bij de bar, ik vind jongetje leuk. Hoe spreek ik hem aan en hoe kom ik er achter als hij ho is?
nee jij hebt ook ook geen uitstraling van jongetje net als Epke hebben jullie een jonge mannen uitstraling, maar Fabian komt op mij echt over als een type dat nog niet droog is achter de orenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:53 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nou, die zal ook ongeveer van mijn leeftijd zijn denk ik.. ik ben geen jongetje!
Maar Fabian heeft bronsquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:04 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee jij hebt ook ook geen uitstraling van jongetje net als Epke hebben jullie een jonge mannen uitstraling, maar Fabian komt op mij echt over als een type dat nog niet droog is achter de oren
Als jij fout Nederlands gaat spreken snoer ik je gewoon de mondquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:56 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het niet NL geleerd hebben ook weleens als excuus gebruik
Nee, laatste dag van de vakantiequote:
Hoe?!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als jij fout Nederlands gaat spreken snoer ik je gewoon de mond
Oh, lekker!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, laatste dag van de vakantieHad andehalve week vrij (Berlijn + Lowlands).
En dan in September nog anderhalve week (Barcelona)
Let je wel even op de cultuurverschillen tussen Portugal en Nederland? In Portugal kan een hetero-man een flirtpoging of compliment van ene andere man als compliment zien, in Nederland wordt het helaas veelal toch als een aanval of een belediging gezien.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:02 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Hoe kom je erachter, makkelijk. Mannen kijken altijd dus hou zijn ogen in de gaten en probeer te ontdekken waar zijn ogen een ogenblik langer blijven kijken. Mannelijk hoppa raak, vrouwelijk Jammer helaas.
En ga gewoon wat te drinken bestellen naast hem, en spreek hem aan. Maakt niet uit wat je zegt als je het maar een beetje nonchalant houdt in het begin. Dan langzaam het gesprek wat intiemer laten worden, en infomeren naar vriendin. Als ie verlegen een beetje wegkijkt hoppa raak. Of misschien zegt ie wel gewoon wat ie is op dat moment![]()
In de hetero-scene niet neequote:Gewoon niet zo in paniek raken maar los en open praten, niemand zal je zomaar afbreken
geeft denk ik toch minder vreemde blikken dat dat verhaal over 24 uur tent dat je gisteravond hier achterlietquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:55 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb geen zin me ana te kleden, maar zo de stad in zal ook rare gezichten verwekken
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als jij fout Nederlands gaat spreken snoer ik je gewoon de mond
Hij kijkt heel liefquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:02 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Hoe kom je erachter, makkelijk. Mannen kijken altijd dus hou zijn ogen in de gaten en probeer te ontdekken waar zijn ogen een ogenblik langer blijven kijken. Mannelijk hoppa raak, vrouwelijk Jammer helaas.
En ga gewoon wat te drinken bestellen naast hem, en spreek hem aan. Maakt niet uit wat je zegt als je het maar een beetje nonchalant houdt in het begin. Dan langzaam het gesprek wat intiemer laten worden, en infomeren naar vriendin. Als ie verlegen een beetje wegkijkt hoppa raak. Of misschien zegt ie wel gewoon wat ie is op dat moment![]()
Gewoon niet zo in paniek raken maar los en open praten, niemand zal je zomaar afbreken
brrrr, als er 1 glibber is, is hij dat wel.. Ik kan er geen seconde naar kijken of luisterenquote:
Je moet ook niet gelijk beginnen met flirten, eerst gewoon een gesprek aangaan en losje wat praten zonder gelijk en dan op een gegeven moment iets zeggen van "heb je nog wat leuks gezien vanavond" zonder een geslacht te noemen en zo het gesprek die richting op sturen, geloof me het is makkelijker dan je denkt ook in NLquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Let je wel even op de cultuurverschillen tussen Portugal en Nederland? In Portugal kan een hetero-man een flirtpoging of compliment van ene andere man als compliment zien, in Nederland wordt het helaas veelal toch als een aanval of een belediging gezien.
[..]
In de hetero-scene niet nee
Hou wel wat van geglibber. Heerlijk zoet.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:32 schreef MisterO het volgende:
[..]
brrrr, als er 1 glibber is, is hij dat wel.. Ik kan er geen seconde naar kijken of luisteren
hij moet leren te playbacken, dat kan hij ook niet zo goed.
Humz, ik zal het proberen!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 14:33 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Je moet ook niet gelijk beginnen met flirten, eerst gewoon een gesprek aangaan en losje wat praten zonder gelijk en dan op een gegeven moment iets zeggen van "heb je nog wat leuks gezien vanavond" zonder een geslacht te noemen en zo het gesprek die richting op sturen, geloof me het is makkelijker dan je denkt ook in NL
Kun je ophouden met die rotzooiquote:
Praat nooit met basisschool leraren, of van die jonge hoopvolle emo-kids die strak van de ritaline staan...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:40 schreef Ang3l het volgende:
Ik was vandaag enorm had aan het meezingen met mijn Joshua Radin cd. Uitermate geschikt voor ritjes in de auto als de zon schijntquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Ziektes en aandoeningen, de nieuwste modeaccessoire. Spaar ze allemaal.
Niet om op mijn eigen loftrompetje te spelen, maarreh.... mja. Kan het aardigquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar kan je een beetje zingen?
engeltjes zijn toch automatisch lid van de hemelse heerschaare ?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet om op mijn eigen loftrompetje te spelen, maarreh.... mja. Kan het aardig![]()
Geen ster, maar ook niet vals.
Het wordt de nieuwste promotie, Koop voor 100 euro bij een winkel en je krijgt er eentje gratisquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Ziektes en aandoeningen, de nieuwste modeaccessoire. Spaar ze allemaal.
En mag je dan gaan kwartetten met geestesziekten en SOA's?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:49 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Het wordt de nieuwste promotie, Koop voor 100 euro bij een winkel en je krijgt er eentje gratis
waar haal jij champagne-chocolade ???quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:51 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb nog geen boodschappen gedaan en had zin in een toetje. Tja, Nuno is niet in de buurt, dus dan maar champagne-chocola en limoen bier.
*film verder kijk*
Eens.quote:
Ik heb echt zitten huilen als een klein kindquote:
ik daarna slecht geslapen omdat ik steeds beelden van die tilm terug zagquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb echt zitten huilen als een klein kind
Hij's echt maar heel kort. Krap een uurtje. Maar erg lief en mooi.
maar ook veel massaler en met meer Dragqueens en leer, althans in het hoofd van bezogde ouders, want het waren vooral scholieren die omstreeks 19.30 uur in een optocht vanaf het station de stad in liepenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:00 schreef Ang3l het volgende:
Mij lijkt Tilburg juist anoniemer dan een roze dag in Schubbekutterveen.
werk en prive moet je gescheiden houden, geloof me ik kan het wetenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:43 schreef hierissieweer het volgende:
Hijs 23 a 24. Had net een andere collega aan de lijn die dat vertelde toen ik er om vroeg. Durfde niet om meer te vragen. Ik hen echt verliefd... Wat een kut gevoel is dat!
Ik wil niet verliefd zijn... Daarom ga ik nu maar weer heel hard werken en even een paar gebakjes aan de sop-emmer schoppen!
Ik denk dat ik vrij anoniem in schubbekutterveen kan lopen samen met jouquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:00 schreef Ang3l het volgende:
Mij lijkt Tilburg juist anoniemer dan een roze dag in Schubbekutterveen.
hij werkt niet op mijn groep (en) en per 1 oktober werk ik niet meer voor die organisatie (ik spuug op die organisatie) dus het zou moeten kunnen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:09 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
werk en prive moet je gescheiden houden, geloof me ik kan het weten
In Eindhoven kunnen we dat niet, dus geen handje-handje de 30equote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:10 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vrij anoniem in schubbekutterveen kan lopen samen met jou
uitnodigen voor de afscheidsdrink en there you goquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:35 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
hij werkt niet op mijn groep (en) en per 1 oktober werk ik niet meer voor die organisatie (ik spuug op die organisatie) dus het zou moeten kunnen.
Zwijmel zwijmel. Ik vind hem leuk!
In Eindhoven kent niemand me, denk ikquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In Eindhoven kunnen we dat niet, dus geen handje-handje de 30e
Maar MIJ wel!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:47 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
In Eindhoven kent niemand me, denk ik
En JIJ schaamt je voor mijquote:
Neequote:
Ik was erquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:01 schreef petre86 het volgende:
Er waren H's op lowlands en ik heb niemand gezien?![]()
* neemt handje en huppelt door Eindhoven *quote:
Ow kut dat moet ik dus ook nog regelen... Fucker de fuck, weet eigenlijk niet wanneer ik afscheid moet nemen. 1 september heb ik vakantie/overuren opnemen dus ben de hele maand vrij. En aankomende maandag kan ik pas officeel alles indoenen omdat ik dan mijn contract heb. Maar het is een fuck a duck. Maar die borrel moet er zeker komen, plannen we nu al een jaar, zal hem dan uitnodigen. Gaan we naar de Vlaming, bier proeven. (maar is het niet raar om iemand die je eigenlijk niet kent en geen directe collega is (hij werk alleen voor dezelfde organisatie in het gebouw naast de mijne) uit te nodigen op mijn borrel...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:46 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
uitnodigen voor de afscheidsdrink en there you go
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:01 schreef petre86 het volgende:
Er waren H's op lowlands en ik heb niemand gezien?![]()
Hej hallo... je hebt het hier tegen een "leerkracht" he... ik weet heus dat iedereen te gemakkelijk gediagnosticeerd wordt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's niet altijd geen excuus, dat wordt vaak meer als een excuus gebruikt.
We hadden het er gister nog over met die Australiers, dat tegenwoordig iedereen maar gediagnostiseerd wotrdt met dyslexie als ze een beeje moeilijker lezen of leren. Hetzelfde met ADHD. Beetje druk? ADHD. Zelfde met bi-polair. Beetje stemminhgswisseling? O je bnt bi-polair. Modern medicine
Kan je vertellen dat mijn vemeende dyslectie wel degelijke gronde heeft. Maar goed denk, over mij, wat jij niet laten kunt te denken.quote:
Vergeten voor je begonnen ben wat is dat voor een instellingquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:52 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ow kut dat moet ik dus ook nog regelen... Fucker de fuck, weet eigenlijk niet wanneer ik afscheid moet nemen. 1 september heb ik vakantie/overuren opnemen dus ben de hele maand vrij. En aankomende maandag kan ik pas officeel alles indoenen omdat ik dan mijn contract heb. Maar het is een fuck a duck. Maar die borrel moet er zeker komen, plannen we nu al een jaar, zal hem dan uitnodigen. Gaan we naar de Vlaming, bier proeven. (maar is het niet raar om iemand die je eigenlijk niet kent en geen directe collega is (hij werk alleen voor dezelfde organisatie in het gebouw naast de mijne) uit te nodigen op mijn borrel...
Maar heb eigenlijk maar besloten hem maar te vergeten, tzal toch niets worden.
Trouwens het huis van mijn dromen is gisteren verkocht, tis jammer maar nu moet ik dus maar op zoeken naaar iets anders.
En Ang3l bon noite en beijos dorme bem![]()
Stroek, hoe is de verbinding tussen Anrhem en Nijmegen, staat dat even vast/druk als Ede Nijmegen?
Wat heb ik misdaan?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:21 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Praat nooit met basisschool leraren, of van die jonge hoopvolle emo-kids die strak van de ritaline staan...
hej ho wacht...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:12 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Kan je vertellen dat mijn vemeende dyslectie wel degelijke gronde heeft. Maar goed denk, over mij, wat jij niet laten kunt te denken.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:15 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Vergeten voor je begonnen ben wat is dat voor een instellingEn natuurlijk kun je hem uitnodigen dat is niet raar
Mooiquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:23 schreef hierissieweer het volgende:
[..]Ik nodig hem wel uit voor op de BBQ van onze groep. Manupuleer het gesprek wel zo dat hij nieuwschierig wordt naar onze groep, dan zeg ik kom mee BBQ'en. Hij zegt ja, ik blij. Ik aandacht aaan het schenken op die dag. Hij mij kussen, ik blij. Hij mij ten huwelijk vragen. Ik blij. Ik trouwpakken uizoeken, hij blij. Ik huwelijk regelen, hij blij. En toen leefden we nog lang en gelukkig. Ga nog snel even 1 gebakjes het bed in schoppen, want die die wil niet...
Jap, kan je de verklaring en te tests opsturen als jij dat wilt? Heb 3 dagen mijn best moeten doen met vehalen schrijven, IQ test en iets wat leek op de VABS.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:22 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
hej ho wacht...
ik kan alleen zeggen dat het schijnt aangezien ik niet met zekerheid kan zeggen of jij als zodoende gediagnosticeerd bent.
als jullie 2 nu eens mooi en braaf samen op MSN gaan zitten, dan kan ik hier ook mijn werk als PA/weddingplanner gaan uitvoerenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:28 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Jap, kan je de verklaring en te tests opsturen als jij dat wilt? Heb 3 dagen mijn best moeten doen met vehalen schrijven, IQ test en iets wat leek op de VABS.dus mag aannemen dat dat wel enige gewichtigheid heeft?
Ik heb vanaf groep 4 bijles gehad tot en met 4 mavo. Daar is wel genoeg ingestamp. Daarnaast moet jij ook weten dat mensen met dyslectie dingen kunnen verbloemen en ik dat vroeger en nu nog verbloemd heb met het ontwikkelen van een grote woordenschat en die ook toe te passen. Want als is de kwaliteit dan niet voldoende, dan klinkt het in iedergevqal gewichtig. (en kan ik laten merken dat ik niet gewoon dom ben)quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:22 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
hej ho wacht...
ik kan alleen zeggen dat het schijnt aangezien ik niet met zekerheid kan zeggen of jij als zodoende gediagnosticeerd bent.
Wat ik overigens wel opvallend vind is dat je bij ladingen woorden geen fouten maakt die je bij een dyslect wel zou verwachten.
Ken je dat? Heb je geen aggenda weet je alles uit je hoofd, heb je er wel een weet je niets meer. Gebruik sinds kort er een, maar die ligt nu op mijn (andere) werk. Dus kan je even geen data geven van wanneer het mogelijk is te trouwenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
als jullie 2 nu eens mooi en braaf samen op MSN gaan zitten, dan kan ik hier ook mijn werk als PA/weddingplanner gaan uitvoeren
exen horen verwerkt te worden in de levensloop en als het kan ook nog een plekje te krijgen bachelor gedeeltequote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:38 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ken je dat? Heb je geen aggenda weet je alles uit je hoofd, heb je er wel een weet je niets meer. Gebruik sinds kort er een, maar die ligt nu op mijn (andere) werk. Dus kan je even geen data geven van wanneer het mogelijk is te trouwen
p.s. nodig je ook mijn ex uit, dan weet hij eindelijk dat ik gewoon er niet meer voor hem ben!
Ik heb ook verschillende IQ test gehad, dat zegt allemaal niet zoveel (ze verschillen nog weleens)quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:28 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Jap, kan je de verklaring en te tests opsturen als jij dat wilt? Heb 3 dagen mijn best moeten doen met vehalen schrijven, IQ test en iets wat leek op de VABS.dus mag aannemen dat dat wel enige gewichtigheid heeft?
O pequeno zit denk ik te chatten mat iemand anders, hij heeft geen tijdquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:44 schreef Stroekie het volgende:
Maar zoek rustig verder hoor, ik lees morgen wel wanneer ik werk op moet leveren.
Ik heb tegenwoordig toch wat tijd over nu ik niet meer hoeft te postfladderen tussen Lindo en pequeno anjo azul
ik denk eerder dat hij op internet aan het zoeken een naar een mobiel abo met grote SMS bundel voor Europa tegen bodemprijzenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:54 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
O pequeno zit denk ik te chatten mat iemand anders, hij heeft geen tijd
It wasn't me, want ik was al voor 20.30 uur klaar met hemquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:54 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Waar heb je het nu weer over gehadquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
It wasn't me, want ik was al voor 20.30 uur klaar met hem
dat kan hij je beter zelf vertellen, anders maai ik hem weer gras voor de voeten weg.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:05 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Waar heb je het nu weer over gehad
schat ik speel nooit 2e viool ook op de 30e nietquote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat kan hij je beter zelf vertellen, anders maai ik hem weer gras voor de voeten weg.![]()
En als hij het niet wil vertellen dan kom je het de 30e maar vragen, want met een beetje geluk je dan ook nog aan de hoofdrolspeler zelf voorstellen ook, al lijkt me aanwijzen vanaf gepaste afstand veiliger
Nee kom maar weer snel met die Fiddler van het dak af, straks vat je nog kou.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:19 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
schat ik speel nooit 2e viool ook op de 30e niet
Je pequeno anjo azul was in slaap gevallen op de bankquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:54 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
dan snap ik het niet meerquote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee kom maar weer snel met die Fiddler van het dak af, straks vat je nog kou.
je koppositie is niet in gevaar
Zeg, ik speel toch ook niet de eerste bij je!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 00:19 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
schat ik speel nooit 2e viool ook op de 30e niet
zo krijgt het woord strijkstok wel een nieuwe dimensiequote:Op woensdag 20 augustus 2008 08:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg, ik speel toch ook niet de eerste bij je!
en school niet ?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 08:26 schreef Cairon het volgende:
omdat werken stom is
en rest van de dag voor achterstallige email ?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 08:18 schreef Ang3l het volgende:
Zometeen weer aan 't werk. En volgens mij meteen een meeting van 9 tot 12
Tofquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet om op mijn eigen loftrompetje te spelen, maarreh.... mja. Kan het aardig![]()
Geen ster, maar ook niet vals.
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 08:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg, ik speel toch ook niet de eerste bij je!
en gisteren al een avond TV gekeken, straks wordt je nog gewoon burgelijkquote:Op woensdag 20 augustus 2008 09:35 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
je moest eens weten![]()
Maar je hebt gelijk, vergeef me
en goedemorgen, ik ben te vroeg op![]()
![]()
ja erg he, samen met A, TV flessen wijn en kaas. Nu nog de geraniumsquote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en gisteren al een avond TV gekeken, straks wordt je nog gewoon burgelijk
naast die geraniums ook maar direct een Labrador/golden retreiver ?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:22 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ja erg he, samen met A, TV flessen wijn en kaas. Nu nog de geraniums![]()
Oh dit lijkt net of ik wat met A heb maar dat is dus niet zo
Hondenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
naast die geraniums ook maar direct een Labrador/golden retreiver ?
werd je nog niet gebeld door hun, dat je gemist werd, en dat de omzet achterbleef bij de verwachtingen ?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:41 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Hondenmaar gelukkig is het 1 keer, vanavond gewoon weer naar de wine bar
vragen staat vrij, en wie niet vraagt die niet wintquote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:49 schreef hierissieweer het volgende:
Jongens 2 dingen. Ik ben verliefd, zwaar verliefd. En dat is fijn, maar ook niet. Ben al vanaf kwart voor 7 Miriam aan het stalken. En haar aan het vertellen hoe geweldig die collega is. Inmiddels zijn we 50 smsjes verder... Ik sta gewoon op en denk aan hoe hij nu zal slapen, hoe mooi hij zal zijn als hij slaapt... Ik ben verliefd. Miriam smsd net Passie voelt Passie voor X, ik moest lachen, maar het is wel zo. Zwaar verliefd. Ohw...
Daarnaast:
Met de onderhandeling voor het salaris wil ik proberen er meer functiejaren in de wacht te slepen. Ik wil meer verdienen.
Ik zit nu, deze maand nog op 0 functiejaren, maar volgende maand zal ik 1 jaar stijgen...
Maar mwat ik nu bedacht heb;
"inmiddels ben ik bijna een jaar aan het werk bij mijn huidige werkgeven, hierdoor zou ik in theorie per september 1 functiejaar omhoog gaan. Daarnaast heb ik dit jaar mijn propedeuse gehaald en heb ik inmiddels al 3 jaar werkervaring in dit werkveld en deze doelgroep. Om die redenen ben ik van mening dat ik recht heb op schaal 35/3."
Mijn werkervaring is overigens wel voornamelijk stage. (hoewel ik 2 jaar echte werkervaring nu heb.) Klinkt dit aannemlijk en aanlokkelijk? Ik heb voor mijzelf bedacht dat ik uit wil komen in functiejaar 2, dus dan kan zij 3 nog afzwakken naar jaar 2.... Klinkt in theorie leuk, maar ook nog even het lef krijgen om het te doen en hopen dat mijn redenen haar overtuigen...
Nee dat nog net niet, alhoewel ze voor ons nu wel portugese wijn hebbenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 10:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
werd je nog niet gebeld door hun, dat je gemist werd, en dat de omzet achterbleef bij de verwachtingen ?
Het ziet er naar uit dat je behalve lesjes in versieren, ook lessen in onderhandelingen nodig hebtquote:
Dat is is een goede tip. Denk dat ik dat eens zal proberen...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:11 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Het ziet er naar uit dat je behalve lesjes in versieren, ook lessen in onderhandelingen nodig hebt
Eerste tip. Zeg nooit wat je wilt hebben, vertel over hoeveel ervaring je hebt en vraag wat het hun waard is
-edit- en ik heb een lesje nodig in quoten![]()
toch niet die beroemde groene fles van Matteus ?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:08 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Nee dat nog net niet, alhoewel ze voor ons nu wel portugese wijn hebben
elke werkgever is wettelijk verplciht je maandelijks een loonstrookje te verstrekken zodat je zelf enigsinds het bruto netto traject kan beredenerenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:23 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Dat is is een goede tip. Denk dat ik dat eens zal proberen...
Overigens heb ik geen recent loonstrookje, en er staat niet in de papieren dat ik er eentje mee moet nemen...
Jap, mik die dingen altijd weg, nadat ik ze gezien heb. Krijg toch wel een jaaropgave aan het einde...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:39 schreef Stroekie het volgende:
[..]
elke werkgever is wettelijk verplciht je maandelijks een loonstrookje te verstrekken zodat je zelf enigsinds het bruto netto traject kan beredeneren
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
toch niet die beroemde groene fles van Matteus ?
Ook vanwege de kroegentocht, beoordelingen?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik ga vaanvond 8 verschillende flessen/soorten wit proeven bij www.perfruor.nl
Nope dit puur voor eigen plezier en genot.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:46 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ook vanwege de kroegentocht, beoordelingen?
ik help je wel een handjequote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:54 schreef hierissieweer het volgende:
nog 4 posts hierna...
ow dacht dat die site van die boeren daar was... Maar gaat dus wel gezellig worden. Heb je nog leuke dingen met hem op het program?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nope dit puur voor eigen plezier en genot.
Mijn reisgenoot Erwin is een week over uit Denemarken. en de egienaar van die site regelt dus onze jaarlijkse import van Zuid Afrikaanse wijn en was onze reisleider vorig jaar toen we in Zuid Africa een week lang wijnboeren bezocht hebben.
Ja vanavond dus wijn proeven en met Rob bijkletsen en morgenavond gaan we onze volgende vakantie proberen op de rit te zetten. Nov/Dec 2008 gaan we New Zealand en Australia onveilig makenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:57 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
ow dacht dat die site van die boeren daar was... Maar gaat dus wel gezellig worden. Heb je nog leuke dingen met hem op het program?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |