quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:18 schreef Cairon het volgende:
ik ga helemaal niks doen, maar van MisterO Nuno en Ang3l weet ik dat ze hard van bil gaan... daar zijn de verwachtingen ondertussen erg hoog...
Cybart en Mitchell zijn de afgelopen tijd ook hard aan het flirten geweest... dus wie weet wat we op dat vlak gaan zien...
Er is niemand onder de 18 dus NathaN komt niet...
The Fok!kers Gay And Lesbian Pride Weekend Meet part 2quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:15 schreef Waxxer het volgende:
Maar wat gaan jullie doe-hoennn..?
Het heeft even geduurd maar Eindhoven gaat ook een H topic meeting krijgenquote:Op maandag 18 augustus 2008 20:20 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Dat klinkt als een of andere enge scoorbijeenkomst, maar waar komt het feitelijk op neer? Of ja, laat ik het anders zeggen, wat is de dekmantel dan?
Ooooohh! Oke!quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:18 schreef Cairon het volgende:
in het kort... Pann/Friso... drama aplenty dus
Eindhoven... Eindhoven...quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:21 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Het heeft even geduurd maar Eindhoven gaat ook een H topic meeting krijgen
di e jongen met donkerekrullen die (ex)buurman is van Ang3lquote:Op maandag 18 augustus 2008 20:22 schreef Vlarp het volgende:
Wie is Mitchell?
En wat heeft die met een Fok! meet te maken?quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
di e jongen met donkerekrullen die (ex)buurman is van Ang3l
Mijn buurjongen. Maar wat die steeds in de lijst doet....quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:22 schreef Vlarp het volgende:
Wie is Mitchell?
Volgens Cairon was Mitchell mede oorzaak van Panngate, en ter verhoging van de feestvreugde brengt Ang3l hem dit keer ook weer meequote:Op maandag 18 augustus 2008 20:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
En wat heeft die met een Fok! meet te maken?
quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:26 schreef Waxxer het volgende:
En Ang3l is die ene met die gele auto toch?
Ja hallo dat beslissen we nog altijd zelf okquote:Op maandag 18 augustus 2008 20:18 schreef Cairon het volgende:
ik ga helemaal niks doen, maar van MisterO Nuno en Ang3l weet ik dat ze hard van bil gaan... daar zijn de verwachtingen ondertussen erg hoog...
Cybart en Mitchell zijn de afgelopen tijd ook hard aan het flirten geweest... dus wie weet wat we op dat vlak gaan zien...
Er is niemand onder de 18 dus NathaN komt niet...
quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:31 schreef Vlarp het volgende:
Henk maakt mijn dag weer een beetje beter
heb jij niet nog een vriend die zich die avond over Cairon wil/kan ontfermen?quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:34 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ja hallo dat beslissen we nog altijd zelf ok
Daan? O ja, je nieuwe scharrelquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
ben ook weer thuis, ik ben bij Daan wezen eten, mocht er zelfs douchen
quote:
Lief is tie zeker, maar er is NIETS gebeurd, hij is nog veel te jongquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
![]()
Right.
Maar goed, Daan heette ie dus.
Was ie lief?
zoals ik al zei I did not have sexual relations with that boyquote:Op maandag 18 augustus 2008 23:43 schreef Stroekie het volgende:
[..]
iets dat ik moet weten ?
moest je daarom alles weten over The Dark Knight ?
quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zoals ik al zei I did not have sexual relations with that boy
"Duwt TMM de trap op"quote:Op maandag 18 augustus 2008 23:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
ben trouwens behoorlijk aan het instorten op het moment, heb uiteindelijk ook nog tot 7.30 uur vanochtend gedanst in de 24 uurs, werd overgehaald terug te gaan
wie gaat mij negeren?quote:
En het mooie is: ik kan zien wie op wie gestemd heeftquote:
Laat die persoon zich zelf maar melden, dan scheeld het mij de moeite op de 30ste om sociaal tegen die persoon te zijnquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 00:25 schreef MisterO het volgende:
[..]
En het mooie is: ik kan zien wie op wie gestemd heeftnu ga ik slapen, trusten
fliefdt zijn is best wel leuk als er kans is dat het wederzijds isquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:19 schreef rodebes het volgende:
Hij heeft zulke mooie bdonker bruine ogen
hijs zo intelligent
Hij spreekt zo flot en gemakkelijk
Hij is zo toegankelijk
hijs gewoin erg lekker
Ohw... Ik ben verlieft, not funny
en dus begin je de dag gewoon met Fokken ?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:07 schreef MisterO het volgende:
G'morgen! voor het eerst weer op school in Groningen! dat krijg je als je in de zomer niet goed doorwerkt, waardoor je je afstudeerscriptie niet afkrijgt![]()
Maar ik ga er weer helemaal tegenaan!
Jaaa, dat kan ook nog wel erbij hoorquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en dus begin je de dag gewoon met Fokken ?
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:26 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jaaa, dat kan ook nog wel erbij hooren waar ben jij?
al bijna 1 uur op kantoorquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:26 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jaaa, dat kan ook nog wel erbij hooren waar ben jij?
Stroek je bent verslaafd!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
[..]
al bijna 1 uur op kantoor
en ja ik zat vanochtend in de trein alweer postings achter te laten
Ja na 1 maand moet ik inderdaad bekennen dat dat kleine kastje een veel grotere aantrekkingskracht op mij uitoefend dat ik had durven denkenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:37 schreef MisterO het volgende:
[..]
Stroek je bent verslaafd!pas op, voor je het weet kom je er niet meer achter
![]()
Oeh de waterpolo dames halve finale met Nederland begint zo
Daarom heb ik maar een telefoonabonnement genomen zonder internetquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 09:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja na 1 maand moet ik inderdaad bekennen dat dat kleine kastje een veel grotere aantrekkingskracht op mij uitoefend dat ik had durven denken
ik dus wel flatrate, want ik wist dat limieten er zijn om overheen te gaanquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:07 schreef MisterO het volgende:
[..]
Daarom heb ik maar een telefoonabonnement genomen zonder internet
en hij gaat je ook nederlands leren ? Ja ik weet het maar ik heb een excuusquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 02:19 schreef rodebes het volgende:
Hij heeft zulke mooie bdonker bruine ogen
hijs zo intelligent
Hij spreekt zo flot en gemakkelijk
Hij is zo toegankelijk
hijs gewoin erg lekker
Ohw... Ik ben verlieft, not funny
Ik heb Joao achter de hand. Is de grootste slet die ik ken, maar de vraag is of ie wil Cairon post eens een duidelijke fotoquote:Op maandag 18 augustus 2008 20:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
heb jij niet nog een vriend die zich die avond over Cairon wil/kan ontfermen?
de poot verwijt de ketelquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:39 schreef Nuno_G het volgende:
en hij gaat je ook nederlands leren ? Ja ik weet het maar ik heb een excuus![]()
Goedemorgen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |