Start er een poll overquote:Op maandag 18 augustus 2008 17:09 schreef MisterO het volgende:
ff serieus, hebben stroek en tmm echt wat met elkaar? ik geloof het namelijk ook niet Erik
Ik stond met Djordi te zoenen terwijl Pepe (de 'hetero') stiekem stond toe te kijken. Dus ik maak het grapje "goh die wil vast meedoen!" dus we begonnen een gesprek met m. Bleek dat ie hetero was en dat z'n vriendinnetje er aan kwam (Charlie). dus met ze staan kletsen en toen maakte Pepe een opmerking over dat ze al 7.5 maand wat hadden en elkaar zo vertrouwde. Dus GJ met z'n grote mond: "oh dus als ik haar nu zoen is het geen probleem?". Charlie: Nee, hoor. en whoppaquote:Op maandag 18 augustus 2008 15:34 schreef MisterO het volgende:
Hold on.. je zoent een meisje, omdat dr vriendje geil is? wat wil je daarmee bereiken danleg mij dat eens uit..
MMM zal ik dan "anders" stemmen of moet ik dan uitleg gevenquote:Op maandag 18 augustus 2008 17:51 schreef Stroekie het volgende:
en zoals van een oude grijsaard verwacht mag worden is de niemand van mij
jij MOET hier helemaal niksquote:Op maandag 18 augustus 2008 18:00 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
MMM zal ik dan "anders" stemmen of moet ik dan uitleg geven
Ik niet, moet toch om jou meevechten.quote:Op maandag 18 augustus 2008 17:40 schreef Nuno_G het volgende:
jee ik heb al een stem, als die mensen het ook even zeggen dan kan ik er rekening mee houden
Zoals Stroek al zei, er moet niks, alles magquote:Op maandag 18 augustus 2008 18:06 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik niet, moet toch om jou meevechten.
Nou dat mag volgens mij nou juist weer niet.quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:11 schreef Nuno_G het volgende:
Zoals Stroek al zei, er moet niks, alles mag
Wat en van wiequote:Op maandag 18 augustus 2008 18:17 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nou dat mag volgens mij nou juist weer niet.
wat ook niet moet is aan jezelf twijfelenquote:Op maandag 18 augustus 2008 18:17 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nou dat mag volgens mij nou juist weer niet.
Zonder tong.quote:Op maandag 18 augustus 2008 18:24 schreef Nuno_G het volgende:
Wat en van wieik mag toch wel even met Sam zoenen
Het was net zo lekker rustigquote:Op maandag 18 augustus 2008 18:49 schreef Ang3l het volgende:Hola!
And weeeee're back! Home at last!
aaaah jammerquote:
Heb je SMS-jes gekregenquote:Op zaterdag 16 augustus 2008 16:59 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
hoe is het met je lief op lowlands (en die van mij) zijn ze al nat geworden
Kun je even een sms sturen met Bonito amo-te
Ola bonitohoe was hetquote:Op maandag 18 augustus 2008 18:49 schreef Ang3l het volgende:Hola!
And weeeee're back! Home at last!
ZEG! Als je nou niet gauw lief doet schop ik je terug naar parijs en gaat de Eiffeltoren er voor in terwijl ik de Sacre Coeur als buttplug gebruik!!!quote:
Heerlijk! Al miste ik wel het PM-mechanismequote:
Nee we zijn niet geweest. Zijn met 2 Australische meiden heerlijk Nederlandsig in een Hans & Grietje pannenkoekenhuis gaan etenquote:ook al naar the cinema geweest of zijn jullie niet gegaan
Jaquote:Op maandag 18 augustus 2008 10:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Je bent moeilijk te overtuigen,
Voor jou geld seeing is believing?
Dus jij wil eerst met eigen ogen kunnen vaststelllen dat er wat is nadat TMM en Ik hebben staan bekken ?
Been there done that. Je moet echt iets originelers bedenkenquote:Op maandag 18 augustus 2008 19:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ZEG! Als je nou niet gauw lief doet schop ik je terug naar parijs en gaat de Eiffeltoren er voor in terwijl ik de Sacre Coeur als buttplug gebruik!!!
quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja
Nah, donderdagochtend gegaan... en maandagavond pas terug... en dan maar 1 topicje vol en eigenlijk ook maar net pas?Ik ben al bijna klaar met teruglezen man!!
Dat zeg ik toch! Lé-zen!quote:
De postduif heeft toch goed werk gedaanquote:Op maandag 18 augustus 2008 19:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heerlijk! Al miste ik wel het PM-mechanisme
[..]
Nee we zijn niet geweest. Zijn met 2 Australische meiden heerlijk Nederlandsig in een Hans & Grietje pannenkoekenhuis gaan eten
Overigens zou TMM niet naar de IMAX gaan maar Tim (de ex) en ik.
Ik ben niet met je lief teruggereisd.
Ja de grijze postduif heeft alles goed bezorgd hoorquote:Op maandag 18 augustus 2008 19:30 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
De postduif heeft toch goed werk gedaan![]()
O ja, soryquote:Je bent toch met jezlef teruggereisd want TMM is mijn lief niet
Ja van die afspraak dat jij een beetje op mijn lief zou letten is niet zoveel terecht gekomen geloof ik ?quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja de grijze postduif heeft alles goed bezorgd hoor
[..]
O ja, soryis ook allemaal zo'n verwarrend lief gedoe
Voor zover ik weet heeft ie niet alweer naakt door de 24-uurs tent gelopen, maar ik weet het natuurlijk niet zeker. Ik lag op camping 2, hij op camping 4.quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:36 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja van die afspraak dat jij een beetje op mijn lief zou letten is niet zoveel terecht gekomen geloof ik ?
als d'r straks maar niet weer foto's opduiken
Dat zal toch zeker niet ?quote:Op maandag 18 augustus 2008 19:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Voor zover ik weet heeft ie niet alweer naakt door de 24-uurs tent gelopen, maar ik weet het natuurlijk niet zeker. Ik lag op camping 2, hij op camping 4.
Ja hij was ook heel lief dit weekendquote:Op maandag 18 augustus 2008 19:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja de grijze postduif heeft alles goed bezorgd hoor
Ja zoveel warmte dit weekend (en drukte)quote:O ja, soryis ook allemaal zo'n verwarrend lief gedoe
Alleen dat laatstequote:Op maandag 18 augustus 2008 19:44 schreef Nuno_G het volgende:
Ja zoveel warmte dit weekend (en drukte)![]()
Verder nog iets romantisch gebeurt of alleen springen, lachen, dansen en genieten ?
kijk nou toch eens wie hier zo maar het topic komt binnen wandelenquote:Op maandag 18 augustus 2008 20:07 schreef Waxxer het volgende:
Wat gaan jullie doe-hoen..?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |