en dat isquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
de poot verwijt de ketel![]()
Ja hij heeft namelijk ook een excuus
Hij zou dyslectisch zijn of zo...quote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:20 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hij zou dyslectisch zijn of zo...
En hoe is het vandaag met de laminaat handelaar ?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:20 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Nuno zijn opleiding niet in Nederland genoten en met al die internationale contacten en verblijven is zijn Nederlands soms niet helemaal optimaalquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:25 schreef MisterO het volgende:
Wat is jou excuus MissNun?
Ik ook ik heb dyslectie en naar 8 jaar bijles is dit het beste wat eruit kwam (in combinatie met vermoeidheid)quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:39 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en hij gaat je ook nederlands leren ? Ja ik weet het maar ik heb een excuus![]()
Goedemorgen![]()
Maar ja wie gaat er dan ook intensief fokken in het holst van de nachtquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:07 schreef rodebes het volgende:
[..]
Ik ook ik heb dyslectie en naar 8 jaar bijles is dit het beste wat eruit kwam (in combinatie met vermoeidheid)
Juist, ik heb nederlands van mijn vader geleerd en ergens ver in het verleden een cursus gedaan, vandaar alle fouten. Alhoewel ik tegenwoordig wel mijn met vader en broer in het NL email. Dat helpt wel, zeker omdat mijn broer mij corrigeert (maar d en t zal ik wel nooit snel lerenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Nuno zijn opleiding niet in Nederland genoten en met al die internationale contacten en verblijven is zijn Nederlands soms niet helemaal optimaal
Uhm... Tja... Ik was net klaar met werken?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar ja wie gaat er dan ook intensief fokken in het holst van de nacht
tis met een tquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:10 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Juist, ik heb nederlands van mijn vader geleerd en ergens ver in het verleden een cursus gedaan, vandaar alle fouten. Alhoewel ik tegenwoordig wel mijn met vader en broer in het NL email. Dat helpt wel, zeker omdat mijn broer mij corrigeerd (maar d en t zal ik wel nooit snel leren)
quote:
Dat is wel zo makkelijkquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:10 schreef rodebes het volgende:
Hoe versier je trouwens een man, waarvan je niet weet of hij homo is? Ik heb geen flauw idee... Ik wil hem!
Laat eens een plaatje zien? misschien dat we het daar wel aan kunnen zienquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:10 schreef rodebes het volgende:
Hoe versier je trouwens een man, waarvan je niet weet of hij homo is? Ik heb geen flauw idee... Ik wil hem!
quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:18 schreef Cairon het volgende:
maar van MisterO Nuno en Ang3l weet ik dat ze hard van bil gaan... daar zijn de verwachtingen ondertussen erg hoog...
Jap heb zijn foto ook al boven mijn bed hangen... Heb die jongen nu 2 keer gezien, heb geen foto dus. Maar hij is niet gay om te zienquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:24 schreef MisterO het volgende:
[..]
Laat eens een plaatje zien? misschien dat we het daar wel aan kunnen zien
Hallo de 30e zullen er wel niet zoveel twijfelgevallen rondlopenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij moet jij rodebes de 30e nog wat tips en truks leren
Ola Querido taz bomquote:
Ik ben lelijk, dus moet het niet hebben van alleen mijn looks. Dus wat kan ik allemaal nog meer in de strijd gooien?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:35 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Hallo de 30e zullen er wel niet zoveel twijfelgevallen rondlopen
Personality is veel belangrijker en overtuigd zijn van je zelfquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:38 schreef rodebes het volgende:
[..]
Ik ben lelijk, dus moet het niet hebben van alleen mijn looks. Dus wat kan ik allemaal nog meer in de strijd gooien?
heb geen innemende persoonlijkheid en ben mij te veel bewust van mijn (vele) tekortkomingen dat ik niet overtuigd van mijzelf kan zijn.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:54 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Personality is veel belangrijker en overtuigd zijn van je zelf
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:35 schreef rodebes het volgende:
Trouwens stroeker, ben gisteren ook aangenomen in nijmegen (officieel)
Onzin want via de telefoon kom jij best zelfverzekerd overquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:56 schreef rodebes het volgende:
[..]
heb geen innemende persoonlijkheid en ben mij te veel bewust van mijn (vele) tekortkomingen dat ik niet overtuigd van mijzelf kan zijn.
Da's niet altijd geen excuus, dat wordt vaak meer als een excuus gebruikt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:20 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hola guapo. Soy bien. Y tu?quote:
Ja, na zo'n heftige week duurt een schoonheidsslaapje nou eenmala weer at langerquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Zo jij hebt vandaag je rol van schone slaper aardig serieus genomen
Ok les 1 (target is in de kroeg)quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:56 schreef rodebes het volgende:
[..]
heb geen innemende persoonlijkheid en ben mij te veel bewust van mijn (vele) tekortkomingen dat ik niet overtuigd van mijzelf kan zijn.
Multo bomquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hola guapo. Soy bien. Y tu?
De tas is uitgepakt, wat eigenlijk wil zeggen dat alle Berlijn en Lowlands kleren nu over de vloer liggenNou nee, alle witte nog, de rest zit al keurig ion de was nu. Dadelijk nog ff de stad in om shirtjes te halen, ff kijken of Mitchell er is en hem laten schrikken met mijn 6 dagen baard
en dan naar pap en mam (ja kan slechts mijn medicijnen ophalen in m'n geboortedorp en dan niet langs je nieuwe schoonouders gaan he
)
Maar je nieuwe schoonouders wonen toch in een heel ander "dorp" ?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hola guapo. Soy bien. Y tu?
De tas is uitgepakt, wat eigenlijk wil zeggen dat alle Berlijn en Lowlands kleren nu over de vloer liggenNou nee, alle witte nog, de rest zit al keurig ion de was nu. Dadelijk nog ff de stad in om shirtjes te halen, ff kijken of Mitchell er is en hem laten schrikken met mijn 6 dagen baard
en dan naar pap en mam (ja kan slechts mijn medicijnen ophalen in m'n geboortedorp en dan niet langs je nieuwe schoonouders gaan he
)
Zeg, ik had anderhalve dag tussen Belrijn en Lowlands en toen heb ik ook geen zak gedaanquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:17 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Multo bom
Wat ben je georganiseerd, duurt bij mij altijd een paar dagen voordat ik wat aan de was ga doen
Ja ik creeer altijd hele veilige afstandenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar je nieuwe schoonouders wonen toch in een heel ander "dorp" ?
maar jij had toch daar een hulp in de huishouding voor ?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeg, ik had anderhalve dag tussen Belrijn en Lowlands en toen heb ik ook geen zak gedaanDat lag daar maar. Ik wilde het eigenlijk wassen en meenemen naar LL maar kon me er niet toe zetten
Nu heb ik dus en Berlijn-was en Lowlands-was.... en de leukste dingen zijn dus vies. Tja, dan maar in de was gooien.
Tot diegene wat in je drankje doet, niet zo slim MissNunquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:14 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ok les 1 (target is in de kroeg)
Loop naar binnen en zorg dat iedereen je ziet (loop zelfverzekerd en niet te snel)
Loop langs je target en zeg Hoi (hij zal een beetje verbaasd zijn)
Loop direckt door naar de bar en bestel wat te drinken (draai je niet om, nog niet)
Wanneer je je drinken heb draai je om richting hem en je zult merken dat hij nog kijkt (vraagt zich af waarom je hoi zei)
Proost richting hem en lach
Begin dan een gesprek met iemand aan de bar (maakt niet uit wie, maar beter is een leuk uitziende jongen)
Zorg dat je in zijn gezicht kan blijven kijken en lach af en toe in zijn richting
Nu zijn er 2 opties
Hij komt naar de bar om wat te drinken te bestellen vlak bij jou
Dit is de makkelijkste want dat beteent dat ie geinteresseerd is en wat je ook zegt het gesprek begin wel en hoppa beet.
Of hij neemt de afwachtende houding in
Bestel nog wat en ga naar de toilet (zorg dat je hem moet passeren)
Vraag hem of ie even op je drankje wil letten (dit doet iedereen als je het vriendelijk vraagt)
Ga naar de toilet en bij terugkomst bedank je hem en vraag of hij ook wat wil drinken
als ie ja zegt hoppa beet wederom
Makkelijk he
Wowquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:14 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ok les 1 (target is in de kroeg)
Loop naar binnen en zorg dat iedereen je ziet (loop zelfverzekerd en niet te snel)
Loop langs je target en zeg Hoi (hij zal een beetje verbaasd zijn)
Loop direckt door naar de bar en bestel wat te drinken (draai je niet om, nog niet)
Wanneer je je drinken heb draai je om richting hem en je zult merken dat hij nog kijkt (vraagt zich af waarom je hoi zei)
Proost richting hem en lach
Begin dan een gesprek met iemand aan de bar (maakt niet uit wie, maar beter is een leuk uitziende jongen)
Zorg dat je in zijn gezicht kan blijven kijken en lach af en toe in zijn richting
Nu zijn er 2 opties
Hij komt naar de bar om wat te drinken te bestellen vlak bij jou
Dit is de makkelijkste want dat beteent dat ie geinteresseerd is en wat je ook zegt het gesprek begin wel en hoppa beet.
Of hij neemt de afwachtende houding in
Bestel nog wat en ga naar de toilet (zorg dat je hem moet passeren)
Vraag hem of ie even op je drankje wil letten (dit doet iedereen als je het vriendelijk vraagt)
Ga naar de toilet en bij terugkomst bedank je hem en vraag of hij ook wat wil drinken
als ie ja zegt hoppa beet wederom
Makkelijk he
Die komt niet wassen. Belachelijk he!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar jij had toch daar een hulp in de huishouding voor ?
Een béétje vertrouwen in de mensheid mag wle he! Maar sowieso, als ie iets in je drankje doet wil ie dus iets van je... en je weet wat ze zeggen: "Is de verkrachter te sterk? Ga liggen en geniet van zijn werk".quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:22 schreef MisterO het volgende:
[..]
Tot diegene wat in je drankje doet, niet zo slim MissNun
tja ik heb een beetje teveel verhalen van mensen gehoord, waardoor ik best wel goed op mn drankjes letquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een béétje vertrouwen in de mensheid mag wle he! Maar sowieso, als ie iets in je drankje doet wil ie dus iets van je... en je weet wat ze zeggen: "Is de verkrachter te sterk? Ga liggen en geniet van zijn werk".
wel strijken ?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die komt niet wassen. Belachelijk he!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |