en dat isquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
de poot verwijt de ketel![]()
Ja hij heeft namelijk ook een excuus
Hij zou dyslectisch zijn of zo...quote:
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:20 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hij zou dyslectisch zijn of zo...
En hoe is het vandaag met de laminaat handelaar ?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:20 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Hij zou dyslectisch zijn of zo...
Volgens mij heeft Nuno zijn opleiding niet in Nederland genoten en met al die internationale contacten en verblijven is zijn Nederlands soms niet helemaal optimaalquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:25 schreef MisterO het volgende:
Wat is jou excuus MissNun?
Ik ook ik heb dyslectie en naar 8 jaar bijles is dit het beste wat eruit kwam (in combinatie met vermoeidheid)quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 10:39 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
en hij gaat je ook nederlands leren ? Ja ik weet het maar ik heb een excuus![]()
Goedemorgen![]()
Maar ja wie gaat er dan ook intensief fokken in het holst van de nachtquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:07 schreef rodebes het volgende:
[..]
Ik ook ik heb dyslectie en naar 8 jaar bijles is dit het beste wat eruit kwam (in combinatie met vermoeidheid)
Juist, ik heb nederlands van mijn vader geleerd en ergens ver in het verleden een cursus gedaan, vandaar alle fouten. Alhoewel ik tegenwoordig wel mijn met vader en broer in het NL email. Dat helpt wel, zeker omdat mijn broer mij corrigeert (maar d en t zal ik wel nooit snel lerenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 11:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Nuno zijn opleiding niet in Nederland genoten en met al die internationale contacten en verblijven is zijn Nederlands soms niet helemaal optimaal
Uhm... Tja... Ik was net klaar met werken?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:09 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar ja wie gaat er dan ook intensief fokken in het holst van de nacht
tis met een tquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:10 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Juist, ik heb nederlands van mijn vader geleerd en ergens ver in het verleden een cursus gedaan, vandaar alle fouten. Alhoewel ik tegenwoordig wel mijn met vader en broer in het NL email. Dat helpt wel, zeker omdat mijn broer mij corrigeerd (maar d en t zal ik wel nooit snel leren)
quote:
Dat is wel zo makkelijkquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:10 schreef rodebes het volgende:
Hoe versier je trouwens een man, waarvan je niet weet of hij homo is? Ik heb geen flauw idee... Ik wil hem!
Laat eens een plaatje zien? misschien dat we het daar wel aan kunnen zienquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:10 schreef rodebes het volgende:
Hoe versier je trouwens een man, waarvan je niet weet of hij homo is? Ik heb geen flauw idee... Ik wil hem!
quote:Op maandag 18 augustus 2008 20:18 schreef Cairon het volgende:
maar van MisterO Nuno en Ang3l weet ik dat ze hard van bil gaan... daar zijn de verwachtingen ondertussen erg hoog...
Jap heb zijn foto ook al boven mijn bed hangen... Heb die jongen nu 2 keer gezien, heb geen foto dus. Maar hij is niet gay om te zienquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:24 schreef MisterO het volgende:
[..]
Laat eens een plaatje zien? misschien dat we het daar wel aan kunnen zien
Hallo de 30e zullen er wel niet zoveel twijfelgevallen rondlopenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 12:26 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij moet jij rodebes de 30e nog wat tips en truks leren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |