Kun je ophouden met die rotzooiquote:
Praat nooit met basisschool leraren, of van die jonge hoopvolle emo-kids die strak van de ritaline staan...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:40 schreef Ang3l het volgende:
Dus het is OF een steeds meer voorkomende aandoenin, of we weten er steeds meer vanaf en schoven het vroeger gewoon onder de categorie domme kinderen... of het wordt iets te makkelijk geroepen. En ik denk een combinatie van die laatste 2.
Ik was vandaag enorm had aan het meezingen met mijn Joshua Radin cd. Uitermate geschikt voor ritjes in de auto als de zon schijntquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Ziektes en aandoeningen, de nieuwste modeaccessoire. Spaar ze allemaal.
Niet om op mijn eigen loftrompetje te spelen, maarreh.... mja. Kan het aardigquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar kan je een beetje zingen?
engeltjes zijn toch automatisch lid van de hemelse heerschaare ?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Niet om op mijn eigen loftrompetje te spelen, maarreh.... mja. Kan het aardig![]()
Geen ster, maar ook niet vals.
Het wordt de nieuwste promotie, Koop voor 100 euro bij een winkel en je krijgt er eentje gratisquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:39 schreef Tha_Erik het volgende:
Ziektes en aandoeningen, de nieuwste modeaccessoire. Spaar ze allemaal.
En mag je dan gaan kwartetten met geestesziekten en SOA's?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:49 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Het wordt de nieuwste promotie, Koop voor 100 euro bij een winkel en je krijgt er eentje gratis
waar haal jij champagne-chocolade ???quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 18:51 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb nog geen boodschappen gedaan en had zin in een toetje. Tja, Nuno is niet in de buurt, dus dan maar champagne-chocola en limoen bier.
*film verder kijk*
Eens.quote:
Ik heb echt zitten huilen als een klein kindquote:
ik daarna slecht geslapen omdat ik steeds beelden van die tilm terug zagquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 19:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb echt zitten huilen als een klein kind
Hij's echt maar heel kort. Krap een uurtje. Maar erg lief en mooi.
maar ook veel massaler en met meer Dragqueens en leer, althans in het hoofd van bezogde ouders, want het waren vooral scholieren die omstreeks 19.30 uur in een optocht vanaf het station de stad in liepenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:00 schreef Ang3l het volgende:
Mij lijkt Tilburg juist anoniemer dan een roze dag in Schubbekutterveen.
werk en prive moet je gescheiden houden, geloof me ik kan het wetenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:43 schreef hierissieweer het volgende:
Hijs 23 a 24. Had net een andere collega aan de lijn die dat vertelde toen ik er om vroeg. Durfde niet om meer te vragen. Ik hen echt verliefd... Wat een kut gevoel is dat!
Ik wil niet verliefd zijn... Daarom ga ik nu maar weer heel hard werken en even een paar gebakjes aan de sop-emmer schoppen!
Ik denk dat ik vrij anoniem in schubbekutterveen kan lopen samen met jouquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 20:00 schreef Ang3l het volgende:
Mij lijkt Tilburg juist anoniemer dan een roze dag in Schubbekutterveen.
hij werkt niet op mijn groep (en) en per 1 oktober werk ik niet meer voor die organisatie (ik spuug op die organisatie) dus het zou moeten kunnen.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:09 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
werk en prive moet je gescheiden houden, geloof me ik kan het weten
In Eindhoven kunnen we dat niet, dus geen handje-handje de 30equote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:10 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik denk dat ik vrij anoniem in schubbekutterveen kan lopen samen met jou
uitnodigen voor de afscheidsdrink en there you goquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:35 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
hij werkt niet op mijn groep (en) en per 1 oktober werk ik niet meer voor die organisatie (ik spuug op die organisatie) dus het zou moeten kunnen.
Zwijmel zwijmel. Ik vind hem leuk!
In Eindhoven kent niemand me, denk ikquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
In Eindhoven kunnen we dat niet, dus geen handje-handje de 30e
Maar MIJ wel!quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:47 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
In Eindhoven kent niemand me, denk ik
En JIJ schaamt je voor mijquote:
Neequote:
Ik was erquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:01 schreef petre86 het volgende:
Er waren H's op lowlands en ik heb niemand gezien?![]()
* neemt handje en huppelt door Eindhoven *quote:
Ow kut dat moet ik dus ook nog regelen... Fucker de fuck, weet eigenlijk niet wanneer ik afscheid moet nemen. 1 september heb ik vakantie/overuren opnemen dus ben de hele maand vrij. En aankomende maandag kan ik pas officeel alles indoenen omdat ik dan mijn contract heb. Maar het is een fuck a duck. Maar die borrel moet er zeker komen, plannen we nu al een jaar, zal hem dan uitnodigen. Gaan we naar de Vlaming, bier proeven. (maar is het niet raar om iemand die je eigenlijk niet kent en geen directe collega is (hij werk alleen voor dezelfde organisatie in het gebouw naast de mijne) uit te nodigen op mijn borrel...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 21:46 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
uitnodigen voor de afscheidsdrink en there you go
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:01 schreef petre86 het volgende:
Er waren H's op lowlands en ik heb niemand gezien?![]()
Hej hallo... je hebt het hier tegen een "leerkracht" he... ik weet heus dat iedereen te gemakkelijk gediagnosticeerd wordt.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 13:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Da's niet altijd geen excuus, dat wordt vaak meer als een excuus gebruikt.
We hadden het er gister nog over met die Australiers, dat tegenwoordig iedereen maar gediagnostiseerd wotrdt met dyslexie als ze een beeje moeilijker lezen of leren. Hetzelfde met ADHD. Beetje druk? ADHD. Zelfde met bi-polair. Beetje stemminhgswisseling? O je bnt bi-polair. Modern medicine
Kan je vertellen dat mijn vemeende dyslectie wel degelijke gronde heeft. Maar goed denk, over mij, wat jij niet laten kunt te denken.quote:
Vergeten voor je begonnen ben wat is dat voor een instellingquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:52 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ow kut dat moet ik dus ook nog regelen... Fucker de fuck, weet eigenlijk niet wanneer ik afscheid moet nemen. 1 september heb ik vakantie/overuren opnemen dus ben de hele maand vrij. En aankomende maandag kan ik pas officeel alles indoenen omdat ik dan mijn contract heb. Maar het is een fuck a duck. Maar die borrel moet er zeker komen, plannen we nu al een jaar, zal hem dan uitnodigen. Gaan we naar de Vlaming, bier proeven. (maar is het niet raar om iemand die je eigenlijk niet kent en geen directe collega is (hij werk alleen voor dezelfde organisatie in het gebouw naast de mijne) uit te nodigen op mijn borrel...
Maar heb eigenlijk maar besloten hem maar te vergeten, tzal toch niets worden.
Trouwens het huis van mijn dromen is gisteren verkocht, tis jammer maar nu moet ik dus maar op zoeken naaar iets anders.
En Ang3l bon noite en beijos dorme bem![]()
Stroek, hoe is de verbinding tussen Anrhem en Nijmegen, staat dat even vast/druk als Ede Nijmegen?
Wat heb ik misdaan?quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 17:21 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Praat nooit met basisschool leraren, of van die jonge hoopvolle emo-kids die strak van de ritaline staan...
hej ho wacht...quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:12 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Kan je vertellen dat mijn vemeende dyslectie wel degelijke gronde heeft. Maar goed denk, over mij, wat jij niet laten kunt te denken.
quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:15 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Vergeten voor je begonnen ben wat is dat voor een instellingEn natuurlijk kun je hem uitnodigen dat is niet raar
Mooiquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:23 schreef hierissieweer het volgende:
[..]Ik nodig hem wel uit voor op de BBQ van onze groep. Manupuleer het gesprek wel zo dat hij nieuwschierig wordt naar onze groep, dan zeg ik kom mee BBQ'en. Hij zegt ja, ik blij. Ik aandacht aaan het schenken op die dag. Hij mij kussen, ik blij. Hij mij ten huwelijk vragen. Ik blij. Ik trouwpakken uizoeken, hij blij. Ik huwelijk regelen, hij blij. En toen leefden we nog lang en gelukkig. Ga nog snel even 1 gebakjes het bed in schoppen, want die die wil niet...
Jap, kan je de verklaring en te tests opsturen als jij dat wilt? Heb 3 dagen mijn best moeten doen met vehalen schrijven, IQ test en iets wat leek op de VABS.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:22 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
hej ho wacht...
ik kan alleen zeggen dat het schijnt aangezien ik niet met zekerheid kan zeggen of jij als zodoende gediagnosticeerd bent.
als jullie 2 nu eens mooi en braaf samen op MSN gaan zitten, dan kan ik hier ook mijn werk als PA/weddingplanner gaan uitvoerenquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:28 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Jap, kan je de verklaring en te tests opsturen als jij dat wilt? Heb 3 dagen mijn best moeten doen met vehalen schrijven, IQ test en iets wat leek op de VABS.dus mag aannemen dat dat wel enige gewichtigheid heeft?
Ik heb vanaf groep 4 bijles gehad tot en met 4 mavo. Daar is wel genoeg ingestamp. Daarnaast moet jij ook weten dat mensen met dyslectie dingen kunnen verbloemen en ik dat vroeger en nu nog verbloemd heb met het ontwikkelen van een grote woordenschat en die ook toe te passen. Want als is de kwaliteit dan niet voldoende, dan klinkt het in iedergevqal gewichtig. (en kan ik laten merken dat ik niet gewoon dom ben)quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:22 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
hej ho wacht...
ik kan alleen zeggen dat het schijnt aangezien ik niet met zekerheid kan zeggen of jij als zodoende gediagnosticeerd bent.
Wat ik overigens wel opvallend vind is dat je bij ladingen woorden geen fouten maakt die je bij een dyslect wel zou verwachten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |